abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57146125
Ik hoop dat ze wat bands van het duitse Summer Breeze festival kunnen boeken voor wat metal

Summer Breeze
pi_57146293
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

DIt ligt allemaal ver boven budget van LoLa, zeker nu ze weer meer culturele shit gaan doen, dus denk dat je bands als Maiden, Foo Fighters, Underworld, of combinaties daarvan wel op je buik kan schrijven... Ze geven juist aan wat meer underground en onbekende shit te willen promoten dan voor de stadionacts als Maiden en Foo's te gaan....
Alfa bier

OT: Vorig jaar slaagde LL er toch ook in redelijk "grote" namen binnen te halen? Tool, Killers, etc. zijn ook niet goedkoop....

edit: laat ook maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Longmen op 04-03-2008 13:48:38 ]
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:52:03 #283
134538 chansadres
Black & White
pi_57146559
FF en Underworld zijn best te betalen. Iron Maiden zal niet komen. Die speelt liever op een buitenpodium.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_57147254
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Agatorgother het volgende:

[..]

Met u kan ik praten. Dit wordt de 4e keer dat ik ga en altijd is me het Texelse Boys/X-Ray gebeuren erg bevallen. Chris Clark, DJ Rupture, DJ Elephant Power, aardig wat dubstep ook gehoord. Alleen Apparat en band vond ik daar heel erg tegen vallen.
Aron Spectra, ofzoiets heb ik er gezien, wat een bak met herrie, maar toch was het geweldig, dus gast gaat zo los achter z'n draaitefels!
pi_57149199
quote:
Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

DIt ligt allemaal ver boven budget van LoLa, zeker nu ze weer meer culturele shit gaan doen, dus denk dat je bands als Maiden, Foo Fighters, Underworld, of combinaties daarvan wel op je buik kan schrijven... Ze geven juist aan wat meer underground en onbekende shit te willen promoten dan voor de stadionacts als Maiden en Foo's te gaan....

Met 5.000 extra bezoekers alleen heb je al veel culturele shit gedekt qua kosten en d'r zullen daarvoor ook wel wat subsidiepotjes aangeboord worden. Dat zal dus niet extra zwaar op het budget drukken. Drie grote afsluitende acts lijkt me dus absoluut niet onwaarschijnlijk, sterker nog dat zal ook dit jaar net als altijd weer het geval zijn.

Maiden lijkt me niet qua budget uitgesloten, maar vooral omdat die gewoon absoluut niet op Lowlands passen. Foo Fighters is gewoon haalbaar, maar om heel veel redenen gewoon niet waarschijnlijk. Underworld is voor headlinerbegrippen zelfs erg betaalbaar en een grote kanshebber, mits beschikbaar.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:21:16 #286
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57149465
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maiden lijkt me niet qua budget uitgesloten, maar vooral omdat die gewoon absoluut niet op Lowlands passen.
Geen Maiden!?

Dat wordt dus bier drinken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_57149545
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Geen Maiden!?

Dat wordt dus bier drinken!
Denk het niet. Ze vragen een headlinerwaardige gage en zijn voor de meerderheid van de bezoekers niet interessant. Kun je afschrijven dus. Ze hadden een leuke geweest voor de "rockende oude bokkenspot" (Iggy, Motorhead) op de Grolsch, maar dat is qua prijs dus niet te doen.

Bier drinken dus

(Ik gok nog steeds op Sex Pistols op de Iggy/Motorhead plek trouwens)
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:29:52 #288
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57149653
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bier drinken dus

Sir, yes sir!

Ik zou liever 'Can I play with madness' nog eens live horen mee zingen, maar de pistols zijn ook best geinig!

Maargoed, dat bandjes verhaal vind ik zo vaag triviaal. Ik ga toch wel, lekker belnagrijk wie er wel/niet komen!

Ik ben toch bier aan het drinken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_57150094
Oh meeeeen, waarom kan ik nou niet jaar?!
pi_57150269
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef peterfan het volgende:
De enige geldige reden om niet te kunnen is een ziekenhuisopname. Alle anderen redenen zijn verkeerd gestelde prioriteiten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:38:52 #292
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_57151131
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef peterfan het volgende:
Jij kan wel
Fear is the grease of society.
pi_57151402
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De enige geldige reden om niet te kunnen is een ziekenhuisopname. Alle anderen redenen zijn verkeerd gestelde prioriteiten.
Ik moet rond 18 aug bevallen.... .telt ook wel toch?
pi_57151428
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef peterfan het volgende:

[..]

Alleen als het in het ziekenhuis is, anders kan je toch wel gewoon op Lowlands bevallen
Bij de Alpha, in het gras, in het zonnetje!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:54:39 #295
134538 chansadres
Black & White
pi_57151491
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Alleen als het in het ziekenhuis is, anders kan je toch wel gewoon op Lowlands bevallen
Bij de Alpha, in het gras, in het zonnetje!
En dan natuurlijk Charlie noemen (vrouwelijk of mannelijk maakt niks uit)
Steppin out tonight
pi_57151628
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef peterfan het volgende:

[..]

Oke, geldige reden

Al is het natuurlijk vrij stom om rond november de rubbertjes en pilletjes achterwege te laten
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:09:14 #297
134538 chansadres
Black & White
pi_57151767
quote:
Coldplay, the Sex Pistols and The Verve have been revealed as the headliners for this year’s Summer Sonic festival.

The event will take place on August 9-10 in Tokyo and Osaka, Japan.

Other acts confirmed to join them include The Prodigy, Alicia Keys, Fatboy Slim, Paul Weller, Devo, Spiritualized, Panic At The Disco, New Young Pony Club and The Ting Tings.
Dit zit wel verduveld dicht tegen Lowlands aan...
Steppin out tonight
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:17:20 #298
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57151922
De kaartjes voor Peaceman en mij zijn besteld
Make love, not war ☮
pi_57152374
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Denk het niet. Ze vragen een headlinerwaardige gage en zijn voor de meerderheid van de bezoekers niet interessant. Kun je afschrijven dus. Ze hadden een leuke geweest voor de "rockende oude bokkenspot" (Iggy, Motorhead) op de Grolsch, maar dat is qua prijs dus niet te doen.

Bier drinken dus

Sex Pistols zou ik wel heel matig vinden als ze als 'grote' band zouden worden geboekt.
pi_57152454
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:38 schreef kriele het volgende:

[..]

Sex Pistols zou ik wel heel matig vinden als ze als 'grote' band zouden worden geboekt.
Iggy was ook een uitgerangeerde ouwe gek waar de meesten toch even gingen kijken in de hoop een portie leedvermaak mee te pikken....Het jaar daarna stond Iggy op Pinkpop en Motorhead op Lowlands.....
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:57:35 #301
150421 Zygje
negerstaaf
pi_57152702
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef mouzzer het volgende:
Summersonic in Japan heeft de eerste namen bekend gemaakt, Summersonic is 8,9,10 augustus en meestal kwamen bands na Summersonic richting Europa voor festival, dan zouden dit kanshebbers voor Lowlands kunnen zijn:

[ afbeelding ]
Als Maximum the Hormone komt, ga ik nu een kaartje halen!
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:59:38 #302
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_57152735
The National

Sex Pistols zou vrij jammer zijn als oude grote band...Rotten vergat bij hun comeback al de eerste keer de teksten..Iggy onthoudt ze tenminste nog (grotendeels dan )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')