Iedereen 1 gang maken lijkt me. Of samen met iemand anders/een koppel iets creëeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Euc- het volgende:
Wat is de bedoeling dan? Moeten we allemaal 1 gang gaan maken?![]()
Of gewoon op zn amerikaans, iedereen neemt wat mee, pleurt het op tafel en gaan met de banaan?![]()
Ik kom denk ik wel, als ik kan dan
Het food-poker idee ;-) of gewoon ready steady cook natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Euc- het volgende:
Wat is de bedoeling dan? Moeten we allemaal 1 gang gaan maken?![]()
Of gewoon op zn amerikaans, iedereen neemt wat mee, pleurt het op tafel en gaan met de banaan?![]()
Ik kom denk ik wel, als ik kan dan
Een Amerikaans-achtig idee is wel goed, ongeveer 15 minuten keuken-tijd als max afspreken ofzo? Of doe ik weer te control-freaky?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga voor iets als Euc, alleen hoeft het van mij niet zo strak, beetje heen en weer lopen, en de laatste hand aan iets leggen, beetje kletsen aan tafel of in de keuken, gezellig!!
Wel even laten weten wat je wil maken en wat je te drinken meeneemt zodat we dat op elkaar af kunnen stemmen, anders zit je met 6 choc. toetjes
Wij willen wel de famous wortelsoepamuse maken bijv., eventueel nog iets en een paar flesjes wijn meenemen.
22 maart is hier nog vrij.
ik kom toch haast nooit in de SC lieverdquote:
Ja daar sluit ik me bij aan.quote:
Die dag is de verjaardag van MaPG. Ik denk niet dat zij het waardeert als Muck en ik dan de hort op gaanquote:
en dat natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die dag is de verjaardag van MaPG. Ik denk niet dat zij het waardeert als Muck en ik dan de hort op gaan
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Handig dat je even TVP't, Muck! Kan je mooi eventuele lijstjes bijwerken
Luchtbedquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef FleshWound het volgende:
Ik kan mijn spullen gewoon hier klaarmaken, dus daar hebben jullie geen last van. Misschien alleen wat room kloppen of zo.
Oh, en ik heb hier ook nog wat wijn staan die open moet. Wat naar nou toch.
Kan ik trouwens een bed reserveren?
Leintje wil vast wel als matras fungeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef FleshWound het volgende:
Kan ik trouwens een bed reserveren?
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Leintje wil vast wel als matras fungeren.
Beu(n)k(st)er, anders fixen wij samen wat, ik heb nog wel een paar coole receptjes, jij hebt de poeders?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef beunkster het volgende:
Lijkt me leuk, maar waar is het precies? Mag ook wel ff via PM trouwens.
Ik ga vast nadenken over een gang.
Lekker hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef Euc- het volgende:
Wat dachten jullie van Librije eendenleverlollies?
Jaaaa gaaf, ga iets leuks doen samenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Euc- het volgende:
Beu(n)k(st)er, anders fixen wij samen wat, ik heb nog wel een paar coole receptjes, jij hebt de poeders?
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef Euc- het volgende:
Wat dachten jullie van Librije eendenleverlollies?
Ik hou meer van matrassen die niet bijten, thankyouverymuch.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan maken we er een paasbrunch van!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Zondag de 23e is ook nog 1e paasdag...
Nou ja zeg. Mijn integriteit, wat doe je!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak plan. Ja, ik heb wel wat poedertjesquote:Op maandag 18 februari 2008 23:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Beu(n)k(st)er, anders fixen wij samen wat, ik heb nog wel een paar coole receptjes, jij hebt de poeders?
Ha, lekker een cocaïne-cocktail, gevolgd door een gerecht met een snuifje heroïne.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:54 schreef beunkster het volgende:
Strak plan. Ja, ik heb wel wat poedertjes
Heb ik helaas niet in huis. Kan wel valium regelen voor de liefhebber!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ha, lekker een cocaïne-cocktail, gevolgd door een gerecht met een snuifje heroïne.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb ik helaas niet in huis. Kan wel valium regelen voor de liefhebber!
Ik wil ook komen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar ff serieus bestellingen via PM
Als ik het goed begrijp zijn er nu 7 aanmelder (ovb)
- Den_Haag
- golfer
- Bluezz
- FleshWound
- SeaOfLove
- cul_non_kul
- beunkster
- Euc-
Klopt dat?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, NynkeDoen!
Ik kom onder driedubbel voorbehoud, of ik kom 's avonds laat even een wijntje doen, ofzo.
Gezellig, CF! Zou t leuk vinden als je de tijd kan vinden om langs te komen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, NynkeDoen!
Ik kom onder driedubbel voorbehoud, of ik kom 's avonds laat even een wijntje doen, ofzo.
Tis aangepast!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
... En dan neem ik mijn meneer mee!
Jamaar, dat kan niet! M'n team kan op dit moment niet zonder mij!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:07 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zeg het volleyballen af en rij met mij mee
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jamaar, dat kan niet! M'n team kan op dit moment niet zonder mij!
Maar wij kunnen ook niet zonder jequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Lein wat bedoel je met bestellingen via PM?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar.
Je komt gewoon gezellig lekker mee-koken/eten met ons!
my name is blond, bloes blondquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:48 schreef Leintjeuh het volgende:was een grapje, bluezz. Over de valium
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk idee, ik heb alleen een andere meet de 22e.
Ik ga kijken of ik kan schuiven.quote:
Volgens de fietsrouteplanner is het nog geen 30 km.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis voor jou ook fiets-afstand denk ik? Voorschoten...
Ik heb meer dan genoeg parkeerruimte in de buurtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens de fietsrouteplanner is het nog geen 30 km.
Maar afijn, ik heb natuurlijk ook een auto voor de deur staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |