Geregeldquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
@ Suuz_ je hebt vergeten om Patrick door te strepen in exit aflevering 8
Ja, neem aan van wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Harmen1984 het volgende:
Is volgende week de finale?
Iddquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:39 schreef Djeez het volgende:
Regina in een bikini. Helaas viel er weinig te zien, ik had er meer uitgehaald als ik de montageman was van WIDM...
Ja, het blijft toch gek. Patrick heeft regelmatig bepaalde invallen gehad waarbij je dacht, zoiets weet gewoon de mol, zoals dat ze de kleuren moesten onthouden van de geldbordjes vorige week, en deze week weer dat die zin in het Maya was. Maar toch ben ik dolblij dat hij het niet isquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Tegan het volgende:
Edoooooooooo.
Ik dacht Edo al heel lang, maar na deze aflevering dacht ik Patrick met mega-veel overtuiging. Maarja toch Edo dan.
Nu nog de link naar de aflevering.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:55 schreef Bayswater het volgende:
Edo in een zwembroek. Helaas viel er veel te zien, ik had er meer uitgehaald als ik de montageman was van WIDM...
Oke oke give me a break, ik heb dit nog nooit gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu nog de link naar de aflevering.
Dat klopt ook nog twee uitzendingen...waarvan een met finale en daarop zie je ze allemaal terug ergens in een hotel praten over de mollenacties.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:01 schreef kaatjejannie het volgende:
pieter jan hagens zij vandaag (bij opnames van een ander programma) dat komende week de finale was en de week daarop de mollenacties te zien zouden zijn..
Komt in de finale, want je zag ze zitten bij de Maya ruiïnesquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Overigens, vraag me af wat dat nu is met die zin in Maya. Het zal wel de centrale vraag worden volgende week in de finale, wie is de mol/vreemdeling? Gewoon een sfeer-zetter, of zit er meer achter?
Jep, da's volgens mij al jaren zo.. (alleen was vorig jaar eigenlijk al algeheel bekend dat Inge de mol was vóór de terugblik-aflevering..)quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Vorig jaar werd de mol toch pas bekend tijdens de "terugblik-uitzending"? Toen ze met z'n allen in dat kasteel zaten.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:55 schreef Bayswater het volgende:
Edo in een zwembroek. Helaas viel er veel te zien, ik had er meer uitgehaald als ik de montageman was van WIDM...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er schijnt gelekt te zijn:Dat was gisteren al bekend, ben benieuwd. Zal wel een hoax zijn. Vorig jaar was dat met Renate Verbaan precies hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door DaFrenk op 22-02-2008 16:49:51 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Zet dat even in spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was gisteren al bekend, ben benieuwd. Zal wel een hoax zijn. Vorig jaar was dat met Renate Verbaan precies hetzelfde. Al kanEn bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.natuurlijk goed de mol zijn![]()
Nut van spoilersquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was gisteren al bekend, ben benieuwd. Zal wel een hoax zijn. Vorig jaar was dat met Renate Verbaan precies hetzelfde. Al kan --- natuurlijk goed de mol zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |