oh ja klopt. Wzas alweer tijdje geledenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Freezor het volgende:
[..]
Nee, ze verdiende uiteindelijk nog meer geld met de sleutels op de deur.
Ik neig daar ook naar, maar dat wíl ik helemaal nietquote:Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef Jane het volgende:
Ik denk eigenlijk nog steeds dat het Edo is.
Nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik neig daar ook naar, maar dat wíl ik helemaal niet
En ik kan hem ook niet echt op dingen betrappen.
Volgende week krijgen we het te horen, volgende aflevering weten we het waarschijnlijk nog net nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Han-Pekel het volgende:
volgende week weten we het nóg niet toch?
"Jullie 3-en staan hier nu... Winnaar, verliezer, mol... De mol is...........Nog een weekje geheim. Tot volgende week"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Han-Pekel het volgende:
volgende week weten we het nóg niet toch?
jup..helaasquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
"Jullie 3-en staan hier nu... Winnaar, verliezer, mol... De mol is...........Nog een weekje geheim. Tot volgende week"
Vind ik niet.. ik vind dit concept vele malen spannenderquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh werd aan het eind van de voorlaatste aflevering bekendgemaakt wie de Mol was. Dan had je een hele week om na te denken hoe dat nou in hemelsnaam kón en wat die persoon dan allemaal moest hebben uitgevretenDat bedierf de pret helemaal niet, want dan kreeg je in de laatste aflevering nog alle Mollenstreken op een rijtje.
De laatste jaren wordt de identiteit van de Mol pas in de allerlaatste aflevering onthuld. Ik vind dat best flauw; vanwege de kijkcijfers? Als je de hele reeks hebt gekeken, dan kijk je toch ook de laatste, ook al weet je al wie de Mol is
Zeker.. alles voor de kijkcijfertjesquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Misschien dat nieuwe kijkers dan denken dat het programma afgelopen is. Maar aan het eind wordt nog wel even verteld dat de mollenstreken de week erna aan bod komen, dus dat lijkt me op zich wel duidelijk. Lijkt mij ook gewoon rekken zodat iedereen zeker de week erna kijkt.
Coen kan wel alles op Edo zetten maar als hij de antwoorden niet goed hebt, dan kan hij nog de meeste fouten hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:08 schreef Irving het volgende:
Kheb begrepen dat het volgende wel bekend gemaakt wordt. Dat zei Pieter Jan bij Paul de Leeuw..
Dan een vraagje aan degenen die Edo verdenken.. Wat is jullie argument tegen dat Coen in aflevering vier zijn hele test op Edo had gezet (dat had hij later ook nog bij schiffers.fm bevestigd)
De laatste is altijd wel de leukste ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk meer uit naar de aflevering van volgende week dan naar die van vanavond.
Die is ook altijd leuk, de onthullingen van en hoe ze hebben gedaan de mol danquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk meer uit naar de aflevering van volgende week dan naar die van vanavond.
Dat gaat wel erg ver zeg! Dat document! Tja, we zullen het zien.. vanavond of volgende week!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:14 schreef Steven184 het volgende:
Heb er al weer helemaal zin in. Op een ander forum heeft iemand 6 pagina's uitleg staan waarom Edo de mol zou zijn.
download
Ik vind veel dingen vrij ver gezocht om een theorie te bevestigen, maar bijvoorbeeld de kleuren van zijn shirts en dat in combo met de topito's vind ik wel een goede aanwijzing.
[ afbeelding ]
Vooralsnog blijf ik toch op Dennis, want als hij echt driefm niet wist(afl.2) terwijl hij daar werkt en prinsesdag als Hagenees niet weet, tsja.
Daarnaast nog een leuke: van alle kandidaten is er in de vooruitblik op de week erop een keer een scene in spiegelbeeld te zien, behalve van Dennis. De mol houdt de kandidaten een spiegel voor?
Zal volgende week worden. Maar gaat heel ver inderdaad, ik heb het niet meer dan vluchtig doorgekeken omdat die persoon 110% zeker is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver zeg! Dat document! Tja, we zullen het zien.. vanavond of volgende week!
Nou, dat zou stom zijn. Ik volg het altijd omdat ik dan in de laatste aflevering kan zien wat de mol allemaal heeft uitgespooktquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:44 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk dat er geen mol was dit keer. Lijkt mij ook wel leuk.
Volgende week jaquote:
Neequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef jmac het volgende:
Is niemand nog een beetje wie is de mol moe?
Ik totaal niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef jmac het volgende:
Is niemand nog een beetje wie is de mol moe?
Vaak was er nog die vragen-opdracht (met altijd de vraag welke speler je in de finale had willen zien).quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorig jaar en andere jaren was er toch gewoon nog een spannende opdracht?
ja,quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja we krijgen het antwoord dus echt volgende week weer pas, tijd is zo ongeveer om.
Dat vind ik helemaal niet leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja we krijgen het antwoord dus echt volgende week weer pas, tijd is zo ongeveer om.
Beelden van de afvallers die het te horen krijgen en confrontatie met de afvallers.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet leukWaar is dat goed voor? Ze verliezen toch geen kijkcijfers, iedereen wil toch wel weten hoe diegene het gedaan heeft?
En regina lijkt haar lachen niet in te kunnen houden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:23 schreef Haunter het volgende:
In de promo zie je Dennis ook te zenuwachtig, en Edo lachen
quote:Dagboek mol
Aflevering 9
Systematisch, betrouwbaar of behendig. Welke eigenschap past bij een mol? Het was een spannend ritueel vandaag, maar eindelijk kon ik mijn ware gezicht laten zien vandaag. Heerlijk! Nu jij nog.
Nog een week en ik mag voluit. Wat heb ik er veel plezier in gehad – en nog. Maar nu kan ik toch niet echt meer wachten. Nu wil ik alles opbiechten en laten zien, want ik heb ze behoorlijk lopen pesten. Nog een week en jullie zullen het zien. Ma áx e báaj o?
De ontknoping is volgende week pas.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Tezz het volgende:
Oe........ik kom net binnen lopen en heb dus geen ontknoping gemist. Juist vanavond moest er zonodig belastingaangifte gedaan worden bij familie Tezz![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk de uitzending ergens terug kan kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |