Mwah, ik snotter en hoest nog behoorlijk, maar daar valt wel mee te levenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:20 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Al weer wat beter?
Zit ook alweer aan de koffie
Je kan natuurlijk ook concluderen dat je niet zo goed bij verstande bentquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
Je hoeft mij ook niet te missen Kaheem, want ik herinnerde mij alleen nog maar Dean.
Dus kan je nagaan hoeveel indruk je hebt achtergelaten.
Ja klopt. Maar iemand had me gister even gevraagt om te helpen ergens mee, deze jongen moest vandaag weer naar rusland dus hulp zat er vandaag niet echt in. Dan ga je maar gewoon wat later op bed toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Prioriteiten Siebren, prioriteiten!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
Je hoeft mij ook niet te missen Kaheem, want ik herinnerde mij alleen nog maar Dean.
Zullen we deze nutteloze discussie achterwege laten?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook concluderen dat je niet zo goed bij verstande bent
Ja zoals ik zeg, prioriteiten!quote:[..]
Ja klopt. Maar iemand had me gister even gevraagt om te helpen ergens mee, deze jongen moest vandaag weer naar rusland dus hulp zat er vandaag niet echt in. Dan ga je maar gewoon wat later op bed toch?
WWerken?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:20 schreef Zinton het volgende:
Heeft iemand nog een goede bezigheid om de dag door te komen? Ik zit nu op 3/4 fora een beetje rond te neuzen en te posten maar na 2uur heb je daar ook wel genoeg van
quote:
Ik zal nog even een paar keer op de ads klikken dan kan Danny misschien over een jaartje of 8 wel een hummer kopen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef Houniet het volgende:
http://www.depers.nl/ente(...)en-Hummer-kopen.html
Mwah, zou best vermakelijk kunnen worden, dus nee, ik vind het wel iets voor mijn vrije middag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Zullen we deze nutteloze discussie achterwege laten?
zoveel indruk heb ik dus achtergelatenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |