Hier, nog eentje. Gratis en voor niets.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dank je voor deze reactie Gertie...god was is het leven toch eik mooi in al zijn eenvoud.
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*quote:Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier, nog eentje. Gratis en voor niets.
Er wordt wel op één of ander forum live over gechat, staat ergens in de vorige COSquote:Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*![]()
Weet iemand hier hoe het zit met die K1 partij van Brian ? Word dat nog ergens live uitgezonden of op een later moment bij een of andere zender ofzo ?
Dat forum heb ik dacht ik gezien en bekeken maar kan niets over tv beelden of such vinden.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er wordt wel op één of ander forum live over gechat, staat ergens in de vorige COS
Dan kan ik je ook niet vrolijker maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat forum heb ik dacht ik gezien en bekeken maar kan niets over tv beelden of such vinden.
Nee Hi.. nd.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schriftelijk bevestigen aub![]()
Maarre...bedoelde je Boris?
Geen idee, maar ik zie geen sensationeel bericht in De Telegraaf staan, dus wat mij betreft is de uitkomst van het gevecht hoe dan ook onbevredgend.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
And nowwwww for something completely different........ *tromgeroffel*![]()
Weet iemand hier hoe het zit met die K1 partij van Brian ? Word dat nog ergens live uitgezonden of op een later moment bij een of andere zender ofzo ?
SHit. Weer geen mazzelquote:Op zondag 17 februari 2008 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie geen sensationeel bericht in De Telegraaf staan, dus wat mij betreft is de uitkomst van het gevecht hoe dan ook onbevredgend.
Nou let maar eens op dan tijdens het Eurovisie Songfestival dit jaar. Ik zou voor de zekerheid de halve finale ook volgen, als je 'r aan het werk wilt zien.quote:
Wat heeft Hind met Louis van Gaal te maken? Roze olifantenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou let maar eens op dan tijdens het Eurovisie Songfestival dit jaar. Ik zou voor de zekerheid de halve finale ook volgen, als je 'r aan het werk wilt zien.
We zouden naar de dierentuin. Maar in plaats daarvan heb ik een bureau uit elkaar geslooptquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jups...mit du auch? Nog buiten gespeeld?
Rode billen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat heeft Hind met Louis van Gaal te maken? Roze olifanten
ben alleen vanmorgen de hort op geweest, gezellig roddelen, vriendin gaat week naar de Ardennen en dan moet je ff afscheid nemen, hè? Heb ik wel een huis in Schagen tot mijn beschikkingquote:Op zondag 17 februari 2008 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
We zouden naar de dierentuin. Maar in plaats daarvan heb ik een bureau uit elkaar gesloopt![]()
Zit nu op de laptop![]()
Jij?
quote:
Twas zeker prachtig weer. Maar ' iets' wist me zo te triggeren dat ik het bureau, waar ik op dat moment achter de pc zat, volledig aan gort gesloopt heb.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ben alleen vanmorgen de hort op geweest, gezellig roddelen, vriendin gaat week naar de Ardennen en dan moet je ff afscheid nemen, hè? Heb ik wel een huis in Schagen tot mijn beschikking![]()
Vanmiddag binnen gespeeld (of t).
Maar waarom ging Burgers Zoo niet door, twas prachtig weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |