Geniaal? Neuh, dan moet ie eerst wat aan z'n acteertalenten gaan doen. Dat overdreven neppe gezucht als ie erin blijft bij een groen scherm enz.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef peaceman het volgende:
Ik blijf bij Dennis. Zelden iemand zo onopvallend door Wie is de Mol zien gaan. Ogenschijnlijk nauwelijks op fouten te betrappen.... geniaal, als ie het is dan he?
Oh, in mijn omgeving verdenkt juist iedereen Dennis!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef peaceman het volgende:
In mijn omgeving is er niemand die Dennis verdenkt... Dus die poll is niet erg betrouwbaar voor de algemene opinie in Nederland wat mij betreft...
In de poll na vorige week (74 stemmen) stemde 47% op Dennis, 30% op Edo en 23% op Regina.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Oh nouja inderdaad deze poll is niet echt overtuigend.
Een eerdere poll in het topic (vorige week?) was wel 2/3 Dennis oid.
Vond je het niet verdacht dat we Edo en Regina met die Maya klok zagen en Dennis niet? Dat zou kunnen zijn omdat mensen dan zouden kunnen gaan rekenen wat ie nou eigenlijk heeft gedraaid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:16 schreef Taurus het volgende:
Nee want Dennis wist niet zeker of hij die kalender goed had gezet. Dus die vent kan ook maar wat zeggen. Het is nog steeds niet zeker weten Dennis.
Eensch...ik ben voor speciaal dat Slag Om Pampus gaan kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:38 schreef Dos37 het volgende:
Regina is toch ook wel een lekker wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:51 schreef peaceman het volgende:
Ik blijf bij Dennis. Zelden iemand zo onopvallend door Wie is de Mol zien gaan. Ogenschijnlijk nauwelijks op fouten te betrappen.... geniaal, als ie het is dan he?
De kenners wel maar nog lang niet alle overige usersquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmm ik snapte er al geen reet meer van, maar zie dat de kenners hier er ook nog niet uit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |