FEBO written al over it!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei net iets over Brian en het hokje.
Lijkt me duidelijk uit welke hoek de wind waait.
Palma dacht ook dat ze het boksfilmpje wel te zien zouden krijgen waarop Huub zei mag vast niet, is negatief voor Brianquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei net iets over Brian en het hokje.
Lijkt me duidelijk uit welke hoek de wind waait.
Felicitaties voor Brian? Dan zou Carlos wel mee moeten gaan in het winnaarsverhaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:58 schreef avonne het volgende:
wat is er gebeurd?
Felicitaties van Carlos en felicitaties per post. Is Brian jarig?
Straks blijkt Carlos ook nog de nieuwe gastspelerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
We are the champions en vrienden voor het leven. Geen woord over het natrappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:04 schreef avonne het volgende:
oh, het boegeroep was omdat de wedstrijd zo snel afgelopen was.
Mensen vind het niet leuk als ze 40 euro betalen voor 20 seconden wedstrijd
(zojuist de uitleg van Brian)ik ga weer weg
Klopt, mensen begonnen met programmaboekjes etc te gooien (had ie geluk mee dat er geen hardere voorwerpen voor handen was).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp is Brian min of meer gevlucht uit de Vechtsebanen. Hij liep langs een tribune en de toeschouwers begonnen heel hard te joelen, Dick Vrij beschermde Brian......snel in de auto en weg.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:04 schreef avonne het volgende:
oh, het boegeroep was omdat de wedstrijd zo snel afgelopen was.
Mensen vind het niet leuk als ze 40 euro betalen voor 20 seconden wedstrijd
(zojuist de uitleg van Brian)ik ga weer weg
??=rugquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
Vertaling voor zover mogelijk:
Lieve Mams,
Hoe gaat het met je
Was erg geschrokken van de brief waarin stond dat je niet meer kwam.
Was zo verdrietig had me er op verheugd omdat je het me beloofd had het was alleen met je ?? op beeld 1 seconden en dan konden we de hele tijd zonder camera’s samen zijn.
Het was een heel ding om die 8 uur te verplaatsen maar dat deed ik om je te kunnen zien dacht ik.
Toen ik de brief kreeg voelde ik me zo alleen voel veel teleurstelling/.
Heb liever dat je me niks beloofd dan krijg ik……
Bedankt voor de bevestiging, topquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Klopt, mensen begonnen met programmaboekjes etc te gooien (had ie geluk mee dat er geen hardere voorwerpen voor handen was).
Dick Vrij ging een hartig woordje wisselen met die gasten die dingen gooiden (keur ik overigens ook af, zet de sport en het publiek dat wel gewoon netjes is, in een kwaad daglicht).
zie ik carlos niet voor aanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Straks blijkt Carlos ook nog de nieuwe gastspeler.
Wel erg onkies, voor zo'n professional als Carlos om in de leugen mee te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |