quote:Op zondag 17 februari 2008 18:17 schreef Py het volgende:
[..]
Twas zeker prachtig weer. Maar ' iets' wist me zo te triggeren dat ik het bureau, waar ik op dat moment achter de pc zat, volledig aan gort gesloopt heb.![]()
En toen gingen we niet meer.
Die is snel ingewerktquote:
OMFGquote:
Zou trouwens wel leuk zijn als dat op de streams kwam, maar denk niet dat ze dat durfenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
*breaking news*
Jappie, Brian gaat vanavond om 20.00 uur de ring in. Iemand in de cos wordt op de hoogte gehouden via de telefoon.
Yep...daar was ik daarstraks ook maar helaas..niets te vinden over de evt uitzending of live streams van dit K1 event.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef Lobasca het volgende:
http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=29
Met dank aan BQ
Ok, het was iemand, geen iets, waar ik para van werd.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iets wist je zo te triggeren, dat je een parabrother aanval kreeg. Knap
![]()
Maar ik zie het helemaal voor me!
Lol...live telefonisch verslag dus ..is weer eens wat anders...quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
*breaking news*
Jappie, Brian gaat vanavond om 20.00 uur de ring in. Iemand in de cos wordt op de hoogte gehouden via de telefoon.
Straks wint ie nogquote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef noekje het volgende:
*breaking news*
Heb je dat wel vaker, dat je de hele boel om je heen aan gort slaat omdat iemand vervelend tegen je doet?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:31 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, het was iemand, geen iets, waar ik para van werd.![]()
En het bureau was al een oudje. Van mijn pc deed het beeldscherm het nog. Zla zo is kijken of de rest ook nog wil. Mijn muis is iig overleden.
Of mogen. Zou wel leuk zijn idd.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou trouwens wel leuk zijn als dat op de streams kwam, maar denk niet dat ze dat durfen
Dat kán gewoon niet!quote:
Dan hoop ik dat er geen glazen deuren in de douche ruimtes zittenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:36 schreef Py het volgende:
[..]
Of mogen. Zou wel leuk zijn idd.
Ik las in de commentaren van dat vechtforum dat ze hopen dat dankzij Brian de sport groter wordt
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kán gewoon niet!
Toch?![]()
Ik bedoel, Brian heeft alleen maar geoefend op vrouwen, en tegen mannen die hij makkelijk kon hebben en 'm verkeerd aan durfden te kijken.
Tong is in ieder geval hoopvol:
Hoe laat wordt de kop van Brian eraf geslagen ?
Ahhhh...troostkusje?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:31 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, het was iemand, geen iets, waar ik para van werd.![]()
En het bureau was al een oudje. Van mijn pc deed het beeldscherm het nog. Zla zo is kijken of de rest ook nog wil. Mijn muis is iig overleden.
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker, dat je de hele boel om je heen aan gort slaat omdat iemand vervelend tegen je doet?
Eej, lullo, geef eens antwoord man.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker, dat je de hele boel om je heen aan gort slaat omdat iemand vervelend tegen je doet?
Eej, lullo, geef eens antwoord man.![]()
Kapót moeten dat soort types, daar is geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:42 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Echt he, mensen die niet harmonieus over een besluit kunnen overleggen.
Idd. En laat ons verder in vrede levenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Kapót moeten dat soort types, daar is geen discussie over mogelijk.
Wat een woekerprijs!quote:
Dat is high standard quality stuffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |