Heb je de kachel niet standaard aan staan dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 06:18 schreef Morwen het volgende:
Echt waar, gewoon de kachel een schop moeten geven
Nee, staat hier op dag en nacht stand, tis gewoon een eigenwijs teringding. Slaat aan en af at will.quote:Op zondag 17 februari 2008 06:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je de kachel niet standaard aan staan dan?
Goedemorgen Jappiequote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Jappie het volgende:
Okee okee..ik ben wat laat voor de zondag ochtend dienst maar desalniettemin......
Jullie geestelijk voedsel voor vandaag
Nah...t viel gisteren in de laatste 5 minuten toch nog wat tegenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen Jappie![]()
Om 14:30 weer lachen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah...t viel gisteren in de laatste 5 minuten toch nog wat tegen...denk dat ik zo direct maar gewoon de auto ga wassen...tis er een mooi weertje voor.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah...t viel gisteren in de laatste 5 minuten toch nog wat tegen...denk dat ik zo direct maar gewoon de auto ga wassen...tis er een mooi weertje voor.
Jezebel 24 par7:quote:
is het niet vers 7?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezebel 24 par7:
En de Here sprak tot Jappert: "mocht uw voertuig eruitzien als een grote zwijnenstal is het u en uw naasten een schande als zelfs den vrije zondag niet benut wordt om hem te wassen!"
quote:
Ik begrijp dat het ook niet echt jouw idee is dat je de auto gaat wassen maar dat Jezebel je erop gewezen heeft dat het kreng zo smerig is dat je er in kunt gaan slapen als je m niet heel rap schoonmaakt?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Voor de andere niet bijbelvasten onder u.
"Jezebel" is het nooit in de bijbel opgenomen boek (geschreven door die helleveeg die hier in huis de scepter zwaait) daar deze louter en alleen teksten bevat die bedoeld zijn om Jappert's leven zo onaangenaam mogelijk te maken.![]()
Ergo: als Jezebel zegt dat het paragraaf ipv vers moet zijn dan ga IK daar iig niet aan lopen twijfelen.
Ik vind Jezebel dit keer nog redelijk coulant. Volgens mij heeft hij de vorige keer in het hondenhok geslapenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het ook niet echt jouw idee is dat je de auto gaat wassen maar dat Jezebel je erop gewezen heeft dat het kreng zo smerig is dat je er in kunt gaan slapen als je m niet heel rap schoonmaakt?
Oepsquote:Op zondag 17 februari 2008 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind Jezebel dit keer nog redelijk coulant. Volgens mij heeft hij de vorige keer in het hondenhok geslapen
Sterktequote:Op zondag 17 februari 2008 13:45 schreef Jappie het volgende:
Nou dag hoor...ben ff met sop enzo bezig..![]()
Succes, laat dat karretje weer glimmenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:45 schreef Jappie het volgende:
Nou dag hoor...ben ff met sop enzo bezig..![]()
pics or it did't happen.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Succes, laat dat karretje weer glimmen
Je vergeet de dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel en het knikkende hondje op de hoedenplank.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef Gert het volgende:
Laat die ouwe BMW met vier uitlaatpijpen en een hoefijzer op de grill, eens even op FOK! zien Jappert.![]()
En naast dat hondje een toiletrol met zo'n mutsje er omheen??quote:Op zondag 17 februari 2008 14:10 schreef APK het volgende:
[..]
Je vergeet de dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel en het knikkende hondje op de hoedenplank.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:22 schreef Leandra het volgende:
En naast dat hondje een toiletrol met zo'n mutsje er omheen??
OMG... dat had mijn oom vroeger in zijn Opel Asconaquote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef APK het volgende:
[..]
En op het dashboard een foto van zijn geliefde met de tekst 'denk aan mij'.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
uitgeslapen of moest je vanmorgen naar de kerk?
Die bronkman Gio had allang rood moeten hebben.quote:
Muil houwe, met je 1-0 door een pennel.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die bronkman Gio had allang rood moeten hebben.
Wel mooie goal overigens
Eens Jappertquote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Jappie het volgende:
Okee okee..ik ben wat laat voor de zondag ochtend dienst maar desalniettemin......
Jullie geestelijk voedsel voor vandaag
Mooi zoquote:Op zondag 17 februari 2008 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
Zal me keurig gedragen en niet te dominant aanwezig zijn, beloof ik
Die amateurs staan met 1-0 voorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Als nu die andere lachebekkies klaar zijn met mij en mijn auto te mishandelen kan Manu mij misschien nog ff voorzien van dit keer wat positiever voetbalnieuws.
Thx lief !quote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Als nu die andere lachebekkies klaar zijn met mij en mijn auto te mishandelen kan Manu mij misschien nog ff voorzien van dit keer wat positiever voetbalnieuws.
Voor jou dan:quote:Op zondag 17 februari 2008 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens Jappert![]()
Het lukt me toch niet om hier weg te blijven![]()
Ik mis jullie en de gezelligheid.
Wil soms graag hier weer posten, zonder te schelden of te rellen.
Zal me keurig gedragen en niet te dominant aanwezig zijn, beloof ik
En die scheids dan!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die amateurs staan met 1-0 voor![]()
Maar Vite$$e is goed bezig
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor jou dan:
http://www.youtube.com/watch?v=wO7_tp0rD7c&feature=related
Dan heb jij een heel andere visie dan de verslaggever van Langs de Lijn. Wie moet ik nou geloven..quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
En die scheids dan!!
Ik zie net dat Nicky Hoffs dik rood had moeten krijgen voor theatraal hoogspringen!!!
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb jij een heel andere visie dan de verslaggever van Langs de Lijn. Wie moet ik nou geloven..
Hoe vergaat het AZ trouwens ? is het nog de moeite om straks naar de persconferentie te kijken ?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Gert het volgende:
Bommie, lurk je toevallig mee?
Ben zo benieuwd hoe je clubje het thuis tegen VVV aan het doen is.
1-1 inmiddels, zag net de goalquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe vergaat het AZ trouwens ? is het nog de moeite om straks naar de persconferentie te kijken ?
Jaaaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe vergaat het AZ trouwens ? is het nog de moeite om straks naar de persconferentie te kijken ?
voor wie?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1-1 inmiddels, zag net de goal
edit: 2-1
Ik vind het zieliger voor Truus, die heeft het glas wijn al weer klaar staan en dan komt louis weer chagrijnig terug en gaat meteen naar bedquote:
AZ staat nog zes punten boven VVV.quote:
truus juist blij, kan ze lekker bridgen met d'r vriendinnetjesquote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger voor Truus, die heeft het glas wijn al weer klaar staan en dan komt louis weer chagrijnig terug en gaat meteen naar bed
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och jezus...off all coaches is het nog Ron Jans ook die zometeen naast Louis zit..![]()
![]()
Geen echte vrienden? Saxay !quote:Op zondag 17 februari 2008 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ron "kijk mij m'n wenkbrauwen eens ironisch optrekken" Jans en Van Gaal... niet echt vrienden hè.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je draai hier wel gevonden hè?![]()
Kun je opnemen?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och jezus...off all coaches is het nog Ron Jans ook die zometeen naast Louis zit..![]()
![]()
Ik weet niet hoe...quote:Op zondag 17 februari 2008 16:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je opnemen?
op tele 2 zenden ze nl alleen de interviews uit
Ja, hij is vrij geprikkeld (loop 2 min achter)quote:Op zondag 17 februari 2008 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe...![]()
BTW...net in het interview doet ie ook al een paar leuke reacties
Tis ook niet niks allemaal...eerst de beer verkopen bij AZ met hoop op uitverkiezing voor het Nederlands elftal en te horen krijgen dat je daar helemaal geen optie bent. En dan vervolgens WEER verliezen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, hij is vrij geprikkeld (loop 2 min achter)
Maar bij z'n vrouwtje is het een lieve jongen denk ik dan maarquote:Op zondag 17 februari 2008 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis ook niet niks allemaal...eerst de beer verkopen bij AZ met hoop op uitverkiezing voor het Nederlands elftal en te horen krijgen dat je daar helemaal geen optie bent. En dan vervolgens WEER verliezen.
Ach...ik heb wel eens vaker gehoord en gelezen dat het helemaal zo'n nare vent nog niet is....maar zodra het op omgaan met kritiek en de pers aankomt lijkt ie wel over iets wat ik maar duidt als "het Feyenoordcomplex" te beschikken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar bij z'n vrouwtje is het een lieve jongen denk ik dan maar
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...ik heb wel eens vaker gehoord en gelezen dat het helemaal zo'n nare vent nog niet is....maar zodra het op omgaan met kritiek en de pers aankomt lijkt ie wel over iets wat ik maar duidt als "het Feyenoordcomplex" te beschikken.
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.
Dank je voor deze reactie Gertiequote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.
Saxayquote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?
Dit vragen is er naar solliciteren.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef Gert het volgende:
O, spuit 11 was aan het F5-en tot-ie weer saxay kon posten.
Hier, nog eentje. Gratis en voor niets.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dank je voor deze reactie Gertie...god was is het leven toch eik mooi in al zijn eenvoud.
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*quote:Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier, nog eentje. Gratis en voor niets.
Er wordt wel op één of ander forum live over gechat, staat ergens in de vorige COSquote:Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*![]()
Weet iemand hier hoe het zit met die K1 partij van Brian ? Word dat nog ergens live uitgezonden of op een later moment bij een of andere zender ofzo ?
Dat forum heb ik dacht ik gezien en bekeken maar kan niets over tv beelden of such vinden.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er wordt wel op één of ander forum live over gechat, staat ergens in de vorige COS
Dan kan ik je ook niet vrolijker maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat forum heb ik dacht ik gezien en bekeken maar kan niets over tv beelden of such vinden.
Nee Hi.. nd.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schriftelijk bevestigen aub![]()
Maarre...bedoelde je Boris?
Geen idee, maar ik zie geen sensationeel bericht in De Telegraaf staan, dus wat mij betreft is de uitkomst van het gevecht hoe dan ook onbevredgend.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*![]()
Weet iemand hier hoe het zit met die K1 partij van Brian ? Word dat nog ergens live uitgezonden of op een later moment bij een of andere zender ofzo ?
SHit. Weer geen mazzelquote:Op zondag 17 februari 2008 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie geen sensationeel bericht in De Telegraaf staan, dus wat mij betreft is de uitkomst van het gevecht hoe dan ook onbevredgend.
Nou let maar eens op dan tijdens het Eurovisie Songfestival dit jaar. Ik zou voor de zekerheid de halve finale ook volgen, als je 'r aan het werk wilt zien.quote:
Wat heeft Hind met Louis van Gaal te maken? Roze olifantenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou let maar eens op dan tijdens het Eurovisie Songfestival dit jaar. Ik zou voor de zekerheid de halve finale ook volgen, als je 'r aan het werk wilt zien.
We zouden naar de dierentuin. Maar in plaats daarvan heb ik een bureau uit elkaar geslooptquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jups...mit du auch? Nog buiten gespeeld?
Rode billen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat heeft Hind met Louis van Gaal te maken? Roze olifanten
ben alleen vanmorgen de hort op geweest, gezellig roddelen, vriendin gaat week naar de Ardennen en dan moet je ff afscheid nemen, hè? Heb ik wel een huis in Schagen tot mijn beschikkingquote:Op zondag 17 februari 2008 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
We zouden naar de dierentuin. Maar in plaats daarvan heb ik een bureau uit elkaar gesloopt![]()
Zit nu op de laptop![]()
Jij?
quote:
Twas zeker prachtig weer. Maar ' iets' wist me zo te triggeren dat ik het bureau, waar ik op dat moment achter de pc zat, volledig aan gort gesloopt heb.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ben alleen vanmorgen de hort op geweest, gezellig roddelen, vriendin gaat week naar de Ardennen en dan moet je ff afscheid nemen, hè? Heb ik wel een huis in Schagen tot mijn beschikking![]()
Vanmiddag binnen gespeeld (of t).
Maar waarom ging Burgers Zoo niet door, twas prachtig weer?
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:17 schreef Py het volgende:
[..]
Twas zeker prachtig weer. Maar ' iets' wist me zo te triggeren dat ik het bureau, waar ik op dat moment achter de pc zat, volledig aan gort gesloopt heb.![]()
En toen gingen we niet meer.
Die is snel ingewerktquote:
OMFGquote:
Zou trouwens wel leuk zijn als dat op de streams kwam, maar denk niet dat ze dat durfenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
*breaking news*
Jappie, Brian gaat vanavond om 20.00 uur de ring in. Iemand in de cos wordt op de hoogte gehouden via de telefoon.
Yep...daar was ik daarstraks ook maar helaas..niets te vinden over de evt uitzending of live streams van dit K1 event.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef Lobasca het volgende:
http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=29
Met dank aan BQ
Ok, het was iemand, geen iets, waar ik para van werd.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iets wist je zo te triggeren, dat je een parabrother aanval kreeg. Knap
![]()
Maar ik zie het helemaal voor me!
Lol...live telefonisch verslag dus ..is weer eens wat anders...quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
*breaking news*
Jappie, Brian gaat vanavond om 20.00 uur de ring in. Iemand in de cos wordt op de hoogte gehouden via de telefoon.
Straks wint ie nogquote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
*breaking news*
Heb je dat wel vaker, dat je de hele boel om je heen aan gort slaat omdat iemand vervelend tegen je doet?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:31 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, het was iemand, geen iets, waar ik para van werd.![]()
En het bureau was al een oudje. Van mijn pc deed het beeldscherm het nog. Zla zo is kijken of de rest ook nog wil. Mijn muis is iig overleden.
Of mogen. Zou wel leuk zijn idd.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou trouwens wel leuk zijn als dat op de streams kwam, maar denk niet dat ze dat durfen
Dat kán gewoon niet!quote:
Dan hoop ik dat er geen glazen deuren in de douche ruimtes zittenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Py het volgende:
[..]
Of mogen. Zou wel leuk zijn idd.
Ik las in de commentaren van dat vechtforum dat ze hopen dat dankzij Brian de sport groter wordt
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kán gewoon niet!
Toch?![]()
Ik bedoel, Brian heeft alleen maar geoefend op vrouwen, en tegen mannen die hij makkelijk kon hebben en 'm verkeerd aan durfden te kijken.
Tong is in ieder geval hoopvol:
Hoe laat wordt de kop van Brian eraf geslagen ?
Ahhhh...troostkusje?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:31 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, het was iemand, geen iets, waar ik para van werd.![]()
En het bureau was al een oudje. Van mijn pc deed het beeldscherm het nog. Zla zo is kijken of de rest ook nog wil. Mijn muis is iig overleden.
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker, dat je de hele boel om je heen aan gort slaat omdat iemand vervelend tegen je doet?
Eej, lullo, geef eens antwoord man.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker, dat je de hele boel om je heen aan gort slaat omdat iemand vervelend tegen je doet?
Eej, lullo, geef eens antwoord man.![]()
Kapót moeten dat soort types, daar is geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:42 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Echt he, mensen die niet harmonieus over een besluit kunnen overleggen.
Idd. En laat ons verder in vrede levenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Kapót moeten dat soort types, daar is geen discussie over mogelijk.
Wat een woekerprijs!quote:
Dat is high standard quality stuffquote:
Hoe heette dat spul ook al weer?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is high standard quality stuff
Maar die van 100 euro heb ik nog niet gezien
En dan nog, het is een fucking nieuwelingenwedstrijd tussen de echte wedstrijden door.. het is niet alsof hij meedoet aan K1 ofzoquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:50 schreef Py het volgende:
[..]
Op het bureaublad? Staat achter het huis tegen de gevel
Icelator (ook wel waterhasj of bubble hasj genoemd).quote:Op zondag 17 februari 2008 19:13 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe heette dat spul ook al weer?
Kan het vanavond ook wel gebruiken
Eigenlijk voor in het spel zou het leuk zijn als hij won. Gaat ie misschien weer praatjes krijgen tegen anderen dan alleen Amanda. Nu is het zo'n laffe tekkel in het spel.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog, het is een fucking nieuwelingenwedstrijd tussen de echte wedstrijden door.. het is niet alsof hij meedoet aan K1 ofzo
Het is een tussendoortje tijdens het echte werk. De F-jes tijdens de rust van de Eredivisie (of Gouden Gids divisie, of Jupiler divisie of I don't give a shit hoe het tegenwoordig heet divisie.... voor mijn part de Saxay!!divisie)
Ok, het stuk hand onder mijn pink is ook wat gevoeligquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, het stuk hand onder mijn pink is ook wat gevoeligmaar dan moet je wel ook tegelijkertijd tegen mn been oprijen
![]()
(alleen als je wilt hoor, alles in overleg en harmonie)
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:46 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Hé, maar jij hebt 2 huizen een week lang
Heb geen streams op de laptop, dus ik lurk.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar ook 2 katten
![]()
Maar tis zo lekker om te shoppen daarStappen
en kruipend naar huis te kunnen
![]()
Waarom ben je niet meer in de COS? Mis je humor en caps daar
Veilig en elkaar napraten?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef Py het volgende:
[..]
Heb geen streams op de laptop, dus ik lurk.Tis ook weer kliekjesdag. Lekker veilig elkaar napraten en die ene afwijkende mening collectief om zeep proberen te helpen
![]()
Heb net wel even gequote
Oh dus die afwijkende reactie van riri vond je dus geweldig, vandaar dat je me net quote?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef Py het volgende:
[..]
Heb geen streams op de laptop, dus ik lurk.Tis ook weer kliekjesdag. Lekker veilig elkaar napraten en die ene afwijkende mening collectief om zeep proberen te helpen
![]()
Heb net wel even gequote
Het is totaal niet interessant wat ik van riri haar mening vindt. Beide quotes die ik postte waren van jouw.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh dus die afwijkende reactie van riri vond je dus geweldig, vandaar dat je me net quote?
Hee TOP OP !!!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh dus die afwijkende reactie van riri vond je dus geweldig, vandaar dat je me net quote?
Hm, we worden geen vrienden vrees ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef Py het volgende:
[..]
Het is totaal niet interessant wat ik van riri haar mening vindt. Beide quotes die ik postte waren van jouw.
De ene quote was jouw commentaar en het belachelijk proberen maken van een mede-user. De andere quote was een stukje uit jouw OP, waar je aan iedereen uitlegt waar de COS voor is bedoelt.
Nowlive en andere sites zijn ook uit de luchtquote:Op zondag 17 februari 2008 20:18 schreef Jappie het volgende:
BTW...die site van Mixfight is nu onbereikbaar geworden...het zal toch niet dat alle users van hier daar nu continu aan het F5en zijn als ware het een ddos attack ist niet?
Nou..quote:Op zondag 17 februari 2008 20:18 schreef Jappie het volgende:
BTW...die site van Mixfight is nu onbereikbaar geworden...het zal toch niet dat alle users van hier daar nu continu aan het F5en zijn als ware het een ddos attack ist niet?
Waarom nietquote:Op zondag 17 februari 2008 20:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hm, we worden geen vrienden vrees ik.
Reken maar... het soms zelfs verontwaardigde commentaar dat het niet ergens uitgezonden wordt is natuurlijk ook hilarisch.... vooral omdat het van mensen komt die nooit naar zoiets zouden kijken en die vinden dat de deelnemers bij voorbaat al tot de zwaarste categorie crimininelen behoren.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:18 schreef Jappie het volgende:
Ze zaten die site van die rus zelfs te bestoken met tactieken en updates van de trainingen van Brianquote:Op zondag 17 februari 2008 20:18 schreef Jappie het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reken maar... het soms zelfs verontwaardigde commentaar dat het niet ergens uitgezonden wordt is natuurlijk ook hilarisch.... vooral omdat het van mensen komt die nooit naar zoiets zouden kijken en die vinden dat de deelnemers bij voorbaat al tot de zwaarste categorie crimininelen behoren.
Maar wel collectief schreeuwen dat het belachelijk is dat ze niet live kunnen kijken
Ow great...wat een heerlijke maatschappij leven we toch in...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zaten die site van die rus zelfs te bestoken met tactieken en updates van de trainingen van Brian
Hij heeft gewonnen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Ow great...wat een heerlijke maatschappij leven we toch in...![]()
Je vraagt je soms af of de denkende mens een uitstervend ras aan het worden is......
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:37 schreef Py het volgende:
[..]
Hij heeft gewonnen.![]()
Die vuile antilliaan
Vuile valsspelertquote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij is gediskwalificeerd wegens natrappen!!!
Ja idd ik klikte per ongeluk de COS aanquote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Ow great...wat een heerlijke maatschappij leven we toch in...![]()
Je vraagt je soms af of de denkende mens een uitstervend ras aan het worden is......
Ohh en nu ?quote:
Its all in the game, vooral die beginnelingen niet aan te rekenenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij is gediskwalificeerd wegens natrappen!!!
Trap na dusquote:Op zondag 17 februari 2008 20:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
Brian werd vervolgens uitgefloten door het publiek
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat hij iets deed wat niet mocht? Anders was die beslissing niet genomen, oftewel: diskwalificatie toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
"No Contest" wedstrijdtaal voor "er was helemaal geen wedstrijd"
Waarom zag ik al zoiets aankomenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
"No Contest"
Wedstrijdtaal voor "er was helemaal geen wedstrijd"
Nope....zo werkt het nietquote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Yavido het volgende:
[..]
Omdat hij iets deed wat niet mocht? Anders was die beslissing niet genomen, oftewel: diskwalificatie toch?
Volgens mij is je tegenstander de winnaar als jij gediskwalificeerd wordt, een "No Contest" is dus echt wat anders.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Yavido het volgende:
[..]
Omdat hij iets deed wat niet mocht? Anders was die beslissing niet genomen, oftewel: diskwalificatie toch?
Idd, daarom denk ik dat die actie van brian hem niet heel erg aangerekend werd (anders was ie vast wel gediskwalificeerd).quote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is je tegenstander de winnaar als jij gediskwalificeerd wordt, een "No Contest" is dus echt wat anders.
Die Yuri heeft 10 min. k.o. gelegen na de 'natrap' van Brian. Blijkbaar had de scheids te laat ongegrepen waardoor Yuri onreglementair is neergegaan. Fout van de scheids, maar Yuri is wel k.o. gegaan, dus de wedstrijd kon niet meer doorgaan. --> gecancelled / no contestquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is je tegenstander de winnaar als jij gediskwalificeerd wordt, een "No Contest" is dus echt wat anders.
Misschien in Brian's beleving wel. Hij heeft Yuri met 1 schop neergehaald.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Maar gewonnen heeft 'ie ook niet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
Maar ook geen massaal orgasme wat we hadden gehad als Brian 10 min 'onregelmentair' K.O. gelegen hadquote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Maar gewonnen heeft 'ie ook niet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
OMG... dan waren we nu al 5 COSsen verder geweest... allemaal gillend klaarkomen... 30 posts ppquote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ook geen massaal orgasme wat we hadden gehad als Brian 10 min 'onregelmentair' K.O. gelegen had
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... dan waren we nu al 5 COSsen verder geweest... allemaal gillend klaarkomen... 30 posts pp
Brian is nog niet terug. Wacht maar tot ie begint op te scheppen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... dan waren we nu al 5 COSsen verder geweest... allemaal gillend klaarkomen... 30 posts pp
Daar komen ze niet op klaar hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Py het volgende:
[..]
Brian is nog niet terug. Wacht maar tot ie begint op te scheppen.
Dat wordt dan weer 2 COSsen geblaat over hoe zo'n rat Brian wel niet is...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Py het volgende:
[..]
Brian is nog niet terug. Wacht maar tot ie begint op te scheppen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer 2 COSsen geblaat over hoe zo'n rat Brian wel niet is...
Ze zullen wel weer spontaan droog slaan dus er gaat een aantal mannen een paar koude nachten tegemoet.
Trek uw pyjama's maar vast aan heren....
En wat zijn jullie nu aan het doen dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dit gillend klaarkomen is dan doe ik de hele dag niet andersquote:Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat zijn jullie nu aan het doen dan?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Sterker nog...andersom zou onmogelijk zijn geweest..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, Jappie kan zonder pyjama naar bed![]()
Ik zit iig niet te bejubelen dat die rus 10 minuten geen licht zag hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Of te roepen dat ie is omgekocht of andere van die vreemde verhalenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit iig niet te bejubelen dat die rus 10 minuten geen licht zag hoor
Wie zijn wequote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
En we hebben nog niet eens gebekt ?
Wordt idd lastigquote:Op zondag 17 februari 2008 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sterker nog...andersom zou onmogelijk zijn geweest..
We...als in jij en ikquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
We...als in jij en ik![]()
...maar tsja...jij gaf geen sjoege dus heb ik nog maar gewoon wat brandy en knoflookbroodjes naar binnen gewerkt.
Die kun je wel gebruiken denk.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar komen ze niet op klaar hoor
Ik misschien wel op die reacties
Ik ga ff kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:59 schreef Py het volgende:
[..]
Die kun je wel gebruiken denk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef Jappie het volgende:
Anyway..ben er vandoor...denk niet dat de beelden nog binnen luttele seconden op Youtube of elders op het net zullen komen te staan dus ik zie het morgen wel allemaal.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef PC eend het volgende:
Ik kwam niet verder dan de OP
Vroegtijdige ejaculatie
Fijn dromen van Georgische slopertsquote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef Jappie het volgende:
Anyway..ben er vandoor...denk niet dat de beelden nog binnen luttele seconden op Youtube of elders op het net zullen komen te staan dus ik zie het morgen wel allemaal.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef PC eend het volgende:
Ik kwam niet verder dan de OP
Vroegtijdige ejaculatie
Apiequote:Op zondag 17 februari 2008 23:52 schreef Py het volgende:
[..]
Hé Lobbie.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lL9ENghvK-E&feature=related
Kut moet een afspraak maken met me tandartsquote:
Goede reminderquote:Op maandag 18 februari 2008 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut moet een afspraak maken met me tandarts
Zo vrolijk ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Apie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=_jLGa4X5H2c
![]()
![]()
![]()
![]()
Lief van je Gertquote:
Ik deed anders swingend de afwasquote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef Py het volgende:
[..]
Zo vrolijk ben ik nou ook weer niet.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pBAasek8NR4
Truste Jappertquote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef Jappie het volgende:
ik vind mijn cadeautje iets, euh, mooier vormgegeven.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:19 schreef Soury het volgende:
Hidiho jarig !!!! Feli man ff een toepasselijk plaat je voor je vinden
[ afbeelding ]
Wheehehehehe nog vele jaren man![]()
![]()
En terecht.quote:
33quote:
dat heb ik met die Charaanhangers,,,quote:Op maandag 18 februari 2008 00:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier mag ik niet komen, pc eend dacht dat het wel kon....
Maare, ik heb nu wat van Juri Geller gezien, dat sbs programma maar dat is nog slechter dat slecht en ik baal ervan omdat er ook nog mensen in geloven...
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
ik vind mijn cadeautje iets, euh, mooier vormgegeven.
Waarschijnlik meer capaciteit ook nogquote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
ik vind mijn cadeautje iets, euh, mooier vormgegeven.
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hier is HiDi blijer mee![]()
Jemig man, ga eens naar de winkel voor een traktatiequote:
Ik heb al een Senseoquote:Op maandag 18 februari 2008 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig man, ga eens naar de winkel voor een traktatie![]()
Of is dat bij jullie niet meer open ?
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Hidi, je krijgt morgenochtend om 9 uur een supersupriseparty, ik hoop dat je dan een beetje wakker bent...
En ik met gelovigen.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat heb ik met die Charaanhangers,,,![]()
Daar kan ik het ook wel mee doen...quote:Op maandag 18 februari 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
En ook gefeliciteerd van NMNSHiDiHo
![]()
Ik moest je dit LD aanbieden:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Hidi, je krijgt morgenochtend om 9 uur een supersupriseparty, ik hoop dat je dan een beetje wakker bent...
Lekker op haar bikini voor de haard!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar kan ik het ook wel mee doen...
Leuk zeg. Heeft veulen ook nog een lekker mokkel voor Hidiho in petto?quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk zeg. Heeft veulen ook nog een lekker mokkel voor Hidiho in petto?
En een glaasje azijn voor Gertquote:Op maandag 18 februari 2008 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi kan ik er eindelijk 1 van mijzelf erin gooienquote:Op maandag 18 februari 2008 00:33 schreef Py het volgende:Het volgende topic wordt een lekkere- wijven- plaatjes- post- kadootjes- topic
Een goede dag gewenst HIDI ik moet vroeg op.. Feest niet verder meequote:
Geen idee... die heeft geen felicitatieverzoekje bij me ingediendquote:Op maandag 18 februari 2008 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Kenst nou ek wol dwan toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi kan ik er eindelijk 1 van mijzelf erin gooien
viel het op?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach man doe niet zo verlegen, aandachtsslet... de liefste aandachttsslet die ik ooit heb gefokt maar toch...
You know we love you
Truste Souryquote:Op maandag 18 februari 2008 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Een goede dag gewenst HIDI ik moet vroeg op.. Feest niet verder mee![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Soury![]()
![]()
En ik ben er ook weg van...... heb t wel weer gehad voor vandaag... truste all![]()
![]()
.Dat is dan wol wer saiets... sou ik het wol dwan?quote:
skien ken't net ekquote:Op maandag 18 februari 2008 00:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
.Dat is dan wol wer saiets... sou ik het wol dwan?
En nee, dan do ik it toch wer net.....
Ik bin te breed ik for deze pagina, dat post net.
Dank jequote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
Have a nice party Hidi![]()
Ben ff sporten![]()
Dank BIBquote:
Moest ff denken, maar ik weet hem nogquote:
dokiquote:Op maandag 18 februari 2008 01:52 schreef Yavido het volgende:
Ben er weg van
(reltopic: [COS #3312] Waar Brian vals speelde )
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:52 schreef Yavido het volgende:
(reltopic: [COS #3312] Waar Brian vals speelde )
zombies in de COS?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:29 schreef kleinzusje het volgende:
zo
Ik lees soms de updates en af en toe de COS als er een leuke rellert de zombies van de leg haalt.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:35 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus APK,
volg jij DGK nog ?
Lees je de COS bij ?
Ah, ok !quote:Op maandag 18 februari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees soms de updates en af en toe de COS als er een leuke rellert de zombies van de leg haalt.
Streams en het programma kijk ik niet.
Volgens mij moet je in behandeling als je nog steeds elke dag streams bekijkt.
Ze bezorgen ookquote:
Ja, je wordt gek van al die plaatjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
Dat eerste kan ook al voldoende zijn voor een opname
Hier 24 uur per dagquote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze bezorgen ook
ok, niet op dit tijdstip
HiDi weet, door bepaalde techniekenquote:Op maandag 18 februari 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je wordt gek van al die plaatjes.
Vroegah kon dat gewoon volgens mij toch? Beetje groupies pesten...quote:
Beetje zielig inderdaad, vandaar de term 'COS-zombies'.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah kon dat gewoon volgens mij toch? Beetje groupies pesten...
Maar wegens gekwetste zieltjes die geen andere mening kunnen tolereren en dan niet meer gezamelijk hun lofzang/haatmantra's kunnen uiten en het ook niet kunnen negeren zal er wel spoedig een ban volgen om de lieve vrede te bewaren
Ja. andere meningen zoals "je moeder is een hoer" zijn ook heel erg grappig en rebels.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah kon dat gewoon volgens mij toch? Beetje groupies pesten...
Maar wegens gekwetste zieltjes die geen andere mening kunnen tolereren en dan niet meer gezamelijk hun lofzang/haatmantra's kunnen uiten en het ook niet kunnen negeren zal er wel spoedig een ban volgen om de lieve vrede te bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |