Zo schoon krijg ik mijn gordijnen nooitquote:
Voor elke babe een hunk.quote:
En terechtquote:
Dan moet je je leuter er ook niet aan afvegen na de sexquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo schoon krijg ik mijn gordijnen nooit
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je leuter er ook niet aan afvegen na de sex
Die mag op mijn stang zittenquote:
Van dat soort fetish ben ik dan wat minder.quote:
quote:
geil he?quote:
Beetje mijn leeftijd voor de veranderingquote:
quote:
Nee hoor, ik vind r wel lief.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
En toen was het stil
Zal ik de foto maar weer weghalen?
ze zal vast lief zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind r wel lief.
*kuch*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind r wel lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even douchen, daarna is'tie weer weg
[ Bericht 8% gewijzigd door Sjowhan op 16-02-2008 08:26:54 ]
OMG hoe komt dat Ph ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
Dat hoop ik, ik slaap al minstens 60 uur niet.
Koffie kopjes tellenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
Dat past na een tijdje niet in de slaapkamerquote:
http://www.spassmonkey.pw(...)/counting_sheep.htmlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat past na een tijdje niet in de slaapkamer
1.....1......1quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.spassmonkey.pw(...)/counting_sheep.html
Ga even een avondje 1,5 GB aan digitale foto's uitzoeken, bewerken en in de juiste mappen zetten... slaap gegarandeerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
Maar dan heb je wel watquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga even een avondje 1,5 GB aan digitale foto's uitzoeken, bewerken en in de juiste mappen zetten... slaap gegarandeerd.
Ja, nog bijna 1500 bestanden die ik in de juiste mappen moet zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel wat![]()
Hallo koffielui
Ik ben wat bestanden van deze pc naar de pc naast de ouwe pc naast me aan het overzetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog bijna 1500 bestanden die ik in de juiste mappen moet zetten.
Ik heb al 500 GB als back-up. Voorlopig is dat nog voldoende, maar ja, de foto's moeten inderdaad ook weer eens daarheen gekopieerd wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben wat bestanden van deze pc naar de pc naast de ouwe pc naast me aan het overzetten.
Zodat ik hier weer wat ruimte op heb.
Binnenkort een nieuwe 500gb schijf kopen![]()
En misschien een terabyte schijf die als backup kan dienen
Ik heb nu 1 500GB schijf.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al 500 GB als back-up. Voorlopig is dat nog voldoende, maar ja, de foto's moeten inderdaad ook weer eens daarheen gekopieerd worden![]()
.
Ik heb 500GB als externe HDD, intern 2 gepartitioneerde IDE-schijven, van in totaal 240 GB.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 500GB schijf.
Ben van plan nog 1 te kopen voor RAID0.
En dan 1 terabyte schijf als backup.
Jaja das technische praat
Neej IDE sucksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 500GB als externe HDD, intern 2 gepartitioneerde IDE-schijven, van in totaal 240 GB.
klinkt dat ook nog nerderig genoeg?
En als je dan wakker wordt is het middagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Weet niet wat jij van plan bent maar ik ga slapen![]()
Laters!
goedemorgen DMquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:46 schreef DaMart het volgende:
Ik zat te denken of ik voor de afwisseling niet gewoon een keer een ouderwets korte goedemorgenpost zou plaatsen. Alleen toen ik dit idee aan het typen was, bedacht ik me dat het al meteen naar de prullenbak verwezen kon worden, want het idee neemt teveel ruimte in.
Het bovenstaande samengevat: goedemorgen [afbeelding]
Check! Boodschappen zijn hier ook binnen. Nu even huis schoonmaken en daarna de rest van het weekend relaxenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:07 schreef OA het volgende:
Boodschappen zijn binnen, bericht op de FP is geplaatst en nu ga ik afwassen en daarna doe ik niets meer.
K moet zo nog ff wat halen...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Check! Boodschappen zijn hier ook binnen. Nu even huis schoonmaken en daarna de rest van het weekend relaxen.
Leuk weer ja.... 6 graden geeft de thermometer hier aan...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh
Leuk weer, maar mn bed is ook leuk.
Dilemma
De zon is bedriegelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk weer ja.... 6 graden geeft de thermometer hier aan...
cclquote:
maakt me ook niet uit, ik ga dalijk wandelen met de hond op het strandquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Leuk weer ja.... 6 graden geeft de thermometer hier aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |