Nee, ik ben eind januari gestopt en heb gisteren met een presentatie mijn stage afgesloten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
jullie lopen nog allemaal stage nu?
Ik liep stage, ben sinds 2005 blijven hangen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Ik moest alles eerst inleveren en dan pas presenteren. Daarom was ik ook wat laat, en het was wat lastig alle mensen bij elkaar te krijgen en dan ook nog op een dag dat de vergaderruimte beschikbaar is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:19 schreef Grumpey het volgende:
presentatie had ik trouwens vorige week al, ging lekker, nu alleen nog even alle resultaten opschrijven in een paper, dat is vooral zo kut...
Zo zie je maar weer hoe dom Amerikanen wel niet zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:29 schreef Grumpey het volgende:
Er zitten trouwens wat amerikanen op mun afdeling, die weten niet eens dat nederland een land is. Ze denken dat Amsterdam een provincie van denemarken in scandinavie 'ofzoiets' is. Heb maar even een kaartje van europa uitgeprint gister, die hangt nu op het prikbord.
Ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Nu kan het wel, het is 12:00 geweest. 11:16 vind ik ook wat aan de vroege kant.quote:
Ik liep stage tot midden augustus, en nu zit k een jaartje in het buitenland. Tegen de tijd dat ik in juni terug kom in NL ben ik 16 maand in het buitenland geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
en dat voor Amerikanen die op Cambridge rondlopen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe dom Amerikanen wel niet zijn.
Daar moet de boel ook zo nu en dan schoon gemaakt worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef HansU het volgende:
[..]
en dat voor Amerikanen die op Cambridge rondlopen...
Yepquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Het is ook gelijk een klein relletje geworden, prof vond dat ze alle landen moesten kennen. Het werd gelijk gecombineerd met een discussie over afval-scheidden, dat vonden (een tweetal) amerikanen namelijk maar onzin en tijdverspilling. Deze rel hebben de amerikanen overigens verloren, de britten en de duitsers van de afdeling zijn behoorlijk fanatieke milieuridders namelijk. Altijd weer leuk, zo'n mini-risk tijdens etenspauzequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef HansU het volgende:
[..]
en dat voor Amerikanen die op Cambridge rondlopen...
De duitsers helemaal...met hun afvalscheiding! Maar dat de amerikanen niet zo slim waren wist ik, maar laat dit filmpje eens zien aan de duitsers --> http://youtube.com/watch?v=Al_HX0P9B4cquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het is ook gelijk een klein relletje geworden, prof vond dat ze alle landen moesten kennen. Het werd gelijk gecombineerd met een discussie over afval-scheidden, dat vonden (een tweetal) amerikanen namelijk maar onzin en tijdverspilling. Deze rel hebben de amerikanen overigens verloren, de britten en de duitsers van de afdeling zijn behoorlijk fanatieke milieuridders namelijk. Altijd weer leuk, zo'n mini-risk tijdens etenspauze
Niks persoonlijk, ik werd herrinnert aan een RP-topic waarbij volgens mij TS tot huilen gebracht werd, maar dat kan iemand anders zijn geweest bedenk ik me nu ineens.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Verder vind ik het leuk dat je hier ook bent Grumpel, maar wat was het voor rare opmerking over mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |