Alfa bierquote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DIt ligt allemaal ver boven budget van LoLa, zeker nu ze weer meer culturele shit gaan doen, dus denk dat je bands als Maiden, Foo Fighters, Underworld, of combinaties daarvan wel op je buik kan schrijven... Ze geven juist aan wat meer underground en onbekende shit te willen promoten dan voor de stadionacts als Maiden en Foo's te gaan....
Aron Spectra, ofzoiets heb ik er gezien, wat een bak met herrie, maar toch was het geweldig, dus gast gaat zo los achter z'n draaitefels!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Met u kan ik praten. Dit wordt de 4e keer dat ik ga en altijd is me het Texelse Boys/X-Ray gebeuren erg bevallen. Chris Clark, DJ Rupture, DJ Elephant Power, aardig wat dubstep ook gehoord. Alleen Apparat en band vond ik daar heel erg tegen vallen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DIt ligt allemaal ver boven budget van LoLa, zeker nu ze weer meer culturele shit gaan doen, dus denk dat je bands als Maiden, Foo Fighters, Underworld, of combinaties daarvan wel op je buik kan schrijven... Ze geven juist aan wat meer underground en onbekende shit te willen promoten dan voor de stadionacts als Maiden en Foo's te gaan....
Geen Maiden!?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maiden lijkt me niet qua budget uitgesloten, maar vooral omdat die gewoon absoluut niet op Lowlands passen.
Denk het niet. Ze vragen een headlinerwaardige gage en zijn voor de meerderheid van de bezoekers niet interessant. Kun je afschrijven dus. Ze hadden een leuke geweest voor de "rockende oude bokkenspot" (Iggy, Motorhead) op de Grolsch, maar dat is qua prijs dus niet te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geen Maiden!?![]()
Dat wordt dus bier drinken!
Sir, yes sir!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bier drinken dus![]()
(Ik gok nog steeds op Sex Pistols op de Iggy/Motorhead plek trouwens)
De enige geldige reden om niet te kunnen is een ziekenhuisopname. Alle anderen redenen zijn verkeerd gestelde prioriteiten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef peterfan het volgende:
Oh meeeeen, waarom kan ik nou niet jaar?!![]()
Jij kan welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef peterfan het volgende:
Oh meeeeen, waarom kan ik nou niet jaar?!![]()
Ik moet rond 18 aug bevallen....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De enige geldige reden om niet te kunnen is een ziekenhuisopname. Alle anderen redenen zijn verkeerd gestelde prioriteiten.
Alleen als het in het ziekenhuis is, anders kan je toch wel gewoon op Lowlands bevallenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik moet rond 18 aug bevallen.....telt ook wel toch?
En dan natuurlijk Charlie noemen (vrouwelijk of mannelijk maakt niks uit)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alleen als het in het ziekenhuis is, anders kan je toch wel gewoon op Lowlands bevallen![]()
Bij de Alpha, in het gras, in het zonnetje!
Oke, geldige redenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik moet rond 18 aug bevallen.....telt ook wel toch?
Dit zit wel verduveld dicht tegen Lowlands aan...quote:Coldplay, the Sex Pistols and The Verve have been revealed as the headliners for this year’s Summer Sonic festival.
The event will take place on August 9-10 in Tokyo and Osaka, Japan.
Other acts confirmed to join them include The Prodigy, Alicia Keys, Fatboy Slim, Paul Weller, Devo, Spiritualized, Panic At The Disco, New Young Pony Club and The Ting Tings.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze vragen een headlinerwaardige gage en zijn voor de meerderheid van de bezoekers niet interessant. Kun je afschrijven dus. Ze hadden een leuke geweest voor de "rockende oude bokkenspot" (Iggy, Motorhead) op de Grolsch, maar dat is qua prijs dus niet te doen.
Bier drinken dus![]()
(Ik gok nog steeds op Sex Pistols op de Iggy/Motorhead plek trouwens)
Iggy was ook een uitgerangeerde ouwe gek waar de meesten toch even gingen kijken in de hoop een portie leedvermaak mee te pikken....Het jaar daarna stond Iggy op Pinkpop en Motorhead op Lowlands.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:38 schreef kriele het volgende:
[..]
Sex Pistols zou ik wel heel matig vinden als ze als 'grote' band zouden worden geboekt.
Als Maximum the Hormone komt, ga ik nu een kaartje halen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef mouzzer het volgende:
Summersonic in Japan heeft de eerste namen bekend gemaakt, Summersonic is 8,9,10 augustus en meestal kwamen bands na Summersonic richting Europa voor festival, dan zouden dit kanshebbers voor Lowlands kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |