Ik vind het zieliger voor Truus, die heeft het glas wijn al weer klaar staan en dan komt louis weer chagrijnig terug en gaat meteen naar bedquote:
AZ staat nog zes punten boven VVV.quote:
truus juist blij, kan ze lekker bridgen met d'r vriendinnetjesquote:Op zondag 17 februari 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger voor Truus, die heeft het glas wijn al weer klaar staan en dan komt louis weer chagrijnig terug en gaat meteen naar bed
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och jezus...off all coaches is het nog Ron Jans ook die zometeen naast Louis zit..![]()
![]()
Geen echte vrienden? Saxay !quote:Op zondag 17 februari 2008 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ron "kijk mij m'n wenkbrauwen eens ironisch optrekken" Jans en Van Gaal... niet echt vrienden hè.
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je draai hier wel gevonden hè?![]()
Kun je opnemen?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och jezus...off all coaches is het nog Ron Jans ook die zometeen naast Louis zit..![]()
![]()
Ik weet niet hoe...quote:Op zondag 17 februari 2008 16:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je opnemen?
op tele 2 zenden ze nl alleen de interviews uit
Ja, hij is vrij geprikkeld (loop 2 min achter)quote:Op zondag 17 februari 2008 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe...![]()
BTW...net in het interview doet ie ook al een paar leuke reacties
Tis ook niet niks allemaal...eerst de beer verkopen bij AZ met hoop op uitverkiezing voor het Nederlands elftal en te horen krijgen dat je daar helemaal geen optie bent. En dan vervolgens WEER verliezen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, hij is vrij geprikkeld (loop 2 min achter)
Maar bij z'n vrouwtje is het een lieve jongen denk ik dan maarquote:Op zondag 17 februari 2008 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis ook niet niks allemaal...eerst de beer verkopen bij AZ met hoop op uitverkiezing voor het Nederlands elftal en te horen krijgen dat je daar helemaal geen optie bent. En dan vervolgens WEER verliezen.
Ach...ik heb wel eens vaker gehoord en gelezen dat het helemaal zo'n nare vent nog niet is....maar zodra het op omgaan met kritiek en de pers aankomt lijkt ie wel over iets wat ik maar duidt als "het Feyenoordcomplex" te beschikken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar bij z'n vrouwtje is het een lieve jongen denk ik dan maar
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...ik heb wel eens vaker gehoord en gelezen dat het helemaal zo'n nare vent nog niet is....maar zodra het op omgaan met kritiek en de pers aankomt lijkt ie wel over iets wat ik maar duidt als "het Feyenoordcomplex" te beschikken.
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.
Dank je voor deze reactie Gertiequote:Op zondag 17 februari 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een brallerige over the top balkon-scene op het Leidseplein, die niet zozeer aan Feyenoord deed denken alswel aan een voormalig staatshoofd bij onze oosterburen.
Saxayquote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?
Dit vragen is er naar solliciteren.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sloeg 'ie ook een vrouw op d'r billen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:22 schreef Gert het volgende:
O, spuit 11 was aan het F5-en tot-ie weer saxay kon posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |