In Friesland heb je ook een paar van die kerken die dat wel doen, moet ik even voor je navragen?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef jna het volgende:
Goeiemorgen![]()
Dalijk maar weer doorgaan met kerken en plaatsen zoeken waar ze ook optredens organiseren![]()
En daarna maar even het Nederlandse subsidiestelsel uitzoeken
Beterschap Frankquote:Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef Goover het volgende:
Goeie *HAAATSCHIEEE* morgen *snif*
Verkouden, maar wel op stage, lekker mijn begeleider onder snotteren.
Als je zou willenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In Friesland heb je ook een paar van die kerken die dat wel doen, moet ik even voor je navragen?
Lijkt me écht saaiquote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef jna het volgende:
En daarna maar even het Nederlandse subsidiestelsel uitzoeken
Mwah het is meer kijken of we NOG meer subsidie kunnen krijgen dan we nu al krijgen.quote:
Oh dat scheelt een hoop werkquote:Op maandag 18 februari 2008 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah het is meer kijken of we NOG meer subsidie kunnen krijgen dan we nu al krijgen.
Nicequote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef Sok41 het volgende:
Ik stort beetje in, vrijdag een illegaal kraakpand feest(techno,speedcore etc) gehad. Was pas 12:30 terug zaterdags en moest 's avonds weer taxi rijden. Ben gebroken !
Wat voor auto heb je gekocht sander!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:53 schreef sandertjuh het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben blij want ik heb men eigen auto gekocht
woensdag ophale
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zal eens een foto plaatsen zometeen
.
Peugeot 106 uit 1993. Wel helemaal compleet. APK tot februari 2009, net 4 nieuwe banden. Radio/cd speler met 4 goede boxen erbij.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:29 schreef KaheemSaid het volgende:
@Eer-ik, wanneer je de auto als alternatief voor het OV hebt, dan is P+R geen alternatief aangezien je daarmee nog steeds gebruik van het OV maakt.
@Kiwi, beterschap.
@Loontjah, wat doe jij hier?
[..]
Wat voor auto heb je gekocht sander!
Als je op vakantie wilt wel jaquote:
Goed zat, dagelijks 25-30 km ermee tuffen. Is de 5 deurs variant dus dat is ook wel lekker.quote:
Ziet er gezellig uitquote:Op maandag 18 februari 2008 12:09 schreef Sok41 het volgende:
Even willekeurig een paar
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/DSC00222.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/DSC00225.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/DSC00229-1.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j49/Unimatrixx/DSC00249.jpg
dwergwerpenquote:
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Kut parasieten in die kraakpanden!
Hier doe ik het nog wel goed, 14 maanden mijn rijbewijs en ca. 8000km op de teller gezet geen boetes binnen gehad nogquote:Op maandag 18 februari 2008 12:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Kut parasieten in die kraakpanden!
Verder is de 106 de eerste auto waarin ik een boete kreeg voor te snel rijden ;')
Waarom zit je naast me?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:49 schreef Loontjah het volgende:
Goedemorgen !!!!
Dean![]()
Weer allemaal helder van het weekend?
Nice !quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, stage afgerond, eindcijfer: 9.
Ik ben niet ontevreden. Begeleidster van school had niks op mijn rapporten en presentatie aan te merken. Bedrijf gaf me een 9, daar ging ze dus in mee.quote:
eer-ik bedoel jequote:Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik kom lurken, mag dat Kaheem?
Superquote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
hoppaquote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Yep, morgen dan het volgende gesprek.. nu wel met mijn stagebegeleider.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
Pieter
Dat is mooi ruk
Nogsteeds zelfde stageplek?
Dat is inderdaad wat je over het algemeen niet van ze verwacht. Maar fijn. Zit er iets voor je bij?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:29 schreef PieterBas het volgende:
Normaal verwachtte ik van inholland zo iets van.. pech voor je, maar het is nou pakkie an.. maar nu stonden ze echt van..goh!, hier heb je nog een paar alternatieven
Ja, mag alleen wel een opfriscursusje PHP/MySQL volgen...quote:Op maandag 18 februari 2008 18:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat je over het algemeen niet van ze verwacht. Maar fijn. Zit er iets voor je bij?
ik maak morgen ook ff een foto van een kaartje van mijquote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef Deansensitized het volgende:
Remco!![ afbeelding ]
En ik ga!!
[ afbeelding ]
Mooi man!! METALLICAAAAAquote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik maak morgen ook ff een foto van een kaartje van mij [afbeelding]
ik had het niet over een kaartje voor PinkPop, daar zul je mij niet vindenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mooi man!! METALLICAAAAA [ afbeelding ]
Wel opschieten, hoorde net op de radio dat het waarschijnlijk aan het eind van de week al uitverkocht is.
Sorry, had het even gemistquote:Op maandag 18 februari 2008 18:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat je over het algemeen niet van ze verwacht. Maar fijn. Zit er iets voor je bij?
Dean: Mijn versterker doet het kut. Als ik mijn pc als Tuner aansluit (cd is al Aux, want er is geen aansluiting voor cd, dat bestond toen nog niet), dan heb ik links kut geluid soms (beetje gekraak, meer niet, geen muziek). Idem als ik mijn dvd-speler zo aansluit, dus aan de pc of de kabel ligt het niet. Als ik de speakers andersom aansluit of op speaker B, dan gebeurt het ook. Dus het ligt bij de input bij de versterker.
Wat doe ik daaraan? [afbeelding]
En waarom krijg ik een schok(je) als ik een tulp achterin wil doen, maar per ongeluk mis, dus tegen de behuizing kom met de stekker (terwijl versterker aan staat, en dvd-speler, waar de andere kant van het snoer aan zit, ook)? Niet fijn.
Jij hebt toch verstand van elektra enzo? [afbeelding]
pa·ra·siet (dem; parasieten)quote:
Openschroeven zelf kan je niet veel mee slopen hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 21:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk inderdaad dat er een contact los is ofzo. Maar ik heb 'm nog niet open durven schroeven, ik heb namelijk totaal geen verstand van dergelijke dingen. Ik heb wel eens het idee dat ik daar vooral meer mee sloop.
Het is trouwens niet te vergelijken met een cd/dvd op Phono. Dit is wel even iets anders. Inderdaad meer als een los contact (wat ook verklaart waarom het soms wel werkt). Ik hoor wat gekraak en soms wat vlagen muziek. En de rechter speaker doet het prima he, dat zou dan ook niet zo zijn.
Ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Openschroeven zelf kan je niet veel mee slopen hoor
Goeiemorgen
Ik gooi het op pech.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:39 schreef Deansensitized het volgende:
Als je het met beleid doet, en niet met een moker, dan is de kans dat je wat sloopt echt klein hoor. Of je moet wel erg onhandig zijn
Ik vind ook dat apparaten moeten werken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:47 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon onhandig dus
Dan moet je het inderdaad maar overlaten aan een professional
Precies, en ik betaal daar ook graag voorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:51 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, en voor jou soort mensen zijn wij er
Ik zit ook te twijfelen of ik hier nog geld in moet stoppen. Het is een 16 jaar oude versterker. Maar dat is juist ook wel weer het toffe, een 16 jaar oude Marantz. Het geluid is verder nog prima, dus als het alleen een los contact is, dan laat ik het natuurlijk maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind ook dat apparaten moeten werken.
Als ze dat niet doen, koop ik een nieuwe of laat het repareren, afhankelijk van wat de schade is.
Bearenburch is myn sjirurchquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Niet zo kort als dat van jouMaar voor mijn doen vrij kort ja.
Koffie is de oplossing!
uiteraardquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Grumpey het volgende:
ik ben stagiar, ben ik dan toegelaten in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |