daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Er stond ook nog bij: Ik heb liever dat je niks beloofd
Ik ben super lief.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat staat er nu op dat shirt van Eric?
Ik ben super lief.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat staat er nu op dat shirt van Eric?
Die had ik niet meegekregen..... maar helaas moet ik het kutkind met de grote bek weer gelijk geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Er stond ook nog bij: Ik heb liever dat je niks beloofd
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.
De zoon van Elly, de butler!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt het niet eens tijd voor een leuke FOK afdeling DGK Ainti Brian Fandag ?
gezellig met z'n allen ,onder het genot van een drankje en een hapje, pijltjes gooien op een foto van brian, ect
en natuurlijk mekaar reallife leren kennen
ik weet al een goeie locatie
Knallen bij Rich je weet wel die leuke tent van de zoon van hoe heet ze nou ookalweer
jullie kunnen het !
Jan Bik written all over it.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:08 schreef Prosac het volgende:
daar hou ik je aan! dacht Mamanda, terwijl ze een slokje nam van haar Mojito Royal en Javier nog wat steviger tussen haar benen drukte.
Alleen als Brian ook komt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:11 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt het niet eens tijd voor een leuke FOK afdeling DGK Ainti Brian Fandag ?
gezellig met z'n allen ,onder het genot van een drankje en een hapje, pijltjes gooien op een foto van brian, ect
en natuurlijk mekaar reallife leren kennen
ik weet al een goeie locatie
Knallen bij Rich je weet wel die leuke tent van de zoon van hoe heet ze nou ookalweer
jullie kunnen het !
Dat is een hoerentent waar Mamanda een bepaalde connectie mee heeft.quote:
toch wel redelijk eerlijk..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
Het "gevecht" van Brian in woord en geschrift.
Brian versus Yuri.
Bron: DGK site.
stukje daaruit, waaruit weer blijkt hoe verrot Roekiepoekie maar weer is:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
Het "gevecht" van Brian in woord en geschrift.
Brian versus Yuri.
Bron: DGK site.
netalsof het juichen omslaat in boegeroep omdat de wedstrijd 'no-contest' werd verklaardquote:Na enig beraad van de jury en de scheidsrechter wordt de wedstrijd echter ‘no contest’ verklaard. De reden is dat Brians tweede trap ongepast was, omdat zijn tegenstander al op zijn knieën was gevallen. Het gejoel ging over in een luid boe-geroep.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Weet je waarom we samen zo sterk zijn? Omdat we zoveel zelfspot hebben, dat ontkracht alles.
Brian is haar vriendje hè, geen kwaad woord over het kindje van God.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef Guuskeee het volgende:
stukje daaruit, waaruit weer blijkt hoe verrot Roekiepoekie maar weer is:
netalsof het juichen omslaat in boegeroep omdat de wedstrijd 'no-contest' werd verklaard![]()
Mooi! Ik zet in, één deur en een jankende Amanda, morgen of overmorgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Weet je waarom we samen zo sterk zijn? Omdat we zoveel zelfspot hebben, dat ontkracht alles.
Zou Brian dat grappenderwijs bedoelen?![]()
+1quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi! Ik zet in, één deur en een jankende Amanda, morgen of overmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |