quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vooral voor een beetje fatsoenlijk bed en het vooruitzicht van een lekker ontbijtje
Als ik kom, kun je ook bij mij blijven slapen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en ik blijf ergens slapenNiet veel zin om 's avonds megavroeg weg te gaan.
Misschien is Isa daar ook wel voor inquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik voor het zingen de kerk uit?
Ik denk niet dat Isa een Mr. Rebound nodig heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien is Isa daar ook wel voor in
Een tweepersoons ligbad in de aanbieding.quote:
Ik ben juist dol op samen zingen in een kerkquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien is Isa daar ook wel voor in
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef golfer het volgende:
Een tweepersoons ligbad in de aanbieding.
Ik voel een groot zangkoor opkomen bij de meet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben juist dol op samen zingen in een kerkDus eh, ik blijf hoor
De Sound Of Musicquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ooit met een leuk stel fokkers naar de sound of music meezing voorstelling geweest in Rotterdam. Dat was gaaf!Echt!
Ow, maar dat gaat lukken!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Wie biedt er meer
Ik wilde je al vragen of ik zondag op maandag bij je kon slapen, LiejannuhIk heb zin in een lang weekend Randstad
een stoofpotten/winterkost meet in de sneeuwquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Doen we later on het jaar een kookmeet waar je wel kan komen, DarkElf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |