Tuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Zeg luitjes, mag een 5 minuten COS, nog steeds een 5 min. COS zijn? Ik wil er best wel één openen, maar een TOP OP, hoeft men van mij niet te verwachten..
quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Zeg luitjes, mag een 5 minuten COS, nog steeds een 5 min. COS zijn? Ik wil er best wel één openen, maar een TOP OP, hoeft men van mij niet te verwachten..
Dank Borga. Ik hoop dat ze dat niet te lang uitstellen. Van uitstel komt afstel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Borga het volgende:
JECH hadden gisteren afgesproken om voorlopig niets met de info te doen om Bwian en Amanda daarmee nog nerveuzer te maken
Het verschil tussen hun en zij is ook heel moeilijk.quote:Amanda en Brian hebben zich vandaag netjes aangekleed, als echte Miljonairs! De twee hebben zich teruggetrokken in de Private Room en zitten lekker te keuvelen. Amanda vraagt hoeveel kastruimte Brian thuis heeft. Als ze na De Gouden Kooi misschien bij hem intrekt, moet ze natuurlijk wel de ruimte hebben voor al haar kleding! Anders gaat het feest meteen al niet door. Nieuwe plannen moeten natuurlijk ook de revue passeren. “Weet je nog wat leuks naar hun toe?”, vraagt Amanda dan ook aan haar vriend. “Als wij zo vrolijk als vanmorgen naar boven komen, moet je zien hoe snel Claire en Huibje naar beneden gingen en een boek gingen lezen, niet lang”, analyseert Brian. “Hun weten dat er geen speld tussen ons te prikken is”, bevestigt Amanda. De twee zijn het erover eens dat Huub Claire niet echt leuk vindt. “Als de aandacht niet op hem is, wordt hij een heel klein ventje, en hij is al een klein ventje…”, legt Amanda Huubs situatie uit. “Eric is gastspeler, Claire is niet eens een speler”, verklaart Brian . “Claire is een nobody”, vult de Amsterdamse hem aan. Het is duidelijk dat de lovebirds denken de touwtjes in te hebben!
Wie dan? Zdngmw zullen ze er niet meer in zetten, Nadia kijkt wel uit die is zwanger, wie van de ex-spelers is er zo'n goede vriendin van Amanda dan? Ik zou er zo geen enkele kunnen bedenken eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.... maar liever geen ex spelers... dat kan erg explosief worden.
Die relatie is zo oppervlakkig. Na de kooi geef ik ze nog een week.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:36 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian hebben elkaar echt helemaal niks te melden.
Laat staan tussen hun en zijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Opnieuw een meesterwerk van PoekieRoekie.![]()
Het verschil tussen hun en hen is ook heel moeilijk.
Lieke!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:
Wie dan? Zdngmw zullen ze er niet meer in zetten, Nadia kijkt wel uit die is zwanger, wie van de ex-spelers is er zo'n goede vriendin van Amanda dan? Ik zou er zo geen enkele kunnen bedenken eigenlijk...
Maar Slieko dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie dan? Zdngmw zullen ze er niet meer in zetten, Nadia kijkt wel uit die is zwanger, wie van de ex-spelers is er zo'n goede vriendin van Amanda dan? Ik zou er zo geen enkele kunnen bedenken eigenlijk...
En als iemand anders er dan een soort van OP bij zet? Zou je dat erg vinden dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Lobasca het volgende:
quote:
Dat zou wel heel erg in het nadeel van Huub zijn, hij ziet er net weer een beetje rustig en gezond uit zeg, Lieke was er toch helemaal klaar mee? Ze hoefde hem nooit meer te zien toch? Houden zo!quote:
Van dit soort opmerkingen krijg ik slapeloze nachten.quote:
Val mee deze keer:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Opnieuw een meesterwerk van PoekieRoekie.![]()
[..]
Het verschil tussen hun en hen is ook heel moeilijk.
Graag!!! Super zelfs!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En als iemand anders er dan een soort van OP bij zet? Zou je dat erg vinden dan?
Op de 2e of 3e post oid?
Dat kan ook natuurlijk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Is dit zielig of zielig?
![]()
[ afbeelding ]
Na 13.00 uur krijgen we normaal geluid.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:44 schreef mootie het volgende:
De audio in de woonkamer spoort niet helemaal.
...iets met fist.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Is dit zielig of zielig?
![]()
[ afbeelding ]
Ik kom dit weleens tegen in ranzige sexfilmpjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
...iets met fist.....
zielige TV maken
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Is dit zielig of zielig?
![]()
[ afbeelding ]
Ja. Ik wil er eigenlijk nog wel op terugkomen, dat verrassingselement was er toch al niet geweest, want B&A stonden al stijf van de spanning toen Eric het huis weer binnen kwam. Met als gevolg de reteirritante streamlocks op Brian en de waarschijnlijke telefoontjes met achter, die hem echt wel geïnformeerd hebben over welke informatie is binnengebracht. Welke informatie dat is, was dan ook wel weer te bedenken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef Verida het volgende:
Het verrassingselement mag dan wel weg zijn, maar de angst is groter geworden. Het is namenlijk nu eens waar wat Huub en Jaap te horen hebben gekregen. Brian kan het dus niet met veel leugens en glijende stemargumenten weerleggen.
Is helemaal nieuw voor Brian denk ik
linkje, pleasequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom dit weleens tegen in ranzige sexfilmpjes
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
's goed, als ik het op tijd zie dan ga ik wel een beetje knutselen.
Goh.. poëet, zanger, IT-expert.. wat kan die jongen eigenlijk niét?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom dit weleens tegen in ranzige sexfilmpjes
Maar het wel de eerst keer dat er info is binnengekomen die ze niet kunnen weerleggen. Het is gewoon waar dat de wedstrijd niet door Brian is gewonnen en ook is het waar dat Mamanda niet op de jaardag is geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja. Ik wil er eigenlijk nog wel op terugkomen, dat verrassingselement was er toch al niet geweest, want B&A stonden al stijf van de spanning toen Eric het huis weer binnen kwam. Met als gevolg de reteirritante streamlocks op Brian en de waarschijnlijke telefoontjes met achter, die hem echt wel geïnformeerd hebben over welke informatie is binnengebracht. Welke informatie dat is, was dan ook wel weer te bedenken.
Thanks iedereen.... en wat een leuk Topic: [DGK] [COS OP'S] Openings Postenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef Guuskeee het volgende:
mooie OP Akveor, hij staat er weer bij : [DGK] [COS OP'S] Openings Posten
de waarheid onder ogen zienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh.. poëet, zanger, IT-expert.. wat kan die jongen eigenlijk niét?
Dit filmpje staat ook in de OP.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef STAP01 het volgende:
GATVERDAMME!
REDAKTIE! KIJK HIER EENS NAAR! Kunnen jullie je dit permitteren???
je vergeet nog te vermelden dat Brian plotseling een zere knie had.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja. Ik wil er eigenlijk nog wel op terugkomen, dat verrassingselement was er toch al niet geweest, want B&A stonden al stijf van de spanning toen Eric het huis weer binnen kwam. Met als gevolg de reteirritante streamlocks op Brian en de waarschijnlijke telefoontjes met achter, die hem echt wel geïnformeerd hebben over welke informatie is binnengebracht. Welke informatie dat is, was dan ook wel weer te bedenken.
Nu al muggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
Amanda zit weer heeeeelemaal onder de muggenbulDen.
En platjesbulden.quote:
Zullen wel vlooienbeten zijn..vies wijf dat het isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
In Amanda's kleine wereldje komen bulden van muggen. Ook als ze onder de kleine, springerige insectjes zit die je ook nog weleens op honden aantreft.quote:
hij ziet de waarheid heus wel onder ogen.quote:
quote:
Dit filmpje zou eens naar de 2e kamer oid gestuurd moeten worden... Is kijken of die het ook normaal vinden.... !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef STAP01 het volgende:
Ik zit net dit filmpje te kijken:
http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1
Dit is niet een leuk vooruitzicht voor Huub! En ik denk dat hij het nog doet ook! Wie er ook gaat winnen. Hij pakt Huub op zeker!
En de informatie van de USB stick komt ook nog even voorbij!
Wat is dit voor een smerige vuile gore klootzak!!!
GATVERDAMME!
Het is zeker mooie informatiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het wel de eerst keer dat er info is binnengekomen die ze niet kunnen weerleggen. Het is gewoon waar dat de wedstrijd niet door Brian is gewonnen en ook is het waar dat Mamanda niet op de jaardag is geweest.
Ik denk niet dat het hokje het lang tegen kan houden dat hier over gesproken wordt of dat iemand zich iets laat ontvallen. Vandaar volgens mij het enorme ontlopen van de rest door B&A.
zal wel schurft zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
dan ziet hij de waarheid dus niet..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef avonne het volgende:
[..]
hij ziet de waarheid heus wel onder ogen.
Het is namelijk waar dat hij altijd weg komt met leugens en rattestreken.
Zo zie je maar weer hoe verknipt hij is. Met zo'n arrogante attitude vertelt ie het ook nog, van kijk mij eens een echte man zijn. Want zo denkt die gek.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef STAP01 het volgende:
Dit is niet een leuk vooruitzicht voor Huub! En ik denk dat hij het nog doet ook! Wie er ook gaat winnen. Hij pakt Huub op zeker!
GATVERDAMME!
onderlaken met bloedvlekken, niet ff verschonen...neuh.....gewoon weer induikenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
No way! Het vriest gewoon 's nachts, ik gok op vervuilde talgkliertjes, ik heb dat kind nog nooit lekker met zeep zien wassen of scrubben, denk daar al die alcohol bij en dat uren in bed liggen stinken.
Ik vraag me af wat Anita de huispsycholoog hiervan vindt, dit is nou niet bepaald passieve agressie maar regelrechte bedreiging. Gestoord, volkomen gestoord is die rat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef FSR het volgende:
Dit filmpje zou eens naar de 2e kamer oid gestuurd moeten worden... Is kijken of die het ook normaal vinden.... !
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
No way! Het vriest gewoon 's nachts, ik gok op vervuilde talgkliertjes, ik heb dat kind nog nooit lekker met zeep zien wassen of scrubben, denk daar al die alcohol bij en dat uren in bed liggen stinken.
Ze zal het normaal vinden....anders is ze haar baan kwijt....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Anita de huispsycholoog hiervan vindt, dit is nou niet bepaald passieve agressie maar regelrechte bedreiging. Gestoord, volkomen gestoord is die rat.
De USB stick is toch via Mike in Brians handen gekomen? Hij zegt in het filmpje iets van dat hij binnnekort uit de printer papieren laat rollen met info over Jaap. Denk niet dat broerlief iets heeft. Ben wel bang dat hij de gejatte USBstick gaat geven OP DE WC VAN DE BAJA BEACHCLUB ZATERDAG!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe verknipt hij is. Met zo'n arrogante attitude vertelt ie het ook nog, van kijk mij eens een echte man zijn. Want zo denkt die gek.
Dat stuk over uitprinten wat op de USB stick maakt me echt kwaad. Betekent dus dat die vieze Kenneth dat ding al in zijn klauwen heeft.
De USB stick zelf dus, geen copie?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe verknipt hij is. Met zo'n arrogante attitude vertelt ie het ook nog, van kijk mij eens een echte man zijn. Want zo denkt die gek.
Dat stuk over uitprinten wat op de USB stick maakt me echt kwaad. Betekent dus dat die vieze Kenneth dat ding al in zijn klauwen heeft.
Ik weet niet of ze het aangedurfd hebben om Kenneth die stick te geven. Misschien heeft ie het gewoon in de Villa geprint. Feit blijft wel dat Brian onrechtmatig aan die stick is gekomen en weet dat Mikey deze gestolen heeft. Het spreekwoord zegt dan ook: De heler is erger dan de steler....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Prachtig, al die verklaringen voor de "bultjes". Over één ding zijn we het in ieder geval eens: van muggen komen ze niét.
De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef FSR het volgende:
[..]
Dit filmpje zou eens naar de 2e kamer oid gestuurd moeten worden... Is kijken of die het ook normaal vinden.... !
Hoezo verhaallijnen? Waarom heeft iedereen het toch steeds over een verhaallijn met die USB stick. Dat is toch allemaal heel stiekem gegaan op de streams, als die filmpjes er niet waren hadden we het nooit geweten...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het aangedurfd hebben om Kenneth die stick te geven. Misschien heeft ie het gewoon in de Villa geprint. Feit blijft wel dat Brian onrechtmatig aan die stick is gekomen en weet dat Mikey deze gestolen heeft. Het spreekwoord zegt dan ook: De heler is erger dan de steler....
Het zou me eigenlijk niets verbazen dat er niet over gesproken mag worden omdat die verhaallijn verder uitgemolken gaat worden. Van Brian's kant en van Jaap's kant. Ik vind het opvallend dat ik Jaap er ook zo weinig over hoor zeggen. En als daar zoveel info op zou staan zou ik me toch wel zorgen maken als ik Jaap was.
Daarnaast hoop ik dat Huub zich niet teveel met deze verhaallijn bemoeit maar deze gewoon aan Jaap gunt. (Jaap zit verlegen omverhaallijnen en daarom kom ik tot die conclusie).
Da's een goed idee.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Margo37 het volgende:
Vandaag als Brian weg is kunnen ze die info over mamanda er toch ff ingooien
Jensen? Met Huub en Jaap er bij, dan kunnen ze ook nog even in het archief graaien en hen die beelden laten zien!quote:
Soms is er een onbedoelde aanleiding die toch verhaallijn wordt. Ik vind Jaap te passief net alsof ie wacht op Brian.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoezo verhaallijnen? Waarom heeft iedereen het toch steeds over een verhaallijn met die USB stick. Dat is toch allemaal heel stiekem gegaan op de streams, als die filmpjes er niet waren hadden we het nooit geweten...
Hey Brian is de denker... dat kun je Amanda niet verwijten...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, echt, als ze dan weer iemand vies noemt dan lach ik me dood echt waar, ze komt ook zelf niet op het idee dat je je echt zult moeten wassen om dit soort dingen te voorkomen.
Vooral omdat de "hun" en "zij" fout die gemaakt werd een regelrechte quote van Amanda was...quote:
Als dat o is, huren we een of twee vliegtuigen, met de text : Bwian heeft de USB stick gestolen en Kenniet heeft die verkocht aan een roddelbladquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef STAP01 het volgende:
Zou Brian het in zn (smerige, lelijke, botte) kop halen om die USB stick aan Kenneth te geven AS ZATERDAG IN DE BAJA BEACHCLUB zodat hij hem naar de roddelbladen doorstuurt???
Dat kunnen ze in dat hok wel zo vinden maar als er persoonlijke informatie van derden op staat die redelijkerwijs zouden mogen verwachten dat hun gegevens niet openbaar worden gemaakt dan is de wet daar heel duidelijk over, met name omdat het uit de slaapkamer van Jaap is gehaald, als Jaap het ding in de gezamelijke PC had laten zitten is het een ander verhaal, nu is dat ding ontvreemd uit de slaapkamer van Jaap, een plek waar hij dus mag verwachten dat hij zijn eigen dingen veilig moet kunnen opbergen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:21 schreef avonne het volgende:
ik had toch ergens gelezen dat Brian al bezig was met kopieren van de bestanden van de USB-STICK ?
En dat hij daarbij zei dat het gekopieerd zíjn persoonlijk eigendom zou zijn. M.a.w. hij had het al bij de Febo gevraagd.
http://blog.iimail.nl/?p=782quote:Bij aangiftes van ‘computervredebreuk’ of simpelweg een digitale inbraak, is de bewijsvoering van een moedwillige inbraak vaak vrijwel onmogelijk.
Een beetje handige hacker weet zijn of haar sporen voldoende te verbergen om voldoende aannamelijk te maken dat deze er voldoende weinig mee te maken had.
Door nu het verspreiden van deze gestolen ‘digitale goederen’ strafbaar te maken richt je je feitelijk op de ‘heling’ van deze ‘digitale goederen’, wat op zich veel makkelijker te bewijzen zal zijn. Een preventieve werking gaat hier duidelijk wel vanuit en ik ben blij dat dit stukje ‘privacy-bescherming’ een plekje in de wet krijgt.
Tags: consument internet privacy security
En de rekening doorsturen naar Cono bo mama! En nog wat pizza's en dure artikelen bestellen bij een postorderbedrijf!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Als dat o is, huren we een of twee vliegtuigen, met de text : Bwian heeft de USB stick gestolen en Kenniet heeft die verkocht aan een roddelblad
ik denk niet dat Jaap het op een rechtzaak zal laten aankomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in dat hok wel zo vinden maar als er persoonlijke informatie van derden op staat die redelijkerwijs zouden mogen verwachten dat hun gegevens niet openbaar worden gemaakt dan is de wet daar heel duidelijk over, met name omdat het uit de slaapkamer van Jaap is gehaald, als Jaap het ding in de gezamelijke PC had laten zitten is het een ander verhaal, nu is dat ding ontvreemd uit de slaapkamer van Jaap, een plek waar hij dus mag verwachten dat hij zijn eigen dingen veilig moet kunnen opbergen.
Klopt, in dit filmpje zegt hij dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:21 schreef avonne het volgende:
ik had toch ergens gelezen dat Brian al bezig was met kopieren van de bestanden van de USB-STICK ?
En dat hij daarbij zei dat het gekopieerd zíjn persoonlijk eigendom zou zijn. M.a.w. hij had het al bij de Febo gevraagd.
Wat natuurlijk raar is.... het is onrechtmatig verkregen... gestolen uit de MB.... niet laten slingeren bij mijn weten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:21 schreef avonne het volgende:
ik heb begrepen dat Jaap denkt dat de usb-stick ergens bij de febo rondslingertquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:26 schreef Margo37 het volgende:
Iemand schreef hier al eerder dat Jaap juist heel voorzichtig met brieven ed omgaat en als er belangrijke dingen op die usb stick stonden het hele huis overhoop gehaald zou hebben.
Daarom denk ik ook eerder aan een verhaallijn.
Oke dat heb ik niet meegekregen, maar dan nog....Jaap kennendequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat Jaap denkt dat de usb-stick ergens bij de febo rondslingert
Brian "de kopiën heb ik. Ik heb niks origineels"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, in dit filmpje zegt hij dat.
Filmpje.
TNXquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie OP Akveor![]()
Jammer dat die info niet gebruikt mag worden tegen de rat en zijn snol.
Toch denk ik dat de info van/voor Eric wel geholpen heeft ..... ze weten nu
in ieder geval hoe die kut zwerver in elkaar steekt. Bovendien zijn ze wat meer
bedacht op het afluisteren etc. En die kleine steekjes naar Mikey helpen ook wel.
En die rat zijn tijd komt nog wel, zeker weten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef STAP01 het volgende:
Zou Brian het in zn (smerige, lelijke, botte) kop halen om die USB stick aan Kenneth te geven AS ZATERDAG IN DE BAJA BEACHCLUB zodat hij hem naar de roddelbladen doorstuurt???
En als hij slim is dan heef thij die USB-stick weer gedumpt waar Mike hem gevonden had, aan de kopie heeft hij immers genoeg...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian "de kopiën heb ik. Ik heb niks origineels"
nee, nu niet meer dus. De USB-STICK heeft hij dus al ergens gedumpt![]()
Dan nog.... al die info op die stick moet zelfs Brian weten dat het de stick van Jaap is. Dus bewust de regel afblijven van PB overtreden. Als er een brief open en bloot op tafel ligt kan ik me daar iets bij voorstellen. Overigens wat is er mis mee dat wanneer je iets vind je even rondvraagt van wie die is. Oww nee dat kan niet want die stick was gestolen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als hij slim is dan heef thij die USB-stick weer gedumpt waar Mike hem gevonden had, aan de kopie heeft hij immers genoeg...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk niet dat Jaap het op een rechtzaak zal laten aankomen.
En ik denk ook niet dat de politie er voor uitrukt.
Ze zullen het ermee moeten doen zo als het er nu voor staat.
Ik vrees ergens dat Eric het NIET aan Jaap zal vertellen of anderszins zal gebruiken. Het is namelijk mogelijk dat Jaap hiermee de vilaa uitgewerkt kan worden. Misschien wil Eric dat wel.
http://blog.iimail.nl/?p=782quote:Bij aangiftes van ‘computervredebreuk’ of simpelweg een digitale inbraak, is de bewijsvoering van een moedwillige inbraak vaak vrijwel onmogelijk.
Een beetje handige hacker weet zijn of haar sporen voldoende te verbergen om voldoende aannamelijk te maken dat deze er voldoende weinig mee te maken had.
Door nu het verspreiden van deze gestolen ‘digitale goederen’ strafbaar te maken richt je je feitelijk op de ‘heling’ van deze ‘digitale goederen’, wat op zich veel makkelijker te bewijzen zal zijn. Een preventieve werking gaat hier duidelijk wel vanuit en ik ben blij dat dit stukje ‘privacy-bescherming’ een plekje in de wet krijgt.
vol met verwijten naar mama..en terecht!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
De brief van Amanda aan Mamanda.
[ afbeelding ]
Fokking Hell... wat een 4de klas lagereschool handschrift.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed als gedicteerd door haar dictaTORquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:42 schreef akveor het volgende:
Fokking Hell... wat een 4de klas lagereschool handschrift.
Serieus? Heeft ie al gebeld? Overigens lijkt het me niet slim als Yuri en Brian het recht kunnen zetten. Het is beter om dit te laten broeien en subtiel prikjes richting Brian te geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:42 schreef mazaru het volgende:
Huub nodigt Yuri uit om in de villa te komen via de telefoon
De spelfouten vallen me nog mee... maar ik heb letterlijk geschreven wat zij geschreven heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is iig mooi duidelijk, open en eerlijk tegen haar moeder.quote:Lieve Mama,
Hoe gaat het met je?
Was heel erg geschrokken van de brief waarin stond dat je niet meer kwam.
Was zo verdrietig had me er op verheugd omdat je het me beloofd had. Het was alleen met je rug op beeld 1 seconden en dat hadden we de hele dag zonder camera’s kunnen zijn.
Het was een heel ding om die 8 uur te verplaatsen maar dat deed ik om dat ik jou dan kon zien d8 ik.
Toen ik die brief kreeg voelde ik me…..
Ja? Zat 'ie alles weer voor te kauwen? Het meisje is ook zó zelfstandig geworden in de kooiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo goed als gedicteerd door haar dictaTOR
Tuurlijk weet hij dat maar hij zit daar niet om de eerste prijs van de integriteits-competitie van de padvinders te winnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan nog.... al die info op die stick moet zelfs Brian weten dat het de stick van Jaap is. Dus bewust de regel afblijven van PB overtreden. Als er een brief open en bloot op tafel ligt kan ik me daar iets bij voorstellen. Overigens wat is er mis mee dat wanneer je iets vind je even rondvraagt van wie die is. Oww nee dat kan niet want die stick was gestolen.
Vanochtend aan tafel zei ze nog tegen Eric dat ze niet wilde studeren omdat je met zo'n studie toch niks doet, je eindigt altijd achter de bar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
En ook zo mooi links in de hoek beginnen met schrijven.
Het kind heeft echt een geestelijke achterstand van hier tot Tokyo.
D8 ik...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat er altijd voor je klaar, dat is toch je moedertjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De spelfouten vallen me nog mee... maar ik heb letterlijk geschreven wat zij geschreven heeft.
[..]
Ze is iig mooi duidelijk, open en eerlijk tegen haar moeder.
Ja, hij heeft net gebeldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Serieus? Heeft ie al gebeld? Overigens lijkt het me niet slim als Yuri en Brian het recht kunnen zetten. Het is beter om dit te laten broeien en subtiel prikjes richting Brian te geven.
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wie staat er altijd voor je klaar, dat is toch je moedertje
En ze heeft het wereldbeeld van een bierviltje ...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
Vanochtend aan tafel zei ze nog tegen Eric dat ze niet wilde studeren omdat je met zo'n studie toch niks doet, je eindigt altijd achter de bar.
Overigens heb ik er zelf niet zoveel moeite mee met die USB stick aangezien de PB regel ook te pas en te onpas van toepassing is.... Ik hoop dan ook dat die ergel afgeschaft wordt. Waar ik wel moeite mee heb dat is wanneer iemand buiten de Kooi (Kenneth) deze info krijgt. Want Kenneth kan alleen wat met die info als ie daarover contact kan hebben met Brian. En daar zit voor mij het probleem. Ik moet er niet aan denken dat bijv. Cora bedreigingen krijgt nav de verder door Kenneth verspreidde info.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat maar hij zit daar niet om de eerste prijs van de integriteits-competitie van de padvinders te winnen.
Carlos is heel goed in 'hmmmm' zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Carlos komt straks, benieuwd of die zijn reputatie op het spel gaat
zetten om te liegen voor Brian .........
Ja, want het is dieptriest om ze zien wat er van Amanda geworden is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Carlos is heel goed in 'hmmmm' zeggen
Of verplicht gesteriliseert moeten worden! Kijk naar dr andere 2 dochters!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Ja, toen was hij boos omdat er gezegd werd dat hij haar 'slieko' had genoemdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hij
over haar had geluld tegen Brian en Amanda ......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Als dat o is, huren we een of twee vliegtuigen, met de text : Bwian heeft de USB stick gestolen en Kenniet heeft die verkocht aan een roddelblad
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef Leandra het volgende:
GVD.. kan ik strax weer dat kleuterhandschift gaan zitten ontcijferen
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij wel Slieko heeft gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hij
over haar had geluld tegen Brian en Amanda ......![]()
![]()
Ik ook! Ik zat ernaast!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij wel Slieko heeft gezegd.
+1quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat mag ook helemaal niet, maar daar zal hij nog wel achter komen, er is bewijs dat die gegevens door diefstal zijn verkregen, Cora of wie dan ook kan daar aangifte tegen doen en daar zitten tegenwoordig consequenties aan vast, of de FEBO nu vindt dat gecopieëerde gegevens geen persoonlijk bezit meer zijn of niet, de gegevens op die USB-stick zijn beschermd, laten ze het maar doen, in dit geval zijn zowel Kenneth als Brian gewoon schuldig aan heling en er kan wel bewezen worden dat Mike het ding onrechtmatig in zijn bezit heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Overigens heb ik er zelf niet zoveel moeite mee met die USB stick aangezien de PB regel ook te pas en te onpas van toepassing is.... Ik hoop dan ook dat die ergel afgeschaft wordt. Waar ik wel moeite mee heb dat is wanneer iemand buiten de Kooi (Kenneth) deze info krijgt. Want Kenneth kan alleen wat met die info als ie daarover contact kan hebben met Brian. En daar zit voor mij het probleem. Ik moet er niet aan denken dat bijv. Cora bedreigingen krijgt nav de verder door Kenneth verspreidde info.
Doe maar wel, offer ik me wel opquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar geen cap van maken?
Ben ook wel benieuwd of Brian zijn "winnaarsverhaal" weer gaat afsteken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Carlos is heel goed in 'hmmmm' zeggen
Mwah.. zet t maar op een USB-stick, dan kijk ik er later wel naarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar geen cap van maken?
+2quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
Ha! Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Carlos zat er ook dus hij weet precies wat er gebeurd is!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of Brian zijn "winnaarsverhaal" weer gaat afsteken.
LOLquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:56 schreef Leandra het volgende:
Mwah.. zet t maar op een USB-stick, dan kijk ik er later wel naar
Dat gedeelte dat de hele zaal op stond en ging juichen voor hem is ook hilarischquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of Brian zijn "winnaarsverhaal" weer gaat afsteken.
Geen idee, maar hoe komt ie dan van Kenneth naar mij?? Of moet ik m dan weer van Kenneth in ontvangst nemen op het herentoilet?? (Waar ik dan ook niet mag komen)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
OK, ik geef hem wel aan Kenneth als hij in de BAYA BEACH CLUB is en hij DE GEJATTE USB STICK VAN JAAP in ontvangst neemt of mag ik niet op het herentoilet?
Dat klopt wel toch? maar dat duurde maar heel even, toen het op het grote scherm kwam ging het over in Boeeeee, maar dat vergat Brian gewoon evenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gedeelte dat de hele zaal op stond en ging juichen voor hem is ook hilarisch
Hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe komt ie dan van Kenneth naar mij?? Of moet ik m dan weer van Kenneth in ontvangst nemen op het herentoilet?? (Waar ik dan ook niet mag komen)
We zien wel, op zich is het wel een goed plan!!
Zorg je er even voor dat je precies zo'n USB-stick gebruikt als Jaap gebruikt heeft?!
Met een beetje mazzel geeft Kenneth mij dan niet die van jou maar die van Jaap
Er stond ook nog bij: Ik heb liever dat je niks beloofdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD.. kan ik strax weer dat kleuterhandschift gaan zitten ontcijferen
Ne, in zijn hoofd joelen ze Yuri uit omdat hij zo snel neerging, snap dat dan.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat klopt wel toch? maar dat duurde maar heel even, toen het op het grote scherm kwam ging het over in Boeeeee, maar dat vergat Brian gewoon even
Wat staat er nu op dat shirt van Eric?quote:
ik ben super LIEFquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat staat er nu op dat shirt van Eric?
daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Er stond ook nog bij: Ik heb liever dat je niks beloofd
Ik ben super lief.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben super lief.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik niet meegekregen..... maar helaas moet ik het kutkind met de grote bek weer gelijk geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Er stond ook nog bij: Ik heb liever dat je niks beloofd
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.
De zoon van Elly, de butler!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt het niet eens tijd voor een leuke FOK afdeling DGK Ainti Brian Fandag ?
gezellig met z'n allen ,onder het genot van een drankje en een hapje, pijltjes gooien op een foto van brian, ect
en natuurlijk mekaar reallife leren kennen
ik weet al een goeie locatie
Knallen bij Rich je weet wel die leuke tent van de zoon van hoe heet ze nou ookalweer
jullie kunnen het !
Jan Bik written all over it.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:08 schreef Prosac het volgende:
daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.
Alleen als Brian ook komt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt het niet eens tijd voor een leuke FOK afdeling DGK Ainti Brian Fandag ?
gezellig met z'n allen ,onder het genot van een drankje en een hapje, pijltjes gooien op een foto van brian, ect
en natuurlijk mekaar reallife leren kennen
ik weet al een goeie locatie
Knallen bij Rich je weet wel die leuke tent van de zoon van hoe heet ze nou ookalweer
jullie kunnen het !
Dat is een hoerentent waar Mamanda een bepaalde connectie mee heeft.quote:
toch wel redelijk eerlijk..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
Het "gevecht" van Brian in woord en geschrift.
Brian versus Yuri.
Bron: DGK site.
stukje daaruit, waaruit weer blijkt hoe verrot Roekiepoekie maar weer is:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
Het "gevecht" van Brian in woord en geschrift.
Brian versus Yuri.
Bron: DGK site.
netalsof het juichen omslaat in boegeroep omdat de wedstrijd 'no-contest' werd verklaardquote:Na enig beraad van de jury en de scheidsrechter wordt de wedstrijd echter ‘no contest’ verklaard. De reden is dat Brians tweede trap ongepast was, omdat zijn tegenstander al op zijn knieën was gevallen. Het gejoel ging over in een luid boe-geroep.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Weet je waarom we samen zo sterk zijn? Omdat we zoveel zelfspot hebben, dat ontkracht alles.
Brian is haar vriendje hè, geen kwaad woord over het kindje van God.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef Guuskeee het volgende:
stukje daaruit, waaruit weer blijkt hoe verrot Roekiepoekie maar weer is:
netalsof het juichen omslaat in boegeroep omdat de wedstrijd 'no-contest' werd verklaard![]()
Mooi! Ik zet in, één deur en een jankende Amanda, morgen of overmorgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Weet je waarom we samen zo sterk zijn? Omdat we zoveel zelfspot hebben, dat ontkracht alles.
Zou Brian dat grappenderwijs bedoelen?![]()
+1quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Ik zet in, één deur en een jankende Amanda, morgen of overmorgen.
teiltje graag....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Ik doe mee, +2.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
Mooi! Ik zet in, één deur en een jankende Amanda, morgen of overmorgen.
ja en om zijn eigen "libido" nog groter te maken...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:31 schreef mootie het volgende:
Brian is zo doorzichtig, hij ratelt en ratelt maar door tegen Palma, rare stemmetjes, fluiten, alles wordt uit de kast getrokken. Het lijkt net of hij zich goed voelt *proest*
Gelukkig was het adres van Cora al bekend!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe mee, +2.
Mikey loopt weer eens iets te fluisteren tegen Brian over een of ander adresje.
José: Niet fluisteren, is het geen Russisch dan is het wel fluisteren.
das de enige reden dat ze in de kooi zit, showen met d'r skippyballenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef fossil_fossil het volgende:
Waarom trekt amanda toch elke keer van die jurken aan waar haar borsten uitfloepen! solliciteerd ze naar een baan op de wallen?
Wees blij dat ze ze nog deels bedekt..... we moeten vaak genoeg naar die blote bollen kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:37 schreef fossil_fossil het volgende:
Waarom trekt amanda toch elke keer van die jurken aan waar haar borsten uitfloepen! solliciteerd ze naar een baan op de wallen?
alleen jammer dat er te veel lucht in zit... tis wachten op een lekkage en het moment dat ze dan de poort uitvliegt..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das de enige reden dat ze in de kooi zit, showen met d'r skippyballen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:43 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
alleen jammer dat er te veel lucht in zit... tis wachten op een lekkage en het moment dat ze dan de poort uitvliegt..
en neukertje van Brian en opvanger van de klappiesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
das de enige reden dat ze in de kooi zit, showen met d'r skippyballen
jammer genoeg wel ja......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Wees blij dat ze ze nog deels bedekt..... we moeten vaak genoeg naar die blote bollen kijken.
Op zich getuigt het natuurlijk best van zelfspot, dat Brian dat doodleuk over zichzelf beweert.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:32 schreef jacq2 het volgende:
[..]
teiltje graag....
brian heeft een zelfkennis van 0,0 , noppes, nada, niente, nichts, nothing.
het kind is multi-functioneelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
en neukertje van Brian en opvanger van de klappies
En maar hopen dat Palma dr mond houdt over NO CONTEST!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:46 schreef mootie het volgende:
Brian is echt hilarisch, heeelemaal hyper.
En maar vertellen over het gala, Eric en Jaap zitten echt te kijken van: Yeah right.
Amanda is dus eigenlijk de reden dat Huub en romp nog niet gescheiden zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
en neukertje van Brian en opvanger van de klappies
Brian wil zelfs zijn post nog niet lezen omdat het zo'n gezellig gesprek is.....sure.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:46 schreef mootie het volgende:
En maar vertellen over het gala, Eric en Jaap zitten echt te kijken van: Yeah right.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:48 schreef Prosac het volgende:
Amanda is dus eigenlijk de reden dat Huub en romp nog niet gescheiden zijn.
wat een heldin!![]()
achter zijn rug om praten ze alleen, als hij erbij is zijn ze stilquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:46 schreef mootie het volgende:
Huub zei net iets over Brian en het hokje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:50 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
achter zijn rug om praten ze alleen, als hij erbij is zijn ze stil
FEBO written al over it!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei net iets over Brian en het hokje.
Lijkt me duidelijk uit welke hoek de wind waait.
Palma dacht ook dat ze het boksfilmpje wel te zien zouden krijgen waarop Huub zei mag vast niet, is negatief voor Brianquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei net iets over Brian en het hokje.
Lijkt me duidelijk uit welke hoek de wind waait.
Felicitaties voor Brian? Dan zou Carlos wel mee moeten gaan in het winnaarsverhaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:58 schreef avonne het volgende:
wat is er gebeurd?
Felicitaties van Carlos en felicitaties per post. Is Brian jarig?
Straks blijkt Carlos ook nog de nieuwe gastspelerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
We are the champions en vrienden voor het leven. Geen woord over het natrappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:04 schreef avonne het volgende:
oh, het boegeroep was omdat de wedstrijd zo snel afgelopen was.
Mensen vind het niet leuk als ze 40 euro betalen voor 20 seconden wedstrijd
(zojuist de uitleg van Brian)ik ga weer weg
Klopt, mensen begonnen met programmaboekjes etc te gooien (had ie geluk mee dat er geen hardere voorwerpen voor handen was).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp is Brian min of meer gevlucht uit de Vechtsebanen. Hij liep langs een tribune en de toeschouwers begonnen heel hard te joelen, Dick Vrij beschermde Brian......snel in de auto en weg.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:04 schreef avonne het volgende:
oh, het boegeroep was omdat de wedstrijd zo snel afgelopen was.
Mensen vind het niet leuk als ze 40 euro betalen voor 20 seconden wedstrijd
(zojuist de uitleg van Brian)ik ga weer weg
??=rugquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
Vertaling voor zover mogelijk:
Lieve Mams,
Hoe gaat het met je
Was erg geschrokken van de brief waarin stond dat je niet meer kwam.
Was zo verdrietig had me er op verheugd omdat je het me beloofd had het was alleen met je ?? op beeld 1 seconden en dan konden we de hele tijd zonder camera’s samen zijn.
Het was een heel ding om die 8 uur te verplaatsen maar dat deed ik om je te kunnen zien dacht ik.
Toen ik de brief kreeg voelde ik me zo alleen voel veel teleurstelling/.
Heb liever dat je me niks beloofd dan krijg ik……
Bedankt voor de bevestiging, topquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Klopt, mensen begonnen met programmaboekjes etc te gooien (had ie geluk mee dat er geen hardere voorwerpen voor handen was).
Dick Vrij ging een hartig woordje wisselen met die gasten die dingen gooiden (keur ik overigens ook af, zet de sport en het publiek dat wel gewoon netjes is, in een kwaad daglicht).
zie ik carlos niet voor aanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Straks blijkt Carlos ook nog de nieuwe gastspeler.
Wel erg onkies, voor zo'n professional als Carlos om in de leugen mee te gaan.
Daar heeft hij groot gelijk in, dat is niet echt bevordelijk voor het imago natuurlijk, je kunt je ongenoegen beter verbaal uiten, komt net zo goed aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Klopt, mensen begonnen met programmaboekjes etc te gooien (had ie geluk mee dat er geen hardere voorwerpen voor handen was).
Dick Vrij ging een hartig woordje wisselen met die gasten die dingen gooiden (keur ik overigens ook af, zet de sport en het publiek dat wel gewoon netjes is, in een kwaad daglicht).
Dat was in eerste instantie zowiezo wel het geval ja....iedereen dacht dat het een gekochte overwinning was omdat Yuri zo snel K.O. ging.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:04 schreef STAP01 het volgende:
Brain denkt dat ze boe hebben geroepen omdat het zo snel afgelopen was! Het moet echt niet gekker worden!
Dat kan hij wel vinden maar de organisatie heeft er no contest van gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zie ik carlos niet voor aan
denk dat hij als" kenner" en regelmatig bezoeker van die ozo gezellige kickbox gala's , gewoon vind dat b gewonnen heeft
En toen kwamen de herhalingen op het grote scherm? Het leek wel of na die herhalingen het roepen en fluiten pas goed begon op die filmpjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie zowiezo wel het geval ja....iedereen dacht dat het een gekochte overwinning was omdat Yuri zo snel K.O. ging.Toen de slomo kwam en hij 7 minuten op de mat bleef liggen was wel duidelijk dat het geen toneelstukje was.
Niet de Olympische Spelen met Don Diego Poeder? Die had toch ook in de 1e ronde een hele mooie KO toen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:15 schreef cobain94 het volgende:
Mike mompel zegt dat er een nederlandse bokser is die ook snel iemand neersloeg in de eerste ronde.
Arnold van der lijde?..(wrong mike , dat was tuur)
Ook zo'n schatje!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:15 schreef cobain94 het volgende:
Mike mompel zegt dat er een nederlandse bokser is die ook snel iemand neersloeg in de eerste ronde.
Op de olympische spelen..Arnold van der lijde?..(wrong mike , dat was tuur)
niks leek, dat was gewoon zo. Bij de herhaling zag iedereen pas wat Brian had gedaan, trappen terwijl iemand al op de grond ligt. Daarvoor waren nog wat mensen aan het juichen, dat was er niet meer na die herhaling.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En toen kwamen de herhalingen op het grote scherm? Het leek wel of na die herhalingen het roepen en fluiten pas goed begon op die filmpjes.![]()
Ik denk dat carlos van de febo niet anders mag beweren.......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:12 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zie ik carlos niet voor aan
denk dat hij als" kenner" en regelmatig bezoeker van die ozo gezellige kickbox gala's , gewoon vind dat b gewonnen heeft
ach het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat kan hij wel vinden maar de organisatie heeft er no contest van gemaakt.
Ik denk dat de febo er niks mee te maken heeft...erik mocht gisteren toch ook gewoon over dat k1 youtube filmpje vertellenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
Ik denk dat carlos van de febo niet anders mag beweren.......
Carlos heeft al meerdere malen laten blijken dat hij scheisse aan de FEBO heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
Ik denk dat carlos van de febo niet anders mag beweren.......
nou merk er op dit moment ander weinig van!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Carlos heeft al meerdere malen laten blijken dat hij scheisse aan de FEBO heeft
Is die kutzwerver weer bezig? Wanneer rot die dief eens op uit dat hok, zijn we ook van de smerige gesnuif af.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:25 schreef fossil_fossil het volgende:
Mike zegt net tegen brian.... ik ga vanavond tijdens het eten Huub confronteren met de woorden die hij gister tegen me heeft gezegd.. kijken hoe die uit de hoek komt.
Er moet een beetje sensatie blijven toch? aldus Mike
Mag Brian flink aankomen (of Schilt flink aftrainenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:24 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze man nou de volgende partij tegen brian vecht, dan zijn we van dit gezeur af..
maar ja dat krijg je als er van die agressieve DGK fans in de zaal zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar heeft hij groot gelijk in, dat is niet echt bevordelijk voor het imago natuurlijk, je kunt je ongenoegen beter verbaal uiten, komt net zo goed aan.
mooi, komt er weer eens een beetje actiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:25 schreef fossil_fossil het volgende:
Mike zegt net tegen brian.... ik ga vanavond tijdens het eten Huub confronteren met de woorden die hij gister tegen me heeft gezegd.. kijken hoe die uit de hoek komt.
Er moet een beetje sensatie blijven toch? aldus Mike
Speciaal voor de gouden kooi? Uitzondering..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mag Brian flink aankomen (of Schilt flink aftrainen)
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
nou merk er op dit moment ander weinig van!
Hij gaat zometeen naar Rotterdam voor een interviewquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:29 schreef cobain94 het volgende:
Brian traint niet mee? Of is dat nou te min voor onze held..
Jij was toch degene die altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is die kutzwerver weer bezig? Wanneer rot die dief eens op uit dat hok, zijn we ook van de smerige gesnuif af.
Oh mijn god....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
A vanwege pijnlijke (blauwe knieën) en B omdat dat in sommige (ordinaire) kringen het toppunt is van saxay?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef Verida het volgende:
Waarom sport Amanda met kniestukken?
En een kickboxbroek?
worden je knieen dan minder pijnlijk van kniestukken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
A vanwege pijnlijke (blauwe knieën) en B omdat dat in sommige (ordinaire) kringen het toppunt is van saxay?
Nope, je bent in de war met Leandra.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jij was toch degene die altijdmike
typte
Graag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:34 schreef kahaarin het volgende:
Is er al iemand een OP aan het knutselen? Zal ik?
lijkt fok dgk wel maar dan andersomquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het over zijn fansite, neem een kijkje in het gastenboek en je weet genoeg.
Brian en Amanda fansite.
Hier schik ik ook van hier moet de Febo wat mee doen zeg niet normaal als je zo praatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef STAP01 het volgende:
GATVERDAMME!
geen idee vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef cobain94 het volgende:
Wat zei jaap nou over 84 dagen? (nog twee en halve maand de gouden kooi?)
Gut, wat is het hier toch vervelend hè? Fok is niks, dgk is nog minder en laten we het al helemaal niet over de cos hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lijkt fok dgk wel maar dan andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |