de waarheid onder ogen zienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh.. poëet, zanger, IT-expert.. wat kan die jongen eigenlijk niét?
Dit filmpje staat ook in de OP.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef STAP01 het volgende:
GATVERDAMME!
REDAKTIE! KIJK HIER EENS NAAR! Kunnen jullie je dit permitteren???
je vergeet nog te vermelden dat Brian plotseling een zere knie had.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja. Ik wil er eigenlijk nog wel op terugkomen, dat verrassingselement was er toch al niet geweest, want B&A stonden al stijf van de spanning toen Eric het huis weer binnen kwam. Met als gevolg de reteirritante streamlocks op Brian en de waarschijnlijke telefoontjes met achter, die hem echt wel geïnformeerd hebben over welke informatie is binnengebracht. Welke informatie dat is, was dan ook wel weer te bedenken.
Nu al muggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
Amanda zit weer heeeeelemaal onder de muggenbulDen.
En platjesbulden.quote:
Zullen wel vlooienbeten zijn..vies wijf dat het isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
In Amanda's kleine wereldje komen bulden van muggen. Ook als ze onder de kleine, springerige insectjes zit die je ook nog weleens op honden aantreft.quote:
hij ziet de waarheid heus wel onder ogen.quote:
quote:
Dit filmpje zou eens naar de 2e kamer oid gestuurd moeten worden... Is kijken of die het ook normaal vinden.... !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef STAP01 het volgende:
Ik zit net dit filmpje te kijken:
http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1
Dit is niet een leuk vooruitzicht voor Huub! En ik denk dat hij het nog doet ook! Wie er ook gaat winnen. Hij pakt Huub op zeker!
En de informatie van de USB stick komt ook nog even voorbij!
Wat is dit voor een smerige vuile gore klootzak!!!
GATVERDAMME!
Het is zeker mooie informatiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het wel de eerst keer dat er info is binnengekomen die ze niet kunnen weerleggen. Het is gewoon waar dat de wedstrijd niet door Brian is gewonnen en ook is het waar dat Mamanda niet op de jaardag is geweest.
Ik denk niet dat het hokje het lang tegen kan houden dat hier over gesproken wordt of dat iemand zich iets laat ontvallen. Vandaar volgens mij het enorme ontlopen van de rest door B&A.
zal wel schurft zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
dan ziet hij de waarheid dus niet..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef avonne het volgende:
[..]
hij ziet de waarheid heus wel onder ogen.
Het is namelijk waar dat hij altijd weg komt met leugens en rattestreken.
Zo zie je maar weer hoe verknipt hij is. Met zo'n arrogante attitude vertelt ie het ook nog, van kijk mij eens een echte man zijn. Want zo denkt die gek.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef STAP01 het volgende:
Ik zit net dit filmpje te kijken:
http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1
Dit is niet een leuk vooruitzicht voor Huub! En ik denk dat hij het nog doet ook! Wie er ook gaat winnen. Hij pakt Huub op zeker!
En de informatie van de USB stick komt ook nog even voorbij!
Wat is dit voor een smerige vuile gore klootzak!!!
GATVERDAMME!
onderlaken met bloedvlekken, niet ff verschonen...neuh.....gewoon weer induikenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
No way! Het vriest gewoon 's nachts, ik gok op vervuilde talgkliertjes, ik heb dat kind nog nooit lekker met zeep zien wassen of scrubben, denk daar al die alcohol bij en dat uren in bed liggen stinken.
Ik vraag me af wat Anita de huispsycholoog hiervan vindt, dit is nou niet bepaald passieve agressie maar regelrechte bedreiging. Gestoord, volkomen gestoord is die rat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef FSR het volgende:
Dit filmpje zou eens naar de 2e kamer oid gestuurd moeten worden... Is kijken of die het ook normaal vinden.... !
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
No way! Het vriest gewoon 's nachts, ik gok op vervuilde talgkliertjes, ik heb dat kind nog nooit lekker met zeep zien wassen of scrubben, denk daar al die alcohol bij en dat uren in bed liggen stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |