Speciaal voor de gouden kooi? Uitzondering..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mag Brian flink aankomen (of Schilt flink aftrainen)
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:26 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
nou merk er op dit moment ander weinig van!
Hij gaat zometeen naar Rotterdam voor een interviewquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:29 schreef cobain94 het volgende:
Brian traint niet mee? Of is dat nou te min voor onze held..
Jij was toch degene die altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is die kutzwerver weer bezig? Wanneer rot die dief eens op uit dat hok, zijn we ook van de smerige gesnuif af.
Oh mijn god....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Amanda: Weet je waarom we samen zo sterk zijn? Omdat we zoveel zelfspot hebben, dat ontkracht alles.
Zou Brian dat grappenderwijs bedoelen?![]()
A vanwege pijnlijke (blauwe knieën) en B omdat dat in sommige (ordinaire) kringen het toppunt is van saxay?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef Verida het volgende:
Waarom sport Amanda met kniestukken?
En een kickboxbroek?
worden je knieen dan minder pijnlijk van kniestukken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
A vanwege pijnlijke (blauwe knieën) en B omdat dat in sommige (ordinaire) kringen het toppunt is van saxay?
Nope, je bent in de war met Leandra.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jij was toch degene die altijdmike
typte
Graag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:34 schreef kahaarin het volgende:
Is er al iemand een OP aan het knutselen? Zal ik?
lijkt fok dgk wel maar dan andersomquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het over zijn fansite, neem een kijkje in het gastenboek en je weet genoeg.
Brian en Amanda fansite.
Hier schik ik ook van hier moet de Febo wat mee doen zeg niet normaal als je zo praatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef STAP01 het volgende:
Ik zit net dit filmpje te kijken:
http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1
Dit is niet een leuk vooruitzicht voor Huub! En ik denk dat hij het nog doet ook! Wie er ook gaat winnen. Hij pakt Huub op zeker!
En de informatie van de USB stick komt ook nog even voorbij!
Wat is dit voor een smerige vuile gore klootzak!!!
GATVERDAMME!
REDAKTIE! KIJK HIER EENS NAAR! Kunnen jullie je dit permitteren???
geen idee vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:39 schreef cobain94 het volgende:
Wat zei jaap nou over 84 dagen? (nog twee en halve maand de gouden kooi?)
Gut, wat is het hier toch vervelend hè? Fok is niks, dgk is nog minder en laten we het al helemaal niet over de cos hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
lijkt fok dgk wel maar dan andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |