tokyo hotelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ga ik liever ergens een andere band kijken
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als Ice Cube komt neem ik Lange Frans mee
Achja, voor de benodigde techno ga ik wel naar Awakenings Festival (en over 3 weken UK specialquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:30 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Die mogen allemaal komen inderdaad!
Dat zou wel erg lekker zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:05 schreef Longmen het volgende:
Wolfmother en dEUS zouden wel eens kunnen komen. Beide een nieuwe CD dit jaar.
Op Deus.be is de nieuwe single te horen (the architect) klinkt erg fijn.quote:
Wolfmother hoop ik zeker op. Dat was mijn beste opening ooitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:05 schreef Longmen het volgende:
Wolfmother en dEUS zouden wel eens kunnen komen. Beide een nieuwe CD dit jaar.
Heb ff gevraagd offie updates wil doorgeven via fotoboek en dat doet iequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
Kan iemand misschien even D_A bellen voor de echte geruchten en bevestigingen?
Hadden ze die niet al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef PastoorPeter het volgende:
Hadouken! is ook een kanshebber, komen een van dezer maanden met hun debuut album.
Ik ga naar ze toe in de Ekko in Utrecht 29 maart. Het is zulke slechte muziek, maar het wordt wel een leuk feestje denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:10 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hadden ze die niet al?
Onee toch niet![]()
Tringtringquote:
quote:Het Lowlands Festival gaat volgens een interview in de Metro met Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg dit jaar flink op de schop.
Het festival dat van 15 t/m 17 augustus gehouden wordt, komt weer op de proppen met dans en theater (vorig jaar geschrapt) en geeft beginnende muzikale acts meer ruimte. Om dit te realiseren komt de Charlie tent terug, verhuizen de Lowlands University en het literatuur- en filmprogramma en komt er een tweede Echo tent.
De Metro komt ook met de eerste artiesten voor Lowlands 2008. Op het programma staan: Asakusa Jinta, Killswitch Engage en The National. Verder zal tonoeelgroep Amsterdam hun voorstelling "De Toneelbibliotheek" uitvoeren en is daar Helmert Woudenberg met "Fortuyn" en "Laatste Nachtmerrie" van Doldron.
ja, dat hoorde ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 09:06 schreef Reddiablo het volgende:
Vandaag worden er toch een lading acts officieel bekend gemaakt????
quote:Lowlands ParadiseHet Lowlands Festival gaat volgens een interview in de Metro met Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg dit jaar flink op de schop.
Het festival dat van 15 t/m 17 augustus gehouden wordt, komt weer op de proppen met dans en theater (vorig jaar geschrapt) en geeft beginnende muzikale acts meer ruimte. Om dit te realiseren komt de Charlie tent terug, verhuizen de Lowlands University en het literatuur- en filmprogramma en komt er een tweede Echo tent.
De Metro komt ook met de eerste artiesten voor Lowlands 2008. Op het programma staan: Asakusa Jinta, Killswitch Engage en The National. Verder zal tonoeelgroep Amsterdam hun voorstelling "De Toneelbibliotheek" uitvoeren en is daar Helmert Woudenberg met "Fortuyn" en "Laatste Nachtmerrie" van Doldron.
Zoals altijd houdt Festivalinfo precies bij welke bands er voor Lowlands bevestigd zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |