tuinfluiter? de man van de feiten? hoe is het mogelijk dat je vergeten bent dat yuri automonteur is?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik wens dat Yuri, tegenspeler van Brian ook
naast zijn drukke baan als Kok in de keuken,
kan trainen, slapen, eten, trainen,werken, trainen, slapen.
Nee...omdat zoals Til zei...het recht zal zegevierenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat Til dol op hem is of omdat hij een gezellig en ontspannen gesprek kan voeren?
Dilana is echt zijn steun en toeverlaat, hè? Een uurtje per dag is dan ook meer dan genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:48 schreef Disana het volgende:
Mike deelt mee dat hij Dilana voor geen meter vertrouwt met het kleine hondje; twee keer heeft ze uitgehaald, bovendien heeft ze door de stress ook twee keer mensen gebeten waarvan een keer doorgebeten. Dilana gaat 2 dagen weg, hij kan haar een uur per dag opzoeken.
Tja, van mij mag die hond lieflijk inslapen. Maar goed, hij zegt dat het geheel zijn eigen beslissing is, dus hij zal er wel vrede mee hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dilana is echt zijn steun en toeverlaat, hè? Een uurtje per dag is dan ook meer dan genoeg.
incl. Mike en de raspoetinsquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
Dilana heeft dus echt doorgebeten vandaag. Terecht dat die hond weg moet maar mag die kutkeffer van de Raspoetins ook weg?
Als het recht zal zegevieren, zal Yuri Brian invalide moeten trappen zodat ie zn voedsel voortaan moet opzuigen:P.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef riri het volgende:
[..]
Nee...omdat zoals Til zei...het recht zal zegevieren
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:51 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht dat Mike onafscheidelijk was van Dilana? Wegwezen Mike!
Mike is volgens mij al aardig gewend aan zijn luxe (...) leventje in de kooi. Dus die laat dat graag voor zich beslissen, heb ik het idee. Ook Mike is gecorrumpeerd door weeldequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef Disana het volgende:
Tja, van mij mag die hond lieflijk inslapen. Maar goed, hij zegt dat het geheel zijn eigen beslissing is, dus hij zal er wel vrede mee hebben.
Bang? Ik hang de vlag uit als dat recht zegeviert. Moet ik wel eerst een vlag kopen, maar dat is bijzaak.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef Donnie29 het volgende:
Als het recht zal zegevieren, zal Yuri Brian dood moeten slaan ben ik bang voor:P..
Ja, en laat ze alsjeblieft die kleine lelijke kutpekinees ook weghalen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
Dilana heeft dus echt doorgebeten vandaag. Terecht dat die hond weg moet maar mag die kutkeffer van de Raspoetins ook weg?
Nou dood??? Iig wel het gevoel om dood te willen, dat welquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als het recht zal zegevieren, zal Yuri Brian dood moeten slaan ben ik bang voor:P..
Ik heb haar in de loop der tijd zeker twee keer zien happen. En daarstraks hapte ze even in Duchess.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef Larisje het volgende:
Ik geloof er niks van deze bijtverhalen. De febo heeft gewoon door dat Saint Brian zo niet kan slapen en niet aan zijn rust toekoemt en voila hier is de oplossing!
+2.quote:
Gewoon net genoeg invalideren om het slaan en intimideren beletten. En dan mag hij van DGK zo'n aapje krijgen dat zijn koffie inschenkt en er een rietje in doet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou dood??? Iig wel het gevoel om dood te willen, dat wel
hou toch op, het is gewoon een vals beest en het maakt niet uit oftie dat eerst niet was, tis nu een vals beest dus opbokken ermeequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:53 schreef riri het volgende:
De drukte is voor Dilana niet goed...daar wordt ze veel te onrustig van.....al die schreeuwerij en het aanvallen van mensen onderling,zoals ook vannacht weer is niet goed...een hond wil zijn baasje beschermen....is een natuurlijk gedrag
Hmmm, koffie inschenkt.... oke, da's nog acceptabel maar hoe hij het rietje erin krijgt dat mag hij zelf oplossenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon net genoeg invalideren om het slaan en intimideren beletten. En dan mag hij van DGK zo'n aapje krijgen dat zijn koffie inschenkt en er een rietje in doet.
Mike is een beetje als een uitzendkracht die iets te lang op dezelfde plek heeft gewerkt, die denken ook dat ze dezelfde privileges hebben als de vaste medewerkers...NOT! dusquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mike is volgens mij al aardig gewend aan zijn luxe (...) leventje in de kooi. Dus die laat dat graag voor zich beslissen, heb ik het idee. Ook Mike is gecorrumpeerd door weelde.
en toch moet ik even stiekem lachen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb haar in de loop der tijd zeker twee keer zien happen. En daarstraks hapte ze even in Duchess.
En dan het kwijl op zijn kin... dat mag Amanda doen okee?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, koffie inschenkt.... oke, da's nog acceptabel maar hoe hij het rietje erin krijgt dat mag hij zelf oplossen
LOL. Ik heb die luxe niet, het kreng bijt katten dood.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch moet ik even stiekem lachen.
Maar wat gemeen!
Dilana eerst!!Dilana eerst!!
![]()
[ afbeelding ]
Thanks Mazaru!
Ik zie niks.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
en toch moet ik even stiekem lachen.
Maar wat gemeen!
Dilana eerst!!Dilana eerst!!
![]()
[ afbeelding ]
Thanks Mazaru!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Dilana weg, Mike weg, Selene weg, de nitwitrussen weg en alle dieren die erbij horen ook!
Yep, en als het links van zijn mondhoek veel meer kwijlt dan rechts, dan moet Amanda ook instructies krijgen van de FEBO dat ze Brian weer echt op in zijn stoel zet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan het kwijl op zijn kin... dat mag Amanda doen okee?
Paaldansen vrouwtje.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:01 schreef tipsch het volgende:
Wie is dit, Suzan? Is er ook een nieuwe butler?
Revalidatiecentrum "de Hoogstraat" zit bij mij om de hoek. Breng hem daar naartoe en ik bezoek hem dagelijks.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, en als het links van zijn mondhoek veel meer kwijlt dan rechts, dan moet Amanda ook instructies krijgen van de FEBO dat ze Brian weer echt op in zijn stoel zet.
Wat sein die faituh dan, gosert?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef Yavido het volgende:
Brian vult aan: "ut sein guwon faituh, znap juh?"
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat sein die faituh dan, gosert?
Oh My Gawd! Wil dat schorriemorrie zich serieus gaan voortplanten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef Yavido het volgende:
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix toch? .quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef Yavido het volgende:
dat zuh un rulasie hebbuh en dan un kint !
heb liever dat je em dan een deurtje verder afleverd, kan ie een paar klappen krijgen van die mariniersquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Revalidatiecentrum "de Hoogstraat" zit bij mij om de hoek. Breng hem daar naartoe en ik bezoek hem dagelijks.
Phew.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix.
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef Ziet het volgende:
wie heeft delana doorgebeten dan?
jaa wand braiiiiieeenn is de maastuurrr je weet toggg ??? ik vint amanda egt top!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je hep hut ofer Naad en Dennix toch? .
Wat zeg je schat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
De Hoogstraat zit al heel lang in Utrecht, niet meer in Doorn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef farscapevr6 het volgende:
heb liever dat je em dan een deurtje verder afleverd, kan ie een paar klappen krijgen van die mariniers
Een medewerker, vrouwelijk, prik moeten halen en verbandje om de bijtplek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.
ben al te lang geleden verhuist uit cothen dan denk ik hehehequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Hoogstraat zit al heel lang in Utrecht, niet meer in Doorn.
Afbeelding verwijderd, niet gepast.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Maar serieus, je wilt toch niet eens weten wat voor een kind er uit Brian en Amanda voort zou komen... Iets met een mega-grote kop en dan zo'n klein mondje met rattentanden. En krullen natuurlijk van vaders- en moederszijde, zodat het al in de baarmoeder moet worden getangd.
Mooi, dan haak ik net op tijd in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
hoorde iets van : .... met je schijnheilige kutkop ......
Nope, wrs iemand van de produktie, een cameraman/vrouw misschien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.
Brian lachte ergens om mee ofzo....en gezeik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Amanda stoorde zich aan zijn chagerijnige kutkop of zijn schijnheilige kutkop.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Ze kunnen wmb alletwee wel weg hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
triest als ik mike zo met dilana zie, kan die kutkeffer niet gewoon weg?
Sorry Guus, dit vind ik smakeloos.quote:
Eric noemde eerder vandaag een feestje dat vanavond zou zijn. De voorbereidingen daarvoor gaan kennelijk beginnen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
De hele meute moet naar het kantoor.
Iets om die stomme Russen uit de verf te laten komen zeker. Laat ze zich maar klem zuipen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eric noemde eerder vandaag een feestje dat vanavond zou zijn. De voorbereidingen daarvoor gaan kennelijk beginnen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Een medewerker, vrouwelijk, prik moeten halen en verbandje om de bijtplek.
Serieus? Tegen wie zegt ze dat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef farscapevr6 het volgende:
hooooooo eens amanda zegt nu dat de pijn door brrrr komt?
Aha, ik las dat die in Duchess had gehapt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, wrs iemand van de produktie, een cameraman/vrouw misschien?
Aha, de waarheid komt dus toch boven tafel. Hij heeft haar toch onder de dekens getrapt of geslagen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef farscapevr6 het volgende:
hooooooo eens amanda zegt nu dat de pijn door brrrr komt?
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribbenquote:
iedereen kan haar punami weer zien in dat broekje wat ze aan heeftquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
Brian en Amanda hebben woorden, maar ik weet niet waarom
Nopequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Ben ik de enige die zich hellemaal te pletter iirriteert aan die kwallerige en kleuterachtige gastspelers?
Told you!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die nitwitrussen hebben het er maar druk mee .... met Huub wegspelen
Wel, die pingelt op zn gitaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef blomst het volgende:
Heilige Brian niet in het kantoor?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:20 schreef blomst het volgende:
[..]
nou guuske dit gaat wel iets te ver.
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:26 schreef farscapevr6 het volgende:
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribben
brrr was meteen stil, vond t zeer opvallend zeg maar
Nu weet ik het bijna zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:26 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribben
brrr was meteen stil, vond t zeer opvallend zeg maar
ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nu weet ik het bijna zeker.
Het geluid destijds van die klappen onder de dekens klonk alsof er iemand op zijn/haar bast werd geslagen.
Wilde nog het beste er van denken toen, maar nu dit weer ter sprake komt weet ik het dus zeker, dat DAT het geluid was!
Ga maar eens goed luisteren.
ik was ff bij de buren, ik zie dat jij het al gedaan hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
Guuske, haal jij hem weg of mag ik het doen?
Ga je dat nog vragen ook ?????quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef noekje het volgende:
Guuske, haal jij hem weg of mag ik het doen?
Sterker nog, zoals ze zelf al zei; ik heb de beste man van de wereld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatWant dat is geyl!
![]()
Ja en Lieke werd naief en een schijnheil genoemd, omdat zij niets merkte.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
ergo: nergens druk om maken. Tenslotte is ze zelf van mening dat ze een vent moet hebben die haar kort en klein slaatWant dat is geyl!
![]()
wtf? Echt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Sterker nog, zoals ze zelf al zei; ik heb de beste man van de wereld.
Dat kan alleen maar dit moment zijn. Wat er precies aan de hand is weet ik niet maar je ziet onder de dekens echt wel iets gebeuren. Volgens Leandra was het een slechte pijpbeurt waardoor Brian boos werd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is het nu klip en klaar dat die pijnlijke rib niet door het paaldansen komt, maar door Brian. Maar helaas zegt ze het dus alleen tegen hem en weet verder niemand ergens iets vanaf. Febo incluis ...
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.
Dit kind moet tegen zichzelf beschermd worden. Of moet zij haar zus achterna?
Eindigen onder aan de trap met een schedelbasisfractuur waar zij een eenzijdige verlamming aan over houdt??
Je kunt dit niet aan dat kind aan het verstand brengen. Was het niet Nena die dit nog probeerde? Is toen faliekant mislukt! Dus laat maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.
Zit Amanda over een jaar in een blijf van mijn lijf huis of, erger, naast haar zus half gehandicapt te wezen, dan mag de Febo zich dat persoonlijk aantrekken.
reageer toch maar ffquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij ging het echt om 'lachen" ofzo....Er werd iets gezegt aan tafel en daar lachte Brian ook om. Dat stond Amanda niet aan, mag natuurlijk niet als d'r vriendje. En daarom kwam zie met die "schijnheilige kutkop" dat dat d'r niet aan stond.
In de Chill zei Brian ook iets van: "ik stond er helemaal niet bij stil" of dat hij het niet bewust deed ofzo.
Erg knap dat jullie het weer aan het gekneusde rib en vermeende slaan verhaal koppelen.
Heeft er in mijn ogen helemaal nop mee te maken.
Het is doodgezwegen idd en de bewoners mogen er duidelijk niet over praten op cam. Amanda zou waarschijnlijk het spel hebben moeten opgeven als ze er iets tegen had willen doen (aangifte).quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Des te triester dat niemand dat kind tegen zichzelf in bescherming neemt. Bij dat douche incident is imo een hele grove fout gemaakt door dat geweld weg te wuiven.
Zit Amanda over een jaar in een blijf van mijn lijf huis of, erger, naast haar zus half gehandicapt te wezen, dan mag de Febo zich dat persoonlijk aantrekken.
Ik wilde schrijven 'ik chargeer', maar dat doe ik eigenlijk helemaal niet.
O, sorry...ik vond dat je gelijk had. en dat ik he teen heel onsmakelijke grap vond.....dat was mijn bedoeling hiervan.quote:
Er zijn toch users die het Amanda letterlijk hebben horen zeggen. VV zal het idd niet melden en in de reguliere zullen we het ook niet tegenkomen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:36 schreef T-lex het volgende:
Heeft er in mijn ogen helemaal nop mee te maken.
Lekker hoe haar trainer erbij staat. Dat gaat zeker nog een keer mis. Breek je nek voorzichtig Amanda.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
Boekt ze zowaar vooruitgang?
[ afbeelding ]
Ik ben voor! Er is toch niemand op de wereld die haar kan overtuigen van het feit dat brian slecht voor haar is en het slecht kan aflopen met haar. Hij tuigt haar regelmatig in elkaar en zei denkt met dr domme harses dat ze de beste relaasie van de wereld heeft...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel eens van angst, manipulatie en machts misbruik gehoord.
Dit kind moet tegen zichzelf beschermd worden. Of moet zij haar zus achterna?
Eindigen onder aan de trap met een schedelbasisfractuur waar zij een eenzijdige verlamming aan over houdt??
Zware baan he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef T-lex het volgende:
En die 2 losers van de bediening zitten weer als enige bij het paaldansen te geilen.
Geen waarneembarequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
Boekt ze zowaar vooruitgang?
[ afbeelding ]
Brian slaat vrouwen en krijgt nog het meeste daar ook in die kooi.Als meneertje het maar naar zijn zin heeft,mag slapen wanneer hij wil,tv maken hoeft niet en krijgt ook nog allerlei hulptroepenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn toch users die het Amanda letterlijk hebben horen zeggen. VV zal het idd niet melden en in de reguliere zullen we het ook niet tegenkomen.
Ja ja. Brain en Amanda ergeren zich steeds sneller aan elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Nou ja, ze blijft nu toch wel een beetje plakken aan die paal.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Geen waarneembare, op paaldansgebied
skattie..... Huub moest een 100cp=muntstuk wisselen in de potquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef avonne het volgende:
waar is Claire het mee eens? Ze had toch geen punten meer?
Ach, dat schaap blaat ook maar mee, waar het kan
Ik ben dat niet vergeten,quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:45 schreef Guuskeee het volgende:
hoe is het mogelijk dat je vergeten bent dat yuri automonteur is?
Tja. Stel je voor, dat zij hem er uit moeten zetten wegens fysiek geweld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian slaat vrouwen en krijgt nog het meeste daar ook in die kooi.Als meneertje het maar naar zijn zin heeft,mag slapen wanneer hij wil,tv maken hoeft niet en krijgt ook nog allerlei hulptroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |