quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef FleshWound het volgende:
Aanvullen!
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Bluezz
golfer
Misschien:
Je loopt redelijk achterquote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef FleshWound het volgende:
Aanvullen!
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Misschien:
Oh shit, wij gebruiken heel veel DE, en zonder de punten eraf te halen gaat het hier in de vuilnisbakquote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Even een vraagje...zijn er nog mensen die naar de meet komen en Douwe Egberts punten hebben waar ze niks mee doen?
Ik ben aan het sparen voor het Oilily theeservies, maar het wil nog niet echt vlotten
Zou helemaal geweldig zijn, alle beetjes helpenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh shit, wij gebruiken heel veel DE, en zonder de punten eraf te halen gaat het hier in de vuilnisbak
Zal het voortaan eraf knippen
Heb je nu niks aan maar mss in de toekomst?
Zeg, zouden wij op de meet een man vinden?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:42 schreef Liejannuh het volgende:
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Bluezz
golfer
Den Haag
Euc
Beunkster + mss
Liejannuh
Stereo
Isabeau
Misschien:
Nynke
CF + mr
En CF, ik vind dat je gewoon moet komen en lekker risotto moet maken!
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, zouden wij op de meet een man vinden?
Anders kook je toch helemaal niet en neem je wat drank mee.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zet mij ook maar bij de misschiensIk doe mijn best om in ieder geval een deel van de miet mee te maken, maar wellicht niet alles. En ik heb denk ik ook niet veel tijd om uitgebreid te koken vantevoren... Van Lein mocht ik geen risotto maken
![]()
Hoeveel heb je er nodig?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, zouden wij op de meet een man vinden?
Ow! Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig?
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Bluezz
golfer
Den Haag
Euc
Beunkster + mss
Liejannuh
Stereo
Isabeau
Misschien:
Nynke
CF + mr
ik weet nu al dat de leukste, lekkerste, knapste en liefste man alleen maar oog voor mij heeftquote:Op maandag 3 maart 2008 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig?
Aanwezig!
Leintjeuh
FleshWound
SOL
CNK
Milou
Bluezz
golfer
Den Haag
Euc
Beunkster + mss
Liejannuh
Stereo
Isabeau
Misschien:
Nynke
CF + mr
Je mag wel risotto maken! Dat kan toch wel in een half uur?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zet mij ook maar bij de misschiensIk doe mijn best om in ieder geval een deel van de miet mee te maken, maar wellicht niet alles. En ik heb denk ik ook niet veel tijd om uitgebreid te koken vantevoren... Van Lein mocht ik geen risotto maken
![]()
Ik kijk toch stiekem best ook wel eens naar andere vrouwen, schat.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:
ik weet nu al dat de leukste, lekkerste, knapste en liefste man alleen maar oog voor mij heeftsorry dames
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk toch stiekem best ook wel eens naar andere vrouwen, schat.
ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk toch stiekem best ook wel eens naar andere vrouwen, schat.
Ik denk het... Of maak iets wat je goed kan ofzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:05 schreef Den_Haag het volgende:
Dus wat wordt het thema? Mediterraans?
Als ik kom, dan neem ik wel brownies ofzo mee. Met extra chocolade!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het... Of maak iets wat je goed kan ofzo
dat jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Als de smaken maar een beetje combineren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een vaatwasser.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef AKnynke het volgende:
Koken in de afwasmachine...durf jij?
Lein, hebben jullie een vaatwasser? Ik wil dit wel op het menu zetten als ik kom!
You've got yourself a deal!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, we hebben een vaatwasser.
en een goeie afhaalchinees in de buurt
Zo lang de vaatwasser heel blijft, vind ik het prima. Ding is namelijk niet zo heel oudquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:34 schreef AKnynke het volgende:
You've got yourself a deal!
Als ik kom, dan zorg ik voor de lasagna!
Als m'n volleybalwedstrijd verzet wordt, en er geen andere spannende dingen gebeuren, of zaken waar ik echt bij moet zijn, of iets in die trant dan kom ik!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon eens proberen Isa
Nynke, nu moet je wel komen he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |