quote:
Wat zou Amanda onde de leden hebben?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja. Ik wil er eigenlijk nog wel op terugkomen, dat verrassingselement was er toch al niet geweest, want B&A stonden al stijf van de spanning toen Eric het huis weer binnen kwam. Met als gevolg de reteirritante streamlocks op Brian en de waarschijnlijke telefoontjes met achter, die hem echt wel geïnformeerd hebben over welke informatie is binnengebracht. Welke informatie dat is, was dan ook wel weer te bedenken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
Amanda zit weer heeeeelemaal onder de muggenbulDen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:02 schreef Lobasca het volgende:
Zullen wel vlooienbeten zijn..vies wijf dat het is
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef Gert het volgende:
In Amanda's kleine wereldje komen bulden van muggen. Ook als ze onder de kleine, springerige insectjes zit die je ook nog weleens op honden aantreft.
Samenvatting:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:
No way! Het vriest gewoon 's nachts, ik gok op vervuilde talgkliertjes, ik heb dat kind nog nooit lekker met zeep zien wassen of scrubben, denk daar al die alcohol bij en dat uren in bed liggen stinken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:09 schreef Gert het volgende:
Prachtig, al die verklaringen voor de "bultjes". Over één ding zijn we het in ieder geval eens: van muggen komen ze niét.
Ik ben bang dat de FEBO hier zijn vingers smerig aan kan gaan branden, maar goed de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:12 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet of ze het aangedurfd hebben om Kenneth die stick te geven. Misschien heeft ie het gewoon in de Villa geprint. Feit blijft wel dat Brian onrechtmatig aan die stick is gekomen en weet dat Mikey deze gestolen heeft. Het spreekwoord zegt dan ook: De heler is erger dan de steler....
Het zou me eigenlijk niets verbazen dat er niet over gesproken mag worden omdat die verhaallijn verder uitgemolken gaat worden. Van Brian's kant en van Jaap's kant. Ik vind het opvallend dat ik Jaap er ook zo weinig over hoor zeggen. En als daar zoveel info op zou staan zou ik me toch wel zorgen maken als ik Jaap was.
Daarnaast hoop ik dat Huub zich niet teveel met deze verhaallijn bemoeit maar deze gewoon aan Jaap gunt. (Jaap zit verlegen omverhaallijnen en daarom kom ik tot die conclusie).
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
Lieve Mama,
Hoe gaat het met je?
Was heel erg geschrokken van de brief waarin stond dat je niet meer kwam.
Was zo verdrietig had me er op verheugd omdat je het me beloofd had. Het was alleen met je rug op beeld 1 seconden en dat hadden we de hele dag zonder camera’s kunnen zijn.
Het was een heel ding om die 8 uur te verplaatsen maar dat deed ik om dat ik jou dan kon zien d8 ik.
Toen ik die brief kreeg voelde ik me zo alleen, zo veel teleurstelling. Heb liever dat je me niks beloofd, dan krijg ik ook geen .................
ff de vertaling van de brief aangevuld!
Amanda en Brian doen hun best iedereen te laten geloven dat ze zich goed voelen, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
Nerveus lullen en hyenalachen, stijf van de stress dus.
[ afbeelding ]
De inspiratie voor mijn TT, verder is dit een COS dus geen commentaar op elkaar aub.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:25 schreef fossil_fossil het volgende:
Mike zegt net tegen brian.... ik ga vanavond tijdens het eten Huub confronteren met de woorden die hij gister tegen me heeft gezegd.. kijken hoe die uit de hoek komt.
Er moet een beetje sensatie blijven toch? aldus Mike
Ik heb ook een pesthekel aan Mikey, al vanaf het begin en toen wist ik nog niet eens hoe hij wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, je bent in de war met Leandra.
Ik heb een pesthekel aan Mikey omdat het een dief is en de grond kust waar Brian loopt.
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:55 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian amanda nog wel een zoen gebracht voor zijn vertrek?
Is de onoverwinnelijke kickboxer al op weg naar zijn interview? Schietgebedje dat ze hem daar wel even fijntjes aan het verstand kunnen brengen dat No Contest precies dat betekent: geen wedstrijd - geen winnaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:55 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian amanda nog wel een zoen gebracht voor zijn vertrek?
je hebt een pesthekel aan hem omdat hij met brian isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ook een pesthekel aan Mikey, al vanaf het begin en toen wist ik nog niet eens hoe hij was
Ach, wat mij betreft laten ze hem in die waan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is de onoverwinnelijke kickboxer al op weg naar zijn interview? Schietgebedje dat ze hem daar wel even fijntjes aan het verstand kunnen brengen dat No Contest precies dat betekent: geen wedstrijd - geen winnaar.
geen ideequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:58 schreef Rotterdammert het volgende:
Komt het live op RNN7?
weet iemand dat?
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:58 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie jaap met een steel onder zijn bed harken ...........................zou hij de usb tick zoeken?
Nee, want dat maakt me niets uit. Tis denk ik meer het idee 'zielige zwerver gaat de villa in' waar ik me aan erger.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:57 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
je hebt een pesthekel aan hem omdat hij met brian is
volgens mij nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:58 schreef Rotterdammert het volgende:
Komt het live op RNN7?
weet iemand dat?
ik vermaak me prima met al dat gebep hierquote:Gut, wat is het hier toch vervelend hè? Fok is niks, dgk is nog minder en laten we het al helemaal niet over de cos hebben.
Zeg, als het je niet bevalt...
Ga jankuh jonguh!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:01 schreef Nomrc2 het volgende:
ooooooooogggggggggggggggg schande !
wat errrrruuuuuuuug !
kut febo
ze spelen vals
Hij zei net dat hij zijn badslipper zoekt, de sauna is weer gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:01 schreef blomst het volgende:
wat zoekt Jaap?
heeft hij zelf al tig maal gezegd...ook bij terugkomst....no contest betekent dat het gevecht eigenlijk niet heeft plaatsgehad...geen verliezer,geen winnaar...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is de onoverwinnelijke kickboxer al op weg naar zijn interview? Schietgebedje dat ze hem daar wel even fijntjes aan het verstand kunnen brengen dat No Contest precies dat betekent: geen wedstrijd - geen winnaar.
goed zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik vermaak me prima met al dat gebep hier
laat ik ff meedoen
komt ie................................
wat errrrruuuuuuuug !
kut febo
ze spelen vals
Jaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef riri het volgende:
[..]
heeft hij zelf al tig maal gezegd...ook bij terugkomst....no contest betekent dat het gevecht eigenlijk niet heeft plaatsgehad...geen verliezer,geen winnaar...
maar hij was duidelijk de betere in het gevecht
Zou hij een tip van achter hebben gehad om nog maar eens goed te zoeken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:58 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie jaap met een steel onder zijn bed harken ...........................zou hij de usb tick zoeken?
Goezzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat ik ff meedoen
wat errrrruuuuuuuug !
kut febo
ze spelen vals
HOU EENS OP!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef riri het volgende:
stom geleuter over kickboxen
Hmmmmm, codetaal?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij zijn badslipper zoekt, de sauna is weer gemaakt.
riri het is heel simpel, die tweede onnodige trap is er geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef riri het volgende:
binnen dertig secoden een perfekte high kick geven op de perfekte plek aan de zijkant van de hals is gewoon heel goed...daar kun je niet omheen....als de scheids dan niets doet en de spelers niet uit elkaar haalt kan je bij beginners het verdere verloop verwachten...de scheids hoort er bovenop te staan...
Met badslipper bedoelt hij dus eigenlijk de USB STICK DIE MIKEY GESTOLEN HEEFT?quote:
Waarom al die wc rollen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
Laatst is dat hele hok toch laatst uitgemest?????? Dit komt onder het bed van Jaap vandaan.
[ afbeelding ]
Ook dat maar die wenkbrauwen.quote:
In het sprookjebosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
trouwens die Yuri is wel heel erg klein, Brian is toch ook niet echt groot.
Hoe hebben ze hem kunnen vinden.
Precies, misschien mooie beelden voor zijn laatste TV uitzending? (Hoop doet leven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met badslipper bedoelt hij dus eigenlijk de USB STICK DIE MIKEY GESTOLEN HEEFT?
Volgens Huub is Mikey buiten en worden er opnames van hem gemaakt, die gaat voorlopig dus nergens heen, bummer.
Houd dat gevoel vast.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat ik ff meedoen
wat errrrruuuuuuuug !
kut febo
ze spelen vals
Brian is toch zoooooooooo tegen bont en haar 'schoondochter' is ambassadrice van Bont voor Dieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat maar die wenkbrauwen.
Huub wil Amanda of Brian op de ontslagstoel. Als Brian op de ontslagstoel zit wil hij zijn kickboxgevecht helemaal belachelijk maken.
Ik seg, ik hou durfan.![]()
![]()
( mits het mag van het hokje natuurlijk)
![]()
Waarschijnlijk niet, Huub moet eens niet al zijn plannetjes uitbrallen maar gewoon een keer doen, nu kan de FEBO er op inspelen, je hoort Brian toch ook nooit over zijn 'beige' acties?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook dat maar die wenkbrauwen.
Huub wil Amanda of Brian op de ontslagstoel. Als Brian op de ontslagstoel zit wil hij zijn kickboxgevecht helemaal belachelijk maken.
Ik seg, ik hou durfan.![]()
![]()
( mits het mag van het hokje natuurlijk)
![]()
Ik lees je vraag nu pas, sorry. Ik heb geen idee, vorige week deed hij gewoon mee met Carlos, beetje fietsen maar toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
Waar is Eric?
Omdat je een FOKkert! ben of wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef blomst het volgende:
nah. ik mag niet een berichtje in het gastenboek achterlaten http://brianamanda.mygb.nl/
mijn berichtjes zijn weggehaald, dus die andere berichten zullen ook wel niet lang staan blijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat je een FOKkert! ben of wat?BTW, de laaste berichten zijn niet zo heel positief, misschien had Brian de site beter niet kunnen noemen.
in principe is hij dat ook want hij was de betere...hij heeft het goed gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Hij zegt trouwens dat hij de winnaar is.
Ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef blomst het volgende:
nah. ik mag niet een berichtje in het gastenboek achterlaten http://brianamanda.mygb.nl/
Huub ook als niet al die Huubsoppers zo fanatiek zouden sms'en.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:29 schreef mootie het volgende:
Huub zegt nogmaals dat Brian allang buiten had gestaan als hij niet de langstzittende was.
Ik weet zeker dat jij weet wat er in iemand zijn hoofd gebeurt als je daar een schop tegen hebt gekregen wanneer je op de grond ligt. Dan loop je namelijk de kans dat je daarna alleen nog maar onzin kan uitkramenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef riri het volgende:
[..]
in principe is hij dat ook want hij was de betere...hij heeft het goed gedaan
Jij weet ook niet van ophouden he?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef riri het volgende:
[..]
Ben jij Sementha?quote:
Wat zal die Brrr dan een knallen tegen zijn hoofd hebben gehad in zijn levenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij weet wat er in iemand zijn hoofd gebeurt als je daar een schop tegen hebt gekregen wanneer je op de grond ligt. Dan loop je namelijk de kans dat je daarna alleen nog maar onzin kan uitkramen
Zelf heb ik niets met K1... maar Brian heeft het in mijn ogen goed gedaan. Toch is de wedstrijd uitgeroepen als No Contest en dat is niet zonder reden. Hij was te kort, Daarom werd er geen winnaar uitgeroepen. Ik begrijp dat Brian trots is op z'n prestatie.... maar vertellen dat je winnaar bent is feitelijk onjuist. Want anders had de jury hem wel uitgeroepen als winnaar. Knappe prestatie en een mooie trap... maar meer niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef riri het volgende:
[..]
Die van haar moeder?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een sneaky berichtje geplaatst
Marcia?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schrMarcia?eef mootie het volgende:
[..]
Dito. Mijn eerste bericht is al verwijderd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
tehehequote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij weet wat er in iemand zijn hoofd gebeurt als je daar een schop tegen hebt gekregen wanneer je op de grond ligt. Dan loop je namelijk de kans dat je daarna alleen nog maar onzin kan uitkramen
Hey, Claire heeft toch meer gezien dan wij dachten dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat de buitenwereld nogal negatief denkt over Brian omdat hij zo agressief is richting Amanda.
Huub noemt het slaan van Amanda en het douche incident. De laaste tijd horen we Huub en Jaap dit steeds vaker zeggen, zonder SL.....de FEBO kan er dus echt niet meer omheen. Nu nog het Jensenfilmpje Redactie, jullie kunnen het.
Inderdaad, Bwian ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zal die Brrr dan een knallen tegen zijn hoofd hebben gehad in zijn leven
voor de zoveelste keer...het was niet tegen zijn hoofd maar de zijkant van de hals....daar waar je als kickbokser juist wil raken...hij lag niet op de grond maar zat in zittende houding en was niet KO....pas bij de tweede kickquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik weet dat het OT is maar ik lach me kapot om de reacties van de B en A lovers, zwaar op hun pik getrapt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:35 schreef mootie het volgende:
En Brian maar vertellen dat hij de slaap had geraakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer...het was niet tegen zijn hoofd maar de zijkant van de hals....daar waar je als kickbokser juist wil raken...hij lag niet op de grond maar zat in zittende houding en was niet KO....pas bij de tweede kick
Blijf niet zeuren over iets waarvan de kenners zeggen dat het bij beginnende spelers heel veel voorkomt...scheids had oplettend moeten zijn,spelers zijn afhankelijk van een goede scheids
Artikel 22. VERBODEN HANDELINGEN WEDSTRIJDVECHTERSquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer...het was niet tegen zijn hoofd maar de zijkant van de hals....daar waar je als kickbokser juist wil raken...hij lag niet op de grond maar zat in zittende houding en was niet KO....pas bij de tweede kick
Blijf niet zeuren over iets waarvan de kenners zeggen dat het bij beginnende spelers heel veel voorkomt...scheids had oplettend moeten zijn,spelers zijn afhankelijk van een goede scheids
Mijn vriend bokst zelf en weet precies waarover hij het heeft...hij heeft het gezien en zijn commentaar was dat Brian zeker talent heeft en erg moedig was die ring in te stappen en voor zoveel kijkers het gevecht aan te gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf heb ik niets met K1... maar Brian heeft het in mijn ogen goed gedaan. Toch is de wedstrijd uitgeroepen als No Contest en dat is niet zonder reden. Hij was te kort, Daarom werd er geen winnaar uitgeroepen. Ik begrijp dat Brian trots is op z'n prestatie.... maar vertellen dat je winnaar bent is feitelijk onjuist. Want anders had de jury hem wel uitgeroepen als winnaar. Knappe prestatie en een mooie trap... maar meer niet.
Lieve riri, het gaat me niet om die trap, was niet netjes maar kan gebeuren, het gaat me om zijn houding, hij heeft glashard een uur lopen beweren dat hij had gewonnen terwijl er een no contest is uitgeroepen, dat is liegen, waarschijnlijk had hij wel gewonnen daar niet van maar hij kan nu niet zeggen dat hij heeft gewonnen want dat is niet zo, capice?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
Deze staan er nog.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:40 schreef mootie het volgende:
Zo heet ik toch heul niet![]()
Anyway, alles is weer weg.
quote:Ik wens Amanda heel veel incasseringsvermogen toe. Zal ze nodig hebben als ze na de kooi de relatie met deze aggresieve vent die geen tegenspraak duldt voortzet.
En zonder familie (of gezin) die naar haar omkijkt, lijkt ze gedoemd tot een leven in het kielzog van de Kubatz-clan.
quote:Amanda en Brian moeten misschien eens wat meer in de spiegel kijken in plaats van met hun vingertjes naar anderen te wijzen. Claire is vies? Amanda doucht amper. Huub is een alcoholist? Amanda drinkt het meest van iedereen daar. Huub mishandelt vrouwen? Brian ramt Amanda door de douche en wijst haar verbaal keer op keer haar plaats. Onder dreiging van 'jewilt toch niet dat ik para word?'(lees: je wilt toch niet dat ik je weer een stoor verkoop?)
Zelfreflectie zou dit duo niet misstaan.
quote:Stelletje smerige ratten zijn jullie
quote:het grootste baggerstel uit de kooi en ze krijgen genoeg info met hun uitjes
Deed die ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
En Brian maar vertellen dat hij de slaap had geraakt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
De enige juiste beoordeling van het partijtje was dus diskwalificatiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Artikel 22. VERBODEN HANDELINGEN WEDSTRIJDVECHTERS
6. Doorvechten of trappen als iemand op de grond ligt. Iemand ligt op de grond als hij enig ander lichaamsdeel meer aan de grond heeft dan zijn voeten
Artikel 20. NEERGAAN DOOR EEN FOUTIEVE STOOT, TRAP OF HANDELING
1. Indien een vechter blijkens zijn reactie neergaat tengevolge van een ongeoorloofde stoot, trap of handeling van zijn tegenstander en de scheidsrechter heeft de ernst van deze overtreding geconstateerd, dan is de scheidsrechter verplicht de vechter welke deze verboden stoot, trap of handeling heeft gepleegd, onmiddellijk te diskwalificeren. De scheidsrechter is in dat geval verplicht de juryleden in kennis te stellen van zijn beslissing. De vechter die is neergegaan zal tot winnaar worden uitgeroepen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:42 schreef mootie het volgende:
Noekje, mag ik schreeuwen?
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige juiste beoordeling van het partijtje was dus diskwalificatie
Eensch... (denk ik als K1 leek).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
Mijn vriend bokst zelf en weet precies waarover hij het heeft...hij heeft het gezien en zijn commentaar was dat Brian zeker talent heeft en erg moedig was die ring in te stappen en voor zoveel kijkers het gevecht aan te gaan
Ze zitten Mikey nu gigantisch te fucken, maar Mike heeft het niet door.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef Rotterdammert het volgende:
ze zouden Mike toch de silence treatment geven
Ja, misschien was dat wel wat duidelijker voor onze kampioen geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
De enige juiste beoordeling van het partijtje was dus diskwalificatie
zo, na 6 weken zegt het schaap ook eens watquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat de buitenwereld nogal negatief denkt over Brian omdat hij zo agressief is richting Amanda.
Het zijn gewoon publieke gegevens hoor...iedereen kan die HIER opvragen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dude, dat mag hier (terecht) niet.
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Artikel 22. VERBODEN HANDELINGEN WEDSTRIJDVECHTERS
6. Doorvechten of trappen als iemand op de grond ligt. Iemand ligt op de grond als hij enig ander lichaamsdeel meer aan de grond heeft dan zijn voeten
1. Indien een vechter blijkens zijn reactie neergaat tengevolge van een ongeoorloofde stoot, trap of handeling van zijn tegenstander en de scheidsrechter heeft de ernst van deze overtreding geconstateerd, dan is de scheidsrechter verplicht de vechter welke deze verboden stoot, trap of handeling heeft gepleegd, onmiddellijk te diskwalificeren. De scheidsrechter is in dat geval verplicht de juryleden in kennis te stellen van zijn beslissing. De vechter die is neergegaan zal tot winnaar worden uitgeroepen.
Dat denk ik niet, die zat tegen die tijd al in het Kubats kamp, ik vind het wel een positieve ontwikkeling, ze begint iig wat van zich te laten horen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:52 schreef avonne het volgende:
[..]
zo, na 6 weken zegt het schaap ook eens wat
had ze moeten doen toen Lieke er nog was. Die had er wel wat mee gedaan.
K1 MAX ZONDAG 17 FEBRUARI BRIAN-YURIquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef avonne het volgende:
kan de discussie over de legendarische 20 seconden in een ander topic?
Je bent goed op de hoogte voor een expertquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!
De scheids is niet oplettend genoeg geweest...zeker bij beginnende spelers is het van groot belang dat hij ontzettend alert was geweest.
Ik herhaal het niet nog een keer.....
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
pfffff...deze wedstrijd is een "No Contest" omdat men vond dat de scheidsrechter ertussen had moeten komen!
De scheids is niet oplettend genoeg geweest...zeker bij beginnende spelers is het van groot belang dat hij ontzettend alert was geweest.
Dat weet ik wel, maar volgens mij mogen ze hier niet geplaatst worden. Met welk doel zou je dat doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon publieke gegevens hoor...iedereen kan die HIER opvragen...
Ik mag niet meer postenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:57 schreef avonne het volgende:
wil iemand even melden op die brian en amanda site dat ie een goed middeltje tegen vlooien weet? Die jeuk is zó vervelend voor Manny
Daar kunnen ze wel een cursus NLP tegenaan gooien. Dit alles is dus bij voorbaat gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mag niet meer posten![]()
Huub: Hoe zit het met je baan, heb je Ton gebeld?
Mike: ..... euh dat gaat lang duren.
Eric: Schrijf je in bij een uitzendbureau.
Mike: Maar dan heb ik 3 maanden werk en dan word ik er weer uitgeschopt.
Jezus, die man hangt aan elkaar van excuses.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees nog maar eens de oude COS'en, ik heb het daar uitgebreid uitgelegd wanneer en waarom een No Contest voorkomt. Ik wil de discussie best voortzetten, misschien in het K-1 topic? (sorry CopyCatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
Wat een excuuszwerver. Liever lui dan moe en allerlei kulsmoesjes verzinnen om maar niet aan te pakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
Hij wil dus gewoon niet, nou klaar dan, dahaag!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt te walgelijk om naar te luisteren, die kerel moet zo'n enorme schop onder zn kont hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel een cursus NLP tegenaan gooien. Dit alles is dus bij voorbaat gedoemd te mislukken.
en huub vind het geeneens nodig een een excuus te verzinnen voor z'n langdurige werklo0sheidquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En Meester Barelds.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
Kan ik niet ligt naast wil ik niet op het kerkhof, zei mijn oma altijd.
En dat het liefst Brian erbij want als mentor weet hij natuurlijk precies weten hoe het zit. Kijken of ie die geclaimde credits verdient.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, dit gaat die kut zwerver niet trekken, elke dag weer zou ik zeggen
Ik heb niet het idee dat Ton echt happig is om Mikey 'wil ik niet kan ik niet' op de loonlijst te zetten. Het televisiemomentje is gemaakt met de stage en daarmee is voor Ton de kous af, verwacht ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:06 schreef mootie het volgende:
Ton heeft toch een eigen bedrijf, die kan zo zeggen, ja ik heb een baan voor je. Daar hoeven geen weken overheen te gaan.
Ik denk dat er maar weinig bazen zijn die zitten te wachten op personeel dat om het kwartier een rookpauze neemt, en als die dorst heeft gewoon onder werktijd de kroeg in duiktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Ton echt happig is om Mikey 'wil ik niet kan ik niet' op de loonlijst te zetten. Het televisiemomentje is gemaakt met de stage en daarmee is voor Ton de kous af, verwacht ik.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:13 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nu dat Mikey vanmiddag een date filmpje heeft opgenomen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
Ben je gek, dat doet hij pas als St. Brian terug is, lekker klagen tegen zijn mentor hoe slecht Huub en Eric wel niet zijn, stelende loser.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef mootie het volgende:
Nou Mikey, ga maar weer lekker zitten zwelgen in zelfmedelijden...
het ultieme produkt van een verzorgingsstaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:20 schreef mootie het volgende:
Op zich kan ik het me prima voorstellen dat Mikey zich het allemaal lekker aan laat leunen in de villa.
Maar is hij zo passief...... als het echt ophoudt in april is hij gewoon de lul. Hij zit daar te wachten tot alles hem aangereikt wordt.
yup net als de rest van de bewoners die vinden dat hij aan het werk moetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:22 schreef Lobasca het volgende:
Maar lieverds, Mike heeft toch een baan, hij WERKT in de Gouden Kooi
Ligt het wicht weer met een katergriepje in bed?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:30 schreef mootie het volgende:
Van Amanda zie je dus ook helemaal niks als Brian er niet is.
En de Russen moesten er om dié reden uit..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef akveor het volgende:
Ik weet het... het voegt niets toe...
[ afbeelding ]
Haha daar had je bijna een heggeschaar voor nodig....quote:
De dagvergoeding van de wannabees is gebasseerd op wat ze voor DGK aan onkosten hadden ( huur, verzekeringen etc).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef Kinga het volgende:
Zou ie betaald krijgen omdat ie in de kooi zit? Die dagvergoeding wat de rest ook krijgt?
maar ja, ook deze top-op staat er dus weer tussen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
Opes ... verkeerd topic, Guuskeee
wacht ffquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:27 schreef akveor het volgende:
Ik weet het... het voegt niets toe...
[ afbeelding ]
Je hebt het over nu over de vergoeding van de wannabees.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De dagvergoeding van de wannabees is gebasseerd op wat ze voor DGK aan onkosten hadden ( huur, verzekeringen etc).
Mikey had geen onkosten alleen schulden, zijn dagvergoeding zou dus -0 moeten zijn.
Knal mij ook maar in dat hok dan!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
[..]
. Van Selene heb ik bevoorbeeld begrepen dat zij 5000 per maand krijgt voor d'r optreden in de villa.
ik wel maar binnen een paar minuten was het weg hahahhahhahquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:18 schreef blomst het volgende:
Mike denkt nu maar aan 1 ding.. een chineesje (heroine roken)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef mootie het volgende:
Nou Mikey, ga maar weer lekker zitten zwelgen in zelfmedelijden...
dan ben je niet de enige ik krijg het er benauwd vanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
Vlooienbericht geplaats op de site van B en A. Ik wacht de reacties even af en hoe lang het bericht blijft staan.![]()
Ik word gek van dat gesnuif en gerochel van Mikey, zo smerig.
Oeps, krijgt ze straks weer op haar sodemieter van Brian. Mikey kan ik niet meer horen of zien dus alles gemute hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit weer met eten te knoeien, in de chill, onderwijl draat Mike bagger..
Praat geen poep.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
Zie verder diverse getuigenverslagen op:quote:
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag. Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen. De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
een heggeschaar jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha daar had je bijna een heggeschaar voor nodig....
Maar je Topic is Tof: [DGK] [COS OP'S] Openings Posten
Ah, deze poster niet gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
Christ, kap eens met die kickboks-discussie. So yesterday enzo..
Mike beschuldigd Claire van diefstal van zijn Belle Perez cdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
DJ Mike heeft weinig verstand van beatmixen.
was het te negatief dan....???quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:43 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik wel maar binnen een paar minuten was het weg hahahhahhah
Vast meer dan brian..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
DJ Mike heeft weinig verstand van beatmixen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, krijgt ze straks weer op haar sodemieter van Brian. Mikey kan ik niet meer horen of zien dus alles gemute hier.
( het zien is wat moeilijker dus ik heb maar een theedoek over stream 1 en 2 gehangen)
die doen ook alles om in de belangstelling te staan he?!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:01 schreef Disana het volgende:
Dit geloven jullie niet... ik krijg spam van Nadia en Nix:
[ afbeelding ]
Daar zat ik dus ook aan te denken, de scheidsrechter had tijdig moeten ingrijpen, die wist nota bene dat Brian een beginner is. Neemt niet weg dat ik het een laffe actie vind van Brian, die natrap, maar toch, die scheids staat er niet voor niets bij.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef riri het volgende:
binnen dertig secoden een perfekte high kick geven op de perfekte plek aan de zijkant van de hals is gewoon heel goed...daar kun je niet omheen....als de scheids dan niets doet en de spelers niet uit elkaar haalt kan je bij beginners het verdere verloop verwachten...de scheids hoort er bovenop te staan...
Maar ja, met een baby op komst moet je toch een of ander handeltje drijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die doen ook alles om in de belangstelling te staan he?!!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:01 schreef Disana het volgende:
Dit geloven jullie niet... ik krijg spam van Nadia en Nix:
[ afbeelding ]
Apart he? Normaal kijk ik alleen naar de subject headers, maar deze liep meteen in de peiling.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik wil ook spam van nadia en nix!!
Hoe weet je dat het van hen is?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Apart he? Normaal kijk ik alleen naar de subject headers, maar deze liep meteen in de peiling.
Wacht maar tot je de gegadigden ziet, vast nog triesterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, Mikey mag ook gaan daten, hoe triest .
Ik heb die hele Mikey sowieso ontzettend weinig zien doen zolang als hij in die villa zit. Alleen even een oproepje voor de camera (toen er externe 'cameramensen' waren), dat als iemand een leuke baan of woning had dat ie zich aanbevolen hieldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
Mikey denkt dat het geen zin heeft om zich in te schrijven bij een Woningbouwvereniging omdat het programma geen 4 jaar duurt. Wat een drogargument, hij doet dus zelf helemaal niks en laat alles over aan het hokje....oh nee, zijn mentor Brian.
Nou moet ik wel zeggen dat er ook een vergelijkbaar iets is: [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een heggeschaar jaeven verkeerd topic
![]()
Ben blij dat je het topic kan waarderen. Het leek me wel een goed idee, want niemand kan 24/7 streamen en COSsen, en de OP's zijn zo mooi dat je nadat je die gelezen hebt weer helemaal uptodate bent.
Het zou helemaal PERFECT zijn als de topic starters zelf even de OP posten in dat topic, scheelt weer wat werk voor mij
Ik zie nu pas dat er Nadia nix staat...keek naar de bovenstequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, zou het niet gewoon puur (maar wel leuk) toeval zijn?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
jij maakt het af!
is gewoon toeval. wel een heel leuk toeval (vind ik)
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef schatje het volgende:
Mikey moet gewoon opzouten met die vieze methadon bek van hem.
Wat is dat hoofd toch rond.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:27 schreef Disana het volgende:
Wijdbeens, geen probleem voor een dame.
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik al een tijdje, uit de villa met die gast en ja, wat mij betreft gewoon de straat weer op. Hoezo: dat kun je niet maken. Jawel hoor. Hoezo: de redactie is hem wel wat schuldig? Kansen genoeg gehad die kerel. Bah.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een excuuszwerver. Liever lui dan moe en allerlei kulsmoesjes verzinnen om maar niet aan te pakken.
in rotterdamquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef Kinga het volgende:
gezellig in de chill zeg...waar is brian eigenlijk?
..........Zolang je ze maar dichthoudt niet, volgens mij........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:40 schreef akveor het volgende:
Is dit niet eigenlijk superslecht voor je ogen zo zonder brilletje?
[ afbeelding ]
Klopt...zelfde geld voor je mond...je kunt anders lelijke blaren en/of blaasjes krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:43 schreef loisie het volgende:
[..]
..........Zolang je ze maar dichthoudt niet, volgens mij........
Komt het Live op de RNN7 Stream?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:34 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
in rotterdam
interview voor RNN7
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:33 schreef Kinga het volgende:
Maar Mike heeft dus een dochter? Waarom zei ie dan met kerst dat ie geen kinderen had?
bedankt !!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:00 schreef Margo37 het volgende:
Van nowlive:
intervieuw is al weer afgelopen ,werd niks bijzonders gezegt natuurlijk wel over Huubs actie laatst met dat plasma scherm,
hij kan het niet laten om te laten weten dat huub het niet meer zag zitten,voor de rest niets over de ongeldige winst in de k1 wedstrijd
zieligheid ten top, die 2 klojoosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Amanda en Mike willen een travestiet uitnodigen, die Huub moet gaan versieren![]()
Dit is toch geen doen meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Amanda en Mike willen een travestiet uitnodigen, die Huub moet gaan versieren![]()
Mikey kent ene Mandy, eigenlijke naam is Sjonnie( goh). Hij/zij zit op de Wallen dus zal hij toch eerst naar buiten moeten om hem/haar uit te nodigen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Daar had hij het gisteren ook al over, hij het het overleggen met achterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Desii het volgende:
Nou ja, want jongen jongen jongen, dat gaat hi-fucking-larisch worden!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:17 schreef Varen het volgende:
[..]
Daar had hij het gisteren ook al over, hij het het overleggen met achter
omdat hij net als de meeste hier niet objectief isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:14 schreef blomst het volgende:
mIKE WIL RAAG dat er nog een gastspeler in de kooi komt die naar hun trekt dan is het eerlijker, 4 tegen 4.
Waarom hoorde je hen er niet over toen zij in de meerderheid waren?
Adem in ... en adem uit! Alles zal reg kom!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
Nou ja, want jongen jongen jongen, dat gaat hi-fucking-larisch worden!
Een travestiet die Huub gaat versieren!!![]()
![]()
Jezus, hoe komen ze daar op?? Zo ontzettend, zo.. zo..
ik wil dood
vandaar dat yuri de grootste en dikste beker heeft gekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:44 schreef mazaru het volgende:
- knip -
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
ik wil dood
Cheer up, we trekken je er wel doorheen. En, speciaal voor jou en wie het gemist heeft, nog een keer de spam die ik vandaag kreeg:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
ik wil dood
Gezelligheid kent geen tijd, in huize Mikey.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:21 schreef Varen het volgende:
Een van die gasten heeft Mike zijn vinger er praktisch afgebeten en toen heeft Mike hem wel 10 keer in zijn kont gestoken met een botmes, want hij leit zijn vinger niet los
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
![]()
ik wil dood
Damn, van Anita wil je zelfs dood als je geen Huub-fan bent...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het zo erg?Zal ik Anita voor je bellen?
helaas zag ik de scheidrechter de bekers met de armen gekruisd geven op één van de filmpjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
vandaar dat yuri de grootste en dikste beker heeft gekregen![]()
[ afbeelding ]
Als ze hem willen ondervragen gaat hij gewoon voor de Joran-constructie, en als ie in de villa terugkomt zegt ie:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:28 schreef Katewalker het volgende:
Mike is een beetje dom bezig nu...staat gewoon te vertellen wat voor criminele zaakjes hij allemaal heeft ondernomen..is er nog trots op ook...
Misschien heeft @noekje last van passieve agressie, daar heeft Anita heul veul verstand van hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, van Anita wil je zelfs dood als je geen Huub-fan bent...
kom, we hadden toch niks anders verwacht?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is er al een filmpje van de wedstrijd, komt helemaal goed.
Ik ben benieuwd wat de FEBO de wannabees voor gaat schotelen qua beelden.
Een hele langzame pijnlijke dood met veel bloed en gebroken botten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, van Anita wil je zelfs dood als je geen Huub-fan bent...
Ga je gang, I love your OP's.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:37 schreef Yavido het volgende:
Niemand?
quote:
Datquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef Yavido het volgende:
Maargoed, ik heb weer iets gemist geloof ik? Interview op RNN7Wie waren erbij dan?
Van de wedstrijd gewoon de echte beelden...die krijgen ze namelijk aangeleverdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is er al een filmpje van de wedstrijd, komt helemaal goed.
Ik ben benieuwd wat de FEBO de wannabees voor gaat schotelen qua beelden.
Alleen Brian.quote:
Ik heb op de site van RNN7 gekeken, maar ik kan niks vinden. Hun site werk niet goed trouwens.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:37 schreef Yavido het volgende:
Niemand?
Kijk jij wel eens de reguliere?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef riri het volgende:
Van de wedstrijd gewoon de echte beelden...die krijgen ze namelijk aangeleverd
Met een beetje knip en plakwerk kan er best zodanig gemanipuleerd worden dat het lijkt of Brian gewonnen heeft op een cleane manier.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef riri het volgende:
[..]
Van de wedstrijd gewoon de echte beelden...die krijgen ze namelijk aangeleverd
A cunning plan, I presume?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:43 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda heeft een plan.
BONT!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Fokking hell
Onder handen genomen door Dreams of Beauty
Die wenkbrauwen, ook echt a la Aman...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Fokking hell
iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb op de site van RNN7 gekeken, maar ik kan niks vinden. Hun site werk niet goed trouwens.
Amanda schonk dan ook meer Bacardi dan Cola voor hem in.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
En Mickey is ook al beschonken volgens mij. Zijn verhalen worden worden steeds stoerder en Amanda reageert steeds harder. 'OOOOH JAA??!! ECHT WAAR?!'
*sighquote:
Je vergeet Okeyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
En Mickey is ook al beschonken volgens mij. Zijn verhalen worden worden steeds stoerder en Amanda reageert steeds harder. 'OOOOH JAA??!! ECHT WAAR?!'
Cono!!!!!! Bont Mama!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Fokking hell
tehehequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
idd
Ik zie alleen iets over zwrfkatten. Voor de rest, sja....
[ afbeelding ]
Wat zijn postzegeltripjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef Varen het volgende:
Mike is met postzegels tripjes naar Zwitserland geweest.
Amanda kent ook iemand....
WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
idd
Ik zie alleen iets over zwrfkatten. Voor de rest, sja....
[ afbeelding ]
Let's invite a transvestite for Huub, that'll teach him!quote:
Mij vielen die wenkbrauwen opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |