gvd, ik wilde er bijna op klikken!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
idd, op Rick Rollen staat geen ban. Staat al in de nieuwe Policy
Ik heb hem al gewaarschuwt, meer kan ik niet doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
kan hier echt wat tegen gedaan worden, las dat er een ban op stond ?
[Xbox 360 #332] Waar we Race Driver GRID aan de tand voelen!
Bij voorbaat dankquote:
oh sorry, tis te warm om thuis op mn kamer te zitten, maar ik ben op je voorstel ingegaan, en bereid om er evt een nieuwe OP in te zetten, als deze af isquote:Op zondag 11 mei 2008 18:11 schreef e-wok het volgende:
Heb je mijn post in zijn geheel gelezen? Het lijkt er niet op
Ik stelde een vraag...
Ja, die is erquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
Is er een mod die van dit topic even #267 kan maken?
[Hattrick] #267 Wie is de eerste kampioen?
Ik heb me bedacht dat ik het niet nodig vind, er wordt nauwelijks gepost in het topicquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh sorry, tis te warm om thuis op mn kamer te zitten, maar ik ben op je voorstel ingegaan, en bereid om er evt een nieuwe OP in te zetten, als deze af is
Extra content komt pas in de herfst, of zelfs nog later, dus 1 topic lijkt mij ook genoegquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
hmm, maar straks komt al die exclusive content toch? Dan is het toch makkelijk dat de topics appart blijven? Ik laat het even over aan me collega mods
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[XBOX 360 #336] Sorry Sackboy! Liefs, Edwinuss
Wat is dit voor TT? Gaan de TT's tegenwoordig over de topics zelf of over de (butt-hurt) users? Moeten ze zelf weten natuurlijk (kan me voor de rest niet boeien), maar het viel gewoon op. Ik neem aan dat niet iedereen de TT's gebruikt om met elkaar te communiceren alsof het één grote MSN chatroom is.
Je hebt helemaal gelijk. Voortaan zal ik alleen zeuren over Wii gerelateerde topics.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
Bovendien is het geen Wii topic dus wat boeit het?
Mooiquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is in dit geval geen probleem omdat het geen problemen veroorzaakt, maar ik vond het wel bijzonder. Het zou bijv. problemen kunnen geven in het topic zelf en het zou ervoor zorgen dat het off-topic zou gaan.
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Voortaan zal ik alleen zeuren over Wii gerelateerde topics.
Dat soort TT's zijn alleen maar leukquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[XBOX 360 #336] Sorry Sackboy! Liefs, Edwinuss
Wat is dit voor TT? Gaan de TT's tegenwoordig over de topics zelf of over de (butt-hurt) users? Moeten ze zelf weten natuurlijk (kan me voor de rest niet boeien), maar het viel gewoon op. Ik neem aan dat niet iedereen de TT's gebruikt om met elkaar te communiceren alsof het één grote MSN chatroom is.
Jij bent veel te serieus vind ik! Het centraal 360 topic was altijd al met de nodige slowchat maar dat maakt het juist leuk! Steeds die droge info wordt je ook wel moe en dan is het leuk om tussen door gewoon beetje te kunnen ouwehoeren onder elkaar!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben het wel eens met Ruzbeh, dit zorgt alleen maar voor meer slowchat. Zie alleen de al de gehele eerste pagina die vol met onzin staat.
En sowieso moet Edwinuss eens kappen met z'n persoonlijke hetze tegen mij.
quote:
Ik vind je wel tof hooorquote:
Ik heb het niet over de plaatjes die die post!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Onzin, het is wel gezellig hoor maar er is wel echt VEEL slowchat, en het is niet dat Sackie alleen maar plaatjes post. En ook al zou ie dat doen, prima: hoef ik geen plaatjes meer te posten.
Sackie, ik vind je toffigmijn zegen heb je
Ik kan editten, waarschuwen, en voorderest weinig doen..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
Kan iemand even alle jorien replies uit de ps3 topics te halen zodat hij kan uihuilen in zijn eigen topicje
Of gewoon bannen
Dit slaat nergens meer op
Hoezo, mag je het beestje niet meer bij de naam noemen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[PS3 #120] Snake. Snake? SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE!
kan er iets aan dit taalgebruik gedaan worden
Anders ben je ff een janksmoel omdat je je gedraagt als een triangeljostiquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
kan er iets aan dit taalgebruik gedaan worden
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, mag je het beestje niet meer bij de naam noemen.
If it walks like a kankerdebiel, talks like a kankerdebiel... Well... Wat zal het dan zijn?.
http://www.greginthedesert.net/files/page0_blog_entry1084_1.jpgquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
kan dit aangepast worden, stop eens met die gifjes
En kan dit aangepast worden
Humor, datgene wat jij mist met je arrogantie kutposts zeg maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat voegen dit soort gifjes toe aan een topic ?
Gaan de post ''ja'' ''o'' ''ja dit topic gaat snel'' wel over games danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Het gaat over games, niet over humor
denthemen is vaak genoeg in het ps3 topic te vinden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat voegen fifa potjes tegen users die niemand kent toe aan het topic? of 80 (veelal de zelfde screenshots) van de zelfde game toe aan dezelfde topicreeks, je zou ook een fifa 2009 topic kunnen openen en de nieuwtjes in een samenvatting in dat topic kunnen zetten, je zou ook eens deel kunnen nemen aan de discussie die op dat moment gevoerd word in plaats van continue door te gaan over een spel. Niet dat ik verwacht dat je ook maar de intentie hebt om dat te gaan doen, maar het is maar een suggestie.
Als wij gifs willen posten doen we dat, en dat NA een verhaaltje over een game of onderwerp die IEDEREEN aangaat, niet alleen 1 of 2 personen dat ook via msn kan of PM.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
denthemen is vaak genoeg in het ps3 topic te vinden.
fifa is een ps3 game, als ik daar over wil praten doe ik dat daar.
andere games zijn daar ook besproken dus..
en discussies ? Ik zie alleen gifjes en rick rolls voorbij komen![]()
dan post ik ook over fifa in het topicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als wij gifs willen posten doen we dat, en dat NA een verhaaltje over een game of onderwerp die IEDEREEN aangaat, niet alleen 1 of 2 personen dat ook via msn kan of PM.
Fifa 09 top, als je wat nuttigs hebt te melden, Fifa 08 is in een mooi plaatje (Dus geen gif!!!) zo te omvatten:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan post ik ook over fifa in het topic
okequote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Dus ik hoop dat de genen die het nodig vonden die al die baggerreacties als gifjes enzo te plaatsen dat ook zoveel mogelijk achterwege willen laten.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 8 juni 2008 09:43 schreef Fokxe het volgende:
Als je me toch niet gelooft Hier heb je officiele site
http://fantasytennis.en.alaplaya.eu/
Zie zijn posthistorie. Er werd hem verzocht om de officiele site te geven een tennisspel waar die over spamde.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef gamerstyle het volgende:
sterf lekker aan kromme vingers vriend! ALs je niet weet waar je over lult moet je lekker je kanis in je hol stoppen stomme NoOb. En probeer s met wat beters to komen stomme droplul van de xxx posts die je gemaakt hebt blaakt zeker 92% van "ga eens dood"
als je een spelletje kunt spelen kom je maar terug!
beetje tof doen
Welk topic is dat in godsnaamquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:55 schreef Sackboy het volgende:
Meneer blijft maar doorgaan..
Kan een modje misschien meteen ff het hele topic opschonen van alle relposts?
Het Bad Company topic (hoe ironischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |