OOOOO hij gaat zoveel klappies krijgenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef Jajong het volgende:
Brian gaat winnen tong.
Denk het ook, maar hoop het niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:45 schreef mysterygirl113 het volgende:
volgens mij is dat hele gevecht allang geregelt
Ik denk het ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:45 schreef mysterygirl113 het volgende:
volgens mij is dat hele gevecht allang geregelt
Hij is geloof ik wel een paar keer op de sportschool 'hard' aangepakt, hij is daar niet gespaard, dat moest van Hansquote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef Jappie het volgende:
Heeft Brian eik ook buiten het huis met sparringspartners kunnen trainen...of was het alleen maar droog oefenen zoals de filmpjes doen vermoeden ?
Ik denk het toch niet hoor Gert.....wat ik zo kwa training van Brian gezien heb op de filpmjes heeft ie idd het niveau van een nieuweling.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Tegen een enigszins ervaren kickboxer maakt Brian geen schijn van kans. Vol gas wordt hij binnen een minuut totaal verrot geslagen. Dat gaat ongetwijfeld niet gebeuren.
Leuke TT, maar Kubatz wordt echt niet het ziekenhuis in bewerkstelligd.
Ik denk dat brian ook wel ff vol gas zou kunnen gaan, want een conditie beest is het welquote:Op zondag 17 februari 2008 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Tegen een enigszins ervaren kickboxer maakt Brian geen schijn van kans. Vol gas wordt hij binnen een minuut totaal verrot geslagen. Dat gaat ongetwijfeld niet gebeuren.
Leuke TT, maar Kubatz wordt echt niet het ziekenhuis in bewerkstelligd.
Al het goede komt 3x terug oidquote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik hoop echt van harte dat die Brian helemaal
invalide word geslagen :d DAt hij moet eten en ademen door slangetjes.
Jemigquote:Op zondag 17 februari 2008 18:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik hoop echt van harte dat die Brian helemaal
invalide word geslagen :d DAt hij moet eten en ademen door slangetjes.
Hij is een vrouwonvriendelijke schoft.quote:
Ach ja, als je zelf maar een gezonde gedachtegang hebtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij is een vrouwonvriendelijk.
Een viezerik die achterlijke
gedachten gangen heeft van wat
voor rechten 'de man' zou hebben.
Laat die kut antiliaan lekker optyfen naar
waar zijn gedachten normaal zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |