Geregeldquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
@ Suuz_ je hebt vergeten om Patrick door te strepen in exit aflevering 8
Ja, neem aan van wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Harmen1984 het volgende:
Is volgende week de finale?
Iddquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Djeez het volgende:
Regina in een bikini. Helaas viel er weinig te zien, ik had er meer uitgehaald als ik de montageman was van WIDM...
Ja, het blijft toch gek. Patrick heeft regelmatig bepaalde invallen gehad waarbij je dacht, zoiets weet gewoon de mol, zoals dat ze de kleuren moesten onthouden van de geldbordjes vorige week, en deze week weer dat die zin in het Maya was. Maar toch ben ik dolblij dat hij het niet isquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Tegan het volgende:
Edoooooooooo.
Ik dacht Edo al heel lang, maar na deze aflevering dacht ik Patrick met mega-veel overtuiging. Maarja toch Edo dan.
Nu nog de link naar de aflevering.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:55 schreef Bayswater het volgende:
Edo in een zwembroek. Helaas viel er veel te zien, ik had er meer uitgehaald als ik de montageman was van WIDM...
Oke oke give me a break, ik heb dit nog nooit gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu nog de link naar de aflevering.
Dat klopt ook nog twee uitzendingen...waarvan een met finale en daarop zie je ze allemaal terug ergens in een hotel praten over de mollenacties.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:01 schreef kaatjejannie het volgende:
pieter jan hagens zij vandaag (bij opnames van een ander programma) dat komende week de finale was en de week daarop de mollenacties te zien zouden zijn..
Komt in de finale, want je zag ze zitten bij de Maya ruiïnesquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Overigens, vraag me af wat dat nu is met die zin in Maya. Het zal wel de centrale vraag worden volgende week in de finale, wie is de mol/vreemdeling? Gewoon een sfeer-zetter, of zit er meer achter?
Jep, da's volgens mij al jaren zo.. (alleen was vorig jaar eigenlijk al algeheel bekend dat Inge de mol was vóór de terugblik-aflevering..)quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Vorig jaar werd de mol toch pas bekend tijdens de "terugblik-uitzending"? Toen ze met z'n allen in dat kasteel zaten.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:55 schreef Bayswater het volgende:
Edo in een zwembroek. Helaas viel er veel te zien, ik had er meer uitgehaald als ik de montageman was van WIDM...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er schijnt gelekt te zijn:Dat was gisteren al bekend, ben benieuwd. Zal wel een hoax zijn. Vorig jaar was dat met Renate Verbaan precies hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DaFrenk op 22-02-2008 16:49:51 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Zet dat even in spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat was gisteren al bekend, ben benieuwd. Zal wel een hoax zijn. Vorig jaar was dat met Renate Verbaan precies hetzelfde. Al kanEn bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.natuurlijk goed de mol zijn![]()
Nut van spoilersquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was gisteren al bekend, ben benieuwd. Zal wel een hoax zijn. Vorig jaar was dat met Renate Verbaan precies hetzelfde. Al kan --- natuurlijk goed de mol zijn
[..]
Dat was gisteren al bekend, ben benieuwd. Zal wel een hoax zijn. Vorig jaar was dat met Renate Verbaan precies hetzelfde. Al kan Edo natuurlijk goed de mol zijn
En quote jij m nog een keerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Anders quote je de spoiler ff meteen helemaal.
én alweer een Alice-referentiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De muziekale hint was Into the labyrinth, van Trevor Jones voor de film Labyrinth..
In het doolhof..
Die lui die de fragmenten bepalen lezen ook mee.quote:
Ik vond dat dus te gespeeldquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
Kweet niet, van Regina, ik vond haar zo écht geschokt dat Dunya eruit ging.
onder welke steen heb jij gezetenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Trouwens wat doet die Edo ik ken hem nergens van!
Ach Baai, ik ken de helft van die jongelui ook niet heur.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Trouwens wat doet die Edo ik ken hem nergens van!
Doe niet zo stom manquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten
Google Edo Brunner.. weet je genoeg
doe rustig joh.. was dequote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo stom manIs een antwoord te veel !!
quote:Edo Brunner (Dubbeldam, 11 oktober 1970) is een Nederlandse acteur en presentator.
In 2006 presenteerde Brunner het BNN televisieprogramma Cash Cab en doet hij mee in het improvisatieprogramma Kannibalen. Sinds november 2006 is hij één van de acteurs in Tequila. Edo is tevens presentator van het programma LLinke soep van de publieke omroep LLink
Jij bent vriendelijker als die boven jou posttequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach Baai, ik ken de helft van die jongelui ook niet heur.
We worden oud dame
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar aan de andere kant. Ze zouden ook de winnaar of verliezer mee kunnen nemen. Maar aangezien Inge er ook was...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:13 schreef kenwel het volgende:
waar ik vandaag aandacht : Edo was samen met Pieter Jan voordat WIDM begon bij De wereld draait door, misschien toeval maar het zou kunnen dat de Mol en de presentator er dus samen waren.
hecht er niet zoveel waarde aan, volgens mij is het 1 grote grap tussen de personen in kwestiesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:06 schreef Haunter het volgende:
Waarom bestaan er nog steeds figuren die na een paar keer (kan gebeuren) nog steeds zitten te spoileren het lekken van "de mol"
Hmm daar zit wel wat in ja. Hoe zit het eigenljk met de opmerking die Pieter Jan in diezelfde uitzending maakte dat hij al na afl 3 wist wie de mol was, en dat ze later van die kennis gebruik hebben gemaakt? Heeft het iets te maken met het dubbele logo op de laptop? En die 2 zwart gekleedde mensen die voor het beeld liepen tijdens de geheugen-test? En wat zou dat willen zeggen. Zijn er 2 mollen; molt Pieter Jan mee? (hence: zwart gekleed: mollen-pakjes?)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:13 schreef kenwel het volgende:
waar ik vandaag aandacht : Edo was samen met Pieter Jan voordat WIDM begon bij De wereld draait door, misschien toeval maar het zou kunnen dat de Mol en de presentator er dus samen waren.
Tja met die redenering dat Inge er ook was, zouden ze dus voor de aanvang van het seizoen al aangegeven hebben wie de mol is. Dat lijkt me ook een beetje gek.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar aan de andere kant. Ze zouden ook de winnaar of verliezer mee kunnen nemen. Maar aangezien Inge er ook was...
Inderdaad, kan dus goed niks betekenen. Misschien omdat hij de grappigste is voor DWDD, of omdat hij als enige van de finalisten kon die dag. Je weet het niet..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja met die redenering dat Inge er ook was, zouden ze dus voor de aanvang van het seizoen al aangegeven hebben wie de mol is. Dat lijkt me ook een beetje gek.
\quote:Op zondag 24 februari 2008 01:49 schreef Stroekie het volgende:
in mijn ogen is Regina de mol
niet dat ik dat nu al wetenschappelijk kan staven, maar dat zegt mijn gevoel
Als mol moet je natuurlijk af en toe wel geld verdienen om minder verdacht te geraken. En om het later weer keihard af te kunnen pakken.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:02 schreef Freezor het volgende:
Ik denk niet dat Regina de Mol kan zijn. Ze heeft in haar ééntje te veel geld verdiend bij bijvoorbeeld de bommenopdracht. Daar knipte zomaar even het goede draadje door, dat zal de Mol toch nooit doen?
Als zij denken dat wij zo denkenquote:Op zondag 24 februari 2008 04:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
\
Degenen die op Regina zitten; wéér een vrouw? Dat kan haast niet...
ze werd later in dat spel toch uitgeschakeld door een andere domme fout?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:02 schreef Freezor het volgende:
Ik denk niet dat Regina de Mol kan zijn. Ze heeft in haar ééntje te veel geld verdiend bij bijvoorbeeld de bommenopdracht. Daar knipte zomaar even het goede draadje door, dat zal de Mol toch nooit doen?
Nee, ze verdiende uiteindelijk nog meer geld met de sleutels op de deur.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
ze werd later in dat spel toch uitgeschakeld door een andere domme fout?
oh ja klopt. Wzas alweer tijdje geledenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Freezor het volgende:
[..]
Nee, ze verdiende uiteindelijk nog meer geld met de sleutels op de deur.
Ik neig daar ook naar, maar dat wíl ik helemaal nietquote:Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef Jane het volgende:
Ik denk eigenlijk nog steeds dat het Edo is.
Nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik neig daar ook naar, maar dat wíl ik helemaal niet
En ik kan hem ook niet echt op dingen betrappen.
Volgende week krijgen we het te horen, volgende aflevering weten we het waarschijnlijk nog net nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Han-Pekel het volgende:
volgende week weten we het nóg niet toch?
"Jullie 3-en staan hier nu... Winnaar, verliezer, mol... De mol is...........Nog een weekje geheim. Tot volgende week"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Han-Pekel het volgende:
volgende week weten we het nóg niet toch?
jup..helaasquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
"Jullie 3-en staan hier nu... Winnaar, verliezer, mol... De mol is...........Nog een weekje geheim. Tot volgende week"
Vind ik niet.. ik vind dit concept vele malen spannenderquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh werd aan het eind van de voorlaatste aflevering bekendgemaakt wie de Mol was. Dan had je een hele week om na te denken hoe dat nou in hemelsnaam kón en wat die persoon dan allemaal moest hebben uitgevretenDat bedierf de pret helemaal niet, want dan kreeg je in de laatste aflevering nog alle Mollenstreken op een rijtje.
De laatste jaren wordt de identiteit van de Mol pas in de allerlaatste aflevering onthuld. Ik vind dat best flauw; vanwege de kijkcijfers? Als je de hele reeks hebt gekeken, dan kijk je toch ook de laatste, ook al weet je al wie de Mol is
Zeker.. alles voor de kijkcijfertjesquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Misschien dat nieuwe kijkers dan denken dat het programma afgelopen is. Maar aan het eind wordt nog wel even verteld dat de mollenstreken de week erna aan bod komen, dus dat lijkt me op zich wel duidelijk. Lijkt mij ook gewoon rekken zodat iedereen zeker de week erna kijkt.
Coen kan wel alles op Edo zetten maar als hij de antwoorden niet goed hebt, dan kan hij nog de meeste fouten hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:08 schreef Irving het volgende:
Kheb begrepen dat het volgende wel bekend gemaakt wordt. Dat zei Pieter Jan bij Paul de Leeuw..
Dan een vraagje aan degenen die Edo verdenken.. Wat is jullie argument tegen dat Coen in aflevering vier zijn hele test op Edo had gezet (dat had hij later ook nog bij schiffers.fm bevestigd)
De laatste is altijd wel de leukste ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk meer uit naar de aflevering van volgende week dan naar die van vanavond.
Die is ook altijd leuk, de onthullingen van en hoe ze hebben gedaan de mol danquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk meer uit naar de aflevering van volgende week dan naar die van vanavond.
Dat gaat wel erg ver zeg! Dat document! Tja, we zullen het zien.. vanavond of volgende week!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:14 schreef Steven184 het volgende:
Heb er al weer helemaal zin in. Op een ander forum heeft iemand 6 pagina's uitleg staan waarom Edo de mol zou zijn.
download
Ik vind veel dingen vrij ver gezocht om een theorie te bevestigen, maar bijvoorbeeld de kleuren van zijn shirts en dat in combo met de topito's vind ik wel een goede aanwijzing.
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijf ik toch op Dennis, want als hij echt driefm niet wist(afl.2) terwijl hij daar werkt en prinsesdag als Hagenees niet weet, tsja.
Daarnaast nog een leuke: van alle kandidaten is er in de vooruitblik op de week erop een keer een scene in spiegelbeeld te zien, behalve van Dennis. De mol houdt de kandidaten een spiegel voor?
Zal volgende week worden. Maar gaat heel ver inderdaad, ik heb het niet meer dan vluchtig doorgekeken omdat die persoon 110% zeker is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver zeg! Dat document! Tja, we zullen het zien.. vanavond of volgende week!
Nou, dat zou stom zijn. Ik volg het altijd omdat ik dan in de laatste aflevering kan zien wat de mol allemaal heeft uitgespooktquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:44 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk dat er geen mol was dit keer. Lijkt mij ook wel leuk.
Volgende week jaquote:
Neequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef jmac het volgende:
Is niemand nog een beetje wie is de mol moe?
Ik totaal niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef jmac het volgende:
Is niemand nog een beetje wie is de mol moe?
Vaak was er nog die vragen-opdracht (met altijd de vraag welke speler je in de finale had willen zien).quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorig jaar en andere jaren was er toch gewoon nog een spannende opdracht?
ja,quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja we krijgen het antwoord dus echt volgende week weer pas, tijd is zo ongeveer om.
Dat vind ik helemaal niet leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja we krijgen het antwoord dus echt volgende week weer pas, tijd is zo ongeveer om.
Beelden van de afvallers die het te horen krijgen en confrontatie met de afvallers.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet leukWaar is dat goed voor? Ze verliezen toch geen kijkcijfers, iedereen wil toch wel weten hoe diegene het gedaan heeft?
En regina lijkt haar lachen niet in te kunnen houden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Haunter het volgende:
In de promo zie je Dennis ook te zenuwachtig, en Edo lachen
quote:Dagboek mol
Aflevering 9
Systematisch, betrouwbaar of behendig. Welke eigenschap past bij een mol? Het was een spannend ritueel vandaag, maar eindelijk kon ik mijn ware gezicht laten zien vandaag. Heerlijk! Nu jij nog.
Nog een week en ik mag voluit. Wat heb ik er veel plezier in gehad – en nog. Maar nu kan ik toch niet echt meer wachten. Nu wil ik alles opbiechten en laten zien, want ik heb ze behoorlijk lopen pesten. Nog een week en jullie zullen het zien. Ma áx e báaj o?
De ontknoping is volgende week pas.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Tezz het volgende:
Oe........ik kom net binnen lopen en heb dus geen ontknoping gemist. Juist vanavond moest er zonodig belastingaangifte gedaan worden bij familie Tezz![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk de uitzending ergens terug kan kijken!
Ga weg ik stond te springen in de kamer toen die eruit ging.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Georgina!Had veel langer in het spel moeten zitten.
Of blauw -> Reginaquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
.....
Regina: foute datum, Is de kleur van de ogen van de mol bruin? Nee... dus Ja -> Dennis
Vroeg Edo niet of het een man was? Dat is hij ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Jane het volgende:
Oké, ik denk nog steeds dat het Edo is. Ondanks die vragen aan de priester net.
Ik heb niet helemaal goed opgelet hoor, maar kreeg je zeker een fout antwoord bij een foute datum? Of wist je bij een foute datum niet of je een goed of fout antwoord kreeg (zoals in eerdere seizoenen bij een dergelijk spel werd gedaan)?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Haha Dennis vult gewoon zijn eigen geboortedatum in, hoe tof![]()
Regina en Edo waren echt dom door de geboortedatum van hun mol in te vullen, daar heb je niets aan.
Want alleen als het goed is, geeft hij het juiste antwoord op je vraag. Maar dan weet je al wie de mol is!
Je moet sowieso de verkeerde datum invoeren (niet de geboortedatum van een deelnemer), dan stel je je vraag en het antwoord wat je krijgt is het niet...
Regina: foute datum, Is de kleur van de ogen van de mol bruin? Nee... dus Ja -> Dennis
Hoe weet je dat Dennis zijn eigen geboortedatum in vulde?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Regina en Edo waren echt dom door de geboortedatum van hun mol in te vullen, daar heb je niets aan.
Want alleen als het goed is, geeft hij het juiste antwoord op je vraag. Maar dan weet je al wie de mol is!
Je moet sowieso de verkeerde datum invoeren (niet de geboortedatum van een deelnemer), dan stel je je vraag en het antwoord wat je krijgt is het niet...
Ja precies, daarom zei ik ook geen ontknoping gemist, hihi. Ben dus stiekem wel blij dat die er niet was....quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De ontknoping is volgende week pas.
Ja, daar hadden wij het net ook over... Zei P-J niet dat je alleen als je de goede datum invult zeker bent van een goed antwoord? Dus als het de foute datum is kan het antwoord zowel goed als fout zijn? Daar ging ik dan maar vanuit... Dus dan hebben we er nog weinig aanquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Nah dan zou het morgen in alle kranten staan dus denk dat 't niets meer dan een hint was op 't end.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
Nou als er iemand Maya verstaat dan weet diegene het nu.
Dennis vulde zijn eigen geboortedatum in, want de maya priester (oid) wees hem als mol aan. "Ja daar heb ik dus niks aan" Uhuhquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Dennis zijn eigen geboortedatum in vulde?En je krijgt toch niet sowieso het foute antwoord als je die datum verkeerd invult? je weet gewoon niet of het antwoord klopt.
Als hij die datum verkeerd had ingevuld (wat we dus niet weten, ook jij niet) gaat die maya priester zomaar wat zeggen. Dus wijst ie lacherig op hem zelf. Dennis vatte het ook op als 'ja, zoiets dacht ik al, daar heb ik dus niets aan'. Die priester had net zo goed naar 'n vogel kunnen wijzen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dennis vulde zijn eigen geboortedatum in, want de maya priester (oid) wees hem als mol aan. "Ja daar heb ik dus niks aan" Uhuh![]()
En je hebt volgens mij gelijk dat het antwoord dan goed of fout kon zijn (in het geval van een verkeerde datum)... maar ik denk toch eerder fout dan goed in zo'n geval
Nou ja, vorig seizoen hadden ze zo'n liftopdracht. Als je je vraag goed had kreeg je de mol te zien. Maar in elk geval 1 iemand die een fout antwoord had kreeg toch ook gewoon de mol te zien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
En je hebt volgens mij gelijk dat het antwoord dan goed of fout kon zijn (in het geval van een verkeerde datum)... maar ik denk toch eerder fout dan goed in zo'n geval
Inderdaad, dat is al eventjes behoorlijk duidelijk. Tenminste, als Dennis de mol is zou het me tegenvallen, want ik moet elke keer lachen om zijn slechte toneelspel (vanuit de gedachte dat hij de mol is weliswaar).quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:35 schreef Kinga het volgende:
Heb het begin gemist van de aflevering met de opdracht, maar hoe duidelijk wil je het hebben dat Dennis de mol is.
Thanks for stating the obviousquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:38 schreef Dos37 het volgende:
Regina is toch ook wel een lekker wijf
Dat is ook helemaal niet duidelijk, alleen omdat ie niet opvalt. En omdat ie dus acteert. En omdat het zóu kunnen dat ie net z'n eigen geboortedatum invulde (wat niemand heeft gezien hoor, dus dat is speculeren). Maar zo zijn er ook redenen voor de anderen, denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef nebelung het volgende:
Nou, zo duidelijk is het me anders niet dat Dennis de Mol is. Geef me eens redenen?
Geniaal? Neuh, dan moet ie eerst wat aan z'n acteertalenten gaan doen. Dat overdreven neppe gezucht als ie erin blijft bij een groen scherm enz.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef peaceman het volgende:
Ik blijf bij Dennis. Zelden iemand zo onopvallend door Wie is de Mol zien gaan. Ogenschijnlijk nauwelijks op fouten te betrappen.... geniaal, als ie het is dan he?
Oh, in mijn omgeving verdenkt juist iedereen Dennis!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef peaceman het volgende:
In mijn omgeving is er niemand die Dennis verdenkt... Dus die poll is niet erg betrouwbaar voor de algemene opinie in Nederland wat mij betreft...
In de poll na vorige week (74 stemmen) stemde 47% op Dennis, 30% op Edo en 23% op Regina.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Oh nouja inderdaad deze poll is niet echt overtuigend.
Een eerdere poll in het topic (vorige week?) was wel 2/3 Dennis oid.
Vond je het niet verdacht dat we Edo en Regina met die Maya klok zagen en Dennis niet? Dat zou kunnen zijn omdat mensen dan zouden kunnen gaan rekenen wat ie nou eigenlijk heeft gedraaid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef Taurus het volgende:
Nee want Dennis wist niet zeker of hij die kalender goed had gezet. Dus die vent kan ook maar wat zeggen. Het is nog steeds niet zeker weten Dennis.
Eensch...ik ben voor speciaal dat Slag Om Pampus gaan kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:38 schreef Dos37 het volgende:
Regina is toch ook wel een lekker wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef peaceman het volgende:
Ik blijf bij Dennis. Zelden iemand zo onopvallend door Wie is de Mol zien gaan. Ogenschijnlijk nauwelijks op fouten te betrappen.... geniaal, als ie het is dan he?
De kenners wel maar nog lang niet alle overige usersquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmm ik snapte er al geen reet meer van, maar zie dat de kenners hier er ook nog niet uit zijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Toch grappig dat er bij de leukste mol van de serie het meeste geld in de eindpot zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dat schreef ik vorige week al: de mol zoekt zijn echte plekje en dat is onder de grond.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef Astherushcomes het volgende:
Juist, en wie zat er deze aflevering onder de grond?
Dennis de mol
nee, dat waren allemaal geen BN-ers en die wilden er serieus voor gaan om zoveel mogelijk geld te verdienen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Toch grappig dat er bij de leukste mol van de serie het meeste geld in de eindpot zit.
Ff onder spoiler zetten iets over een opdracht van het derde seizoen en het geldbedrag dat te verdienen was.. (dus de mol staat hier niet onder)quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal eens..PJH is een goeie opvolger van Karel vd Graaf....wel jammer dat Karel weg moest van de AVRO !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:34 schreef Haunter het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze serie ook erg tof vond! Leuke kandidaten, leuke opdrachten, leuke locatie en PJH viel me ook 100% mee![]()
Ik blijf toch bij Dennis
Ja dat klopt, Karel was leukerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij doet het niet slecht, maar ik vond Karel wel een stuk leuker... hij maakte het allemaal wat spannender
eenschquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Karel was leukerdat zo wie zo..Maar Pieter Jan doet ook niet slecht.
Ik had het hooguit 10 minuten volgehoudenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Dennis vertelde aan Hans Schiffers dat ie 50 minuten in de kist gelegen heeftDat is erg lang..vind ik dan !!!
Ik werd al claustrofobisch toen ik het op tv zagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had het hooguit 10 minuten volgehouden
Doorslaggevende hint.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef rimmel het volgende:
Ja, maar een mol voelt zich wel thuis onder de grond
ZIjn mollen gewendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:25 schreef Duizendpootje het volgende:
ik vond het trouwens wel lomp hoe Edo die deksel van de kist open maakte
bergen zand lag er nog op wat dennis vol in zijn gezicht kreeg, prettige manier om weer boven de grond te komen!
Angela was nog beterquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt, Karel was leukerdat zo wie zo..Maar Pieter Jan doet ook niet slecht.
Echt beter ja of nee... ben ik eigenlijk niet uit... maar Angela is natuurlijk wel meer Wie Is De Mol dan Karelquote:
Angela was wel iets beter denk ik, maar dat is vooral subjectief. Karel was ook heel goed, Karel was soms wat zakelijker, met Angela soms wat meer in de groep, heb ik het idee. Alletwee wel leuk, alletwee beter dan Pieter-Jan, maar die doet het ook behoorlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:47 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Echt beter ja of nee... ben ik eigenlijk niet uit... maar Angela is natuurlijk wel meer Wie Is De Mol dan Karel![]()
Vroeger (voor de BN-ers) was Wie Is De Mol spannender, geheimzinniger, "duisterder" enz....voor zover ik me kan herinneren dan.
In de graafmachine kan je denk ik ook wel aardig mollen, gewoon die dingen zoeken, en dan negeren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dennis had ook mooi een walkietalkie in de kist om te horen van de regie wanneer hij eruit moest (vlak voordat de 4e goudstaaf eruit werd gezeefd). Sowieso, de enige mol plek voor deze opdracht was in die kist (waar Edo niet eens in zou passen). En je weet dat je niks kan gebeuren in die kist dus iedere serieuze kandidaat was er gewoon lekker in blijven liggen totdat Edo hem vanzelf open zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |