quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:21 schreef remlof het volgende:
Ik wil nog steeds een keer 's zomers een ei bakken op de motorkap van mijn auto
Naar het idee van Bassie & Adriaan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:21 schreef remlof het volgende:
Ik wil nog steeds een keer 's zomers een ei bakken op de motorkap van mijn auto
motorkoken is iets anders dan koken op je motorkap natuurlijk. Bij motorkoken gebruik je de motor zelf tijdens het rijden. Motorkapkoken is gewoon een eitej op een warme zomerse dag op je motorkap bakkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bruna.nl/boeken/9789020973549
quote:Once the lasagna is wrapped, place it flat in the dishwasher on the bottom rack. Tip: You can also add dirty dishes and detergent to the dishwasher but only if you are confident the lasagna is tightly wrapped, otherwise you'll end up with a very soapy lasagna.
ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:45 schreef MissHobje het volgende:
Wat een giller
Maar om het nu te proberen.... lijkt me eerder te lang duren enzo en ik dan als Miss ongeduld.....
Mwoah, als je het goed inpakt zal het risico op schade nog wel meevallen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het echt lekker en eetbaar is, zeker niet als je de vuile vaat en een vaatwastablet er bij in hebtquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:37 schreef BrandX het volgende:petje af voor degene die zijn afwasmachine hiervoor in de waagschaal durft te stellen
ik heb er geen, dus ik ben het niet.
Wel een foto rapportage maken dan hequote:Op woensdag 5 maart 2008 02:58 schreef broer het volgende:
Ik ga binnenkort eens kijken of ik de vaatwasser van mijn vriendin hiervoor kan misbruiken.
Heeft Alexxxxx een vaatwasser? Hij lijkt me de ultieme kandidaat om dit te proberenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef Misstique het volgende:
Ben benieuwd wie het gaat proberen.
* 1-of-6Billion zal het morgen toch eens proberen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heeft Alexxxxx een vaatwasser? Hij lijkt me de ultieme kandidaat om dit te proberen
Ik moest lachenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:23 schreef fruityloop het volgende:
2 vriendinnen onder elkaar: "meid, je vriend schuimt uit z'n mond?? jah we hebben gisteravond lasagne gegeten... "Ben echt benieuwd wat dit gaat worden...
Is dat wel veilig ivm salmonella enzo? Nou zijn de meeste eieren wel salmonella vrij, maar toch? Zo heet wordt zo'n vaatwasser toch ook weer niet..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik zal het eens met een eitje proberen, maar dan in zo'n plastic bakje met deksel wat je van de afhaalchinees krijgt. Die stevigere.
Ik heb geen zin om eerst een hele lasagne in elkaar te flansen en het dan te laten mislukken.
Lijkt mij logischer dat je dat erna doet, met een stevige lasagne-explosie in je vaatwasser...quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:41 schreef Levitation het volgende:
* Levitation heeft een vaatwassen en beraadt zich nog op het uitvoeren van dit geniale plan!
Maar eerst die vaatwasser maar eens goed reinigen.![]()
quote:Tip: You can also add dirty dishes and detergent to the dishwasher but only if you are confident the lasagna is tightly wrapped, otherwise you'll end up with a very soapy lasagna.
Nope. Maar heb je hem dit topic al doorgestuurd ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heeft Alexxxxx een vaatwasser? Hij lijkt me de ultieme kandidaat om dit te proberen
Die ga ik aanschaffenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:50 schreef prupke het volgende:
voor mensen die van experimentjes houden is dit een geweldig boek ;
[ afbeelding ]
biefstuk uit de oven heb ik al een keer bereid....zo mals als boter
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:14 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion zal het morgen toch eens proberen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |