quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was gisteren al bekend, ben benieuwd. Zal wel een hoax zijn. Vorig jaar was dat met Renate Verbaan precies hetzelfde. Al kan Edo natuurlijk goed de mol zijn
En quote jij m nog een keerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Anders quote je de spoiler ff meteen helemaal.
én alweer een Alice-referentiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De muziekale hint was Into the labyrinth, van Trevor Jones voor de film Labyrinth..
In het doolhof..
Die lui die de fragmenten bepalen lezen ook mee.quote:
Ik vond dat dus te gespeeldquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
Kweet niet, van Regina, ik vond haar zo écht geschokt dat Dunya eruit ging.
onder welke steen heb jij gezetenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Trouwens wat doet die Edo ik ken hem nergens van!
Ach Baai, ik ken de helft van die jongelui ook niet heur.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Trouwens wat doet die Edo ik ken hem nergens van!
Doe niet zo stom manquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten
Google Edo Brunner.. weet je genoeg
doe rustig joh.. was dequote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo stom manIs een antwoord te veel !!
quote:Edo Brunner (Dubbeldam, 11 oktober 1970) is een Nederlandse acteur en presentator.
In 2006 presenteerde Brunner het BNN televisieprogramma Cash Cab en doet hij mee in het improvisatieprogramma Kannibalen. Sinds november 2006 is hij één van de acteurs in Tequila. Edo is tevens presentator van het programma LLinke soep van de publieke omroep LLink
Jij bent vriendelijker als die boven jou posttequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach Baai, ik ken de helft van die jongelui ook niet heur.
We worden oud dame
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar aan de andere kant. Ze zouden ook de winnaar of verliezer mee kunnen nemen. Maar aangezien Inge er ook was...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:13 schreef kenwel het volgende:
waar ik vandaag aandacht : Edo was samen met Pieter Jan voordat WIDM begon bij De wereld draait door, misschien toeval maar het zou kunnen dat de Mol en de presentator er dus samen waren.
hecht er niet zoveel waarde aan, volgens mij is het 1 grote grap tussen de personen in kwestiesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:06 schreef Haunter het volgende:
Waarom bestaan er nog steeds figuren die na een paar keer (kan gebeuren) nog steeds zitten te spoileren het lekken van "de mol"
Hmm daar zit wel wat in ja. Hoe zit het eigenljk met de opmerking die Pieter Jan in diezelfde uitzending maakte dat hij al na afl 3 wist wie de mol was, en dat ze later van die kennis gebruik hebben gemaakt? Heeft het iets te maken met het dubbele logo op de laptop? En die 2 zwart gekleedde mensen die voor het beeld liepen tijdens de geheugen-test? En wat zou dat willen zeggen. Zijn er 2 mollen; molt Pieter Jan mee? (hence: zwart gekleed: mollen-pakjes?)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:13 schreef kenwel het volgende:
waar ik vandaag aandacht : Edo was samen met Pieter Jan voordat WIDM begon bij De wereld draait door, misschien toeval maar het zou kunnen dat de Mol en de presentator er dus samen waren.
Tja met die redenering dat Inge er ook was, zouden ze dus voor de aanvang van het seizoen al aangegeven hebben wie de mol is. Dat lijkt me ook een beetje gek.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar aan de andere kant. Ze zouden ook de winnaar of verliezer mee kunnen nemen. Maar aangezien Inge er ook was...
Inderdaad, kan dus goed niks betekenen. Misschien omdat hij de grappigste is voor DWDD, of omdat hij als enige van de finalisten kon die dag. Je weet het niet..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja met die redenering dat Inge er ook was, zouden ze dus voor de aanvang van het seizoen al aangegeven hebben wie de mol is. Dat lijkt me ook een beetje gek.
\quote:Op zondag 24 februari 2008 01:49 schreef Stroekie het volgende:
in mijn ogen is Regina de mol
niet dat ik dat nu al wetenschappelijk kan staven, maar dat zegt mijn gevoel
Als mol moet je natuurlijk af en toe wel geld verdienen om minder verdacht te geraken. En om het later weer keihard af te kunnen pakken.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:02 schreef Freezor het volgende:
Ik denk niet dat Regina de Mol kan zijn. Ze heeft in haar ééntje te veel geld verdiend bij bijvoorbeeld de bommenopdracht. Daar knipte zomaar even het goede draadje door, dat zal de Mol toch nooit doen?
Als zij denken dat wij zo denkenquote:Op zondag 24 februari 2008 04:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
\
Degenen die op Regina zitten; wéér een vrouw? Dat kan haast niet...
ze werd later in dat spel toch uitgeschakeld door een andere domme fout?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:02 schreef Freezor het volgende:
Ik denk niet dat Regina de Mol kan zijn. Ze heeft in haar ééntje te veel geld verdiend bij bijvoorbeeld de bommenopdracht. Daar knipte zomaar even het goede draadje door, dat zal de Mol toch nooit doen?
Nee, ze verdiende uiteindelijk nog meer geld met de sleutels op de deur.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
ze werd later in dat spel toch uitgeschakeld door een andere domme fout?
oh ja klopt. Wzas alweer tijdje geledenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Freezor het volgende:
[..]
Nee, ze verdiende uiteindelijk nog meer geld met de sleutels op de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |