eens een opmerking gemaakt altijd een opmerking gemaakt, daar kom je niet zo makkelijk onderuit...!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks persoonlijk, ik werd herrinnert aan een RP-topic waarbij volgens mij TS tot huilen gebracht werd, maar dat kan iemand anders zijn geweest bedenk ik me nu ineens.
Wees blij dat er geen mensen uit Scandinavie erbij waren.. In Zweden was constant bezig met mijn afval aan het scheiden.. In de gezamelijke keuken stonden iets van 4 prullenbakken..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het is ook gelijk een klein relletje geworden, prof vond dat ze alle landen moesten kennen. Het werd gelijk gecombineerd met een discussie over afval-scheidden, dat vonden (een tweetal) amerikanen namelijk maar onzin en tijdverspilling. Deze rel hebben de amerikanen overigens verloren, de britten en de duitsers van de afdeling zijn behoorlijk fanatieke milieuridders namelijk. Altijd weer leuk, zo'n mini-risk tijdens etenspauze
bij ons gaat alles gewoon in 1 zak in de afvalcontainerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen mensen uit Scandinavie erbij waren.. In Zweden was constant bezig met mijn afval aan het scheiden.. In de gezamelijke keuken stonden iets van 4 prullenbakken..
- Plastic
- GFT
- Normaal
- Papier (dat ook weer gescheiden moest worden.. verpakking/karton/papier)
Vergeet ik de pant helemaal nog.. Ooit eens na een feestje 10 minuten bezig geweest om alle blikjes in de statiegeld machine te gooien.. Liep dat ding vast, sta je dan met 2 lessen Zweeds.. en een supermarkt medewerker die geen Engels sprakquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij ons gaat alles gewoon in 1 zak in de afvalcontainerzelfs de flessen en blikjes, als ik bedenk aan hoeveel euro hier al wel niet aan statiegeld wel gegooid is
niemand heeft bij ons in het gebouw zin om met 100-150 blikken naar de supermarkt te lopen dus die gaan gewoon de prullenbak in iedere keerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeet ik de pant helemaal nog.. Ooit eens na een feestje 10 minuten bezig geweest om alle blikjes in de statiegeld machine te gooien.. Liep dat ding vast, sta je dan met 2 lessen Zweeds.. en een supermarkt medewerker die geen Engels sprak
Is dat relatie en psychologie, de gemiddelde persoon die daar rondloopt verdient het ook om te janken, aanstellers tot en met!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks persoonlijk, ik werd herrinnert aan een RP-topic waarbij volgens mij TS tot huilen gebracht werd, maar dat kan iemand anders zijn geweest bedenk ik me nu ineens.
Is Trig een matennaaier omdat jij te laat bent. Sowieso matennaaier ;')quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef Loontjah het volgende:
En Ilona is aanwezig op school.
Bedankt Trig, matennaaier!!!
Ja, wie is Trig bijv.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Nog meer commentaar... ?
Ik heb morgen een werkdag van in principe 4 uur, daarin heb ik 3 vergadering. Eerst een vergadering op locatie a, dan naar locatie b voor de volgende en dan terug naar locatie a voor de derde. Heel handig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb mo half 2 vergadering (korte) en om 2 uur een cursus.. jeej!
Ja, waarom zet je hier zo'n compleet onsamenhangend verhaal neer, waardoor wij geen idee hebben waarover het gaat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Hij heeft mij niet nodig hoor, maar als enigste meisje in de klas val je dan wel op als je er een keer niet bent. En ik heb de reden al aan Trig gegeven dus het is opgelost![]()
Nog meer commentaar... ?
Ja, het is enige.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:54 schreef Loontjah het volgende:
Hij heeft mij niet nodig hoor, maar als enigste meisje in de klas val je dan wel op als je er een keer niet bent. En ik heb de reden al aan Trig gegeven dus het is opgelost![]()
Nog meer commentaar... ?
Vanaf half april ga ik stage lopen in Sydney, Australië. Visum dus al gekregenquote:This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417, on 20 February 2008.
Veel plezier in Sydneyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vanaf half april ga ik stage lopen in Sydney, Australië. Visum dus al gekregen
Tegen die tijd kom ik ook gewoon weer meeposten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |