Het is doodgezwegen idd en de bewoners mogen er duidelijk niet over praten op cam. Amanda zou waarschijnlijk het spel hebben moeten opgeven als ze er iets tegen had willen doen (aangifte).quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.
Zit Amanda over een jaar in een blijf van mijn lijf huis of, erger, naast haar zus half gehandicapt te wezen, dan mag de Febo zich dat persoonlijk aantrekken.
Ik wilde schrijven 'ik chargeer', maar dat doe ik eigenlijk helemaal niet.
O, sorry...ik vond dat je gelijk had. en dat ik he teen heel onsmakelijke grap vond.....dat was mijn bedoeling hiervan.quote:
Er zijn toch users die het Amanda letterlijk hebben horen zeggen. VV zal het idd niet melden en in de reguliere zullen we het ook niet tegenkomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef T-lex het volgende:
Heeft er in mijn ogen helemaal nop mee te maken.
Lekker hoe haar trainer erbij staat. Dat gaat zeker nog een keer mis. Breek je nek voorzichtig Amanda.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
Boekt ze zowaar vooruitgang?
[ afbeelding ]
Ik ben voor! Er is toch niemand op de wereld die haar kan overtuigen van het feit dat brian slecht voor haar is en het slecht kan aflopen met haar. Hij tuigt haar regelmatig in elkaar en zei denkt met dr domme harses dat ze de beste relaasie van de wereld heeft...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.
Dit kind moet tegen zichzelf beschermd worden. Of moet zij haar zus achterna?
Eindigen onder aan de trap met een schedelbasisfractuur waar zij een eenzijdige verlamming aan over houdt??
Zware baan he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef T-lex het volgende:
En die 2 losers van de bediening zitten weer als enige bij het paaldansen te geilen.
Geen waarneembarequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
Boekt ze zowaar vooruitgang?
[ afbeelding ]
Brian slaat vrouwen en krijgt nog het meeste daar ook in die kooi.Als meneertje het maar naar zijn zin heeft,mag slapen wanneer hij wil,tv maken hoeft niet en krijgt ook nog allerlei hulptroepenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn toch users die het Amanda letterlijk hebben horen zeggen. VV zal het idd niet melden en in de reguliere zullen we het ook niet tegenkomen.
Ja ja. Brain en Amanda ergeren zich steeds sneller aan elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
hoorde iets van : .... met je schijnheilige kutkop ......
Nou ja, ze blijft nu toch wel een beetje plakken aan die paal.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Geen waarneembare, op paaldansgebied
skattie..... Huub moest een 100cp=muntstuk wisselen in de potquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef avonne het volgende:
waar is Claire het mee eens? Ze had toch geen punten meer?
Ach, dat schaap blaat ook maar mee, waar het kan
Ik ben dat niet vergeten,quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:45 schreef Guuskeee het volgende:
hoe is het mogelijk dat je vergeten bent dat yuri automonteur is?
Tja. Stel je voor, dat zij hem er uit moeten zetten wegens fysiek geweld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian slaat vrouwen en krijgt nog het meeste daar ook in die kooi.Als meneertje het maar naar zijn zin heeft,mag slapen wanneer hij wil,tv maken hoeft niet en krijgt ook nog allerlei hulptroepen
Dan waren we het een keer eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
O, sorry...ik vond dat je gelijk had. en dat ik he teen heel onsmakelijke grap vond.....dat was mijn bedoeling hiervan.
Edoch... het woord elegant is geenszins van toepassingquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, ze blijft nu toch wel een beetje plakken aan die paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |