quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vooral voor een beetje fatsoenlijk bed en het vooruitzicht van een lekker ontbijtje
Als ik kom, kun je ook bij mij blijven slapen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en ik blijf ergens slapenNiet veel zin om 's avonds megavroeg weg te gaan.
Misschien is Isa daar ook wel voor inquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik voor het zingen de kerk uit?
Ik denk niet dat Isa een Mr. Rebound nodig heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien is Isa daar ook wel voor in
Een tweepersoons ligbad in de aanbieding.quote:
Ik ben juist dol op samen zingen in een kerkquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien is Isa daar ook wel voor in
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef golfer het volgende:
Een tweepersoons ligbad in de aanbieding.
Ik voel een groot zangkoor opkomen bij de meet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben juist dol op samen zingen in een kerkDus eh, ik blijf hoor
De Sound Of Musicquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ooit met een leuk stel fokkers naar de sound of music meezing voorstelling geweest in Rotterdam. Dat was gaaf!Echt!
Ow, maar dat gaat lukken!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Wie biedt er meer
Ik wilde je al vragen of ik zondag op maandag bij je kon slapen, LiejannuhIk heb zin in een lang weekend Randstad
een stoofpotten/winterkost meet in de sneeuwquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Doen we later on het jaar een kookmeet waar je wel kan komen, DarkElf
Geregeld! Ik kom ook de 22e!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als ik kom, kun je ook bij mij blijven slapen.![]()
Je bent populair Isa!![]()
Ik ga vanavond even mn andere meeting proberen te verzetten.
Joepie.quote:
count me in...i wish!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Een tweepersoons ligbad in de aanbieding.
Mmmmm! Ik ben dol op baklava (en heb het precies een keer gemaakt, met behoorlijk succes - maar het is een takkenwerkquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil trouwens wel weer eens proberen Baklava te maken. Dus 'het andere toetje'.
Tuurlijk, als je iemand kan vinden om mee mee te kokenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef Den_Haag het volgende:
ik weet nog niet wat ik ga maken. Zit met college's die datum. Ik kook wel met iemand mee. Goed?
Tsja je mag op zich wel met mij mee doen, maar ik weet nog niet wat ik wil/ga maken...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
Kijkt om zich heen.
Duikt weg achter een roze motor die er toevallig staatquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
Kijkt om zich heen.
Proest.... Raar mensquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Duikt weg achter een roze motor die er toevallig staat
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Alles kan kapot, trallaa lalala lala
13 personen gaat wel krapjes worden aan tafel. 10 man past, maar meer is nog nooit geprobeerd...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
Als ik het goed heb is de lijst van komers/eters/kokers nu:
- Leintjeh
- Den_Haag
- golfer
- Bluezz
- FleshWound
- SeaOfLove
- cul_non_kul
- beunkster
- Euc-
- ColdFeef
- mr. Coldfeet
- Liejannuh
- Isabeau
Eten koken voor 13 personen dus.
Bordje op schoot kan ook hoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:31 schreef Leintjeuh het volgende:
13 personen gaat wel krapjes worden aan tafel. 10 man past, maar meer is nog nooit geprobeerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |