quote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat hij iets deed wat niet mocht? Anders was die beslissing niet genomen, oftewel: diskwalificatie toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
"No Contest" wedstrijdtaal voor "er was helemaal geen wedstrijd"
Waarom zag ik al zoiets aankomenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
"No Contest"
Wedstrijdtaal voor "er was helemaal geen wedstrijd"
Nope....zo werkt het nietquote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Yavido het volgende:
[..]
Omdat hij iets deed wat niet mocht? Anders was die beslissing niet genomen, oftewel: diskwalificatie toch?
Volgens mij is je tegenstander de winnaar als jij gediskwalificeerd wordt, een "No Contest" is dus echt wat anders.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Yavido het volgende:
[..]
Omdat hij iets deed wat niet mocht? Anders was die beslissing niet genomen, oftewel: diskwalificatie toch?
Idd, daarom denk ik dat die actie van brian hem niet heel erg aangerekend werd (anders was ie vast wel gediskwalificeerd).quote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is je tegenstander de winnaar als jij gediskwalificeerd wordt, een "No Contest" is dus echt wat anders.
Die Yuri heeft 10 min. k.o. gelegen na de 'natrap' van Brian. Blijkbaar had de scheids te laat ongegrepen waardoor Yuri onreglementair is neergegaan. Fout van de scheids, maar Yuri is wel k.o. gegaan, dus de wedstrijd kon niet meer doorgaan. --> gecancelled / no contestquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is je tegenstander de winnaar als jij gediskwalificeerd wordt, een "No Contest" is dus echt wat anders.
Misschien in Brian's beleving wel. Hij heeft Yuri met 1 schop neergehaald.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Maar gewonnen heeft 'ie ook niet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
Maar ook geen massaal orgasme wat we hadden gehad als Brian 10 min 'onregelmentair' K.O. gelegen hadquote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Maar gewonnen heeft 'ie ook niet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
OMG... dan waren we nu al 5 COSsen verder geweest... allemaal gillend klaarkomen... 30 posts ppquote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ook geen massaal orgasme wat we hadden gehad als Brian 10 min 'onregelmentair' K.O. gelegen had
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... dan waren we nu al 5 COSsen verder geweest... allemaal gillend klaarkomen... 30 posts pp
Brian is nog niet terug. Wacht maar tot ie begint op te scheppen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... dan waren we nu al 5 COSsen verder geweest... allemaal gillend klaarkomen... 30 posts pp
Daar komen ze niet op klaar hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Py het volgende:
[..]
Brian is nog niet terug. Wacht maar tot ie begint op te scheppen.
Dat wordt dan weer 2 COSsen geblaat over hoe zo'n rat Brian wel niet is...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Py het volgende:
[..]
Brian is nog niet terug. Wacht maar tot ie begint op te scheppen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer 2 COSsen geblaat over hoe zo'n rat Brian wel niet is...
Ze zullen wel weer spontaan droog slaan dus er gaat een aantal mannen een paar koude nachten tegemoet.
Trek uw pyjama's maar vast aan heren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |