OMG... dat had mijn oom vroeger in zijn Opel Asconaquote:Op zondag 17 februari 2008 14:39 schreef APK het volgende:
[..]
En op het dashboard een foto van zijn geliefde met de tekst 'denk aan mij'.
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
uitgeslapen of moest je vanmorgen naar de kerk?
Die bronkman Gio had allang rood moeten hebben.quote:
Muil houwe, met je 1-0 door een pennel.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die bronkman Gio had allang rood moeten hebben.
Wel mooie goal overigens
Eens Jappertquote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Jappie het volgende:
Okee okee..ik ben wat laat voor de zondag ochtend dienst maar desalniettemin......
Jullie geestelijk voedsel voor vandaag
Mooi zoquote:Op zondag 17 februari 2008 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
Zal me keurig gedragen en niet te dominant aanwezig zijn, beloof ik
Die amateurs staan met 1-0 voorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Als nu die andere lachebekkies klaar zijn met mij en mijn auto te mishandelen kan Manu mij misschien nog ff voorzien van dit keer wat positiever voetbalnieuws.
Thx lief !quote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Als nu die andere lachebekkies klaar zijn met mij en mijn auto te mishandelen kan Manu mij misschien nog ff voorzien van dit keer wat positiever voetbalnieuws.
Voor jou dan:quote:Op zondag 17 februari 2008 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens Jappert![]()
Het lukt me toch niet om hier weg te blijven![]()
Ik mis jullie en de gezelligheid.
Wil soms graag hier weer posten, zonder te schelden of te rellen.
Zal me keurig gedragen en niet te dominant aanwezig zijn, beloof ik
En die scheids dan!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die amateurs staan met 1-0 voor![]()
Maar Vite$$e is goed bezig
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor jou dan:
http://www.youtube.com/watch?v=wO7_tp0rD7c&feature=related
Dan heb jij een heel andere visie dan de verslaggever van Langs de Lijn. Wie moet ik nou geloven..quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
En die scheids dan!!
Ik zie net dat Nicky Hoffs dik rood had moeten krijgen voor theatraal hoogspringen!!!
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb jij een heel andere visie dan de verslaggever van Langs de Lijn. Wie moet ik nou geloven..
Hoe vergaat het AZ trouwens ? is het nog de moeite om straks naar de persconferentie te kijken ?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Gert het volgende:
Bommie, lurk je toevallig mee?
Ben zo benieuwd hoe je clubje het thuis tegen VVV aan het doen is.
1-1 inmiddels, zag net de goalquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe vergaat het AZ trouwens ? is het nog de moeite om straks naar de persconferentie te kijken ?
Jaaaquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe vergaat het AZ trouwens ? is het nog de moeite om straks naar de persconferentie te kijken ?
voor wie?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1-1 inmiddels, zag net de goal
edit: 2-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |