Serieus? Heeft ie al gebeld? Overigens lijkt het me niet slim als Yuri en Brian het recht kunnen zetten. Het is beter om dit te laten broeien en subtiel prikjes richting Brian te geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:42 schreef mazaru het volgende:
Huub nodigt Yuri uit om in de villa te komen via de telefoon
De spelfouten vallen me nog mee... maar ik heb letterlijk geschreven wat zij geschreven heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
De brief van Amanda aan Mamanda.
[ afbeelding ]
Ze is iig mooi duidelijk, open en eerlijk tegen haar moeder.quote:Lieve Mama,
Hoe gaat het met je?
Was heel erg geschrokken van de brief waarin stond dat je niet meer kwam.
Was zo verdrietig had me er op verheugd omdat je het me beloofd had. Het was alleen met je rug op beeld 1 seconden en dat hadden we de hele dag zonder camera’s kunnen zijn.
Het was een heel ding om die 8 uur te verplaatsen maar dat deed ik om dat ik jou dan kon zien d8 ik.
Toen ik die brief kreeg voelde ik me…..
Ja? Zat 'ie alles weer voor te kauwen? Het meisje is ook zó zelfstandig geworden in de kooiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo goed als gedicteerd door haar dictaTOR
Tuurlijk weet hij dat maar hij zit daar niet om de eerste prijs van de integriteits-competitie van de padvinders te winnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan nog.... al die info op die stick moet zelfs Brian weten dat het de stick van Jaap is. Dus bewust de regel afblijven van PB overtreden. Als er een brief open en bloot op tafel ligt kan ik me daar iets bij voorstellen. Overigens wat is er mis mee dat wanneer je iets vind je even rondvraagt van wie die is. Oww nee dat kan niet want die stick was gestolen.
Vanochtend aan tafel zei ze nog tegen Eric dat ze niet wilde studeren omdat je met zo'n studie toch niks doet, je eindigt altijd achter de bar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
En ook zo mooi links in de hoek beginnen met schrijven.
Het kind heeft echt een geestelijke achterstand van hier tot Tokyo.
D8 ik...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
De brief van Amanda aan Mamanda.
[ afbeelding ]
Wie staat er altijd voor je klaar, dat is toch je moedertjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
De spelfouten vallen me nog mee... maar ik heb letterlijk geschreven wat zij geschreven heeft.
[..]
Ze is iig mooi duidelijk, open en eerlijk tegen haar moeder.
Ja, hij heeft net gebeldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Serieus? Heeft ie al gebeld? Overigens lijkt het me niet slim als Yuri en Brian het recht kunnen zetten. Het is beter om dit te laten broeien en subtiel prikjes richting Brian te geven.
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wie staat er altijd voor je klaar, dat is toch je moedertje
En ze heeft het wereldbeeld van een bierviltje ...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
Vanochtend aan tafel zei ze nog tegen Eric dat ze niet wilde studeren omdat je met zo'n studie toch niks doet, je eindigt altijd achter de bar.
Overigens heb ik er zelf niet zoveel moeite mee met die USB stick aangezien de PB regel ook te pas en te onpas van toepassing is.... Ik hoop dan ook dat die ergel afgeschaft wordt. Waar ik wel moeite mee heb dat is wanneer iemand buiten de Kooi (Kenneth) deze info krijgt. Want Kenneth kan alleen wat met die info als ie daarover contact kan hebben met Brian. En daar zit voor mij het probleem. Ik moet er niet aan denken dat bijv. Cora bedreigingen krijgt nav de verder door Kenneth verspreidde info.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat maar hij zit daar niet om de eerste prijs van de integriteits-competitie van de padvinders te winnen.
Carlos is heel goed in 'hmmmm' zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Carlos komt straks, benieuwd of die zijn reputatie op het spel gaat
zetten om te liegen voor Brian .........
Ja, want het is dieptriest om ze zien wat er van Amanda geworden is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Carlos is heel goed in 'hmmmm' zeggen
Of verplicht gesteriliseert moeten worden! Kijk naar dr andere 2 dochters!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens had echt 20 jaar geleden al uit de ouderlijke macht gezet moeten worden.
Ja, toen was hij boos omdat er gezegd werd dat hij haar 'slieko' had genoemdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hij
over haar had geluld tegen Brian en Amanda ......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Als dat o is, huren we een of twee vliegtuigen, met de text : Bwian heeft de USB stick gestolen en Kenniet heeft die verkocht aan een roddelblad
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef Leandra het volgende:
GVD.. kan ik strax weer dat kleuterhandschift gaan zitten ontcijferen
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij wel Slieko heeft gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet je nog hoe snel hij Lieke toen belde, om goed te praten wat hij
over haar had geluld tegen Brian en Amanda ......![]()
![]()
Ik ook! Ik zat ernaast!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij wel Slieko heeft gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |