De Hoogstraat zit al heel lang in Utrecht, niet meer in Doorn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef farscapevr6 het volgende:
heb liever dat je em dan een deurtje verder afleverd, kan ie een paar klappen krijgen van die mariniers
Een medewerker, vrouwelijk, prik moeten halen en verbandje om de bijtplek.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.
ben al te lang geleden verhuist uit cothen dan denk ik hehehequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Hoogstraat zit al heel lang in Utrecht, niet meer in Doorn.
Afbeelding verwijderd, niet gepast.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Maar serieus, je wilt toch niet eens weten wat voor een kind er uit Brian en Amanda voort zou komen... Iets met een mega-grote kop en dan zo'n klein mondje met rattentanden. En krullen natuurlijk van vaders- en moederszijde, zodat het al in de baarmoeder moet worden getangd.
Mooi, dan haak ik net op tijd in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
hoorde iets van : .... met je schijnheilige kutkop ......
Nope, wrs iemand van de produktie, een cameraman/vrouw misschien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
De keffer schijnbaar. Redelijk zinvol geweld.
Brian lachte ergens om mee ofzo....en gezeik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Amanda stoorde zich aan zijn chagerijnige kutkop of zijn schijnheilige kutkop.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian en Amanda ruzie ??
Ze kunnen wmb alletwee wel weg hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
triest als ik mike zo met dilana zie, kan die kutkeffer niet gewoon weg?
Sorry Guus, dit vind ik smakeloos.quote:
Eric noemde eerder vandaag een feestje dat vanavond zou zijn. De voorbereidingen daarvoor gaan kennelijk beginnen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
De hele meute moet naar het kantoor.
Iets om die stomme Russen uit de verf te laten komen zeker. Laat ze zich maar klem zuipen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eric noemde eerder vandaag een feestje dat vanavond zou zijn. De voorbereidingen daarvoor gaan kennelijk beginnen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Een medewerker, vrouwelijk, prik moeten halen en verbandje om de bijtplek.
Serieus? Tegen wie zegt ze dat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef farscapevr6 het volgende:
hooooooo eens amanda zegt nu dat de pijn door brrrr komt?
Aha, ik las dat die in Duchess had gehapt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, wrs iemand van de produktie, een cameraman/vrouw misschien?
Aha, de waarheid komt dus toch boven tafel. Hij heeft haar toch onder de dekens getrapt of geslagen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef farscapevr6 het volgende:
hooooooo eens amanda zegt nu dat de pijn door brrrr komt?
tegen brr in de chill, ging over de pijn op haar ribbenquote:
iedereen kan haar punami weer zien in dat broekje wat ze aan heeftquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
Brian en Amanda hebben woorden, maar ik weet niet waarom
Nopequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Ben ik de enige die zich hellemaal te pletter iirriteert aan die kwallerige en kleuterachtige gastspelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |