LIES!!!!``oneonequote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
fipo
een en kut TT nummer eerstquote:
quote:
Ehm...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog een paar uurtjes en de moiste dag van de week vangt weer aan!
Ik wil er nog even niet aan denken. Mijn agenda staat ook aardig vol.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog een paar uurtjes en de moiste dag van de week vangt weer aan!
Ik moet ook weer werkwerkwerkquote:Op zondag 17 februari 2008 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil er nog even niet aan denken. Mijn agenda staat ook aardig vol.
Ik heb werk, een afspraak om wat dingen voor het project te doen en mijn eindpresentatie van de stage.quote:
alleen als de rest van de serie dat ook krijgtquote:
Sociaal isolement?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Na twee dagen sociaal issolement weer even tussen de mensen. Heerlijk!
daar moet ik ook eens naar kijken, zo maar eens uit bed en proberen van mn kater af te komen ...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen aan wat huiswerk
Ik eigenlijk ook, maar krijg straks vrienden op bezoek (en oma altijd een goede combi) dus dat wordt niks!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen aan wat huiswerk
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen als de rest van de serie dat ook krijgt
als de gemiddelde fok user..!quote:
jaaa!quote:
Je UI.. Apple en Rachel Bilsonquote:
Ik isoleer me juist absoluut niet in het weekendquote:Op zondag 17 februari 2008 14:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als de gemiddelde fok user..!
doe mij dan Rachel maarquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je UI.. Apple en Rachel Bilson![]()
Ik wil ook een MacBook
ik alleen nu want ik heb een te grote kater...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik isoleer me juist absoluut niet in het weekend
macbooksquote:Op zondag 17 februari 2008 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je UI.. Apple en Rachel Bilson![]()
Ik wil ook een MacBook
Ok, dan mag het ookquote:Op zondag 17 februari 2008 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik alleen nu want ik heb een te grote kater...
Ik vond Summer een veel leuker karakter dan Marissa in The O.C.quote:
Ik ook ,maar ik vind Rachel Bilson sowieso toffer dan Mischa Barton.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond Summer een veel leuker karakter dan Marissa in The O.C.
Damn...!quote:
Autumn Reeser was ook toffer dan Mischa Barton.. Willa Holland was gewoon de jongere versie van Marissa..quote:Op zondag 17 februari 2008 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook ,maar ik vind Rachel Bilson sowieso toffer dan Mischa Barton.
Autumn Reeser was Taylor toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Autumn Reeser was ook toffer dan Mischa Barton.. Willa Holland was gewoon de jongere versie van Marissa..
Yepquote:
We blijven mannenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het gaat hier ook altijd maar over vrouwen
Er moet toch iets te fantaseren zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind dat niks, vrouwen met weinig kleren aan. De associaliteit.
Ansich vind ik dat de moslims daar gelijk in hebben, het mag allemaal wel wat netter enzo!
Ik vond Theresa ook wel tof.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep. In seizoen 3 was ze een onwijze tuthola.. maar in seizoen 4 vond ik haar steeds leuker
Olivia Wilde (Alex in The O.C/Thirteen in House) en Shannon Lucio (Lindsay) waren ook mooie karakters
Ik heb toch zeer degelijke foto's gepost hier nu?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We blijven mannen. Ik weet dat Miss Scofield het halve topic eens heeft ondergespamd met foto van Michael Scofield en Brad Pitt..
De ander helft werd weer door de mannen volgespamd met vrouwen met vrij weinig kleren aan
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rsquote:Op zondag 17 februari 2008 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond Theresa ook wel tof.
Weet niet door wie zij gespeeld werd alleen, maar dat is makkelijk uit te zoeken
Zekerquote:Op zondag 17 februari 2008 15:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch zeer degelijke foto's gepost hier nu?
Vind ik ook, en dan bedoel ik niet dat je je alleen nog afvragen moet wat voor tepels ze heeft en of haar schaamlippen uitpluizen of niet. Wil liever wel wat meer te fantaseren over houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er moet toch iets te fantaseren zijn
Ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind ik ook, en dan bedoel ik niet dat je je alleen nog afvragen moet wat voor tepels ze heeft en of haar schaamlippen uitpluizen of niet. Wil liever wel wat meer te fantaseren over houden.
Ja, zij was het iddquote:Op zondag 17 februari 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rs
speelt zij in numbers?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Navi Rawat, speelt als het goed is, nu in Numb3rs
Ik kijk sowieso bijna nooit tv...quote:Op zondag 17 februari 2008 15:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kijk nooit van die series, is dat nu een leuke hobby
Zoals praktisch elke US serie. Af en toe komen er nog wat afleveringen voorbij. Gelukkig is de staking voorbijquote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volg nu alleen Chuck, maar dat is tijdelijk stopgezet
je kan ook gewoon finale badminton kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
zo maar ff kijken of ik digitale TV van @Home kan installeren hier thuis
Wie zegt dat ik niet buiten ben?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:27 schreef Goover het volgende:
Anders posten jullie eens niet zo hard in het weekend, ga naar buiten ofzo!
Ik ben al naar buiten geweest hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:27 schreef Goover het volgende:
Anders posten jullie eens niet zo hard in het weekend, ga naar buiten ofzo!
Ik ook gisterquote:Op zondag 17 februari 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben al naar buiten geweest hoor![]()
. Lekker op het strand geweest
Bus gemist, tot 2 keer an toe.quote:
Op de zondag weet je het eigenlijk nooit met de busdienstregeling.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bus gemist, tot 2 keer an toe.
Gewoon op tijd klaarstaan maar bus kwam niet
Was tevroeg weg denk
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de zondag weet je het eigenlijk nooit met de busdienstregeling.
Bij Connexxion mag de bus tot 5 minuten voor de tijd die aangegeven staat bij de bushalte zijn. Dus als er staat dat de bus om 17:00 uur bij eenn bepaalde halte komt, mag die bus er al zijn om 16:55 uur.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bus gemist, tot 2 keer an toe.
Gewoon op tijd klaarstaan maar bus kwam niet
Was tevroeg weg denk
Is dat zo?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Connexxion mag de bus tot 5 minuten voor de tijd die aangegeven staat bij de bushalte zijn. Dus als er staat dat de bus om 17:00 uur bij eenn bepaalde halte komt, mag die bus er al zijn om 16:55 uur.
Maar je was zelf waarschijnlijk gewoon te laat![]()
Dat staat in hun vervoersbla bla dingetjequote:Op zondag 17 februari 2008 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik weet namelijk wel dat het een tijdhalte is die bij mijn huis is, en dat de bus daar (volgens de chauffeur zelf) moet wachten tot het die tijd is.
Wat is het ook vor iets debiels, dat een bus ook max 5 minuten eerder weg mag...
Het OV is zeker geen alternatief voor een auto in mijn optiek, it júst doesn't work.
Ik doe er vaak langer over met de auto, dan met het OV.. om op school te komen. Als ik met de auto naar school ga, dan gaat het toch de A4 goed, rij je de A12 op richting het centrum Den Haag, dan begint de ellende. Zoek maar een gratis parkeerplek in het centrum van Den Haagquote:Op zondag 17 februari 2008 19:54 schreef KaheemSaid het volgende:
OV is vaak geen alternatief voor de auto nee.
neem jij spullen mee naar school dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik doe er vaak langer over met de auto, dan met het OV.. om op school te komen. Als ik met de auto naar school ga, dan gaat het toch de A4 goed, rij je de A12 op richting het centrum Den Haag, dan begint de ellende. Zoek maar een gratis parkeerplek in het centrum van Den Haag
De snelste manier om voor mij op school te komen, is de fiets... alleen om bezweet in de klas te zitten met zo'n zweetplek waar je rugtas heeft gezeten , is ook geen pretje
Af en toe moet je wel eens een boek meenemen naar school en een penquote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neem jij spullen mee naar school dan?![]()
Laptop, enkele boeken en papier + pen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neem jij spullen mee naar school dan?![]()
ik heb nog twee daagjes extra weekend, en Donderdag begint het weekend al weer!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
dat was het weekend al bijna weer, morgen maar eens even vrij vragen voor over 2 weekjes, heb wel een dagje verdiend vind ik![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het ook wel praktisch om boeken bij me te hebben. Mijn laptop neem ik soms mee, maar lang niet altijd (iBook G4, 12" en ook niet zo zwaar).
Ik heb een MSI S270, heel relaxed klein laptopje, ik zal ook nooit meer een groter formaat dan 13,3" kopenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef KaheemSaid het volgende:
wat voor laptop heb je ???
Ik mijn macbook, ook niet zo zwaar. Boeken meestal wel mee, is gewoon enorm makkelijk bij ons. Rekenmachine trouwens ook!
Ik zeg nooit, nooit. Maar bevalt die MSI wat, daar heb ik ook over nagedacht. Ik heb maar voor een apple gekozen en dat bevalt me best goed!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb een MSI S270, heel relaxed klein laptopje, ik zal ook nooit meer een groter formaat dan 13,3" kopen
Hij bevalt zeker goed, alleen na 2,5 jaar begint de batterij een beetje lastig te doen en mn keyboard heeft redelijk wat problemen, maar goed ik heb hem iedere dag gebruikt, dus is op zich wel normaal gedrag.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zeg nooit, nooit. Maar bevalt die MSI wat, daar heb ik ook over nagedacht. Ik heb maar voor een apple gekozen en dat bevalt me best goed!
Netjes hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hij bevalt zeker goed, alleen na 2,5 jaar begint de batterij een beetje lastig te doen en mn keyboard heeft redelijk wat problemen, maar goed ik heb hem iedere dag gebruikt, dus is op zich wel normaal gedrag.
Ik pak ook vaak de fiets, maar in de randstad ben k 99% van de keren dat ik ergens heen moet, sneller met de auto.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik doe er vaak langer over met de auto, dan met het OV.. om op school te komen. Als ik met de auto naar school ga, dan gaat het toch de A4 goed, rij je de A12 op richting het centrum Den Haag, dan begint de ellende. Zoek maar een gratis parkeerplek in het centrum van Den Haag
De snelste manier om voor mij op school te komen, is de fiets... alleen om bezweet in de klas te zitten met zo'n zweetplek waar je rugtas heeft gezeten , is ook geen pretje
Als je per maand meer dan 100 euro aan parkeren betaald (als het niet meer is) dan leer je zulk iets snel af lijkt mij. Ik vind dat in ieder geval wat een dure hobby.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik pak ook vaak de fiets, maar in de randstad ben k 99% van de keren dat ik ergens heen moet, sneller met de auto.
Wat extra betalen interesseert me niet, ik vind het gewoon erg vervelend om te moeten staan in de bus/trein en dat ik moet wachten.
Daar heb ik geen last van in de auto, vind zelfs een file op z'n tijd niet extreem erg.
Als taxi's een beetje betaalbaar waren in NL dan was het een leuk alternatief...quote:Op maandag 18 februari 2008 01:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je per maand meer dan 100 euro aan parkeren betaald (als het niet meer is) dan leer je zulk iets snel af lijkt mij. Ik vind dat in ieder geval wat een dure hobby.
Wat vinden jullie van taxi's
Ik parkeer hier in de stad altijd gratis, en fiets de rest.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je per maand meer dan 100 euro aan parkeren betaald (als het niet meer is) dan leer je zulk iets snel af lijkt mij. Ik vind dat in ieder geval wat een dure hobby.
Wat vinden jullie van taxi's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |