Vaak was er nog die vragen-opdracht (met altijd de vraag welke speler je in de finale had willen zien).quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorig jaar en andere jaren was er toch gewoon nog een spannende opdracht?
ja,quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja we krijgen het antwoord dus echt volgende week weer pas, tijd is zo ongeveer om.
Dat vind ik helemaal niet leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja we krijgen het antwoord dus echt volgende week weer pas, tijd is zo ongeveer om.
Beelden van de afvallers die het te horen krijgen en confrontatie met de afvallers.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet leukWaar is dat goed voor? Ze verliezen toch geen kijkcijfers, iedereen wil toch wel weten hoe diegene het gedaan heeft?
En regina lijkt haar lachen niet in te kunnen houden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Haunter het volgende:
In de promo zie je Dennis ook te zenuwachtig, en Edo lachen
quote:Dagboek mol
Aflevering 9
Systematisch, betrouwbaar of behendig. Welke eigenschap past bij een mol? Het was een spannend ritueel vandaag, maar eindelijk kon ik mijn ware gezicht laten zien vandaag. Heerlijk! Nu jij nog.
Nog een week en ik mag voluit. Wat heb ik er veel plezier in gehad – en nog. Maar nu kan ik toch niet echt meer wachten. Nu wil ik alles opbiechten en laten zien, want ik heb ze behoorlijk lopen pesten. Nog een week en jullie zullen het zien. Ma áx e báaj o?
De ontknoping is volgende week pas.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Tezz het volgende:
Oe........ik kom net binnen lopen en heb dus geen ontknoping gemist. Juist vanavond moest er zonodig belastingaangifte gedaan worden bij familie Tezz![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk de uitzending ergens terug kan kijken!
Ga weg ik stond te springen in de kamer toen die eruit ging.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Georgina!Had veel langer in het spel moeten zitten.
Of blauw -> Reginaquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
.....
Regina: foute datum, Is de kleur van de ogen van de mol bruin? Nee... dus Ja -> Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |