Iedereen 1 gang maken lijkt me. Of samen met iemand anders/een koppel iets creëeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Euc- het volgende:
Wat is de bedoeling dan? Moeten we allemaal 1 gang gaan maken?![]()
Of gewoon op zn amerikaans, iedereen neemt wat mee, pleurt het op tafel en gaan met de banaan?![]()
Ik kom denk ik wel, als ik kan dan
Het food-poker idee ;-) of gewoon ready steady cook natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Euc- het volgende:
Wat is de bedoeling dan? Moeten we allemaal 1 gang gaan maken?![]()
Of gewoon op zn amerikaans, iedereen neemt wat mee, pleurt het op tafel en gaan met de banaan?![]()
Ik kom denk ik wel, als ik kan dan
Een Amerikaans-achtig idee is wel goed, ongeveer 15 minuten keuken-tijd als max afspreken ofzo? Of doe ik weer te control-freaky?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga voor iets als Euc, alleen hoeft het van mij niet zo strak, beetje heen en weer lopen, en de laatste hand aan iets leggen, beetje kletsen aan tafel of in de keuken, gezellig!!
Wel even laten weten wat je wil maken en wat je te drinken meeneemt zodat we dat op elkaar af kunnen stemmen, anders zit je met 6 choc. toetjes
Wij willen wel de famous wortelsoepamuse maken bijv., eventueel nog iets en een paar flesjes wijn meenemen.
22 maart is hier nog vrij.
ik kom toch haast nooit in de SC lieverdquote:
Ja daar sluit ik me bij aan.quote:
Die dag is de verjaardag van MaPG. Ik denk niet dat zij het waardeert als Muck en ik dan de hort op gaanquote:
en dat natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die dag is de verjaardag van MaPG. Ik denk niet dat zij het waardeert als Muck en ik dan de hort op gaan
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Handig dat je even TVP't, Muck! Kan je mooi eventuele lijstjes bijwerken
Luchtbedquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef FleshWound het volgende:
Ik kan mijn spullen gewoon hier klaarmaken, dus daar hebben jullie geen last van. Misschien alleen wat room kloppen of zo.
Oh, en ik heb hier ook nog wat wijn staan die open moet. Wat naar nou toch.
Kan ik trouwens een bed reserveren?
Leintje wil vast wel als matras fungeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef FleshWound het volgende:
Kan ik trouwens een bed reserveren?
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Leintje wil vast wel als matras fungeren.
Beu(n)k(st)er, anders fixen wij samen wat, ik heb nog wel een paar coole receptjes, jij hebt de poeders?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef beunkster het volgende:
Lijkt me leuk, maar waar is het precies? Mag ook wel ff via PM trouwens.
Ik ga vast nadenken over een gang.
Lekker hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef Euc- het volgende:
Wat dachten jullie van Librije eendenleverlollies?
Jaaaa gaaf, ga iets leuks doen samenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Euc- het volgende:
Beu(n)k(st)er, anders fixen wij samen wat, ik heb nog wel een paar coole receptjes, jij hebt de poeders?
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef Euc- het volgende:
Wat dachten jullie van Librije eendenleverlollies?
Ik hou meer van matrassen die niet bijten, thankyouverymuch.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan maken we er een paasbrunch van!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Zondag de 23e is ook nog 1e paasdag...
Nou ja zeg. Mijn integriteit, wat doe je!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak plan. Ja, ik heb wel wat poedertjesquote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Beu(n)k(st)er, anders fixen wij samen wat, ik heb nog wel een paar coole receptjes, jij hebt de poeders?
Ha, lekker een cocaïne-cocktail, gevolgd door een gerecht met een snuifje heroïne.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:54 schreef beunkster het volgende:
Strak plan. Ja, ik heb wel wat poedertjes
Heb ik helaas niet in huis. Kan wel valium regelen voor de liefhebber!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ha, lekker een cocaïne-cocktail, gevolgd door een gerecht met een snuifje heroïne.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb ik helaas niet in huis. Kan wel valium regelen voor de liefhebber!
Ik wil ook komen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar ff serieus bestellingen via PM
Als ik het goed begrijp zijn er nu 7 aanmelder (ovb)
- Den_Haag
- golfer
- Bluezz
- FleshWound
- SeaOfLove
- cul_non_kul
- beunkster
- Euc-
Klopt dat?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, NynkeDoen!
Ik kom onder driedubbel voorbehoud, of ik kom 's avonds laat even een wijntje doen, ofzo.
Gezellig, CF! Zou t leuk vinden als je de tijd kan vinden om langs te komen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, NynkeDoen!
Ik kom onder driedubbel voorbehoud, of ik kom 's avonds laat even een wijntje doen, ofzo.
Tis aangepast!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
... En dan neem ik mijn meneer mee!
Jamaar, dat kan niet! M'n team kan op dit moment niet zonder mij!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:07 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zeg het volleyballen af en rij met mij mee
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jamaar, dat kan niet! M'n team kan op dit moment niet zonder mij!
Maar wij kunnen ook niet zonder jequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Lein wat bedoel je met bestellingen via PM?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar.
Je komt gewoon gezellig lekker mee-koken/eten met ons!
my name is blond, bloes blondquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:48 schreef Leintjeuh het volgende:was een grapje, bluezz. Over de valium
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk idee, ik heb alleen een andere meet de 22e.
Ik ga kijken of ik kan schuiven.quote:
Volgens de fietsrouteplanner is het nog geen 30 km.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis voor jou ook fiets-afstand denk ik? Voorschoten...
Ik heb meer dan genoeg parkeerruimte in de buurtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens de fietsrouteplanner is het nog geen 30 km.
Maar afijn, ik heb natuurlijk ook een auto voor de deur staan.
Tsja. Dan moet je een ander plekje zoeken!quote:Op zondag 24 februari 2008 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
Deal! Thanks, onder voorbehoud.
Ik durf niet bij Lein te logeren.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar ff serieus bestellingen via PM
Als ik het goed begrijp zijn er nu 7 aanmelder (ovb)
- Den_Haag
- golfer
- Bluezz
- FleshWound
- SeaOfLove
- cul_non_kul
- beunkster
- Euc-
- Mr & Mrs ColdFeef (OVB)
Klopt dat?
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
Deal! Thanks, onder voorbehoud.
Ik durf niet bij Lein te logeren.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe een poging diensten te ruilen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe een poging diensten te ruilen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Dienst is geruild, de kookmeeting staat in mijn agenda
Het is pas over een maand. Maargoed, ik wil wel iets maken dat overblijft. Ben niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:33 schreef FleshWound het volgende:
Moet er langzamerhand niet iets van een gerechtenverdeling samengesteld worden?
Ik had het dessert al geclaimed.
Je mag best risotto maken van mij hoor! Maar als je later komt, maak ik wel paddenstoelen risotto. Of een van jouw bijzondere risotto's!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik geen risotto mag maken, neem ik lekker niets mee
Maarre, ik hou het ook nog open, omdat ik denk dat ik pas later kom.
We maken nog wel iets amuse-achtigs erbij hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, is een goeie tactiek. Maar de wortel-amusesoep van golfer/Bluezz staat al vast
Ik heb 2-3 slaapplaatsen, er zijn er 2 besproken door D_H en FW... Er is er dus nog 1, als je ook in de woonkamer wilt slapenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:24 schreef Den_Haag het volgende:
Lein had genoeg slaapplaatsen dacht ik.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vooral voor een beetje fatsoenlijk bed en het vooruitzicht van een lekker ontbijtje
Als ik kom, kun je ook bij mij blijven slapen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en ik blijf ergens slapenNiet veel zin om 's avonds megavroeg weg te gaan.
Misschien is Isa daar ook wel voor inquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik voor het zingen de kerk uit?
Ik denk niet dat Isa een Mr. Rebound nodig heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien is Isa daar ook wel voor in
Een tweepersoons ligbad in de aanbieding.quote:
Ik ben juist dol op samen zingen in een kerkquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien is Isa daar ook wel voor in
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef golfer het volgende:
Een tweepersoons ligbad in de aanbieding.
Ik voel een groot zangkoor opkomen bij de meet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben juist dol op samen zingen in een kerkDus eh, ik blijf hoor
De Sound Of Musicquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ooit met een leuk stel fokkers naar de sound of music meezing voorstelling geweest in Rotterdam. Dat was gaaf!Echt!
Ow, maar dat gaat lukken!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Wie biedt er meer
Ik wilde je al vragen of ik zondag op maandag bij je kon slapen, LiejannuhIk heb zin in een lang weekend Randstad
een stoofpotten/winterkost meet in de sneeuwquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Doen we later on het jaar een kookmeet waar je wel kan komen, DarkElf
Geregeld! Ik kom ook de 22e!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als ik kom, kun je ook bij mij blijven slapen.![]()
Je bent populair Isa!![]()
Ik ga vanavond even mn andere meeting proberen te verzetten.
Joepie.quote:
count me in...i wish!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Een tweepersoons ligbad in de aanbieding.
Mmmmm! Ik ben dol op baklava (en heb het precies een keer gemaakt, met behoorlijk succes - maar het is een takkenwerkquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil trouwens wel weer eens proberen Baklava te maken. Dus 'het andere toetje'.
Tuurlijk, als je iemand kan vinden om mee mee te kokenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef Den_Haag het volgende:
ik weet nog niet wat ik ga maken. Zit met college's die datum. Ik kook wel met iemand mee. Goed?
Tsja je mag op zich wel met mij mee doen, maar ik weet nog niet wat ik wil/ga maken...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
Kijkt om zich heen.
Duikt weg achter een roze motor die er toevallig staatquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
Kijkt om zich heen.
Proest.... Raar mensquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Duikt weg achter een roze motor die er toevallig staat
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Alles kan kapot, trallaa lalala lala
13 personen gaat wel krapjes worden aan tafel. 10 man past, maar meer is nog nooit geprobeerd...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
Als ik het goed heb is de lijst van komers/eters/kokers nu:
- Leintjeh
- Den_Haag
- golfer
- Bluezz
- FleshWound
- SeaOfLove
- cul_non_kul
- beunkster
- Euc-
- ColdFeef
- mr. Coldfeet
- Liejannuh
- Isabeau
Eten koken voor 13 personen dus.
Bordje op schoot kan ook hoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:31 schreef Leintjeuh het volgende:
13 personen gaat wel krapjes worden aan tafel. 10 man past, maar meer is nog nooit geprobeerd...
Of een soort lopend/zittend buffet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:32 schreef cul_non_kul het volgende:
creatief met ruimte?
Eucje is net een knipperlicht. Aan-uit-aan-uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Euc zou toch niet komen?
Sorry, ik keek je over het hoofd.quote:
Gezellig om te weten dat er iemand komt die liever niet met ons type fokkers omgaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef golfer het volgende:
Eucje is net een knipperlicht. Aan-uit-aan-uit.
Laatste bericht was weer dat ie wel zou komen en samen met beunkster iets zou maken.
Wij, jij nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezellig om te weten dat er iemand komt die liever niet met ons type fokkers omgaat![]()
Nou ja, kunnen we het knulletje er in ieder geval live van overtuigen dat 'we' best normaal en leuk zijn.
Er is een hoge kinderstoel voor jou aan tafel gereserveerd. Neem je zelf je slabbetje mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, Nynke kan niet? Da's dan toch wel een gemis. Naja, meer plek aan tafel nu.
Ik wil mijn eten gepureerd en zonder stukjes!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is een hoge kinderstoel voor jou aan tafel gereserveerd. Neem je zelf je slabbetje mee?
Dat heb ik helemaal niet gezegd.. Ik was gewoon ontiegelijk pissig op 2 personen, dat is uitgepraat, en ze komen overigens niet eens naar de meetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezellig om te weten dat er iemand komt die liever niet met ons type fokkers omgaat![]()
Nou ja, kunnen we het knulletje er in ieder geval live van overtuigen dat 'we' best normaal en leuk zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil mijn eten gepureerd en zonder stukjes!
Nu raak ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd.. Ik was gewoon ontiegelijk pissig op 2 personen, dat is uitgepraat, en ze komen overigens niet eens naar de meet
Je komt geweun langs het buffetteke lopenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu raak ik nieuwsgierig![]()
![]()
Wat mis ik toch allemaal weer![]()
Overigens: wat leuk dat het zo druk wordt! Prikken jullie een vorkje namens mij?
Dat is wel een héél end lopen voor mijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je komt geweun langs het buffetteke lopen
Carpoolen?quote:
Oh, dat vind ik niet eens zo'n slecht idee, als je langs Eindhoven rijdt en het niet erg vindt om de ring ff af te gaan. Sterker nog, ik woon aan de ring, dus we kunnen ook langs de ring afspreken, scheelt jou weer tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef Euc- het volgende:
[..]
Carpoolen?![]()
Laatste keer met de trein naar de randstad was GEEN succes, dus dat ga ik maar niet doen
Potje appelmoes meebrengen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil mijn eten gepureerd en zonder stukjes!
Oh ik moet de ring af? Nee dan laat maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet eens zo'n slecht idee, als je langs Eindhoven rijdt en het niet erg vindt om de ring ff af te gaan. Sterker nog, ik woon aan de ring, dus we kunnen ook langs de ring afspreken, scheelt jou weer tijd.
Alvast bedankt.
Zo luidt de uitspraak van de raad der wijzen (ahem)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Olvarit voor Steer![]()
cnk en ikke komen zo goed als zeker inmiddels
Was je van plan dezelfde avond nog terug te rijden of ergens te blijven slapen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh ik moet de ring af? Nee dan laat maar![]()
Joh, hoe groot is Eindhoven nou, dat komt wel goed
Borstvoeding van jou, toch?quote:
Nee, zelfde avond terugquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was je van plan dezelfde avond nog terug te rijden of ergens te blijven slapen?
Dicht bij Leiden. Een klein klotedorp verderop.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
Ook ff hier een reply'tje: ik kan heeeeel misschien komen. Mijn volleybalwedstrijd wordt waarschijnlijk verplaatst, maar heb ook al 2 andere vage ideen voor plannen dat weekend. We shall see.
Als ik kom wil ik graag van Euc- zijn chauffeursdiensten gebruik maken, heen, terug nog ff over na denken! Waar is het eigenlijk Lein? Was het Leiden?
Wooooeeeehooooeeeeeequote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
Ook ff hier een reply'tje: ik kan heeeeel misschien komen. Mijn volleybalwedstrijd wordt waarschijnlijk verplaatst, maar heb ook al 2 andere vage ideen voor plannen dat weekend. We shall see.
Als ik kom wil ik graag van Euc- zijn chauffeursdiensten gebruik maken, heen, terug nog ff over na denken! Waar is het eigenlijk Lein? Was het Leiden?
Whoei, als ik mee kan, dan hoef ik CF niet lastig te vallen en kunnen ze mooi naar de paasdienst op zondag.quote:
Ja en d'r is hier een superconcreet plan met plaats en tijdstip in dit topic. Tough choice?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
Maar heb ook al 2 andere vage ideen voor plannen dat weekend.
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om nu een streep onder de inschrijvingen te zetten? 14 man, dat is de max!
En er moet een soort 'thema' komen, zodat het eten op elkaar afgestemd is. Mijn hersens werken alleen nog niet nu, dus heeft er iemand een goed idee?
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Thema?
Iets als:
Ieder maakt een gerecht uit Zuid-Amerika ofzo?
Dan heb ik nog (hoe flauw) een Perucaviaans stoofschoteltje rondlopen hier..
Dan heb je gelijk een bijgerecht uit Azië : apenhersenen (getver)quote:Op maandag 3 maart 2008 07:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SOL rukt volgens mij je kop eraf als je dat doet!
Ik ook nog niet geprobeerd, maar als ik de kans krijg zal ik het niet nalaten te proeven ...quote:Op maandag 3 maart 2008 07:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Brrrr... Hersenen. De enige organen waarik niet van gegeten heb. En ben het niet van plan ook.
In Frankrijk kon je het proberen, vroeger. Tot dat hele Creutzefeld-Jakob gedoe. Magoed, ik ga eten en naar schoolquote:Op maandag 3 maart 2008 07:50 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik ook nog niet geprobeerd, maar als ik de kans krijg zal ik het niet nalaten te proeven ...
School ze vandaagquote:Op maandag 3 maart 2008 07:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In Frankrijk kon je het proberen, vroeger. Tot dat hele Creutzefeld-Jakob gedoe. Magoed, ik ga eten en naar school
Omdat het ene plan inhoud een " zusje" te gaan zien die ik al 3 jaar niet meer gezien heb, en het andere plan ook wel erg leuk is??quote:Op maandag 3 maart 2008 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
En wie wordt weer naar de achterbank gebonjourd....
[..]
[..]
Ja en d'r is hier een superconcreet plan met plaats en tijdstip in dit topic. Tough choice?
quote:Op maandag 3 maart 2008 04:34 schreef Isabeau het volgende:
We zijn nu met best een mooie groep mensen, maar als iedereen een gerecht maakt dan moeten we rollend naar huis. Het lijkt mij het handigst als mensen in groepjes van 2 iets klaarmaken, wat vinden jullie?
Jij bent het kleinstequote:Op maandag 3 maart 2008 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
En wie wordt weer naar de achterbank gebonjourd....
Waarom kan ik dan niet drinken?quote:Maar als je gaat rijden kun je niet drinken, is dat geen probleem voor jouIk ken mensen die dat een onoverkomelijk probleem vinden.
Je hebt ons 22 jaar niet gezien en wij zijn vast 13x zo leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Omdat het ene plan inhoud een " zusje" te gaan zien die ik al 3 jaar niet meer gezien heb, en het andere plan ook wel erg leuk is??
Ach what the hell, 14 of 16 is niet zo'n groot verschil! Maar dan moeten jullie wel een goede taak/rol/menuverdeling maken als ik in Zwitserland ben. En een thema verzinnen!quote:
CF neemt ook haar niet-sc'ende wederhelft mee, dus jij mag dat ook, als hij daarvoor te porren isquote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk alleen, of is (plaatje met stelletje) ook welkom? Al denk ik dat (plaatje met stelletje) dat niet zo ziet zitten
En beunk ookquote:Op maandag 3 maart 2008 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF neemt ook haar niet-sc'ende wederhelft mee, dus jij mag dat ook, als hij daarvoor te porren is
Eehhh, 2 banken voor 3 personen, 6 eetkamerstoelen, 2 fateuils, 1 fat boy, 2 bureau stoelen...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je wel genoeg stoelen thuis staan Lein?
Neemt Beunk ook iemand mee? Oei... dat zal druk (en warm!!) worden... maar het past. Kheb alleen geen 17-delig bestek couvert. Tenzij ik het zilver uit de kast trekquote:Op maandag 3 maart 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En beunk ook
Ja hoor eens, anders kost het me sowieso uren om er te komenBovendien heb ik een reuze leuke mister
Dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef FleshWound het volgende:
Ik claim de Fatboy!
Is die wel groot genoeg voor jou en je ego?quote:
Zeg, die wou ik al.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef FleshWound het volgende:
Ik claim de Fatboy!
Ik weet t wel zekerquote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, die wou ik al.
En ik ben groter denk ik!
Wil je er om vechten?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, die wou ik al.
En ik ben groter denk ik!
Nee, helaas niet. Maar hij kan wel in de tuin, en dan kan de schuifpui open als je dat wilquote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
kan mn motor mee naar binnen? Kan ik daar op zitten
Ik neem relaxte CD'tjes mee en schuif op de achterbankquote:Op maandag 3 maart 2008 15:37 schreef cul_non_kul het volgende:
Als de plekken al verdeeld zijn, eten wij wel in de auto, met de muziek asociaal luid
Private CUL-minimeet op de oprijlaan bij Lein !quote:Op maandag 3 maart 2008 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem relaxte CD'tjes mee en schuif op de achterbank
Goedzo, better safe then sorry!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem relaxte CD'tjes mee en schuif op de achterbank
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:48 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Private CUL-minimeet op de oprijlaan bij Lein !
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je wel genoeg stoelen thuis staan Lein?
en dan gaan we praten over de kinderen, en de studie, en hoe het met de buurvrouw van je tante's zus gaat...quote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gaan we gezellig met zijn allen in een kringetje zitten?
dat soort dingen regelen kan ik gewoon niet, donderdag maak ik de verantwoordelijke bekend en vrijdag ochtend ga ik weg! Goed bekeken zoquote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
(btw, dat heb je ff netjes gedelegeerd, dat van het thema en menu etc.)
.... en hoe het met de liefde is.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dan gaan we praten over de kinderen, en de studie, en hoe het met de buurvrouw van je tante's zus gaat...
Het is even eh... Intens nuquote:Op maandag 3 maart 2008 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Lein, we overvallen je wel een beetje he?![]()
Gotta get me some soon!quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef Euc- het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal 5 euro lappen en een berg chinees voedsel laten bezorgen?
Oh is het dan de bedoeling dat we echt zelf gaan koken? Dat kan ik echt niet hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee dat is lekker culinair verantwoord. Kan je soms niet koken, Euc-?
Ach jullie maken wel een goeie planning enzo als ik op vakantie ben!! Ja toch? JA TOCH????quote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Lein, het enige wat je hoeft te regelen is een ruimte + een grote tafel en wat zitplek. En volgens mij heb je dat al af.Het zal wel een beetje natuurlijk worden wie welke voorgerechten en/of nagerechten maakt. Het zal voornamelijk toch veel maar kleine porties worden en we helpen wel mee met afwassen.
Tuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach jullie maken wel een goeie planning enzo als ik op vakantie ben!! Ja toch? JA TOCH????
Lijkt me wel praktisch ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Kunnen we er niet gewoon een lopen buffet van maken en dan zien we wel wat er op tafel terecht komt, met zoveel mensen is het toch wel divers en meer dan genoeg
idd jahquote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Precies, iedereen leeft zich gewoon leuk uit met makkelijke thuis van te voren te maken hapas
en als iedereen te drinken meeneeemt wat ie zelf lekker vind, is dat probleem ook uit de wereld.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef FleshWound het volgende:
Aanvullen!
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Bluezz
golfer
Misschien:
Je loopt redelijk achterquote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef FleshWound het volgende:
Aanvullen!
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Misschien:
Oh shit, wij gebruiken heel veel DE, en zonder de punten eraf te halen gaat het hier in de vuilnisbakquote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Even een vraagje...zijn er nog mensen die naar de meet komen en Douwe Egberts punten hebben waar ze niks mee doen?
Ik ben aan het sparen voor het Oilily theeservies, maar het wil nog niet echt vlotten
Zou helemaal geweldig zijn, alle beetjes helpenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh shit, wij gebruiken heel veel DE, en zonder de punten eraf te halen gaat het hier in de vuilnisbak
Zal het voortaan eraf knippen
Heb je nu niks aan maar mss in de toekomst?
Zeg, zouden wij op de meet een man vinden?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:42 schreef Liejannuh het volgende:
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Bluezz
golfer
Den Haag
Euc
Beunkster + mss
Liejannuh
Stereo
Isabeau
Misschien:
Nynke
CF + mr
En CF, ik vind dat je gewoon moet komen en lekker risotto moet maken!
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, zouden wij op de meet een man vinden?
Anders kook je toch helemaal niet en neem je wat drank mee.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zet mij ook maar bij de misschiensIk doe mijn best om in ieder geval een deel van de miet mee te maken, maar wellicht niet alles. En ik heb denk ik ook niet veel tijd om uitgebreid te koken vantevoren... Van Lein mocht ik geen risotto maken
![]()
Hoeveel heb je er nodig?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, zouden wij op de meet een man vinden?
Ow! Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig?
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Bluezz
golfer
Den Haag
Euc
Beunkster + mss
Liejannuh
Stereo
Isabeau
Misschien:
Nynke
CF + mr
ik weet nu al dat de leukste, lekkerste, knapste en liefste man alleen maar oog voor mij heeftquote:Op maandag 3 maart 2008 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig?
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Bluezz
golfer
Den Haag
Euc
Beunkster + mss
Liejannuh
Stereo
Isabeau
Misschien:
Nynke
CF + mr
Je mag wel risotto maken! Dat kan toch wel in een half uur?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zet mij ook maar bij de misschiensIk doe mijn best om in ieder geval een deel van de miet mee te maken, maar wellicht niet alles. En ik heb denk ik ook niet veel tijd om uitgebreid te koken vantevoren... Van Lein mocht ik geen risotto maken
![]()
Ik kijk toch stiekem best ook wel eens naar andere vrouwen, schat.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:
ik weet nu al dat de leukste, lekkerste, knapste en liefste man alleen maar oog voor mij heeftsorry dames
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk toch stiekem best ook wel eens naar andere vrouwen, schat.
ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk toch stiekem best ook wel eens naar andere vrouwen, schat.
Ik denk het... Of maak iets wat je goed kan ofzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:05 schreef Den_Haag het volgende:
Dus wat wordt het thema? Mediterraans?
Als ik kom, dan neem ik wel brownies ofzo mee. Met extra chocolade!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het... Of maak iets wat je goed kan ofzo
dat jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Als de smaken maar een beetje combineren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een vaatwasser.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef AKnynke het volgende:
Koken in de afwasmachine...durf jij?
Lein, hebben jullie een vaatwasser? Ik wil dit wel op het menu zetten als ik kom!
You've got yourself a deal!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een vaatwasser.
en een goeie afhaalchinees in de buurt
Zo lang de vaatwasser heel blijft, vind ik het prima. Ding is namelijk niet zo heel oudquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:34 schreef AKnynke het volgende:
You've got yourself a deal!
Als ik kom, dan zorg ik voor de lasagna!
Als m'n volleybalwedstrijd verzet wordt, en er geen andere spannende dingen gebeuren, of zaken waar ik echt bij moet zijn, of iets in die trant dan kom ik!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon eens proberen Isa
Nynke, nu moet je wel komen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |