Ach what the hell, 14 of 16 is niet zo'n groot verschil! Maar dan moeten jullie wel een goede taak/rol/menuverdeling maken als ik in Zwitserland ben. En een thema verzinnen!quote:
CF neemt ook haar niet-sc'ende wederhelft mee, dus jij mag dat ook, als hij daarvoor te porren isquote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk alleen, of is (plaatje met stelletje) ook welkom? Al denk ik dat (plaatje met stelletje) dat niet zo ziet zitten
En beunk ookquote:Op maandag 3 maart 2008 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF neemt ook haar niet-sc'ende wederhelft mee, dus jij mag dat ook, als hij daarvoor te porren is
Eehhh, 2 banken voor 3 personen, 6 eetkamerstoelen, 2 fateuils, 1 fat boy, 2 bureau stoelen...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je wel genoeg stoelen thuis staan Lein?
Neemt Beunk ook iemand mee? Oei... dat zal druk (en warm!!) worden... maar het past. Kheb alleen geen 17-delig bestek couvert. Tenzij ik het zilver uit de kast trekquote:Op maandag 3 maart 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En beunk ook
Ja hoor eens, anders kost het me sowieso uren om er te komenBovendien heb ik een reuze leuke mister
Dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef FleshWound het volgende:
Ik claim de Fatboy!
Is die wel groot genoeg voor jou en je ego?quote:
Zeg, die wou ik al.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef FleshWound het volgende:
Ik claim de Fatboy!
Ik weet t wel zekerquote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, die wou ik al.
En ik ben groter denk ik!
Wil je er om vechten?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, die wou ik al.
En ik ben groter denk ik!
Nee, helaas niet. Maar hij kan wel in de tuin, en dan kan de schuifpui open als je dat wilquote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
kan mn motor mee naar binnen? Kan ik daar op zitten
Ik neem relaxte CD'tjes mee en schuif op de achterbankquote:Op maandag 3 maart 2008 15:37 schreef cul_non_kul het volgende:
Als de plekken al verdeeld zijn, eten wij wel in de auto, met de muziek asociaal luid
Private CUL-minimeet op de oprijlaan bij Lein !quote:Op maandag 3 maart 2008 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem relaxte CD'tjes mee en schuif op de achterbank
Goedzo, better safe then sorry!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem relaxte CD'tjes mee en schuif op de achterbank
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:48 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Private CUL-minimeet op de oprijlaan bij Lein !
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je wel genoeg stoelen thuis staan Lein?
en dan gaan we praten over de kinderen, en de studie, en hoe het met de buurvrouw van je tante's zus gaat...quote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gaan we gezellig met zijn allen in een kringetje zitten?
dat soort dingen regelen kan ik gewoon niet, donderdag maak ik de verantwoordelijke bekend en vrijdag ochtend ga ik weg! Goed bekeken zoquote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
(btw, dat heb je ff netjes gedelegeerd, dat van het thema en menu etc.)
.... en hoe het met de liefde is.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dan gaan we praten over de kinderen, en de studie, en hoe het met de buurvrouw van je tante's zus gaat...
Het is even eh... Intens nuquote:Op maandag 3 maart 2008 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Lein, we overvallen je wel een beetje he?![]()
Gotta get me some soon!quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef Euc- het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal 5 euro lappen en een berg chinees voedsel laten bezorgen?
Oh is het dan de bedoeling dat we echt zelf gaan koken? Dat kan ik echt niet hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nee dat is lekker culinair verantwoord. Kan je soms niet koken, Euc-?
Ach jullie maken wel een goeie planning enzo als ik op vakantie ben!! Ja toch? JA TOCH????quote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Lein, het enige wat je hoeft te regelen is een ruimte + een grote tafel en wat zitplek. En volgens mij heb je dat al af.Het zal wel een beetje natuurlijk worden wie welke voorgerechten en/of nagerechten maakt. Het zal voornamelijk toch veel maar kleine porties worden en we helpen wel mee met afwassen.
Tuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach jullie maken wel een goeie planning enzo als ik op vakantie ben!! Ja toch? JA TOCH????
Lijkt me wel praktisch ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Kunnen we er niet gewoon een lopen buffet van maken en dan zien we wel wat er op tafel terecht komt, met zoveel mensen is het toch wel divers en meer dan genoeg
idd jahquote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Precies, iedereen leeft zich gewoon leuk uit met makkelijke thuis van te voren te maken hapas
en als iedereen te drinken meeneeemt wat ie zelf lekker vind, is dat probleem ook uit de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |