abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57045349
Haha Dennis vult gewoon zijn eigen geboortedatum in, hoe tof

Regina en Edo waren echt dom door de geboortedatum van hun mol in te vullen, daar heb je niets aan.
Want alleen als het goed is, geeft hij het juiste antwoord op je vraag. Maar dan weet je al wie de mol is!
Je moet sowieso de verkeerde datum invoeren (niet de geboortedatum van een deelnemer), dan stel je je vraag en het antwoord wat je krijgt is het niet...
Regina: foute datum, Is de kleur van de ogen van de mol bruin? Nee... dus Ja -> Dennis
  donderdag 28 februari 2008 @ 21:29:31 #202
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57045359
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Georgina! Had veel langer in het spel moeten zitten.
Ga weg ik stond te springen in de kamer toen die eruit ging.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57045419
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
.....

Regina: foute datum, Is de kleur van de ogen van de mol bruin? Nee... dus Ja -> Dennis
Of blauw -> Regina
pi_57045423
Het was te verwachten

Die Regina keek wel heel bij op het einde, ze is de winnaar of de mol. Die Pieter-Jan keek ook wel erg in haar richting toen hij het over de mol had
  donderdag 28 februari 2008 @ 21:31:52 #205
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_57045434
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Jane het volgende:
Oké, ik denk nog steeds dat het Edo is. Ondanks die vragen aan de priester net.
Vroeg Edo niet of het een man was? Dat is hij ook Dus in principe zou het Edo ook nog kunnen zijn als hij zijn kalender goed had gelegd... Ik zit op Dennis

Oja, ik bedacht me net dat ik, wie de mol ook mag zijn dit seizoen, het van alledrie knap gedaan vind Geeneen viel me echt op als Mol, dus ik heb écht zin in volgende week om lekker de mollenacties te bekijken!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_57045439
Inderdaad, was te verwachten.

Opvallend dat we niet hebben gezien welke datum Dennis heeft neergelegd op de schijf.
Edit: Blijkbaar toch wel zo te lezen hierboven? ... Dan was het gelijk duidelijk of het antwoord van dat priester goed of fout was. Wat overigens dezelfde situatie was als een paar afleveringen terug.

Nu weer een week wachten helaas
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 28 februari 2008 @ 21:32:24 #207
88233 Steve
Still the best.
pi_57045452
quote:

Regina en Edo waren echt dom door de geboortedatum van hun mol in te vullen, daar heb je niets aan.
Want alleen als het goed is, geeft hij het juiste antwoord op je vraag. Maar dan weet je al wie de mol is!
Je moet sowieso de verkeerde datum invoeren (niet de geboortedatum van een deelnemer), dan stel je je vraag en het antwoord wat je krijgt is het niet...
Ik heb niet helemaal goed opgelet hoor, maar kreeg je zeker een fout antwoord bij een foute datum? Of wist je bij een foute datum niet of je een goed of fout antwoord kreeg (zoals in eerdere seizoenen bij een dergelijk spel werd gedaan)?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_57045462
quote:

Hoe weet je dat Dennis zijn eigen geboortedatum in vulde? En je krijgt toch niet sowieso het foute antwoord als je die datum verkeerd invult? je weet gewoon niet of het antwoord klopt.
pi_57045476
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

De ontknoping is volgende week pas.
Ja precies, daarom zei ik ook geen ontknoping gemist, hihi. Ben dus stiekem wel blij dat die er niet was....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57045482
Poll: Wie is de mol? (2008) na aflevering 9
  • Dennis Weening
  • Edo Brunner
  • Regina Romeijn
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
      donderdag 28 februari 2008 @ 21:33:51 #211
    129638 Lov1
    Bring it on :)
    pi_57045517
    quote:

Ja, daar hadden wij het net ook over... Zei P-J niet dat je alleen als je de goede datum invult zeker bent van een goed antwoord? Dus als het de foute datum is kan het antwoord zowel goed als fout zijn? Daar ging ik dan maar vanuit... Dus dan hebben we er nog weinig aan Ik vond die hoge priester wel lief eigenlijjk
    Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
    pi_57045529
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:13:22 ]
    pi_57045545
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
    Nou als er iemand Maya verstaat dan weet diegene het nu.
    Nah dan zou het morgen in alle kranten staan dus denk dat 't niets meer dan een hint was op 't end.
    pi_57045558
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hoe weet je dat Dennis zijn eigen geboortedatum in vulde? En je krijgt toch niet sowieso het foute antwoord als je die datum verkeerd invult? je weet gewoon niet of het antwoord klopt.
    Dennis vulde zijn eigen geboortedatum in, want de maya priester (oid) wees hem als mol aan. "Ja daar heb ik dus niks aan" Uhuh

En je hebt volgens mij gelijk dat het antwoord dan goed of fout kon zijn (in het geval van een verkeerde datum)... maar ik denk toch eerder fout dan goed in zo'n geval
      donderdag 28 februari 2008 @ 21:35:53 #215
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_57045573
    Heb het begin gemist van de aflevering met de opdracht, maar hoe duidelijk wil je het hebben dat Dennis de mol is.
    pi_57045603
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Dennis vulde zijn eigen geboortedatum in, want de maya priester (oid) wees hem als mol aan. "Ja daar heb ik dus niks aan" Uhuh

En je hebt volgens mij gelijk dat het antwoord dan goed of fout kon zijn (in het geval van een verkeerde datum)... maar ik denk toch eerder fout dan goed in zo'n geval
    Als hij die datum verkeerd had ingevuld (wat we dus niet weten, ook jij niet) gaat die maya priester zomaar wat zeggen. Dus wijst ie lacherig op hem zelf. Dennis vatte het ook op als 'ja, zoiets dacht ik al, daar heb ik dus niets aan'. Die priester had net zo goed naar 'n vogel kunnen wijzen.

We weten het echt nog niet, maar het zou inderdaad wel 'n grappig grapje voor hem zijn om te vertellen als hij zijn mol-uitleg zou mogen doen volgende week.
      donderdag 28 februari 2008 @ 21:37:20 #217
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_57045608
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
    Nou ja, vorig seizoen hadden ze zo'n liftopdracht. Als je je vraag goed had kreeg je de mol te zien. Maar in elk geval 1 iemand die een fout antwoord had kreeg toch ook gewoon de mol te zien.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_57045633
    Maar ja ook al is het antwoord onzeker, dan kun je nog beter de verkeerde datum invullen. Aan een "goede" datum invullen heb je namelijk sowieso niets.
      donderdag 28 februari 2008 @ 21:38:00 #219
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_57045635
    Regina is toch ook wel een lekker wijf
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_57045682
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:35 schreef Kinga het volgende:
    Heb het begin gemist van de aflevering met de opdracht, maar hoe duidelijk wil je het hebben dat Dennis de mol is.
    Inderdaad, dat is al eventjes behoorlijk duidelijk. Tenminste, als Dennis de mol is zou het me tegenvallen, want ik moet elke keer lachen om zijn slechte toneelspel (vanuit de gedachte dat hij de mol is weliswaar).
      donderdag 28 februari 2008 @ 21:39:29 #221
    1986 Jane
    agnostic dyslexic insomniac
    pi_57045686
    Oké, stel dat Dennis de Mol is...

- Regina stemt op Edo als Mol
    - Edo stemt op Dennis als Mol

Voor het spanningseffect zou men dan de echte Mol Dennis laten zeggen dat hij denkt dat het Regina is. Dat heeft men eerder ook al zo gedaan. Doen alsof ze allemaal elkaar verdenken.

Dat niemand denkt dat het Regina is, betekent volgens mij óf dat zij de Mol is óf dat Edo het is.

kan iemand het nog volgen?
    Lying awake, wondering if there is a Dog...
    Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
    pi_57045717
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:38 schreef Dos37 het volgende:
    Regina is toch ook wel een lekker wijf
    Thanks for stating the obvious
    pi_57045883
    Staat de uitzending al ergens online?
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_57045901
    Nou, zo duidelijk is het me anders niet dat Dennis de Mol is. Geef me eens redenen?
    Variety is the spice of life
    pi_57045956
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:46 schreef nebelung het volgende:
    Nou, zo duidelijk is het me anders niet dat Dennis de Mol is. Geef me eens redenen?
    Dat is ook helemaal niet duidelijk, alleen omdat ie niet opvalt. En omdat ie dus acteert. En omdat het zóu kunnen dat ie net z'n eigen geboortedatum invulde (wat niemand heeft gezien hoor, dus dat is speculeren). Maar zo zijn er ook redenen voor de anderen, denk ik.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')