LIES!!!!``oneonequote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fipo
een en kut TT nummer eerstquote:
quote:
Ehm...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog een paar uurtjes en de moiste dag van de week vangt weer aan!
Ik wil er nog even niet aan denken. Mijn agenda staat ook aardig vol.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog een paar uurtjes en de moiste dag van de week vangt weer aan!
Ik moet ook weer werkwerkwerkquote:Op zondag 17 februari 2008 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil er nog even niet aan denken. Mijn agenda staat ook aardig vol.
Ik heb werk, een afspraak om wat dingen voor het project te doen en mijn eindpresentatie van de stage.quote:
alleen als de rest van de serie dat ook krijgtquote:
Sociaal isolement?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Na twee dagen sociaal issolement weer even tussen de mensen. Heerlijk!
daar moet ik ook eens naar kijken, zo maar eens uit bed en proberen van mn kater af te komen ...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen aan wat huiswerk
Ik eigenlijk ook, maar krijg straks vrienden op bezoek (en oma altijd een goede combi) dus dat wordt niks!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen aan wat huiswerk
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen als de rest van de serie dat ook krijgt
als de gemiddelde fok user..!quote:
jaaa!quote:
Je UI.. Apple en Rachel Bilsonquote:
Ik isoleer me juist absoluut niet in het weekendquote:Op zondag 17 februari 2008 14:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als de gemiddelde fok user..!
doe mij dan Rachel maarquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je UI.. Apple en Rachel Bilson![]()
Ik wil ook een MacBook
ik alleen nu want ik heb een te grote kater...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik isoleer me juist absoluut niet in het weekend
macbooksquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je UI.. Apple en Rachel Bilson![]()
Ik wil ook een MacBook
Ok, dan mag het ookquote:Op zondag 17 februari 2008 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik alleen nu want ik heb een te grote kater...
Ik vond Summer een veel leuker karakter dan Marissa in The O.C.quote:
Ik ook ,maar ik vind Rachel Bilson sowieso toffer dan Mischa Barton.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond Summer een veel leuker karakter dan Marissa in The O.C.
Damn...!quote:
Autumn Reeser was ook toffer dan Mischa Barton.. Willa Holland was gewoon de jongere versie van Marissa..quote:Op zondag 17 februari 2008 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook ,maar ik vind Rachel Bilson sowieso toffer dan Mischa Barton.
Autumn Reeser was Taylor toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Autumn Reeser was ook toffer dan Mischa Barton.. Willa Holland was gewoon de jongere versie van Marissa..
Yepquote:
We blijven mannenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het gaat hier ook altijd maar over vrouwen
Er moet toch iets te fantaseren zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind dat niks, vrouwen met weinig kleren aan. De associaliteit.
Ansich vind ik dat de moslims daar gelijk in hebben, het mag allemaal wel wat netter enzo!
Ik vond Theresa ook wel tof.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep. In seizoen 3 was ze een onwijze tuthola.. maar in seizoen 4 vond ik haar steeds leuker
Olivia Wilde (Alex in The O.C/Thirteen in House) en Shannon Lucio (Lindsay) waren ook mooie karakters
Ik heb toch zeer degelijke foto's gepost hier nu?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We blijven mannen. Ik weet dat Miss Scofield het halve topic eens heeft ondergespamd met foto van Michael Scofield en Brad Pitt..
De ander helft werd weer door de mannen volgespamd met vrouwen met vrij weinig kleren aan
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rsquote:Op zondag 17 februari 2008 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond Theresa ook wel tof.
Weet niet door wie zij gespeeld werd alleen, maar dat is makkelijk uit te zoeken
Zekerquote:Op zondag 17 februari 2008 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch zeer degelijke foto's gepost hier nu?
Vind ik ook, en dan bedoel ik niet dat je je alleen nog afvragen moet wat voor tepels ze heeft en of haar schaamlippen uitpluizen of niet. Wil liever wel wat meer te fantaseren over houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er moet toch iets te fantaseren zijn
Ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind ik ook, en dan bedoel ik niet dat je je alleen nog afvragen moet wat voor tepels ze heeft en of haar schaamlippen uitpluizen of niet. Wil liever wel wat meer te fantaseren over houden.
Ja, zij was het iddquote:Op zondag 17 februari 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rs
speelt zij in numbers?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |