Dan waren we het een keer eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
O, sorry...ik vond dat je gelijk had. en dat ik he teen heel onsmakelijke grap vond.....dat was mijn bedoeling hiervan.
Edoch... het woord elegant is geenszins van toepassingquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, ze blijft nu toch wel een beetje plakken aan die paal.
Jaap baalde vanmiddag als een stekker. Dikke kans dat hij weer met Brrr moet gaan samenwerkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat met Japie buiten wandelen.Wat voor script krijgen we nu weer.Huubje tegen Jaap weer ofzo.
Geweldige gifjes mazaruquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze script. Fraai zal het niet worden. Misschien was Jaap hier vanmiddag wel pissig over?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Jaap gaat even buiten lopen en Brian gaat met hem mee.
Wat is dat nou ineens?
Vooral die eerste is prachtig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier op de tien-site staat bij "Maak kennis met Yuri" dit:quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben dat niet vergeten,
Hans Nijman vertelde dat Yuri een kok is , veel werkt ,
slechte conditie heeft , sinds 1 jaar traint
en alleen af en toe kan trainen.
Van wie weet jij dat hij een automonteur is?
quote:"Wat ik nog meer doe? Ik ben in het dagelijks leven tweede automonteur. Daarnaast loop ik heel veel hard en ik doe zoveel mogelijk aan fitness."
relax... Brian gaat nooit winnen. Hij is een publicitaire ramp als het op wereldtoeren aan komt (wifebeater)quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tja. Stel je voor, dat zij hem er uit moeten zetten wegens fysiek geweld.
Dat verkoopt ook niet hoor. Zeker niet, als ze hem gedoodverfd hebben als de winnaar. (is niet zeker, maar alles wijst die richting op).![]()
![]()
![]()
Het hele gifje was te groot, ik moest hem in stukjes hakken, maar ik vond het zo ontzettend lachwekkend en verschrikkelijk niet sexiequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldige gifjes mazaruMaar even een vraagje aan de mannen hier. Is dit nu sexy?
Heel geprogrammeerd geslijm, walgelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Ziet het volgende:
brian lult alsof ie het tegen het kind van nadia en dennis heeft....
hij heeft jaap eigenlijk niks te melden,
dus dit klinkt meer als een kruisverhoor voor dummies
beeld stond stil, ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Py het volgende:
Hadden ze nou 2 minuten stilte stil of was het een soundmute
Jaap heeft vanacht te horen gekregen, dat hij op TV bijna niet meer zichtbaar is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Py het volgende:
Japie en Brian in tactische bespreking subzero in de tuin![]()
Jaap's zender deed het plotseling niet meer. Duh, ik weet inmiddels beter, de speaker riep iets om en dat mogen wij niet horen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Py het volgende:
Hadden ze nou 2 minuten stilte stil of was het een soundmute
Wat een souplesse! Wat een gratie! Wat een natuurtalentje!quote:
Jaap kan ook in de aandacht staan,zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
Jaap: Er is er maar één die centraal staat in alles, en dat is Huub.
quote:
Ahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jaap heeft vanacht te horen gekregen, dat hij op TV bijna niet meer zichtbaar is.
Misschien is hij op zijn manier nu weer TV aan het maken??
Jammer dat d'r pruik niet afvaltquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, dat zei hij vanmiddag ook al. Na een SlachtofferJaap is de KlaagJaap weer terug.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
Jaap: Er is er maar één die centraal staat in alles, en dat is Huub.
Is het oliebollenavond?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Dimitri zeggen... we moeten Claire bij Huub zien weg te krijgen
Wat dachten ze van Brian en Amanda uit elkaar halen.Kunnen ze nu echt niks anders verzinnen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
Audio liep niet helemaal lekker. Ik hoor Dimi tegen Chris zeggen dat er een manier moet zijn om Claire van Huub los te weken.
Wannabee butlers doen gezellig mee aan het spel.
Valt niet op die inmenging van de Febo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Dimitri zeggen... we moeten Claire bij Huub zien weg te krijgen
Ik help het je hopen, maar heb er een hard hoofd in. Amanda bijt zich vast in haar relaasie met Brian, no matter what.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
Ik heb meer het idee dat Amanda sinds ze door Lieke op de hoogte gebracht is over Brain, zij dit niet meer pikken wil van hem. Eerst zijn moeder die dit gezegd heeft en nou Lieke.....Je kan merken dat ze nu wil laten blijken dat ze niet alles zal en wil pikken.
Eensch. Kutlikker/-beffer draus. Slecht voor de audio ook nog.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
Mike op bezoekuurtje bij Dilana
Kutkeffer moet gewoon het huis uit
Aangezien de butlers hier geen belang bij hebben doen zij toch alleen maar wat hen opgedragen is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
Audio liep niet helemaal lekker. Ik hoor Dimi tegen Chris zeggen dat er een manier moet zijn om Claire van Huub los te weken.
Wannabee butlers doen gezellig mee aan het spel.
Haha. Dat zat ik net ook te bedenken. Stel je voor. Live streams, dus we vangen in ieder geval een glimp op, voordat de streams weg switchen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jammer dat d'r pruik niet afvalt
Kan hij niet weg uit dat hok, hoeft hij Dilana ook niet te missen. Opzouten met die USB stelende kutzwerver.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Mike voelt zich volgens mij flink genaaid, zit hij als gastspeler in dat huis, moet hij met zijn hond voor een bezoekuurtje in het kantoor.
Kan hij niet met Dilana naar MacDonalds?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Mike voelt zich volgens mij flink genaaid, zit hij als gastspeler in dat huis, moet hij met zijn hond voor een bezoekuurtje in het kantoor.
Kan hij niet met Dilana naar MacDonalds?
Tsja, zo kun je het ook zien maar het blijft een feit dat de meerderheid pro Amanda en Brian is en Huub blijft vechten tegen de ( FEBO) bierkaai.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:13 schreef 2live het volgende:
Aangezien de butlers hier geen belang bij hebben doen zij toch alleen maar wat hen opgedragen is.
Van die Russische Jut en Jul... niet echt iets om je gelijk zorgen over te maken...quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jaap heeft vanacht te horen gekregen, dat hij op TV bijna niet meer zichtbaar is.
Misschien is hij op zijn manier nu weer TV aan het maken??
Bedankt Guuskee, ik kom zelden op de Tiensite, Hans Nijman heeft het verkeerd gezegd,quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:59 schreef Guuskeee het volgende:
Hier op de tien-site[/url] staat bij "Maak kennis met Yuri" dit:
Ach, Mike zal dit ook in opdracht van de FEBO gedaan hebben. Kunnen ze op die manier Brain weer uit de wind houden, omdat iemand anders de aanzet heeft gegeven en niet Brain.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan hij niet weg uit dat hok, hoeft hij Dilana ook niet te missen. Opzouten met die USB stelende kutzwerver.
Nee, maar Jaap kennende gaan zijn raderen meteen weer draaien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die Russische Jut en Jul... niet echt iets om je gelijk zorgen over te maken...
Een jongen van de regie gebetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:20 schreef markisboer het volgende:
wat heeft dilana gedaan ?
Gelukkig hebben we nog Amanda 'voorheen de dierenvriend'...die wil die hond helemaaaaal niet opjutten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef coldstar het volgende:
Mike zit zo treist alleen met zijn hond. Je kan zien dat hij het er heel erg moeilijk mee heeft.
Waarom moet Dillana weg, alleen omdat er een ander hondje gekomen is. waarom hebben ze goed gevonden dat die twee een hondje mee namen.
De rede dat Dillane iemand bijt is allemaal hun eigen schuld. In begin beet Dillana ook niet en nou ineens we. Die hond wordt gek van al die baasjes. De een schreeuwd nog harder als de ander tegen dat beest.
Ook het tegen elkaar opzetten van de honden wat Huub gisteren avond deed, is gewoon niet goed te praten. Dat deed hij van de week ook al toen die hij die jongens van dat bandje de villa liet zien. Die hond wordt daar alleen maar agresief van......
GVD en nou zit die kuttenlikker binnen en die hond van Mike moet gewoon ergens anders onder gebracht worden, schande.
ja ik had dat ook nadat ik het gelezen had. ik ben er 95% van overtuigd dat brian flinke klappen gaat krijgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Guuskee, ik kom zelden op de Tiensite, Hans Nijman heeft het verkeerd gezegd,
of Tien, maar nu ik dit gelezen heb ik veel meer vertrouwen in de wedstrijd,
weet nu ook waar Yuri traint.
Dimitri: Hoe kunnen we Huub bij Claire weg krijgen?
Brian : Wat is er aan je hoof?
Weet je dat zeker of is dat een conclusie na een heleboel speculaties in de COS?quote:
Mike had het zelf over verband en een prik halen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je dat zeker of is dat een conclusie na een heleboel speculaties in de COS?
Er ontstaan hier wel meer "waarheden" die op niets anders dan speculatie gebaseerd zijn.
Mike heeft het zelf toegegeven. Dilana heeft iemand gebeten van de productie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
Weet je dat zeker of is dat een conclusie na een heleboel speculaties in de COS?
Er ontstaan hier wel meer "waarheden" die op niets anders dan speculatie gebaseerd zijn.
Dat zit Mike net aan Brr te vertellen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, geef Mike dit en hij is weer dik tevredenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef Lobasca het volgende:
Mike heeft gewoon gisternacht al op zijn flikker gehad, vandaar zijn zure schmjoelwerk
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef mootie het volgende:
Mike had het zelf over verband en een prik halen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
Mike heeft het zelf toegegeven. Dilana heeft iemand gebeten van de productie.
Thnxquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Dat zit Mike net aan Brr te vertellen.
Brr: Heb je het gezien?
M: Ja, ik dacht eerst dat er niets aan de hand was, dat het gewoon een beetje was zoals ze wel vaker bij mensen doet. Maar ze heeft die jongen echt pijn gedaan. Ik heb ook gezien dat ze dat kleine hondje al een paar keer veel te hard heeft gebeten.
Als Dilana een andere hond zou doodbijten, dan breek ik hoogst persoonlijk haar nek.
Toch Flens??? Dan hoop ik dat Dilana rabiës heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:24 schreef avonne het volgende:
Aha, die mevrouw achter de schermen die gebeten is door Dilana, die was dus niet zo aardig tegen Mike. Daar werd Dilana een beetje "beschermend" van.
Joepiedepoepie!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef joep.t het volgende:
Hallo!
vanaf vandaag post ik ook mee in de cos..
alleen ik had een vraagje weten jullie mischien hoe je je posticons gebruikt?
Misschien moet je hem even afsluiten en opnieuw weer opstarten. Dat hielp bij mij wel....quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie helemaal geen last van bufferende streams? ik kan helemaal niets volgen, vang alleen maar flarden op
blijkbaar was het een jongeman.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch Flens??? Dan hoop ik dat Dilana rabiës heeft.
En die kunnen hier: [SOS #1] Waar we speculeren over een boze Huub!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welkom joep. Naast de posticons staan rondjes, vink die aan en voilà.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef joep.t het volgende:
Hallo!
Ha Joep, welkom, vragen kun je beter in de SC stellen, de COS is niet echt een plek voor dit soort off-topic toestandenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef joep.t het volgende:
Hallo!
Heeeel geloofwaardig ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef Prospera het volgende:
Dilana heeft vandaag 2 x naar Datjes uitgehaald en 1x naar de productiejongen.
Maar zegt Mikey tegen Brian dat er geen greintje kwaad in haar zit.Op straat was Dilana beveiligster van zijn spullen, maar nu haalt ze ook uit naar mensen die geen kwaad in de zin hebben.
Als hij Dutchess zou pakken dan wordt Dilana afgemaakt omdat dat niet kan volgens hem.
En al die katten doen er niet aan toe
Ze heeft twee mensen gebeten, en bij een medewerker doorgebeten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef Prospera het volgende:
Dilana heeft vandaag 2 x naar Datjes uitgehaald en 1x naar de productiejongen.
Maar zegt Mikey tegen Brian dat er geen greintje kwaad in haar zit.
Op straat was Dilana beveiligster van zijn spullen, maar nu haalt ze ook uit naar mensen die geen kwaad in de zin hebben.
Als hij Dutchess zou pakken dan wordt Dilana afgemaakt omdat dat niet kan volgens hem.
En al die katten doen er niet aan toe
Super!! Leef je uit!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:28 schreef joep.t het volgende:
Hallo!
FF in een ander topic vragen, hier gaat het over de streamsquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef joep.t het volgende:
sorry dat ik het moet vragen maar het lukt weer niet:S
moet je een bepaalde code invoeren ofzo?zou dat kunnen?
Voordat je je bericht schrijft moet je op reageer klikken en niet eerst je bericht typen en dan op invoeren. Daar staan alle posticonsquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef joep.t het volgende:
Dankje voor de tip dan probeer ik het daar ff!quote:Ha Joep, welkom, vragen kun je beter in de SC stellen, de COS is niet echt een plek voor dit soort off-topic toestanden
De SC is hier: SC # 600 Marktplaatsfetisjisten
Misschien helpt dit topic.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef joep.t het volgende:
quote:“Japie, ga je een stukje buiten lopen?”, vraagt Brian aan zijn mede-Miljonair. “Ga je alleen?”, probeert Brian nog eens. “Ja. Ga je mee?”, vraagt Jaap tot onze grote verbazing. De twee trekken hun jassen aan en lopen door de tuin. “Dit hebben we al lang niet gedaan hè”, merkt Brian op. “Heel lang”, beaamt Jaap. Dan gaan de twee zitten op het terrasje bij de vijver. “Wat is er aan je hoofd?”, begint Brian. “Niet meer dan anders”, mompelt Jaap een antwoord. Dan valt het stil. “Hoe vind je het met zoveel mensen in huis?”, doet de Antilliaan nog een poging. “Erg druk…”, is Jaap weer kortaf. Zouden de twee nog tot een fatsoenlijk gesprek komen?
ja! gister op de post gedaan, 1 naar H en 1 naar J. Beetje nutteloos om ook naar C te tsuren, die komt er toch niet achter. met klein tekstje over 'subliminal messages' erbij, ik gok erop dat jaap weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef STAP01 het volgende:
Guus! heb je je gedicht opgestuurd??????????????????
Huub haalde toen uit de user namen ook wel het bericht, was toen hij Jaap niet kon vertrouwen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja! gister op de post gedaan, 1 naar H en 1 naar J. Beetje nutteloos om ook naar C te tsuren, die komt er toch niet achter. met klein tekstje over 'subliminal messages' erbij, ik gok erop dat jaap weet wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja! gister op de post gedaan, 1 naar H en 1 naar J. Beetje nutteloos om ook naar C te tsuren, die komt er toch niet achter. met klein tekstje over 'subliminal messages' erbij, ik gok erop dat jaap weet wat ik bedoel.
Zijn dit ook Mike's woorden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Als Dilana een andere hond zou doodbijten, dan breek ik hoogst persoonlijk haar nek.
Brrrrr en zijn del zaten beneden in de chillquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:00 schreef farscapevr6 het volgende:
waar zijn brrr jaap en amanda?
mocht ie slapen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Huub word nu aardig wakker geschud.
blijft maar steeds terug komen he ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef avonne het volgende:
[..]
relax... Brian gaat nooit winnen. Hij is een publicitaire ramp als het op wereldtoeren aan komt (wifebeater)
Op wat voor manier? Ik heb het gemist.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Huub word nu aardig wakker geschud.
Fans die dat gedoe met Gaby afkeuren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Ik heb het gemist.
laat me een voorzichtige schatting doen over het speculaas gehalte op de verschillende foraquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Lady-night het volgende:
Maar zeker bedankt voor je reactrie..
Vader Claire
Thanksquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Fans die dat gedoe met Gaby afkeuren.
Ik hoop dat dit een grapje is? Waarom denk je dat ze de Jensen uitzending nooit hebben mogen kijken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
blijft maar steeds terug komen he ?
lach me kapot als over bv 5 jaar de de werkelijke beelden van het douche incident te zien zijn
de beelden van na de steamlock
brian en mannie naar de Produktie/beveligings mensen met een grote glimlach : en staat het er een beetje goed op ? "
denk ff aan de "toevallig" gelekte beelden van scene 34723489146 waar tas lieke voor haar bek slaat
maar ik geloof dan ook nog in sinterklaas
Goh, Papa Ron is dus ook politiek correct. Huub wel een klootzak/lul en hufter noemen maar Brian, die haar een pijpslet noemt, pakt hij aan in een brief. Stoer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Lady-night het volgende:
Van een user van HSF
Tijger had gereageerd op de site van claire en heeft een mail terug gekregen die ik mocht plaatsen van haar Tijger dank je wel dat je dit wilt delen met ons.
Je hebt gelijk , ik tooste met een smeerlap, maar ik had me voorgenomen om de rust te bewaren, ik kwam voor Claire en dat was een fijn moment. Laat ik dus niet door ratten bederven, het liefst had ik hem een knal gegeven, hij zat vrij laag dus die was dan goed aangekomen.
Maar zeker bedankt voor je reactrie..
Vader Claire
neequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is? Waarom denk je dat ze de Jensen uitzending nooit hebben mogen kijken?
Dat klleine stukje in het jaarfilmpje van Amanda sloeg nergens op en Amanda doet dat sowieso af als bescherming.
Holy Brian kan never nooit stuk bij Amanda.
Ik heb een paar gebeld ja. Ze zeiden dat het inderdaad niet door de beugel kan, dat het veel stress voor het dier kan geven. Ook gezegd van dat jagen op de katten. Ze zeiden dat ze contact zouden opnemen met RTL5.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik denk dat de mails en telefoontjes naar de honden bescherming 070-------
met klachten dat Dilana wordt gebruikt in het spel DGK en
Ik geloof in wat ik wel zie en de beelden waren niet mooi.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef Nomrc2 het volgende:
geloof je echt in wat je "niet" ziet ?
Ook Brian heeft Dilana van binnen naar buiten gelokt en opgejut tegen de Kat in de boomquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef schatje het volgende:
Mikey gebruikte Dilena zelf ook. Een plannetje van Amanda en Brian.
Dat ze zou gaan blaffen omdat Huub zich daaraan stoorde.
Wat Huub deed was ook ontzettend fout.
lijkt wel een lamme dronken britney spearsquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef mazaru het volgende:
Is dit nou sexie, of gewoon een vreselijke bewegingsstoornis?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb een paar gebeld ja. Ze zeiden dat het inderdaad niet door de beugel kan, dat het veel stress voor het dier kan geven. Ook gezegd van dat jagen op de katten. Ze zeiden dat ze contact zouden opnemen met RTL5.
Mikey gebruikte Dilena zelf ook. Een plannetje van Amanda en Brian. Dat ze zou gaan blaffen omdat Huub zich daaraan stoorde.
Wat Huub deed was ook ontzettend fout.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef Copycat het volgende:
Gebeurt er nog wat, vanavond?
Buiten een badende butler?
Als de danseressen het doen is het sexy als Amanda het doet lijkt het wel een epileptische aanval.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:31 schreef mazaru het volgende:
Is dit nou sexie, of gewoon een vreselijke bewegingsstoornis?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |