Of een soort lopend/zittend buffet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:32 schreef cul_non_kul het volgende:
creatief met ruimte?
Eucje is net een knipperlicht. Aan-uit-aan-uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Euc zou toch niet komen?
Sorry, ik keek je over het hoofd.quote:
Gezellig om te weten dat er iemand komt die liever niet met ons type fokkers omgaatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef golfer het volgende:
Eucje is net een knipperlicht. Aan-uit-aan-uit.
Laatste bericht was weer dat ie wel zou komen en samen met beunkster iets zou maken.
Wij, jij nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezellig om te weten dat er iemand komt die liever niet met ons type fokkers omgaat![]()
Nou ja, kunnen we het knulletje er in ieder geval live van overtuigen dat 'we' best normaal en leuk zijn.
Er is een hoge kinderstoel voor jou aan tafel gereserveerd. Neem je zelf je slabbetje mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, Nynke kan niet? Da's dan toch wel een gemis. Naja, meer plek aan tafel nu.
Ik wil mijn eten gepureerd en zonder stukjes!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is een hoge kinderstoel voor jou aan tafel gereserveerd. Neem je zelf je slabbetje mee?
Dat heb ik helemaal niet gezegd.. Ik was gewoon ontiegelijk pissig op 2 personen, dat is uitgepraat, en ze komen overigens niet eens naar de meetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezellig om te weten dat er iemand komt die liever niet met ons type fokkers omgaat![]()
Nou ja, kunnen we het knulletje er in ieder geval live van overtuigen dat 'we' best normaal en leuk zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil mijn eten gepureerd en zonder stukjes!
Nu raak ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd.. Ik was gewoon ontiegelijk pissig op 2 personen, dat is uitgepraat, en ze komen overigens niet eens naar de meet
Je komt geweun langs het buffetteke lopenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu raak ik nieuwsgierig![]()
![]()
Wat mis ik toch allemaal weer![]()
Overigens: wat leuk dat het zo druk wordt! Prikken jullie een vorkje namens mij?
Dat is wel een héél end lopen voor mijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je komt geweun langs het buffetteke lopen
Carpoolen?quote:
Oh, dat vind ik niet eens zo'n slecht idee, als je langs Eindhoven rijdt en het niet erg vindt om de ring ff af te gaan. Sterker nog, ik woon aan de ring, dus we kunnen ook langs de ring afspreken, scheelt jou weer tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef Euc- het volgende:
[..]
Carpoolen?![]()
Laatste keer met de trein naar de randstad was GEEN succes, dus dat ga ik maar niet doen
Potje appelmoes meebrengen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil mijn eten gepureerd en zonder stukjes!
Oh ik moet de ring af? Nee dan laat maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet eens zo'n slecht idee, als je langs Eindhoven rijdt en het niet erg vindt om de ring ff af te gaan. Sterker nog, ik woon aan de ring, dus we kunnen ook langs de ring afspreken, scheelt jou weer tijd.
Alvast bedankt.
Zo luidt de uitspraak van de raad der wijzen (ahem)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Olvarit voor Steer![]()
cnk en ikke komen zo goed als zeker inmiddels
Was je van plan dezelfde avond nog terug te rijden of ergens te blijven slapen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh ik moet de ring af? Nee dan laat maar![]()
Joh, hoe groot is Eindhoven nou, dat komt wel goed
Borstvoeding van jou, toch?quote:
Nee, zelfde avond terugquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was je van plan dezelfde avond nog terug te rijden of ergens te blijven slapen?
Dicht bij Leiden. Een klein klotedorp verderop.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
Ook ff hier een reply'tje: ik kan heeeeel misschien komen. Mijn volleybalwedstrijd wordt waarschijnlijk verplaatst, maar heb ook al 2 andere vage ideen voor plannen dat weekend. We shall see.
Als ik kom wil ik graag van Euc- zijn chauffeursdiensten gebruik maken, heen, terug nog ff over na denken! Waar is het eigenlijk Lein? Was het Leiden?
Wooooeeeehooooeeeeeequote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
Ook ff hier een reply'tje: ik kan heeeeel misschien komen. Mijn volleybalwedstrijd wordt waarschijnlijk verplaatst, maar heb ook al 2 andere vage ideen voor plannen dat weekend. We shall see.
Als ik kom wil ik graag van Euc- zijn chauffeursdiensten gebruik maken, heen, terug nog ff over na denken! Waar is het eigenlijk Lein? Was het Leiden?
Whoei, als ik mee kan, dan hoef ik CF niet lastig te vallen en kunnen ze mooi naar de paasdienst op zondag.quote:
Ja en d'r is hier een superconcreet plan met plaats en tijdstip in dit topic. Tough choice?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
Maar heb ook al 2 andere vage ideen voor plannen dat weekend.
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Mag ik zo vrij zijn om nu een streep onder de inschrijvingen te zetten? 14 man, dat is de max!
En er moet een soort 'thema' komen, zodat het eten op elkaar afgestemd is. Mijn hersens werken alleen nog niet nu, dus heeft er iemand een goed idee?
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Thema?
Iets als:
Ieder maakt een gerecht uit Zuid-Amerika ofzo?
Dan heb ik nog (hoe flauw) een Perucaviaans stoofschoteltje rondlopen hier..
Dan heb je gelijk een bijgerecht uit Aziė : apenhersenen (getver)quote:Op maandag 3 maart 2008 07:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SOL rukt volgens mij je kop eraf als je dat doet!
Ik ook nog niet geprobeerd, maar als ik de kans krijg zal ik het niet nalaten te proeven ...quote:Op maandag 3 maart 2008 07:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Brrrr... Hersenen. De enige organen waarik niet van gegeten heb. En ben het niet van plan ook.
In Frankrijk kon je het proberen, vroeger. Tot dat hele Creutzefeld-Jakob gedoe. Magoed, ik ga eten en naar schoolquote:Op maandag 3 maart 2008 07:50 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik ook nog niet geprobeerd, maar als ik de kans krijg zal ik het niet nalaten te proeven ...
School ze vandaagquote:Op maandag 3 maart 2008 07:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In Frankrijk kon je het proberen, vroeger. Tot dat hele Creutzefeld-Jakob gedoe. Magoed, ik ga eten en naar school
Omdat het ene plan inhoud een " zusje" te gaan zien die ik al 3 jaar niet meer gezien heb, en het andere plan ook wel erg leuk is??quote:Op maandag 3 maart 2008 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
En wie wordt weer naar de achterbank gebonjourd....
[..]
[..]
Ja en d'r is hier een superconcreet plan met plaats en tijdstip in dit topic. Tough choice?
quote:Op maandag 3 maart 2008 04:34 schreef Isabeau het volgende:
We zijn nu met best een mooie groep mensen, maar als iedereen een gerecht maakt dan moeten we rollend naar huis. Het lijkt mij het handigst als mensen in groepjes van 2 iets klaarmaken, wat vinden jullie?
Jij bent het kleinstequote:Op maandag 3 maart 2008 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
En wie wordt weer naar de achterbank gebonjourd....
Waarom kan ik dan niet drinken?quote:Maar als je gaat rijden kun je niet drinken, is dat geen probleem voor jouIk ken mensen die dat een onoverkomelijk probleem vinden.
Je hebt ons 22 jaar niet gezien en wij zijn vast 13x zo leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Omdat het ene plan inhoud een " zusje" te gaan zien die ik al 3 jaar niet meer gezien heb, en het andere plan ook wel erg leuk is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |