Wat sein die faituh dan, gosert?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef Yavido het volgende:
Brian vult aan: "ut sein guwon faituh, znap juh?"
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat sein die faituh dan, gosert?
Oh My Gawd! Wil dat schorriemorrie zich serieus gaan voortplanten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef Yavido het volgende:
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix toch? .quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef Yavido het volgende:
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !
heb liever dat je em dan een deurtje verder afleverd, kan ie een paar klappen krijgen van die mariniersquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Revalidatiecentrum "de Hoogstraat" zit bij mij om de hoek. Breng hem daar naartoe en ik bezoek hem dagelijks.
Phew.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix.
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef Ziet het volgende:
wie heeft delana doorgebeten dan?
jaa wand braiiiiieeenn is de maastuurrr je weet toggg ??? ik vint amanda egt top!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix toch? .
Wat zeg je schat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
De Hoogstraat zit al heel lang in Utrecht, niet meer in Doorn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef farscapevr6 het volgende:
heb liever dat je em dan een deurtje verder afleverd, kan ie een paar klappen krijgen van die mariniers
Een medewerker, vrouwelijk, prik moeten halen en verbandje om de bijtplek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.
ben al te lang geleden verhuist uit cothen dan denk ik hehehequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Hoogstraat zit al heel lang in Utrecht, niet meer in Doorn.
Afbeelding verwijderd, niet gepast.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Maar serieus, je wilt toch niet eens weten wat voor een kind er uit Brian en Amanda voort zou komen... Iets met een mega-grote kop en dan zo'n klein mondje met rattentanden. En krullen natuurlijk van vaders- en moederszijde, zodat het al in de baarmoeder moet worden getangd.
Mooi, dan haak ik net op tijd in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
hoorde iets van : .... met je schijnheilige kutkop ......
Nope, wrs iemand van de produktie, een cameraman/vrouw misschien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.
Brian lachte ergens om mee ofzo....en gezeik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Amanda stoorde zich aan zijn chagerijnige kutkop of zijn schijnheilige kutkop.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Ze kunnen wmb alletwee wel weg hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
triest als ik mike zo met dilana zie, kan die kutkeffer niet gewoon weg?
Sorry Guus, dit vind ik smakeloos.quote:
Eric noemde eerder vandaag een feestje dat vanavond zou zijn. De voorbereidingen daarvoor gaan kennelijk beginnen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
De hele meute moet naar het kantoor.
Iets om die stomme Russen uit de verf te laten komen zeker. Laat ze zich maar klem zuipen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eric noemde eerder vandaag een feestje dat vanavond zou zijn. De voorbereidingen daarvoor gaan kennelijk beginnen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Een medewerker, vrouwelijk, prik moeten halen en verbandje om de bijtplek.
Serieus? Tegen wie zegt ze dat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef farscapevr6 het volgende:
hooooooo eens amanda zegt nu dat de pijn door brrrr komt?
Aha, ik las dat die in Duchess had gehapt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, wrs iemand van de produktie, een cameraman/vrouw misschien?
Aha, de waarheid komt dus toch boven tafel. Hij heeft haar toch onder de dekens getrapt of geslagen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef farscapevr6 het volgende:
hooooooo eens amanda zegt nu dat de pijn door brrrr komt?
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribbenquote:
iedereen kan haar punami weer zien in dat broekje wat ze aan heeftquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
Brian en Amanda hebben woorden, maar ik weet niet waarom
Nopequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Ben ik de enige die zich hellemaal te pletter iirriteert aan die kwallerige en kleuterachtige gastspelers?
Told you!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die nitwitrussen hebben het er maar druk mee .... met Huub wegspelen
Wel, die pingelt op zn gitaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef blomst het volgende:
Heilige Brian niet in het kantoor?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
nou guuske dit gaat wel iets te ver.
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:26 schreef farscapevr6 het volgende:
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribben
brrr was meteen stil, vond t zeer opvallend zeg maar
Nu weet ik het bijna zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:26 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribben
brrr was meteen stil, vond t zeer opvallend zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |