Ik vind het zieliger voor Truus, die heeft het glas wijn al weer klaar staan en dan komt louis weer chagrijnig terug en gaat meteen naar bedquote:
AZ staat nog zes punten boven VVV.quote:
truus juist blij, kan ze lekker bridgen met d'r vriendinnetjesquote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger voor Truus, die heeft het glas wijn al weer klaar staan en dan komt louis weer chagrijnig terug en gaat meteen naar bed
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och jezus...off all coaches is het nog Ron Jans ook die zometeen naast Louis zit..![]()
![]()
Geen echte vrienden? Saxay !quote:Op zondag 17 februari 2008 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ron "kijk mij m'n wenkbrauwen eens ironisch optrekken" Jans en Van Gaal... niet echt vrienden hè.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je draai hier wel gevonden hè?![]()
Kun je opnemen?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och jezus...off all coaches is het nog Ron Jans ook die zometeen naast Louis zit..![]()
![]()
Ik weet niet hoe...quote:Op zondag 17 februari 2008 16:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je opnemen?
op tele 2 zenden ze nl alleen de interviews uit
Ja, hij is vrij geprikkeld (loop 2 min achter)quote:Op zondag 17 februari 2008 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe...![]()
BTW...net in het interview doet ie ook al een paar leuke reacties
Tis ook niet niks allemaal...eerst de beer verkopen bij AZ met hoop op uitverkiezing voor het Nederlands elftal en te horen krijgen dat je daar helemaal geen optie bent. En dan vervolgens WEER verliezen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, hij is vrij geprikkeld (loop 2 min achter)
Maar bij z'n vrouwtje is het een lieve jongen denk ik dan maarquote:Op zondag 17 februari 2008 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis ook niet niks allemaal...eerst de beer verkopen bij AZ met hoop op uitverkiezing voor het Nederlands elftal en te horen krijgen dat je daar helemaal geen optie bent. En dan vervolgens WEER verliezen.
Ach...ik heb wel eens vaker gehoord en gelezen dat het helemaal zo'n nare vent nog niet is....maar zodra het op omgaan met kritiek en de pers aankomt lijkt ie wel over iets wat ik maar duidt als "het Feyenoordcomplex" te beschikken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar bij z'n vrouwtje is het een lieve jongen denk ik dan maar
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...ik heb wel eens vaker gehoord en gelezen dat het helemaal zo'n nare vent nog niet is....maar zodra het op omgaan met kritiek en de pers aankomt lijkt ie wel over iets wat ik maar duidt als "het Feyenoordcomplex" te beschikken.
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.
Dank je voor deze reactie Gertiequote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.
Saxayquote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?
Dit vragen is er naar solliciteren.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef Gert het volgende:
O, spuit 11 was aan het F5-en tot-ie weer saxay kon posten.
Hier, nog eentje. Gratis en voor niets.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dank je voor deze reactie Gertie...god was is het leven toch eik mooi in al zijn eenvoud.
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*quote:Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier, nog eentje. Gratis en voor niets.
Er wordt wel op één of ander forum live over gechat, staat ergens in de vorige COSquote:Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*![]()
Weet iemand hier hoe het zit met die K1 partij van Brian ? Word dat nog ergens live uitgezonden of op een later moment bij een of andere zender ofzo ?
Dat forum heb ik dacht ik gezien en bekeken maar kan niets over tv beelden of such vinden.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er wordt wel op één of ander forum live over gechat, staat ergens in de vorige COS
Dan kan ik je ook niet vrolijker maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat forum heb ik dacht ik gezien en bekeken maar kan niets over tv beelden of such vinden.
Nee Hi.. nd.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schriftelijk bevestigen aub![]()
Maarre...bedoelde je Boris?
Geen idee, maar ik zie geen sensationeel bericht in De Telegraaf staan, dus wat mij betreft is de uitkomst van het gevecht hoe dan ook onbevredgend.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*![]()
Weet iemand hier hoe het zit met die K1 partij van Brian ? Word dat nog ergens live uitgezonden of op een later moment bij een of andere zender ofzo ?
SHit. Weer geen mazzelquote:Op zondag 17 februari 2008 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie geen sensationeel bericht in De Telegraaf staan, dus wat mij betreft is de uitkomst van het gevecht hoe dan ook onbevredgend.
Nou let maar eens op dan tijdens het Eurovisie Songfestival dit jaar. Ik zou voor de zekerheid de halve finale ook volgen, als je 'r aan het werk wilt zien.quote:
Wat heeft Hind met Louis van Gaal te maken? Roze olifantenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou let maar eens op dan tijdens het Eurovisie Songfestival dit jaar. Ik zou voor de zekerheid de halve finale ook volgen, als je 'r aan het werk wilt zien.
We zouden naar de dierentuin. Maar in plaats daarvan heb ik een bureau uit elkaar geslooptquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jups...mit du auch? Nog buiten gespeeld?
Rode billen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat heeft Hind met Louis van Gaal te maken? Roze olifanten
ben alleen vanmorgen de hort op geweest, gezellig roddelen, vriendin gaat week naar de Ardennen en dan moet je ff afscheid nemen, hè? Heb ik wel een huis in Schagen tot mijn beschikkingquote:Op zondag 17 februari 2008 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
We zouden naar de dierentuin. Maar in plaats daarvan heb ik een bureau uit elkaar gesloopt![]()
Zit nu op de laptop![]()
Jij?
quote:
Twas zeker prachtig weer. Maar ' iets' wist me zo te triggeren dat ik het bureau, waar ik op dat moment achter de pc zat, volledig aan gort gesloopt heb.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ben alleen vanmorgen de hort op geweest, gezellig roddelen, vriendin gaat week naar de Ardennen en dan moet je ff afscheid nemen, hè? Heb ik wel een huis in Schagen tot mijn beschikking![]()
Vanmiddag binnen gespeeld (of t).
Maar waarom ging Burgers Zoo niet door, twas prachtig weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |