en je kan uitslapen, je bent eerder thuis, op school is de koffie beter etcquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb het nu al eigenlijk weer voor gezien met stage lopenschool is leuker en beter
Het is alweer bijna weekend.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, daar was ik weer, gaat toch best wel weer snel deze week![]()
Ja leuk al die vergaderingenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb morgen een werkdag van in principe 4 uur, daarin heb ik 3 vergadering. Eerst een vergadering op locatie a, dan naar locatie b voor de volgende en dan terug naar locatie a voor de derde. Heel handig.
Ik denk dat ik morgen maar wat langer werk en donderdag wat eerder naar huis ga.
Tsja, het is lekker makkelijk geld verdienen, maar verder vaak zonde van mijn tijd.quote:
justemquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is alweer bijna weekend.
In tegendeel, dat doe je goed, houden zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef Grumpey het volgende:
Vergaderingen heb ik trouwens nog nooit echt gehad, ook niet bij mijn vorige stages en banen, doe ik iets fout?
Eens!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In tegendeel, dat doe je goed, houden zo.
Regelmatig?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:05 schreef Loontjah het volgende:
Trigalti, een user die hier tot een kleine maand geleden hier regelmatig aan het posten was.
Zijn die crafters de opvolgers van de LT's?quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:43 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
Gisteren vette bak [Crafter XL] mee naar huis gehad, vanavond foto's
Welkom nieuwe mensen!![]()
Ik zie een LT altijd als grote broer van de transporterquote:Op woensdag 20 februari 2008 07:50 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje de grote broer van de LT [en de Transporter].
Goeiemorgen Erik
Prioriteiten Siebren, prioriteiten!quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Pffff... denk dat ik morgen weer ruzie met de wekker heb, moet nog heel veel doen maar kom helemaal nergens aan toe de laatste dagen. Leuk dat school weer begonnen is maar pak het meteen alweer wat verkeerd aan!
Mwah, ik snotter en hoest nog behoorlijk, maar daar valt wel mee te levenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:20 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes![]()
Al weer wat beter?
Zit ook alweer aan de koffie
Je kan natuurlijk ook concluderen dat je niet zo goed bij verstande bentquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
Je hoeft mij ook niet te missen Kaheem, want ik herinnerde mij alleen nog maar Dean.
Dus kan je nagaan hoeveel indruk je hebt achtergelaten.
Ja klopt. Maar iemand had me gister even gevraagt om te helpen ergens mee, deze jongen moest vandaag weer naar rusland dus hulp zat er vandaag niet echt in. Dan ga je maar gewoon wat later op bed toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Prioriteiten Siebren, prioriteiten!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
Je hoeft mij ook niet te missen Kaheem, want ik herinnerde mij alleen nog maar Dean.
Zullen we deze nutteloze discussie achterwege laten?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook concluderen dat je niet zo goed bij verstande bent
Ja zoals ik zeg, prioriteiten!quote:[..]
Ja klopt. Maar iemand had me gister even gevraagt om te helpen ergens mee, deze jongen moest vandaag weer naar rusland dus hulp zat er vandaag niet echt in. Dan ga je maar gewoon wat later op bed toch?
WWerken?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:20 schreef Zinton het volgende:
Heeft iemand nog een goede bezigheid om de dag door te komen? Ik zit nu op 3/4 fora een beetje rond te neuzen en te posten maar na 2uur heb je daar ook wel genoeg van
quote:
Ik zal nog even een paar keer op de ads klikken dan kan Danny misschien over een jaartje of 8 wel een hummer kopen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef Houniet het volgende:
http://www.depers.nl/ente(...)en-Hummer-kopen.html
Mwah, zou best vermakelijk kunnen worden, dus nee, ik vind het wel iets voor mijn vrije middag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Zullen we deze nutteloze discussie achterwege laten?
zoveel indruk heb ik dus achtergelatenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:06 schreef Loontjah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |