dokiquote:Op maandag 18 februari 2008 01:52 schreef Yavido het volgende:
Ben er weg van
(reltopic: [COS #3312] Waar Brian vals speelde )
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:52 schreef Yavido het volgende:
(reltopic: [COS #3312] Waar Brian vals speelde )
zombies in de COS?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:29 schreef kleinzusje het volgende:
zo
Ik lees soms de updates en af en toe de COS als er een leuke rellert de zombies van de leg haalt.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:35 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus APK,
volg jij DGK nog ?
Lees je de COS bij ?
Ah, ok !quote:Op maandag 18 februari 2008 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees soms de updates en af en toe de COS als er een leuke rellert de zombies van de leg haalt.
Streams en het programma kijk ik niet.
Volgens mij moet je in behandeling als je nog steeds elke dag streams bekijkt.
Ze bezorgen ookquote:
Ja, je wordt gek van al die plaatjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
Dat eerste kan ook al voldoende zijn voor een opname
Hier 24 uur per dagquote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze bezorgen ook
ok, niet op dit tijdstip
HiDi weet, door bepaalde techniekenquote:Op maandag 18 februari 2008 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, je wordt gek van al die plaatjes.
Vroegah kon dat gewoon volgens mij toch? Beetje groupies pesten...quote:
Beetje zielig inderdaad, vandaar de term 'COS-zombies'.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah kon dat gewoon volgens mij toch? Beetje groupies pesten...
Maar wegens gekwetste zieltjes die geen andere mening kunnen tolereren en dan niet meer gezamelijk hun lofzang/haatmantra's kunnen uiten en het ook niet kunnen negeren zal er wel spoedig een ban volgen om de lieve vrede te bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |