Klopt, in dit filmpje zegt hij dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:21 schreef avonne het volgende:
ik had toch ergens gelezen dat Brian al bezig was met kopieren van de bestanden van de USB-STICK ?
En dat hij daarbij zei dat het gekopieerd zíjn persoonlijk eigendom zou zijn. M.a.w. hij had het al bij de Febo gevraagd.
Wat natuurlijk raar is.... het is onrechtmatig verkregen... gestolen uit de MB.... niet laten slingeren bij mijn weten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:21 schreef avonne het volgende:
ik had toch ergens gelezen dat Brian al bezig was met kopieren van de bestanden van de USB-STICK ?
En dat hij daarbij zei dat het gekopieerd zíjn persoonlijk eigendom zou zijn. M.a.w. hij had het al bij de Febo gevraagd.
ik heb begrepen dat Jaap denkt dat de usb-stick ergens bij de febo rondslingertquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:26 schreef Margo37 het volgende:
Iemand schreef hier al eerder dat Jaap juist heel voorzichtig met brieven ed omgaat en als er belangrijke dingen op die usb stick stonden het hele huis overhoop gehaald zou hebben.
Daarom denk ik ook eerder aan een verhaallijn.
Oke dat heb ik niet meegekregen, maar dan nog....Jaap kennendequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:28 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat Jaap denkt dat de usb-stick ergens bij de febo rondslingert
Brian "de kopiën heb ik. Ik heb niks origineels"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, in dit filmpje zegt hij dat.
Filmpje.
TNXquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie OP Akveor![]()
Jammer dat die info niet gebruikt mag worden tegen de rat en zijn snol.
Toch denk ik dat de info van/voor Eric wel geholpen heeft ..... ze weten nu
in ieder geval hoe die kut zwerver in elkaar steekt. Bovendien zijn ze wat meer
bedacht op het afluisteren etc. En die kleine steekjes naar Mikey helpen ook wel.
En die rat zijn tijd komt nog wel, zeker weten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef STAP01 het volgende:
Zou Brian het in zn (smerige, lelijke, botte) kop halen om die USB stick aan Kenneth te geven AS ZATERDAG IN DE BAJA BEACHCLUB zodat hij hem naar de roddelbladen doorstuurt???
En als hij slim is dan heef thij die USB-stick weer gedumpt waar Mike hem gevonden had, aan de kopie heeft hij immers genoeg...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian "de kopiën heb ik. Ik heb niks origineels"
nee, nu niet meer dus. De USB-STICK heeft hij dus al ergens gedumpt![]()
Dan nog.... al die info op die stick moet zelfs Brian weten dat het de stick van Jaap is. Dus bewust de regel afblijven van PB overtreden. Als er een brief open en bloot op tafel ligt kan ik me daar iets bij voorstellen. Overigens wat is er mis mee dat wanneer je iets vind je even rondvraagt van wie die is. Oww nee dat kan niet want die stick was gestolen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als hij slim is dan heef thij die USB-stick weer gedumpt waar Mike hem gevonden had, aan de kopie heeft hij immers genoeg...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:27 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk niet dat Jaap het op een rechtzaak zal laten aankomen.
En ik denk ook niet dat de politie er voor uitrukt.
Ze zullen het ermee moeten doen zo als het er nu voor staat.
Ik vrees ergens dat Eric het NIET aan Jaap zal vertellen of anderszins zal gebruiken. Het is namelijk mogelijk dat Jaap hiermee de vilaa uitgewerkt kan worden. Misschien wil Eric dat wel.
http://blog.iimail.nl/?p=782quote:Bij aangiftes van ‘computervredebreuk’ of simpelweg een digitale inbraak, is de bewijsvoering van een moedwillige inbraak vaak vrijwel onmogelijk.
Een beetje handige hacker weet zijn of haar sporen voldoende te verbergen om voldoende aannamelijk te maken dat deze er voldoende weinig mee te maken had.
Door nu het verspreiden van deze gestolen ‘digitale goederen’ strafbaar te maken richt je je feitelijk op de ‘heling’ van deze ‘digitale goederen’, wat op zich veel makkelijker te bewijzen zal zijn. Een preventieve werking gaat hier duidelijk wel vanuit en ik ben blij dat dit stukje ‘privacy-bescherming’ een plekje in de wet krijgt.
vol met verwijten naar mama..en terecht!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
De brief van Amanda aan Mamanda.
[ afbeelding ]
Fokking Hell... wat een 4de klas lagereschool handschrift.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed als gedicteerd door haar dictaTORquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:42 schreef akveor het volgende:
Fokking Hell... wat een 4de klas lagereschool handschrift.
Serieus? Heeft ie al gebeld? Overigens lijkt het me niet slim als Yuri en Brian het recht kunnen zetten. Het is beter om dit te laten broeien en subtiel prikjes richting Brian te geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:42 schreef mazaru het volgende:
Huub nodigt Yuri uit om in de villa te komen via de telefoon
De spelfouten vallen me nog mee... maar ik heb letterlijk geschreven wat zij geschreven heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is iig mooi duidelijk, open en eerlijk tegen haar moeder.quote:Lieve Mama,
Hoe gaat het met je?
Was heel erg geschrokken van de brief waarin stond dat je niet meer kwam.
Was zo verdrietig had me er op verheugd omdat je het me beloofd had. Het was alleen met je rug op beeld 1 seconden en dat hadden we de hele dag zonder camera’s kunnen zijn.
Het was een heel ding om die 8 uur te verplaatsen maar dat deed ik om dat ik jou dan kon zien d8 ik.
Toen ik die brief kreeg voelde ik me…..
Ja? Zat 'ie alles weer voor te kauwen? Het meisje is ook zó zelfstandig geworden in de kooiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo goed als gedicteerd door haar dictaTOR
Tuurlijk weet hij dat maar hij zit daar niet om de eerste prijs van de integriteits-competitie van de padvinders te winnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan nog.... al die info op die stick moet zelfs Brian weten dat het de stick van Jaap is. Dus bewust de regel afblijven van PB overtreden. Als er een brief open en bloot op tafel ligt kan ik me daar iets bij voorstellen. Overigens wat is er mis mee dat wanneer je iets vind je even rondvraagt van wie die is. Oww nee dat kan niet want die stick was gestolen.
Vanochtend aan tafel zei ze nog tegen Eric dat ze niet wilde studeren omdat je met zo'n studie toch niks doet, je eindigt altijd achter de bar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
En ook zo mooi links in de hoek beginnen met schrijven.
Het kind heeft echt een geestelijke achterstand van hier tot Tokyo.
D8 ik...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat er altijd voor je klaar, dat is toch je moedertjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De spelfouten vallen me nog mee... maar ik heb letterlijk geschreven wat zij geschreven heeft.
[..]
Ze is iig mooi duidelijk, open en eerlijk tegen haar moeder.
Ja, hij heeft net gebeldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Serieus? Heeft ie al gebeld? Overigens lijkt het me niet slim als Yuri en Brian het recht kunnen zetten. Het is beter om dit te laten broeien en subtiel prikjes richting Brian te geven.
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wie staat er altijd voor je klaar, dat is toch je moedertje
En ze heeft het wereldbeeld van een bierviltje ...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
Vanochtend aan tafel zei ze nog tegen Eric dat ze niet wilde studeren omdat je met zo'n studie toch niks doet, je eindigt altijd achter de bar.
Overigens heb ik er zelf niet zoveel moeite mee met die USB stick aangezien de PB regel ook te pas en te onpas van toepassing is.... Ik hoop dan ook dat die ergel afgeschaft wordt. Waar ik wel moeite mee heb dat is wanneer iemand buiten de Kooi (Kenneth) deze info krijgt. Want Kenneth kan alleen wat met die info als ie daarover contact kan hebben met Brian. En daar zit voor mij het probleem. Ik moet er niet aan denken dat bijv. Cora bedreigingen krijgt nav de verder door Kenneth verspreidde info.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat maar hij zit daar niet om de eerste prijs van de integriteits-competitie van de padvinders te winnen.
Carlos is heel goed in 'hmmmm' zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Carlos komt straks, benieuwd of die zijn reputatie op het spel gaat
zetten om te liegen voor Brian .........
Ja, want het is dieptriest om ze zien wat er van Amanda geworden is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Carlos is heel goed in 'hmmmm' zeggen
Of verplicht gesteriliseert moeten worden! Kijk naar dr andere 2 dochters!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Ja, toen was hij boos omdat er gezegd werd dat hij haar 'slieko' had genoemdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hij
over haar had geluld tegen Brian en Amanda ......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Als dat o is, huren we een of twee vliegtuigen, met de text : Bwian heeft de USB stick gestolen en Kenniet heeft die verkocht aan een roddelblad
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef Leandra het volgende:
GVD.. kan ik strax weer dat kleuterhandschift gaan zitten ontcijferen
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij wel Slieko heeft gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hij
over haar had geluld tegen Brian en Amanda ......![]()
![]()
Ik ook! Ik zat ernaast!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij wel Slieko heeft gezegd.
+1quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat mag ook helemaal niet, maar daar zal hij nog wel achter komen, er is bewijs dat die gegevens door diefstal zijn verkregen, Cora of wie dan ook kan daar aangifte tegen doen en daar zitten tegenwoordig consequenties aan vast, of de FEBO nu vindt dat gecopieëerde gegevens geen persoonlijk bezit meer zijn of niet, de gegevens op die USB-stick zijn beschermd, laten ze het maar doen, in dit geval zijn zowel Kenneth als Brian gewoon schuldig aan heling en er kan wel bewezen worden dat Mike het ding onrechtmatig in zijn bezit heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Overigens heb ik er zelf niet zoveel moeite mee met die USB stick aangezien de PB regel ook te pas en te onpas van toepassing is.... Ik hoop dan ook dat die ergel afgeschaft wordt. Waar ik wel moeite mee heb dat is wanneer iemand buiten de Kooi (Kenneth) deze info krijgt. Want Kenneth kan alleen wat met die info als ie daarover contact kan hebben met Brian. En daar zit voor mij het probleem. Ik moet er niet aan denken dat bijv. Cora bedreigingen krijgt nav de verder door Kenneth verspreidde info.
Doe maar wel, offer ik me wel opquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar geen cap van maken?
Ben ook wel benieuwd of Brian zijn "winnaarsverhaal" weer gaat afsteken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Carlos is heel goed in 'hmmmm' zeggen
Mwah.. zet t maar op een USB-stick, dan kijk ik er later wel naarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar geen cap van maken?
+2quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
Ha! Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Carlos zat er ook dus hij weet precies wat er gebeurd is!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of Brian zijn "winnaarsverhaal" weer gaat afsteken.
LOLquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:56 schreef Leandra het volgende:
Mwah.. zet t maar op een USB-stick, dan kijk ik er later wel naar
Dat gedeelte dat de hele zaal op stond en ging juichen voor hem is ook hilarischquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of Brian zijn "winnaarsverhaal" weer gaat afsteken.
Geen idee, maar hoe komt ie dan van Kenneth naar mij?? Of moet ik m dan weer van Kenneth in ontvangst nemen op het herentoilet?? (Waar ik dan ook niet mag komen)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
OK, ik geef hem wel aan Kenneth als hij in de BAYA BEACH CLUB is en hij DE GEJATTE USB STICK VAN JAAP in ontvangst neemt of mag ik niet op het herentoilet?
Dat klopt wel toch? maar dat duurde maar heel even, toen het op het grote scherm kwam ging het over in Boeeeee, maar dat vergat Brian gewoon evenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gedeelte dat de hele zaal op stond en ging juichen voor hem is ook hilarisch
Hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe komt ie dan van Kenneth naar mij?? Of moet ik m dan weer van Kenneth in ontvangst nemen op het herentoilet?? (Waar ik dan ook niet mag komen)
We zien wel, op zich is het wel een goed plan!!
Zorg je er even voor dat je precies zo'n USB-stick gebruikt als Jaap gebruikt heeft?!
Met een beetje mazzel geeft Kenneth mij dan niet die van jou maar die van Jaap
Er stond ook nog bij: Ik heb liever dat je niks beloofdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD.. kan ik strax weer dat kleuterhandschift gaan zitten ontcijferen
Ne, in zijn hoofd joelen ze Yuri uit omdat hij zo snel neerging, snap dat dan.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat klopt wel toch? maar dat duurde maar heel even, toen het op het grote scherm kwam ging het over in Boeeeee, maar dat vergat Brian gewoon even
Wat staat er nu op dat shirt van Eric?quote:
ik ben super LIEFquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat staat er nu op dat shirt van Eric?
daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Er stond ook nog bij: Ik heb liever dat je niks beloofd
Ik ben super lief.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben super lief.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had ik niet meegekregen..... maar helaas moet ik het kutkind met de grote bek weer gelijk geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Er stond ook nog bij: Ik heb liever dat je niks beloofd
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.
De zoon van Elly, de butler!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt het niet eens tijd voor een leuke FOK afdeling DGK Ainti Brian Fandag ?
gezellig met z'n allen ,onder het genot van een drankje en een hapje, pijltjes gooien op een foto van brian, ect
en natuurlijk mekaar reallife leren kennen
ik weet al een goeie locatie
Knallen bij Rich je weet wel die leuke tent van de zoon van hoe heet ze nou ookalweer
jullie kunnen het !
Jan Bik written all over it.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:08 schreef Prosac het volgende:
daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.
Alleen als Brian ook komt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt het niet eens tijd voor een leuke FOK afdeling DGK Ainti Brian Fandag ?
gezellig met z'n allen ,onder het genot van een drankje en een hapje, pijltjes gooien op een foto van brian, ect
en natuurlijk mekaar reallife leren kennen
ik weet al een goeie locatie
Knallen bij Rich je weet wel die leuke tent van de zoon van hoe heet ze nou ookalweer
jullie kunnen het !
Dat is een hoerentent waar Mamanda een bepaalde connectie mee heeft.quote:
toch wel redelijk eerlijk..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
Het "gevecht" van Brian in woord en geschrift.
Brian versus Yuri.
Bron: DGK site.
stukje daaruit, waaruit weer blijkt hoe verrot Roekiepoekie maar weer is:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
Het "gevecht" van Brian in woord en geschrift.
Brian versus Yuri.
Bron: DGK site.
netalsof het juichen omslaat in boegeroep omdat de wedstrijd 'no-contest' werd verklaardquote:Na enig beraad van de jury en de scheidsrechter wordt de wedstrijd echter ‘no contest’ verklaard. De reden is dat Brians tweede trap ongepast was, omdat zijn tegenstander al op zijn knieën was gevallen. Het gejoel ging over in een luid boe-geroep.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Weet je waarom we samen zo sterk zijn? Omdat we zoveel zelfspot hebben, dat ontkracht alles.
Brian is haar vriendje hè, geen kwaad woord over het kindje van God.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef Guuskeee het volgende:
stukje daaruit, waaruit weer blijkt hoe verrot Roekiepoekie maar weer is:
netalsof het juichen omslaat in boegeroep omdat de wedstrijd 'no-contest' werd verklaard![]()
Mooi! Ik zet in, één deur en een jankende Amanda, morgen of overmorgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Weet je waarom we samen zo sterk zijn? Omdat we zoveel zelfspot hebben, dat ontkracht alles.
Zou Brian dat grappenderwijs bedoelen?![]()
+1quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Ik zet in, één deur en een jankende Amanda, morgen of overmorgen.
teiltje graag....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Zou Brian dat grappenderwijs bedoelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |