Gezelligheid kent geen tijd, in huize Mikey.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:21 schreef Varen het volgende:
Een van die gasten heeft Mike zijn vinger er praktisch afgebeten en toen heeft Mike hem wel 10 keer in zijn kont gestoken met een botmes, want hij leit zijn vinger niet los
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
Nou ja, want jongen jongen jongen, dat gaat hi-fucking-larisch worden!
Een travestiet die Huub gaat versieren!!![]()
![]()
Jezus, hoe komen ze daar op?? Zo ontzettend, zo.. zo..
ik wil dood
Damn, van Anita wil je zelfs dood als je geen Huub-fan bent...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het zo erg?Zal ik Anita voor je bellen?
helaas zag ik de scheidrechter de bekers met de armen gekruisd geven op één van de filmpjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
vandaar dat yuri de grootste en dikste beker heeft gekregen![]()
[ afbeelding ]
Als ze hem willen ondervragen gaat hij gewoon voor de Joran-constructie, en als ie in de villa terugkomt zegt ie:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:28 schreef Katewalker het volgende:
Mike is een beetje dom bezig nu...staat gewoon te vertellen wat voor criminele zaakjes hij allemaal heeft ondernomen..is er nog trots op ook...
Misschien heeft @noekje last van passieve agressie, daar heeft Anita heul veul verstand van hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, van Anita wil je zelfs dood als je geen Huub-fan bent...
kom, we hadden toch niks anders verwacht?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is er al een filmpje van de wedstrijd, komt helemaal goed.
Ik ben benieuwd wat de FEBO de wannabees voor gaat schotelen qua beelden.
Een hele langzame pijnlijke dood met veel bloed en gebroken botten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, van Anita wil je zelfs dood als je geen Huub-fan bent...
Ga je gang, I love your OP's.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:37 schreef Yavido het volgende:
Niemand?
quote:
Datquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef Yavido het volgende:
Maargoed, ik heb weer iets gemist geloof ik? Interview op RNN7Wie waren erbij dan?
Van de wedstrijd gewoon de echte beelden...die krijgen ze namelijk aangeleverdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is er al een filmpje van de wedstrijd, komt helemaal goed.
Ik ben benieuwd wat de FEBO de wannabees voor gaat schotelen qua beelden.
Alleen Brian.quote:
Ik heb op de site van RNN7 gekeken, maar ik kan niks vinden. Hun site werk niet goed trouwens.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:37 schreef Yavido het volgende:
Niemand?
Kijk jij wel eens de reguliere?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef riri het volgende:
Van de wedstrijd gewoon de echte beelden...die krijgen ze namelijk aangeleverd
Met een beetje knip en plakwerk kan er best zodanig gemanipuleerd worden dat het lijkt of Brian gewonnen heeft op een cleane manier.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef riri het volgende:
[..]
Van de wedstrijd gewoon de echte beelden...die krijgen ze namelijk aangeleverd
A cunning plan, I presume?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:43 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda heeft een plan.
BONT!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Fokking hell
Onder handen genomen door Dreams of Beauty
Die wenkbrauwen, ook echt a la Aman...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Fokking hell
iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb op de site van RNN7 gekeken, maar ik kan niks vinden. Hun site werk niet goed trouwens.
Amanda schonk dan ook meer Bacardi dan Cola voor hem in.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
En Mickey is ook al beschonken volgens mij. Zijn verhalen worden worden steeds stoerder en Amanda reageert steeds harder. 'OOOOH JAA??!! ECHT WAAR?!'
*sighquote:
Je vergeet Okeyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef noekje het volgende:
En Mickey is ook al beschonken volgens mij. Zijn verhalen worden worden steeds stoerder en Amanda reageert steeds harder. 'OOOOH JAA??!! ECHT WAAR?!'
Cono!!!!!! Bont Mama!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Fokking hell
tehehequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
idd
Ik zie alleen iets over zwrfkatten. Voor de rest, sja....
[ afbeelding ]
Wat zijn postzegeltripjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef Varen het volgende:
Mike is met postzegels tripjes naar Zwitserland geweest.
Amanda kent ook iemand....
WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
idd
Ik zie alleen iets over zwrfkatten. Voor de rest, sja....
[ afbeelding ]
Let's invite a transvestite for Huub, that'll teach him!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |