LIES!!!!``oneonequote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fipo
een en kut TT nummer eerstquote:
quote:
Ehm...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog een paar uurtjes en de moiste dag van de week vangt weer aan!
Ik wil er nog even niet aan denken. Mijn agenda staat ook aardig vol.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog een paar uurtjes en de moiste dag van de week vangt weer aan!
Ik moet ook weer werkwerkwerkquote:Op zondag 17 februari 2008 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil er nog even niet aan denken. Mijn agenda staat ook aardig vol.
Ik heb werk, een afspraak om wat dingen voor het project te doen en mijn eindpresentatie van de stage.quote:
alleen als de rest van de serie dat ook krijgtquote:
Sociaal isolement?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Na twee dagen sociaal issolement weer even tussen de mensen. Heerlijk!
daar moet ik ook eens naar kijken, zo maar eens uit bed en proberen van mn kater af te komen ...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen aan wat huiswerk
Ik eigenlijk ook, maar krijg straks vrienden op bezoek (en oma altijd een goede combi) dus dat wordt niks!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen aan wat huiswerk
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen als de rest van de serie dat ook krijgt
als de gemiddelde fok user..!quote:
jaaa!quote:
Je UI.. Apple en Rachel Bilsonquote:
Ik isoleer me juist absoluut niet in het weekendquote:Op zondag 17 februari 2008 14:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als de gemiddelde fok user..!
doe mij dan Rachel maarquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je UI.. Apple en Rachel Bilson![]()
Ik wil ook een MacBook
ik alleen nu want ik heb een te grote kater...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik isoleer me juist absoluut niet in het weekend
macbooksquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je UI.. Apple en Rachel Bilson![]()
Ik wil ook een MacBook
Ok, dan mag het ookquote:Op zondag 17 februari 2008 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik alleen nu want ik heb een te grote kater...
Ik vond Summer een veel leuker karakter dan Marissa in The O.C.quote:
Ik ook ,maar ik vind Rachel Bilson sowieso toffer dan Mischa Barton.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond Summer een veel leuker karakter dan Marissa in The O.C.
Damn...!quote:
Autumn Reeser was ook toffer dan Mischa Barton.. Willa Holland was gewoon de jongere versie van Marissa..quote:Op zondag 17 februari 2008 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook ,maar ik vind Rachel Bilson sowieso toffer dan Mischa Barton.
Autumn Reeser was Taylor toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Autumn Reeser was ook toffer dan Mischa Barton.. Willa Holland was gewoon de jongere versie van Marissa..
Yepquote:
We blijven mannenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het gaat hier ook altijd maar over vrouwen
Er moet toch iets te fantaseren zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind dat niks, vrouwen met weinig kleren aan. De associaliteit.
Ansich vind ik dat de moslims daar gelijk in hebben, het mag allemaal wel wat netter enzo!
Ik vond Theresa ook wel tof.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep. In seizoen 3 was ze een onwijze tuthola.. maar in seizoen 4 vond ik haar steeds leuker
Olivia Wilde (Alex in The O.C/Thirteen in House) en Shannon Lucio (Lindsay) waren ook mooie karakters
Ik heb toch zeer degelijke foto's gepost hier nu?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We blijven mannen. Ik weet dat Miss Scofield het halve topic eens heeft ondergespamd met foto van Michael Scofield en Brad Pitt..
De ander helft werd weer door de mannen volgespamd met vrouwen met vrij weinig kleren aan
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rsquote:Op zondag 17 februari 2008 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond Theresa ook wel tof.
Weet niet door wie zij gespeeld werd alleen, maar dat is makkelijk uit te zoeken
Zekerquote:Op zondag 17 februari 2008 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch zeer degelijke foto's gepost hier nu?
Vind ik ook, en dan bedoel ik niet dat je je alleen nog afvragen moet wat voor tepels ze heeft en of haar schaamlippen uitpluizen of niet. Wil liever wel wat meer te fantaseren over houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er moet toch iets te fantaseren zijn
Ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind ik ook, en dan bedoel ik niet dat je je alleen nog afvragen moet wat voor tepels ze heeft en of haar schaamlippen uitpluizen of niet. Wil liever wel wat meer te fantaseren over houden.
Ja, zij was het iddquote:Op zondag 17 februari 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rs
speelt zij in numbers?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rs
Ik kijk sowieso bijna nooit tv...quote:Op zondag 17 februari 2008 15:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kijk nooit van die series, is dat nu een leuke hobby
Zoals praktisch elke US serie. Af en toe komen er nog wat afleveringen voorbij. Gelukkig is de staking voorbijquote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volg nu alleen Chuck, maar dat is tijdelijk stopgezet
je kan ook gewoon finale badminton kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
zo maar ff kijken of ik digitale TV van @Home kan installeren hier thuis
Wie zegt dat ik niet buiten ben?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:27 schreef Goover het volgende:
Anders posten jullie eens niet zo hard in het weekend, ga naar buiten ofzo!
Ik ben al naar buiten geweest hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:27 schreef Goover het volgende:
Anders posten jullie eens niet zo hard in het weekend, ga naar buiten ofzo!
Ik ook gisterquote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben al naar buiten geweest hoor![]()
. Lekker op het strand geweest
Bus gemist, tot 2 keer an toe.quote:
Op de zondag weet je het eigenlijk nooit met de busdienstregeling.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bus gemist, tot 2 keer an toe.
Gewoon op tijd klaarstaan maar bus kwam niet
Was tevroeg weg denk
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de zondag weet je het eigenlijk nooit met de busdienstregeling.
Bij Connexxion mag de bus tot 5 minuten voor de tijd die aangegeven staat bij de bushalte zijn. Dus als er staat dat de bus om 17:00 uur bij eenn bepaalde halte komt, mag die bus er al zijn om 16:55 uur.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bus gemist, tot 2 keer an toe.
Gewoon op tijd klaarstaan maar bus kwam niet
Was tevroeg weg denk
Is dat zo?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Connexxion mag de bus tot 5 minuten voor de tijd die aangegeven staat bij de bushalte zijn. Dus als er staat dat de bus om 17:00 uur bij eenn bepaalde halte komt, mag die bus er al zijn om 16:55 uur.
Maar je was zelf waarschijnlijk gewoon te laat![]()
Dat staat in hun vervoersbla bla dingetjequote:Op zondag 17 februari 2008 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik weet namelijk wel dat het een tijdhalte is die bij mijn huis is, en dat de bus daar (volgens de chauffeur zelf) moet wachten tot het die tijd is.
Wat is het ook vor iets debiels, dat een bus ook max 5 minuten eerder weg mag...
Het OV is zeker geen alternatief voor een auto in mijn optiek, it júst doesn't work.
Ik doe er vaak langer over met de auto, dan met het OV.. om op school te komen. Als ik met de auto naar school ga, dan gaat het toch de A4 goed, rij je de A12 op richting het centrum Den Haag, dan begint de ellende. Zoek maar een gratis parkeerplek in het centrum van Den Haagquote:Op zondag 17 februari 2008 19:54 schreef KaheemSaid het volgende:
OV is vaak geen alternatief voor de auto nee.
neem jij spullen mee naar school dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik doe er vaak langer over met de auto, dan met het OV.. om op school te komen. Als ik met de auto naar school ga, dan gaat het toch de A4 goed, rij je de A12 op richting het centrum Den Haag, dan begint de ellende. Zoek maar een gratis parkeerplek in het centrum van Den Haag
De snelste manier om voor mij op school te komen, is de fiets... alleen om bezweet in de klas te zitten met zo'n zweetplek waar je rugtas heeft gezeten , is ook geen pretje
Af en toe moet je wel eens een boek meenemen naar school en een penquote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neem jij spullen mee naar school dan?![]()
Laptop, enkele boeken en papier + pen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neem jij spullen mee naar school dan?![]()
ik heb nog twee daagjes extra weekend, en Donderdag begint het weekend al weer!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was het weekend al bijna weer, morgen maar eens even vrij vragen voor over 2 weekjes, heb wel een dagje verdiend vind ik![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het ook wel praktisch om boeken bij me te hebben. Mijn laptop neem ik soms mee, maar lang niet altijd (iBook G4, 12" en ook niet zo zwaar).
Ik heb een MSI S270, heel relaxed klein laptopje, ik zal ook nooit meer een groter formaat dan 13,3" kopenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef KaheemSaid het volgende:
wat voor laptop heb je ???
Ik mijn macbook, ook niet zo zwaar. Boeken meestal wel mee, is gewoon enorm makkelijk bij ons. Rekenmachine trouwens ook!
Ik zeg nooit, nooit. Maar bevalt die MSI wat, daar heb ik ook over nagedacht. Ik heb maar voor een apple gekozen en dat bevalt me best goed!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb een MSI S270, heel relaxed klein laptopje, ik zal ook nooit meer een groter formaat dan 13,3" kopen
Hij bevalt zeker goed, alleen na 2,5 jaar begint de batterij een beetje lastig te doen en mn keyboard heeft redelijk wat problemen, maar goed ik heb hem iedere dag gebruikt, dus is op zich wel normaal gedrag.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zeg nooit, nooit. Maar bevalt die MSI wat, daar heb ik ook over nagedacht. Ik heb maar voor een apple gekozen en dat bevalt me best goed!
Netjes hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hij bevalt zeker goed, alleen na 2,5 jaar begint de batterij een beetje lastig te doen en mn keyboard heeft redelijk wat problemen, maar goed ik heb hem iedere dag gebruikt, dus is op zich wel normaal gedrag.
Ik pak ook vaak de fiets, maar in de randstad ben k 99% van de keren dat ik ergens heen moet, sneller met de auto.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik doe er vaak langer over met de auto, dan met het OV.. om op school te komen. Als ik met de auto naar school ga, dan gaat het toch de A4 goed, rij je de A12 op richting het centrum Den Haag, dan begint de ellende. Zoek maar een gratis parkeerplek in het centrum van Den Haag
De snelste manier om voor mij op school te komen, is de fiets... alleen om bezweet in de klas te zitten met zo'n zweetplek waar je rugtas heeft gezeten , is ook geen pretje
Als je per maand meer dan 100 euro aan parkeren betaald (als het niet meer is) dan leer je zulk iets snel af lijkt mij. Ik vind dat in ieder geval wat een dure hobby.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik pak ook vaak de fiets, maar in de randstad ben k 99% van de keren dat ik ergens heen moet, sneller met de auto.
Wat extra betalen interesseert me niet, ik vind het gewoon erg vervelend om te moeten staan in de bus/trein en dat ik moet wachten.
Daar heb ik geen last van in de auto, vind zelfs een file op z'n tijd niet extreem erg.
Als taxi's een beetje betaalbaar waren in NL dan was het een leuk alternatief...quote:Op maandag 18 februari 2008 01:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je per maand meer dan 100 euro aan parkeren betaald (als het niet meer is) dan leer je zulk iets snel af lijkt mij. Ik vind dat in ieder geval wat een dure hobby.
Wat vinden jullie van taxi's
Ik parkeer hier in de stad altijd gratis, en fiets de rest.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je per maand meer dan 100 euro aan parkeren betaald (als het niet meer is) dan leer je zulk iets snel af lijkt mij. Ik vind dat in ieder geval wat een dure hobby.
Wat vinden jullie van taxi's
In Friesland heb je ook een paar van die kerken die dat wel doen, moet ik even voor je navragen?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dalijk maar weer doorgaan met kerken en plaatsen zoeken waar ze ook optredens organiseren![]()
En daarna maar even het Nederlandse subsidiestelsel uitzoeken
Beterschap Frankquote:Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef Goover het volgende:
Goeie *HAAATSCHIEEE* morgen *snif*
Verkouden, maar wel op stage, lekker mijn begeleider onder snotteren.
Als je zou willenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In Friesland heb je ook een paar van die kerken die dat wel doen, moet ik even voor je navragen?
Lijkt me écht saaiquote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef jna het volgende:
En daarna maar even het Nederlandse subsidiestelsel uitzoeken
Mwah het is meer kijken of we NOG meer subsidie kunnen krijgen dan we nu al krijgen.quote:
Oh dat scheelt een hoop werkquote:Op maandag 18 februari 2008 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah het is meer kijken of we NOG meer subsidie kunnen krijgen dan we nu al krijgen.
Nicequote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef Sok41 het volgende:
Ik stort beetje in, vrijdag een illegaal kraakpand feest(techno,speedcore etc) gehad. Was pas 12:30 terug zaterdags en moest 's avonds weer taxi rijden. Ben gebroken !
Wat voor auto heb je gekocht sander!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:53 schreef sandertjuh het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben blij want ik heb men eigen auto gekocht
woensdag ophale
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zal eens een foto plaatsen zometeen
Peugeot 106 uit 1993. Wel helemaal compleet. APK tot februari 2009, net 4 nieuwe banden. Radio/cd speler met 4 goede boxen erbij.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:29 schreef KaheemSaid het volgende:
@Eer-ik, wanneer je de auto als alternatief voor het OV hebt, dan is P+R geen alternatief aangezien je daarmee nog steeds gebruik van het OV maakt.
@Kiwi, beterschap.
@Loontjah, wat doe jij hier?
[..]
Wat voor auto heb je gekocht sander!
Als je op vakantie wilt wel jaquote:
Goed zat, dagelijks 25-30 km ermee tuffen. Is de 5 deurs variant dus dat is ook wel lekker.quote:
Ziet er gezellig uitquote:Op maandag 18 februari 2008 12:09 schreef Sok41 het volgende:
Even willekeurig een paar
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/DSC00222.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/DSC00225.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/DSC00229-1.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/DSC00249.jpg
dwergwerpenquote:
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Kut parasieten in die kraakpanden!
Hier doe ik het nog wel goed, 14 maanden mijn rijbewijs en ca. 8000km op de teller gezet geen boetes binnen gehad nogquote:Op maandag 18 februari 2008 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Kut parasieten in die kraakpanden!
Verder is de 106 de eerste auto waarin ik een boete kreeg voor te snel rijden ;')
Waarom zit je naast me?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:49 schreef Loontjah het volgende:
Goedemorgen !!!!
Dean![]()
Weer allemaal helder van het weekend?
Nice !quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, stage afgerond, eindcijfer: 9.
Ik ben niet ontevreden. Begeleidster van school had niks op mijn rapporten en presentatie aan te merken. Bedrijf gaf me een 9, daar ging ze dus in mee.quote:
eer-ik bedoel jequote:Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik kom lurken, mag dat Kaheem?
Superquote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
hoppaquote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Yep, morgen dan het volgende gesprek.. nu wel met mijn stagebegeleider.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
Dat is mooi ruk
Nogsteeds zelfde stageplek?
Dat is inderdaad wat je over het algemeen niet van ze verwacht. Maar fijn. Zit er iets voor je bij?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef PieterBas het volgende:
Normaal verwachtte ik van inholland zo iets van.. pech voor je, maar het is nou pakkie an.. maar nu stonden ze echt van..goh!, hier heb je nog een paar alternatieven
Ja, mag alleen wel een opfriscursusje PHP/MySQL volgen...quote:Op maandag 18 februari 2008 18:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat je over het algemeen niet van ze verwacht. Maar fijn. Zit er iets voor je bij?
ik maak morgen ook ff een foto van een kaartje van mijquote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef Deansensitized het volgende:
Remco!![ afbeelding ]
En ik ga!!
[ afbeelding ]
Mooi man!! METALLICAAAAAquote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik maak morgen ook ff een foto van een kaartje van mij [afbeelding]
ik had het niet over een kaartje voor PinkPop, daar zul je mij niet vindenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mooi man!! METALLICAAAAA [ afbeelding ]
Wel opschieten, hoorde net op de radio dat het waarschijnlijk aan het eind van de week al uitverkocht is.
Sorry, had het even gemistquote:Op maandag 18 februari 2008 18:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat je over het algemeen niet van ze verwacht. Maar fijn. Zit er iets voor je bij?
Dean: Mijn versterker doet het kut. Als ik mijn pc als Tuner aansluit (cd is al Aux, want er is geen aansluiting voor cd, dat bestond toen nog niet), dan heb ik links kut geluid soms (beetje gekraak, meer niet, geen muziek). Idem als ik mijn dvd-speler zo aansluit, dus aan de pc of de kabel ligt het niet. Als ik de speakers andersom aansluit of op speaker B, dan gebeurt het ook. Dus het ligt bij de input bij de versterker.
Wat doe ik daaraan? [afbeelding]
En waarom krijg ik een schok(je) als ik een tulp achterin wil doen, maar per ongeluk mis, dus tegen de behuizing kom met de stekker (terwijl versterker aan staat, en dvd-speler, waar de andere kant van het snoer aan zit, ook)? Niet fijn.
Jij hebt toch verstand van elektra enzo? [afbeelding]
pa·ra·siet (dem; parasieten)quote:
Openschroeven zelf kan je niet veel mee slopen hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk inderdaad dat er een contact los is ofzo. Maar ik heb 'm nog niet open durven schroeven, ik heb namelijk totaal geen verstand van dergelijke dingen. Ik heb wel eens het idee dat ik daar vooral meer mee sloop.
Het is trouwens niet te vergelijken met een cd/dvd op Phono. Dit is wel even iets anders. Inderdaad meer als een los contact (wat ook verklaart waarom het soms wel werkt). Ik hoor wat gekraak en soms wat vlagen muziek. En de rechter speaker doet het prima he, dat zou dan ook niet zo zijn.
Ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Openschroeven zelf kan je niet veel mee slopen hoor
Goeiemorgen
Ik gooi het op pech.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:39 schreef Deansensitized het volgende:
Als je het met beleid doet, en niet met een moker, dan is de kans dat je wat sloopt echt klein hoor. Of je moet wel erg onhandig zijn
Ik vind ook dat apparaten moeten werken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:47 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon onhandig dus
Dan moet je het inderdaad maar overlaten aan een professional
Precies, en ik betaal daar ook graag voorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:51 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, en voor jou soort mensen zijn wij er
Ik zit ook te twijfelen of ik hier nog geld in moet stoppen. Het is een 16 jaar oude versterker. Maar dat is juist ook wel weer het toffe, een 16 jaar oude Marantz. Het geluid is verder nog prima, dus als het alleen een los contact is, dan laat ik het natuurlijk maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind ook dat apparaten moeten werken.
Als ze dat niet doen, koop ik een nieuwe of laat het repareren, afhankelijk van wat de schade is.
Bearenburch is myn sjirurchquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Niet zo kort als dat van jouMaar voor mijn doen vrij kort ja.
Koffie is de oplossing!
uiteraardquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Grumpey het volgende:
ik ben stagiar, ben ik dan toegelaten in dit topic?
Nee, ik ben eind januari gestopt en heb gisteren met een presentatie mijn stage afgesloten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
jullie lopen nog allemaal stage nu?
Ik liep stage, ben sinds 2005 blijven hangen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Ik moest alles eerst inleveren en dan pas presenteren. Daarom was ik ook wat laat, en het was wat lastig alle mensen bij elkaar te krijgen en dan ook nog op een dag dat de vergaderruimte beschikbaar is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:19 schreef Grumpey het volgende:
presentatie had ik trouwens vorige week al, ging lekker, nu alleen nog even alle resultaten opschrijven in een paper, dat is vooral zo kut...
Zo zie je maar weer hoe dom Amerikanen wel niet zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:29 schreef Grumpey het volgende:
Er zitten trouwens wat amerikanen op mun afdeling, die weten niet eens dat nederland een land is. Ze denken dat Amsterdam een provincie van denemarken in scandinavie 'ofzoiets' is. Heb maar even een kaartje van europa uitgeprint gister, die hangt nu op het prikbord.
Ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Nu kan het wel, het is 12:00 geweest. 11:16 vind ik ook wat aan de vroege kant.quote:
Ik liep stage tot midden augustus, en nu zit k een jaartje in het buitenland. Tegen de tijd dat ik in juni terug kom in NL ben ik 16 maand in het buitenland geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
en dat voor Amerikanen die op Cambridge rondlopen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe dom Amerikanen wel niet zijn.
Daar moet de boel ook zo nu en dan schoon gemaakt worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef HansU het volgende:
[..]
en dat voor Amerikanen die op Cambridge rondlopen...
Yepquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Het is ook gelijk een klein relletje geworden, prof vond dat ze alle landen moesten kennen. Het werd gelijk gecombineerd met een discussie over afval-scheidden, dat vonden (een tweetal) amerikanen namelijk maar onzin en tijdverspilling. Deze rel hebben de amerikanen overigens verloren, de britten en de duitsers van de afdeling zijn behoorlijk fanatieke milieuridders namelijk. Altijd weer leuk, zo'n mini-risk tijdens etenspauzequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef HansU het volgende:
[..]
en dat voor Amerikanen die op Cambridge rondlopen...
De duitsers helemaal...met hun afvalscheiding! Maar dat de amerikanen niet zo slim waren wist ik, maar laat dit filmpje eens zien aan de duitsers --> http://youtube.com/watch?v=Al_HX0P9B4cquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het is ook gelijk een klein relletje geworden, prof vond dat ze alle landen moesten kennen. Het werd gelijk gecombineerd met een discussie over afval-scheidden, dat vonden (een tweetal) amerikanen namelijk maar onzin en tijdverspilling. Deze rel hebben de amerikanen overigens verloren, de britten en de duitsers van de afdeling zijn behoorlijk fanatieke milieuridders namelijk. Altijd weer leuk, zo'n mini-risk tijdens etenspauze
Niks persoonlijk, ik werd herrinnert aan een RP-topic waarbij volgens mij TS tot huilen gebracht werd, maar dat kan iemand anders zijn geweest bedenk ik me nu ineens.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Verder vind ik het leuk dat je hier ook bent Grumpel, maar wat was het voor rare opmerking over mij?
eens een opmerking gemaakt altijd een opmerking gemaakt, daar kom je niet zo makkelijk onderuit...!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks persoonlijk, ik werd herrinnert aan een RP-topic waarbij volgens mij TS tot huilen gebracht werd, maar dat kan iemand anders zijn geweest bedenk ik me nu ineens.
Wees blij dat er geen mensen uit Scandinavie erbij waren.. In Zweden was constant bezig met mijn afval aan het scheiden.. In de gezamelijke keuken stonden iets van 4 prullenbakken..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het is ook gelijk een klein relletje geworden, prof vond dat ze alle landen moesten kennen. Het werd gelijk gecombineerd met een discussie over afval-scheidden, dat vonden (een tweetal) amerikanen namelijk maar onzin en tijdverspilling. Deze rel hebben de amerikanen overigens verloren, de britten en de duitsers van de afdeling zijn behoorlijk fanatieke milieuridders namelijk. Altijd weer leuk, zo'n mini-risk tijdens etenspauze
bij ons gaat alles gewoon in 1 zak in de afvalcontainerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen mensen uit Scandinavie erbij waren.. In Zweden was constant bezig met mijn afval aan het scheiden.. In de gezamelijke keuken stonden iets van 4 prullenbakken..
- Plastic
- GFT
- Normaal
- Papier (dat ook weer gescheiden moest worden.. verpakking/karton/papier)
Vergeet ik de pant helemaal nog.. Ooit eens na een feestje 10 minuten bezig geweest om alle blikjes in de statiegeld machine te gooien.. Liep dat ding vast, sta je dan met 2 lessen Zweeds.. en een supermarkt medewerker die geen Engels sprakquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij ons gaat alles gewoon in 1 zak in de afvalcontainerzelfs de flessen en blikjes, als ik bedenk aan hoeveel euro hier al wel niet aan statiegeld wel gegooid is
niemand heeft bij ons in het gebouw zin om met 100-150 blikken naar de supermarkt te lopen dus die gaan gewoon de prullenbak in iedere keerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeet ik de pant helemaal nog.. Ooit eens na een feestje 10 minuten bezig geweest om alle blikjes in de statiegeld machine te gooien.. Liep dat ding vast, sta je dan met 2 lessen Zweeds.. en een supermarkt medewerker die geen Engels sprak
Is dat relatie en psychologie, de gemiddelde persoon die daar rondloopt verdient het ook om te janken, aanstellers tot en met!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks persoonlijk, ik werd herrinnert aan een RP-topic waarbij volgens mij TS tot huilen gebracht werd, maar dat kan iemand anders zijn geweest bedenk ik me nu ineens.
Is Trig een matennaaier omdat jij te laat bent. Sowieso matennaaier ;')quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef Loontjah het volgende:
En Ilona is aanwezig op school.
Bedankt Trig, matennaaier!!!
Ja, wie is Trig bijv.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Nog meer commentaar... ?
Ik heb morgen een werkdag van in principe 4 uur, daarin heb ik 3 vergadering. Eerst een vergadering op locatie a, dan naar locatie b voor de volgende en dan terug naar locatie a voor de derde. Heel handig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb mo half 2 vergadering (korte) en om 2 uur een cursus.. jeej!
Ja, waarom zet je hier zo'n compleet onsamenhangend verhaal neer, waardoor wij geen idee hebben waarover het gaat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Hij heeft mij niet nodig hoor, maar als enigste meisje in de klas val je dan wel op als je er een keer niet bent. En ik heb de reden al aan Trig gegeven dus het is opgelost![]()
Nog meer commentaar... ?
Ja, het is enige.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Hij heeft mij niet nodig hoor, maar als enigste meisje in de klas val je dan wel op als je er een keer niet bent. En ik heb de reden al aan Trig gegeven dus het is opgelost![]()
Nog meer commentaar... ?
Vanaf half april ga ik stage lopen in Sydney, Australië. Visum dus al gekregenquote:This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417, on 20 February 2008.
Veel plezier in Sydneyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vanaf half april ga ik stage lopen in Sydney, Australië. Visum dus al gekregen
Tegen die tijd kom ik ook gewoon weer meeposten
en je kan uitslapen, je bent eerder thuis, op school is de koffie beter etcquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb het nu al eigenlijk weer voor gezien met stage lopenschool is leuker en beter
Het is alweer bijna weekend.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, daar was ik weer, gaat toch best wel weer snel deze week![]()
Ja leuk al die vergaderingenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb morgen een werkdag van in principe 4 uur, daarin heb ik 3 vergadering. Eerst een vergadering op locatie a, dan naar locatie b voor de volgende en dan terug naar locatie a voor de derde. Heel handig.
Ik denk dat ik morgen maar wat langer werk en donderdag wat eerder naar huis ga.
Tsja, het is lekker makkelijk geld verdienen, maar verder vaak zonde van mijn tijd.quote:
justemquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is alweer bijna weekend.
In tegendeel, dat doe je goed, houden zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef Grumpey het volgende:
Vergaderingen heb ik trouwens nog nooit echt gehad, ook niet bij mijn vorige stages en banen, doe ik iets fout?
Eens!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In tegendeel, dat doe je goed, houden zo.
Regelmatig?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:05 schreef Loontjah het volgende:
Trigalti, een user die hier tot een kleine maand geleden hier regelmatig aan het posten was.
Zijn die crafters de opvolgers van de LT's?quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:43 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren vette bak [Crafter XL] mee naar huis gehad, vanavond foto's
Welkom nieuwe mensen!![]()
Ik zie een LT altijd als grote broer van de transporterquote:Op woensdag 20 februari 2008 07:50 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje de grote broer van de LT [en de Transporter].
Goeiemorgen Erik
Prioriteiten Siebren, prioriteiten!quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Pffff... denk dat ik morgen weer ruzie met de wekker heb, moet nog heel veel doen maar kom helemaal nergens aan toe de laatste dagen. Leuk dat school weer begonnen is maar pak het meteen alweer wat verkeerd aan!
Mwah, ik snotter en hoest nog behoorlijk, maar daar valt wel mee te levenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:20 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Al weer wat beter?
Zit ook alweer aan de koffie
Je kan natuurlijk ook concluderen dat je niet zo goed bij verstande bentquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
Je hoeft mij ook niet te missen Kaheem, want ik herinnerde mij alleen nog maar Dean.
Dus kan je nagaan hoeveel indruk je hebt achtergelaten.
Ja klopt. Maar iemand had me gister even gevraagt om te helpen ergens mee, deze jongen moest vandaag weer naar rusland dus hulp zat er vandaag niet echt in. Dan ga je maar gewoon wat later op bed toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Prioriteiten Siebren, prioriteiten!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
Je hoeft mij ook niet te missen Kaheem, want ik herinnerde mij alleen nog maar Dean.
Zullen we deze nutteloze discussie achterwege laten?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook concluderen dat je niet zo goed bij verstande bent
Ja zoals ik zeg, prioriteiten!quote:[..]
Ja klopt. Maar iemand had me gister even gevraagt om te helpen ergens mee, deze jongen moest vandaag weer naar rusland dus hulp zat er vandaag niet echt in. Dan ga je maar gewoon wat later op bed toch?
WWerken?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:20 schreef Zinton het volgende:
Heeft iemand nog een goede bezigheid om de dag door te komen? Ik zit nu op 3/4 fora een beetje rond te neuzen en te posten maar na 2uur heb je daar ook wel genoeg van
quote:
Ik zal nog even een paar keer op de ads klikken dan kan Danny misschien over een jaartje of 8 wel een hummer kopen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef Houniet het volgende:
http://www.depers.nl/ente(...)en-Hummer-kopen.html
Mwah, zou best vermakelijk kunnen worden, dus nee, ik vind het wel iets voor mijn vrije middag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Zullen we deze nutteloze discussie achterwege laten?
zoveel indruk heb ik dus achtergelatenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |